Multanova A28 t.h.v. Harderwijk

Door ITdAnGeR & Chuckie


Datum van foto's: vrijdag 19 juli 2002
Tijdstip: 13.30


De aangekondigde controle van de A28 t.h.v. Harderwijk was al vroeg aanwezig.



Normaal heb ik altijd de pech dat het een late controle is of dat ik net ergens anders ben. Vandaag had ik dus geluk. De controle stond op een plek waar hij eerder had gestaan. Er was makkelijk bijkomen want hij stond pal onder een loopbrug over de A28.

klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
De burg op lopend zagen Chuckie en ik de auto al staan van de BOA. Lekker in de schaduw armpje buiten het raam en kijken maar.
Aangekomen boven op het viaductje, konden we een glimp doen op de Multanova 6F die stralend in de zon stond. Het is mischien wat onduidelijk allemaal maar je stond wel een dikke 4 meter boven het apparaat. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Nog maar een close-up van boven af.
Als je hier zou rijden dan wil je toch ook gewoon heerlijk doorrijden en dan let je toch ook niet op 10 of 20 km per uur te hard of wel soms? klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Uit eindelijk vond ik het wel even tijd om de controleur te roepen om te vragen of we ook wat foto's beneden mochten maken. Dus ik loop vrolijk weer het viaduct terug. Zie ik hem ineens niet meer in zijn auto zitten. Dan moet hij toch bij de MN6F zijn. En ja hoor, Controleur -R- van Driebergen stond te kijken wat wij deden. Na wat geschreeuw boven het langrazende geluid uit kwam ik er achter dat ik en Chuckie wel naar beneden mochten komen.
Hier een foto van de opstelling. Duidelijk is te zien dat hij vlak NA een viaduct staat. Tevens staat zijn uitlijnstok er nog. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Ja mensen houden van close-ups dus ook maar een van de MN6F zelf. Het ging net buiten mijn optische zoom dus hij is was vaag geworden.
En ook helaas hier weer een piloot die niet blij zal zijn. Want deze jongen zal zeker weten post van het CJIB binnenkort kunnen verwachten. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
Ok, omdat Chuckie het altijd leuk vind om mij op de foto te zetten. Gun ik het hem om mij op internet te zetten.
Dit was de klim die we moesten maken om bij de controle te komen. Het was een best eind voor een doorgewinterde rijder als mij en Chuckie. klik op het plaatje voor een vergroting van de foto
klik op het plaatje voor een vergroting van de foto

Deze controle was aangekondigd dus meeste mensen konden weten dat hij er stond. We hebben er een uurtje gestaan ongeveer en toen was het tijd om weer richting Zwolle te gaan.



Er werd met setje 22 gewerkt, die nog in zijn geheel tot februari 2003 geijkt is. Er zijn toen wij weg gingen over de 300 mensen geflitst. Erg jammer dat het nog steeds op deze manier moet om de staatskas te spekken.



Dan nog een paar kleine filmpjes voor de liefhebbers:




Keurige metings

Allemaal nette mensen op de A28

De ratelende staatskassa



Tekst en foto's: ITdAnGeR & Chuckie


De uitingen en meningen die in dit artikel worden uitgedrukt geven niet noodzakelijk de mening of het standpunt van Flitsservice.nl weer en is voor volle verantwoording van de auteur.

Flitsservice.nl wordt gehost door:

Prolocation banner



Terug naar het reportage overzicht