Bel 904 Laserjammer getest

Door Martijn


Datum van foto's: maandag 5 april 2004
Tijdstip: 23:09


Al een poosje werden er vragen gesteld over de nieuwe laserjammer van Beltronics, de fabrikant van de bekende inbouw detectoren. Vanuit SBHCorp kreeg Flitsservice.nl de Bel 904 toegestuurd. Tijd voor een ochtendje testen dus.

klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Een prachtige doos werd toegezonden, met maar liefst 3 jammers. 2 voor en 1 achter.
Tijd om de boel maar eens provisorisch te installeren. Onder de bumper de jammer. Aan de andere kant van het kenteken zit dezelfde. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Vervolgens parkeren we de auto even zodanig dat je op een redelijk grote afstand op de auto kan laseren. Ready, aim......
Fire! En helaas, E14 JAMMED op de lasergun. Dat betekent aanhouding, inbeslagname en een mogelijke veroordeling met een geldboete. Het risico niet waard, daar waar de LRC-100 geen E14 JAMMED laat zien, maar een algemene foutcode laat zien. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto

Conclusie:



Waardeloos voor de Nederlandse situatie, tenzij alle Jentoptik LaserPatrols vervangen worden door de ProLaserIII, waarmee wij binnenkort mee hopen te kunnen testen.


Tekst en foto's: Martijn


De uitingen en meningen die in dit artikel worden uitgedrukt geven niet noodzakelijk de mening of het standpunt van Flitsservice.nl weer en is voor volle verantwoording van de auteur.

Flitsservice.nl wordt gehost door:

Prolocation banner



Terug naar het reportage overzicht