Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
Offline gatso24
Die hard
ma 26 dec 2011, 19:04 Bericht 
Afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt voor 2e kerstdag. Firma heeft een Porsche Cayman in de verkoop. Vandaag keurig op tijd voor de proefrit, blijkt de auto defect te zijn, gevolg; onverrichte zaken weer terug naar huis (incl een bedroevend slechte inruilwaarde voor mijn huidige auto). 220 km voor niks gereden.

Iemand wel positieve ervaringen met deze firma? Of gelijk maar wegblijven?
Offline bx gek
Master
ma 26 dec 2011, 20:03 Bericht 
http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=10982

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 76&t=98930
Offline kenny
Pro
ma 26 dec 2011, 20:16 Bericht 
Ik heb er 2 auto's gekocht en 2 auto's ingeruilt. (Nissan Primera en Mazda MX-5 ingeruilt voor een Toyota Rav-4 en een Daihatsu Sirion)

De inruilwaarde was beroerd wat ik voor beide auto's kreeg. Gek genoeg betaalde ik onder de streep wel minder dan bij de andere dealers waar ik was geweest. Niet alleen waren we minder kwijt, maar we kregen er een nieuwere auto voor met minder km's. MAW kijk onder de streep ipv de inruil waarden. Voor de Primera kregen we 1000 Euro tot 2500 Euro terug afhankelijk van welke garage.

We hebben met beide auto's geen problemen gehad de 2 jaar dat we ze hadden. Enige echte minpunt was dat de bijgewerkte plekjes in de lak niet mooi waren. Dit viel mij thuis pas op bij het wassen van de auto. Maar ja we hebben het erbij gelaten. Verder zijn ze wel netjes alle afspraken na gekomen.

Maar het kan mazzel zijn natuurlijk. Persoonlijk koop ik liever een auto (zeker auto's met garanties) in de buurt. Als er wat is dan kan je makkelijker terug met de auto.
 [ 3 berichten ]