Nieuwe kasten trajectcontrole A2, deel 2

Door Egeltjes


Datum van foto's: zaterdag 9 juli 2005
Tijdstip: 14:15 uur


Dit is deel 2 van DEZE REPO.

klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
En de linker voorkant.
De stapel kabel-afval. Hier hoor ik milieudefensie nooit over. Maar deze hoeveelheid vezel-afval en roestige ijzeren staven lijken mij niet bevordelijk voor de (zeer) lokale plantengroei. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
4 detail-foto's.


1) Deze verdelerkast zit op de "kamera"paal ter hoogte van het scharnierende deel. Veel kwetsbare kabels en een kunststof kastje (warmte gevoelig).


2) Dit is de linker onderkant van de deur. Het beton is al licht beschadigd. De deur zelf is voorzien van anti-inbraak randen.


3) Dit is het witte uitsteeksel aan de linkerzijde. Dit blijkt een DCF-antenne te wezen. Een kunststof beugel bevestigt deze antenne aan de kast en een kwetsbare kabel zorgt voor de elektrische verbinding.


4) De sticker die op de DCF-antenne zit. Hmmm, je mag er dus niet mee gooien (nicht werfen).
4 detail-foto's:


1) Door het rooster aan de linkerzijde was niets zichtbaars waarneembaar. De kunststof plaat zorgt wel voor hinderlijke fotoreflecties.


2) Idem met het rechter rooster. Beide roosters zullen voor ventilatie en warmte-afvoer moeten zorgen, denk ik.


3) Het slot op de deur. Zonder iets aan te raken is niet te zien wat voor mechanisme er gebruikt is.


4) En de sticker op de deur. De site van Intertec levert nuttige informatie op: http://www.intertec.info/
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Wie geen zin heeft om door de berm te wandelen, kan altijd nog besluiten om door Maarsen zelf via de Fazantenkamp zoveel mogelijk naar het westen te gaan. Aan de oostkant van de A2 ligt namelijk deze sloot. Achter de heuvel moet de woonwijk (Fazantenkamp) liggen. Daarna moet het mogelijk zijn om via deze visstijger de sloot met een roeibootje over te steken.
Vanaf de trajectcontrole zijn dit de 400 meters naar het viaduct over de A2, die de volkome legale toegang verschaft tot de berm. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
De BLIK-kaart is hier opgenomen ter verduidelijking van de ligging van de lokatie, voor diegenen die dat nog niet wisten.

Conclusie: Burgers hebben het recht om te weten wat er met hun belastingcenten gedaan wordt en welke methodes er toegepast zijn om deze installatie tegen sabotage te beveiligen.

Deze foto's zijn ook alleen gemaakt ter informatie. Egeltjes neemt geen enkele verantwoording over schade, inkomsten verlies, of wat dan ook, naar aanleiding van deze foto's.

Klik hier om terug te gaan naar deel 1 van deze repo.


Tekst en foto's: Egeltjes


De uitingen en meningen die in dit artikel worden uitgedrukt geven niet noodzakelijk de mening of het standpunt van Flitsservice.nl weer en is voor volle verantwoording van de auteur.

Flitsservice.nl wordt gehost door:

Prolocation banner



Terug naar het reportage overzicht