Criminelen kopen politiepakken op internet




01/10/2011 Criminelen kopen op internet gebruikte politie-uniformen om daarmee mensen op te lichten, te beroven of zelfs te ontvoeren.

De pakken van agenten, die denken te verkopen aan verzamelaars, zijn in meerdere gevallen in criminele handen gevallen. De politie waarschuwt agenten voor de politiepakmisbruikers.

Het probleem is aan het licht gekomen door onderzoek van de Nationale Recherche. Het Korps Landelijke Politiediensten waarschuwde agenten onlangs in het personeelsblad geen oude spullen te verkopen, zegt een woordvoerder.

Het doorverkopen van politiemateriaal is niet toegestaan. "De pakken blijven eigendom van de staat", zegt de KLPD-zegsman. Op Marktplaats zijn zaterdagochtend echter nog meerdere advertenties te vinden met politiepakken en -petten.

Als agenten vermomde criminelen hebben het onder meer gemunt op vrachtwagenchauffeurs. In enkele gevallen zijn die ook gegijzeld. In Limburg werden deze maand drie nepagenten aangehouden die auto’s tot stoppen dwongen en er dan mee vandoor gingen.
 
 
Bron: NU.nl
 
  Melder: pASCII  


Commentaar Flitsservice:


  Hoe dom kan je zijn.

De agenten verkopen Rijkseigendommen en steken de opbrengst in eigen zak. Dat is gewoon diefstal en kan nooit te goeder trouw zijn.
 


Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

za 01 okt 2011, 15:01   IP:1b73ff7163
  

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

za 01 okt 2011, 15:33   IP:814f0c3e54
  

Nee, deze agenten hebben een speciale opleiding gehad, en die mogen dat..

za 01 okt 2011, 17:15   IP:523d234737
  

Belachelijk dat dit mogelijk is.

za 01 okt 2011, 18:44   IP:70888c7d0b
  

De pakken van agenten, die denken te verkopen aan verzamelaars, zijn in meerdere gevallen in criminele handen gevallen. De politie waarschuwt agenten voor de politiepakmisbruikers.

Wat een schitterende zin. De pakken die denken te verkopen?
Echter het klopt wel, want het is het enige wat kan denken wat er in het blauw rondloopt op straat.
OH nee, je hebt ook nog smurfen.

En de politie waarschuwt agenten voor de politiepakmisbruikers?
Mooi, en laat de rest van NL maar aan hun lot over zoals ze dat ook doen met de rest van de criminaliteit.

De meeste mensen namen ze al niet serieus, maar nu moet je dus eerst zelf op onderzoek uit of die pet wel een agent is. En totdat je dat zeker weet, kun je gewoon tegelijkertijd met de crimineel met blauw pak een toneelspel opvoeren, bijvoorbeeld:
je wordt staande gehouden vanwege rijden door rood licht.
Zegt die agent: mijnheer, u rijdt door rood licht, dat kan echt niet!
Zeg ik: U heeft een verkeerde maat gekocht op marktplaats, want uw broekspijpen komen net tot onder uw knieen en door de te lange mouwen kunt u niet eens fatsoenlijk een bon schrijven. En die pet tot aan de kin; DAT kan echt niet.

za 01 okt 2011, 20:31   IP:86b8374acd
  

ah-lonso schreef:
De meeste mensen namen ze al niet serieus, maar nu moet je dus eerst zelf op onderzoek uit of die pet wel een agent is. En totdat je dat zeker weet, kun je gewoon tegelijkertijd met de crimineel met blauw pak een toneelspel opvoeren, bijvoorbeeld:
je wordt staande gehouden vanwege rijden door rood licht.
Zegt die agent: mijnheer, u rijdt door rood licht, dat kan echt niet!
Zeg ik: U heeft een verkeerde maat gekocht op marktplaats, want uw broekspijpen komen net tot onder uw knieen en door de te lange mouwen kunt u niet eens fatsoenlijk een bon schrijven. En die pet tot aan de kin; DAT kan echt niet.

Schitterend...ik wou dat ik erbij kon zijn als je zoiets meemaakt...hahaha

Vinden agenten het ook nog gek als je niet stopt voor een stille wagen...

za 01 okt 2011, 21:59   IP:181b72dc9b
  

Is "ernstige vorm van naïviteit" een van de job-requirements om bij de politie te komen?? :thumb:

Vandaar dat het oplossingspercentage zo belachelijk laag ligt: ze denken dat de boeven zichzelf komen melden :fp:

za 01 okt 2011, 22:07   IP:f2da567574
  

ik zoek nog steeds zo'n mooie gele jas!
dus als iemand die heeft? pm maar :)

za 01 okt 2011, 23:49   IP:7aa738a668
  

des te meer reden om bij een zogenaamde staande houding, lekker door te rijden.

zo 02 okt 2011, 7:10   IP:4054383cb1
  

HUMPIE schreef:
ik zoek nog steeds zo'n mooie gele jas!


http://www.damenleathers.nl/pro.html

zo 02 okt 2011, 11:25   IP:bf53e8cbee
  

Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
HUMPIE schreef:
ik zoek nog steeds zo'n mooie gele jas!


http://www.damenleathers.nl/pro.html

Je bent wel verdomd hardnekkig! De waarschuwing was zeker nog niet serieus genoeg?

zo 02 okt 2011, 16:44   IP:bf53e8cbee
  

Asfaltvreter schreef:
Belachelijk dat dit mogelijk is.

Blijkbaar dus niet, gezien het feit dat de politie er honderd procent zeker van moet zijn wat er met die spullen gebeurt als ze afgeschreven zijn. In hun naiviteit laten ze die spullen blijkbaar aan jan en alleman toekomen, zonder de achtergrond van de betreffende personen te kennen, dan wel na te trekken.
Je hoort als politieorganisatie gewoon te weten dat er misbruik van kan worden gemaakt en, wat dus ook veelvuldig gebeurt. Maar daar prioriteiten nu eenmaal niet liggen bij de algemene veiligheid van burgers, maar meer bij het geldgraaien in het verkeer en dus het eigen gewin, is dit dus wederom geen verrassing!

zo 02 okt 2011, 18:14   IP:7aa738a668
  

@Rijder.
Wat is mis met een gele jas?
ik draag zelf een kanarie geel vest.

zo 02 okt 2011, 23:01   IP:c7ab03f3b5
  

geef agenten dan een fatsoenlijke taak + een daarbij horend salaris.... wellicht hoeven ze hun oude kleding dan niet te verkopen om brood te halen....

zo 02 okt 2011, 23:48   IP:4054383cb1
  

spatieman schreef:
@Rijder.
Wat is mis met een gele jas?
ik draag zelf een kanarie geel vest.


Rijder ziet overal BEREN op z'n weg, het is een beetje standaard aan het worden.... Nu moet ik oppassen anders ga ik weer te ver.

Enzo verward ie de ene Marius met de andere Marius.... :fp:

ma 03 okt 2011, 11:32   IP:523d234737
  

Marius-2 schreef:
Nu moet ik oppassen anders ga ik weer te ver

Dat ben je al door hier uberhaupt weer te reageren.

ma 03 okt 2011, 13:26   IP:bf53e8cbee
  

spatieman schreef:
@Rijder.
Wat is mis met een gele jas?

Niets, als hij door de juiste persoon met de juiste intenties wordt gedragen!
spatieman schreef:
ik draag zelf een kanarie geel vest.

Zo... van verre zichtbaar dus. Draag je die ook op verjaardagen en feesten?

ma 03 okt 2011, 13:39   IP:bf53e8cbee
  

Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Rijder ziet overal BEREN op z'n weg, het is een beetje standaard aan het worden....

Nee, gekloond schaap Dolly, wel idioten die te horen kregen hier op te donderen, maar zo ziek zijn dat ze het maar niet kunnen laten.
Ga je bezighouden met haren knippen in plaats van hier de boel te vergiftigen. Je zult het wel geil vinden om aan anderen te zitten prutsen. Vooral als het kerels zijn, toch?
Ongeregistreerde gekloonde Dolly schreef:
Enzo verward ie de ene Marius met de andere Marius....

Een ding is zeker, ze hebben jou hier in ieder geval behoorlijk door.
Je bent zo'n harenknippende flikker die overal de fora vergiftigt en al jaren bezig is met zijn website, maar te lui of te incompetent is om dat een keer tot een goed einde te brengen.

Maar ga vooral door en er komt vanzelf een moment dat je hier wel graag weg wilt blijven!

ma 03 okt 2011, 14:28   IP:4054383cb1
  

Wat ik al eerder zei, je slaat een beetje (veel) door en je verward ook het e.a aan personen.

Indien je iedereen die in jou nekt piest Marirus noemd is het verwarren onderling ook niet ondenkbaar.

Succes maar weer....... ;)

ma 03 okt 2011, 18:29   IP:bf53e8cbee
  

Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Indien je iedereen die in jou nekt piest Marirus noemd is het verwarren onderling ook niet ondenkbaar.

Nee, ik verwar jou niet met iemand anders, dat gemarius heb jij jezelf op de hals gehaald, door nagenoeg alles wat Marius hier uitkraamde na te blaten en daar zelfs een flinke schep bovenop te leggen.
Vandaar dat ik je geen Marius noem, maar Mariuskloon. Kun je het nog volgen?
Maar w.b. persoonsverwisselingen; dat schijnt een zieke liefhebberij van jou te zijn, toch?

ma 03 okt 2011, 18:38   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
Nee, ik verwar jou niet met iemand anders


Dat doe je wel en nog steeds, voel mij dan ook niet aangesproken en leg het dan ook naast me neer.

Je zult een ander slachtoffer moeten zoeken om jou frustraties en emoties te kunnen botvieren.

Beterschap...................

ma 03 okt 2011, 22:25   IP:4cc946b8aa
  

een nieuwe trol :woop:

ma 03 okt 2011, 22:42   IP:4054383cb1
  

Guppenklup schreef:
een nieuwe trol


Een nieuwe Marius... ;)

di 04 okt 2011, 1:11   IP:523d234737
  

Kan IP:4054383cb1 geen perm-ban krijgen? Dan kunnen we hier weer gewoon normaal discusseren over de slechtgestelde verkeersregels en handhaving in Nederland.

di 04 okt 2011, 10:33   IP:bf53e8cbee
  

Guppenklup schreef:
een nieuwe trol

Die het ip nummer van die Mariuskloon misbruikt?
Zou zo maar kunnen, omdat ie pertinent ontkend.
Maar... het zou ook maar zo kunnen dat ie lijdt aan een ziekte waarbij persoonsverwisseling plaatsvindt. Dan heeft ie dat gewoon niet eens door.
Als hij dan op Internet zit, wordt hij Mariuskloon zonder het zelf te weten.

di 04 okt 2011, 13:31   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
dat ie lijdt aan een ziekte


Iedereen die het niet eens is met JOU / JULLIE is ziek, toch :yes:

di 04 okt 2011, 13:49   IP:4054383cb1
  

Stap nou eens af van jou HAANTJES gedrag, hang niet de eeuwige stoere jongen uit, het komt ten goede aan ons allemaal.

Ook wat positiever in het leven staan zou je sieren.......

di 04 okt 2011, 15:14   IP:bf53e8cbee
  

Ongeregistreerd schreef:
Iedereen die het niet eens is met JOU / JULLIE is ziek, toch :yes:

Nee!!! Dat is wat jij er van maakt!


Ongeregistreerd schreef:
Stap nou eens af van jou HAANTJES gedrag, hang niet de eeuwige stoere jongen uit, het komt ten goede aan ons allemaal.

Als jij hier niet met je gif had lopen spuiten, was deze discussie helemeel niet ontstaan! Maar jouw manier van oneens zijn met de rest hier was gewoon niet normaal te noemen. Het eeuwig zelfde verhaal op een treiterige manier op de site zetten heeft er dan ook toe geleidt dat iedereen je is gaan uitkotsen.
Dat je het niet met ons eens bent, is je goed recht en mag je kenbaar maken! Maar daar had je het dan ook bij kunnen laten, toch?

di 04 okt 2011, 15:42   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
Maar jouw manier van oneens zijn met de rest hier was gewoon niet normaal te noemen


Jij vind het wel normaal iedereen die JOU niet aanstaat Marius te noemen ? (totaal respectloos)

Mensen vergelijken met personen uit de WO2 ? (fatsoen heb je niet)

Ja!! jochie...... de toon maakt de muziek.
Je had zelf ook WIJZER kunnen zijn door er niet op in te gaan.

Je moet geen vuurtjes aanwakkeren die je niet weet te doven.....

di 04 okt 2011, 20:24   IP:181b72dc9b
  

Zeker weten dat Marius nu ook zo'n politiepak gekocht heeft....

wo 05 okt 2011, 0:12   IP:4054383cb1
  

esgigt schreef:
Zeker weten dat Marius nu ook zo'n politiepak gekocht heeft....


Dan niet zo'n GEEL pak want dan krijg ik iedere morgen de neiging een EI te leggen... ;)

wo 05 okt 2011, 11:33   IP:bf53e8cbee
  

Ongeregistreerd schreef:
Jij vind het wel normaal iedereen die JOU niet aanstaat Marius te noemen ? (totaal respectloos)

Ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen jochie, want nog niet zo lang geleden vond je het zelfs een eer met die gast te worden vergeleken en Marius II te worden genoemd.

Ongeregistreerd schreef:
Ja!! jochie...... de toon maakt de muziek.

Inderdaad is het de toon die de muziek maakt jochie... Jouw toon was en is altijd scherp en treiterig.
Ongeregistreerd schreef:
Je had zelf ook WIJZER kunnen zijn door er niet op in te gaan.

Je weet dus waar je mee bezig bent. Je bent dus bewust uit op een reactie. Jij had dus wijzer moeten zijn om niet verder te gaan met je gekloonde Marius Verhalen.
Ongeregistreerd schreef:
Je moet geen vuurtjes aanwakkeren die je niet weet te doven.....

Zegt de pyromaan...
Ongeregistreerd schreef:
Mensen vergelijken met personen uit de WO2 ? (fatsoen heb je niet)

Zoals jij je ideeen hier etaleert en die andere zieke na aapt, roept dat niet alleen bij mij, maar bij meerderen al snel de vergelijking met WOII op.

wo 05 okt 2011, 11:39   IP:55ca6cc4d1
  

Politieuniformen mogen nooit in de handel komen. Slecht beleid weer van die k*t wouten. Nummer tig wat er mis is in die slaaporganisatie!

wo 05 okt 2011, 13:53   IP:4054383cb1
  

wagnas schreef:
Politieuniformen mogen nooit in de handel komen


Waarom niet ? denk eens aan verzamelaars ect ect...
Het is aan de mensen die het kopen, het niet aan te trekken en zich in het openbaar hiermee te vertonen.

Zo kan ik nog wel duizenden vergelijkbare artikelen opnoemen die je wel in het bezit mag hebben maar niet in het OPENBAAR mag gebruiken.

Dit hele Item is weer een storm in een glas water.... :fp:

do 06 okt 2011, 2:47   IP:523d234737
  

Marius-2 schreef:
Waarom niet ? denk eens aan verzamelaars ect ect...
Het is aan de mensen die het kopen, het niet aan te trekken en zich in het openbaar hiermee te vertonen.

En jij denkt dat enige crimineel zich daar wat van aantrekt? :fp: :roll: hoe naief!!

vr 07 okt 2011, 9:31   IP:4054383cb1
  

Asfaltvreter schreef:
En jij denkt dat enige crimineel zich daar wat van aantrekt?


Dit is al honderden jaren het geval wat een discussie juist zo zinloos maakt...

Net als jij de snelheid altijd zult blijven overtreden zullen criminelen het NIET anders gaan doen ;)

zo 09 okt 2011, 1:14   IP:523d234737
  

Daarom oprotten met die kansloze zinloze flutcontroles en achter de echte boeven aan gaan!

Je wil nog steeds niet begrijpen dat criminelen, moordenaars, verkrachters, overvallers, hooligans, enz, heel veel vervelender en nadeliger voor een mensenleven is dan het gedrag van de automobilist.

zo 09 okt 2011, 1:24   IP:4054383cb1
  

Asfaltvreter schreef:
Je wil nog steeds niet begrijpen dat criminelen, moordenaars, verkrachters, overvallers, hooligans, enz, heel veel vervelender en nadeliger voor een mensenleven is dan het gedrag van de automobilist.


Kan het wel begrijpen, maar niets is minder waar.
Ook het gedrag van vele automobilisten hoort in het rijtje thuis.

De Top 10.... weet u nog ??
Kansloze flutcontroles bestaan niet, wel kansloze wetsovertreders, boeven zijn het.....

zo 09 okt 2011, 12:15   IP:f3dd3f4899
  

Ongeregistreerd schreef:
Kan het wel begrijpen, maar niets is minder waar.
Ook het gedrag van vele automobilisten hoort in het rijtje thuis.

De Top 10.... weet u nog ??

Dat vindt jij. Maar doordat er aan het verkeer veel valt te verdienen door onzinregels en snelheden die onrealistisch zijn, hebben ze daar de volle aandacht en focus op gelegd. Het gevolg is, dat de echte crimineel, vooral buitenlandse, zich in dit land als een vis in het water is gaan voelen en de misdaad hier welig tiert! De voorbeelden hiervan lezen en horen we dagelijks via de media.
En voor v.w.b. die zogenaamde top tien, daar veeg ik de reet van mijn hond mee af, omdat die is samengesteld door lieden die zich ten doel hebben gesteld het de automobilist zo moeilijk mogelijk te maken. Hou een interview onder een aantal mensen, manipuleer de vragen dusdanig dat er uitkomt wat jij wilt en maak de uitkomst vervolgens wereldkundig.

Ongeregistreerd schreef:
Kansloze flutcontroles bestaan niet, wel kansloze wetsovertreders, boeven zijn het.....

Laat ik het anders zeggen: Flutcontroles worden uitgevoerd door kanslozen van de maatschappij! Boeven zijn het!

zo 09 okt 2011, 12:29   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
En voor v.w.b. die zogenaamde top tien, daar veeg ik de reet van mijn hond mee af


En dit is nou juist JOU probleem....
Ikke ikke ikke... en de rest kan stikke.

Jou EGO gehalte ligt veelste hoog, JOU verstand veelste laag.
Hier ga je het in deze maatschappij dus niet mee redden.

Eigenwijze flapdrollen hou je natuurlijk altijd en blijven zo altijd slachtoffer van deze overheid (rijmt ook nog) ;)

zo 09 okt 2011, 17:07   IP:814f0c3e54
  

Nou nee.
Mooi om te zien dat iemand iets over verstand meent te moeten roepen, terwijl ie in diezelfde bijdrage van 5 zinnen, welgeteld 1 zin zonder spelfouten weet te formuleren.
Beide mariussen alhier zijn zo'n beetje de enigen die roepen dat alleen wat zij willen, ook wet zou moeten zijn (en zelfs soms menen dat dat ook zo is).
En daarbij degenen die het daar niet mee eens zijn tot volksvijand en moordenaars verklaren.
Terwijl beide mariussen bij elke posting alhier laten blijken wereldvreemd te zijn.
Maar dat is niet ons probleem, dat is jouW probleem.
Net zoals dat rare geschreeuw van jou trouwens.

ma 10 okt 2011, 4:27   IP:523d234737
  

Marius-2 schreef:
Eigenwijze flapdrollen hou je natuurlijk altijd en blijven zo altijd slachtoffer van deze overheid (rijmt ook nog)

Ik dacht juist dat de Overheid er voor was om te zorgen dat de burger nergens slachtoffer van wordt :roll: apart om te lezen dat dat toch nog mogelijk blijkt... Je doet je werk dus niet goed genoeg Marius-2!

ma 10 okt 2011, 7:11   IP:4054383cb1
  

Asfaltvreter schreef:
Ik dacht juist dat de Overheid er voor was om te zorgen dat de burger nergens slachtoffer van wordt


Binnenkort werkstraffen voor rood licht! Inhalen doorgetrokken streep! Zwartwit streepjespak aan, stalen kogel aan je enkel en een maand de plantsoenen in! ;)

ma 10 okt 2011, 11:30   IP:f3dd3f4899
  

Ongeregistreerd schreef:
Rijder schreef:
En voor v.w.b. die zogenaamde top tien, daar veeg ik de reet van mijn hond mee af

Ongeregistreerd schreef:
En dit is nou juist JOU probleem....
Ikke ikke ikke... en de rest kan stikke.

Nee jochie, het barst hier in dit land en, t.a.v. het verkeer van de onzinregels.
Trouwens, verdiep je eens in de wereld van de ondernemers en zie hoe die mensen tot op het bot worden getreiterd door de ambtenarenwereld, die er een sport van maken het de ondernemer door het steeds weer uitvinden van nieuwe regels, het ondernemen en, daarmee het leven onmogelijk te maken.
Ik weet nog dat voormalig minister Willem Vermeent (van de PVDA) ooit een keer zei, dat er op zijn departement een stel ambtenaren werkten waarvan er een was die bijzonder bedreven was in het uitdenken van steeds weer nieuwe regels die het de burger en metname, automobilisten, bijna onmogelijk maakten om zich normaal te bewegen.
Ongeregistreerd schreef:
Jou EGO gehalte ligt veelste hoog, JOU verstand veelste laag.
Hier ga je het in deze maatschappij dus niet mee redden.

Nou, ik heb het nu toch al heel wat jaren behoorlijk gered in de maatschappij met mijn, volgens jou, te hoge egogehalte en veel te lage verstand.
En jij, als kansloze, achter je flitser?
Ongeregistreerd schreef:
Eigenwijze flapdrollen hou je natuurlijk altijd en blijven zo altijd slachtoffer van deze overheid (rijmt ook nog)

Je zou dichter moeten woren, dan zou je minder schade aanrichten!

ma 10 okt 2011, 13:01   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
Nou, ik heb het nu toch al heel wat jaren behoorlijk gered in de maatschappij


Tot nu toe heb je hier in 5 jaar nog NIETS gered / bereikt, het overige maar te zwijgen. Vind het toch knap dat je het weet vol te houden, ik had het allang opgegeven ;)

ma 10 okt 2011, 16:30   IP:7aa738a668
  

Rijder schreef:
spatieman schreef:
@Rijder.
Wat is mis met een gele jas?

Niets, als hij door de juiste persoon met de juiste intenties wordt gedragen!
spatieman schreef:
ik draag zelf een kanarie geel vest.

Zo... van verre zichtbaar dus. Draag je die ook op verjaardagen en feesten?


zeer zeker..
ik wil ja niet plat gereden worden door een sukkel die stront bezopen is..uhm.............nvr mind...

di 11 okt 2011, 10:48   IP:f3dd3f4899
  

Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Tot nu toe heb je hier in 5 jaar nog NIETS gered / bereikt, het overige maar te zwijgen.

Denk jij helderziende te zijn? Ik kan je verzekeren dat jij niets weet van mijn zaken!
Maar geef nu eens fatsoenlijk antwoordt op mijn eerder gestelde vraag: En jij, als kansloze achter je flitser?

di 11 okt 2011, 11:16   IP:4054383cb1
  

Rijder schreef:
Denk jij helderziende te zijn? Ik kan je verzekeren dat jij niets weet van mijn zaken!


Jij schermt het ook wel heel erg af, iets te ververgen ?
Je bent niet zo goed afgeschermd (TIP) dan je denkt hoor ;)

Hier laat ik het dan ook maar even bij..

di 11 okt 2011, 17:47   IP:523d234737
  

Marius-2 schreef:
Binnenkort werkstraffen voor rood licht! Inhalen doorgetrokken streep! Zwartwit streepjespak aan, stalen kogel aan je enkel en een maand de plantsoenen in!

Denk dat het tijd wordt dat je een DeLorean aanschaft en terug naar je eigen tijd van '40-'45 gaat. Daar hoor je thuis, niet in het heden van vandaag.

wo 12 okt 2011, 13:04   IP:f3dd3f4899
  

Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Jij schermt het ook wel heel erg af, iets te ververgen ?

Of ik iets heb te ''ververgen''? Wat bedoel je daarmee?
Ik kan je wel vertellen dat ik niets onwettigs heb te verbergen!
Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Je bent niet zo goed afgeschermd (TIP) dan je denkt hoor

Oh... en jij gaat ontdekken met wat voor zaken ik mij bezighoud?
Ongeregistreerde Mariuskloon schreef:
Hier laat ik het dan ook maar even bij..

Heel verstandig!!! Want ik... kan jou namelijk wel vinden!

wo 12 okt 2011, 13:09   IP:f3dd3f4899
  

Asfaltvreter schreef:
Marius-2 schreef:
Binnenkort werkstraffen voor rood licht! Inhalen doorgetrokken streep! Zwartwit streepjespak aan, stalen kogel aan je enkel en een maand de plantsoenen in!

Asfaltvreter schreef:
Denk dat het tijd wordt dat je een DeLorean aanschaft

Lukt hem niet omdat het een armoezaaier is met weinig tot geen liquide middelen!


 

Flitsservice.nl wordt gehost door:

Prolocation banner