Bredaseweg in Tilburg populair

petertjuh


Datum van foto's: zondag 31 juli 2011
Tijdstip: 17.30 uur




klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
In de afgelopen tijd werd er een paar keer gecontroleerd op de Bredaseweg in Tilburg nabij café Het Dorstige Hert.

radar nb in tilburg op de bredaseweg thv cafe `t dorstig hert door een grijze toyota hi ace (petertjuh)
Het verbaasde me daarom niet dat ik de grijze Toyota Hi-Ace daar in de berm zag staan. In de zijstraat kon ik mijn auto parkeren en ben ik op de controle afgestapt. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
De Bredaseweg is een belangrijke route in Tilburg. Hij loopt namelijk door tot in het centrum. Volgens de controleur weten veel mensen niet dat de snelheid hier 50 is. Op de kruisende N282/Baroniebaan mag je 70, maar aangezien dit niet wordt herhaald op de Bredaseweg, geldt hier een limiet van 50.
Vanuit de Hogeschoollaan belemmert het café het zicht ernstig op het verkeer vanuit het centrum. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Op de kruising zelf vind ik 50 daarom een goede snelheid. Andere delen van de Bredaseweg kun je makkelijk harder. Volgens de controleur waren de omwonenden heel erg blij met de snelheidscontroles. Tevens kreeg ik te horen dat er heel weinig “net aan”-bekeuringen vielen en veel mensen rond de 65-70 reden. Een snelheid die ik over een groot deel van de weg niet eens verkeerd vind.




petertjuh


De uitingen en meningen die in dit artikel worden uitgedrukt geven niet noodzakelijk de mening of het standpunt van Flitsservice.nl weer en is voor volle verantwoording van de auteur.

Flitsservice.nl wordt gehost door:

Prolocation banner



Terug naar het reportage overzicht