Pagina 2 van 2  [ 62 berichten ]
Offline Treser
Pro
za 31 dec 2011, 3:09 Bericht 
id dat dacht ik ook only 26 complaints :huh:
Offline ruud king
Master
zo 01 jan 2012, 18:10 Bericht 
Treser schreef:
snap echt niet waarom mensen zich zo snel beledigd of gediscrimineerd voelen.
Wat een verwaand volk om je om zoiets onbenulligs druk te maken..

Ach ze zouden het eigenlijk met een korreltje zout moeten nemen maar wat dat betreft zo zou je het hele programma moeten nemen,zo zie je maar dat ze slecht tegen kritiek kunnen, ookal wordt het met een vrolijke nooit gebracht,best jammer zegt ook iets over dat volk...... :fp:
Offline BLikent
Master
zo 01 jan 2012, 21:53 Bericht 
Jammer dat ze denken dat TopGear een reisprogramma ipv just entertainment is.

En of een reistoilet nodig is, de term Delhi Belly bestaat niet voor niets. (en ik bedoel niet de film...)
Offline Grande
Master
ma 02 jan 2012, 11:23 Bericht 
Allerergste is dat niet de lokale Indiërs protesteren, maar de groep die in Engeland woont...die voelen zich beledigt dat elke buitenlander aan de racekak gaat en dat het nu in een TopGear special is.

India is een vies, vies, HEEL erg vies land.
Offline 944 guy
Master
ma 02 jan 2012, 11:29 Bericht 
Ga m vanavond of morgen kijken. Maar clarkson heeft gewoon gelijk. Sommige landen krijg je gewoon geheid de racekak, en dat komt dan echt niet omdat ze schoon zijn.
In egypte heb ik het eens meegemaakt dat (nota bene op een conferentie in een 5 sterren hotel) een derde van de mensen aan de schijt was omdat er salmonella in 1 vd gerechten zat. Was een vis gerecht dus ik heb er niet van gegeten :lol:
Offline Grande
Master
ma 02 jan 2012, 11:38 Bericht 
Citaat:
In India is een man overleden nadat zijn penis was afgevreten door ratten in het ziekenhuis. De patiënt, die aan zijn lot was overgelaten, werd gevonden door zijn familie die op bezoek kwam.

De 53-jarige Arun Sandhukha was op 11 december in het SSKM Hospital in Kolkata (Calcutta) opgenomen met een longontsteking. Op 23 december kwam zijn familie op bezoek; zij vonden de man die verschrikkelijke pijn leed in zijn bed. Hij lag in zijn eigen bloed af te zien, terwijl geen enkele verpleegster in de buurt was. Hij overleed later op de dag aan zijn verwondingen.

Volgens de familie was zijn penis afgebeten door ratten. De directie van het hospitaal gaf later toe dat er inderdaad ratten waren gesignaleerd op de afdeling waar Arun was opgenomen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... erft.dhtml
Offline A(u)30#
Master
ma 02 jan 2012, 14:21 Bericht 
:roll:

Allemaal gegeten?
Goed over de hygiëne:
Een paar van die gebruiken zijn wel in elk land te vinden, maar ook in de UK.
Het is alleen het inkijken van het restaurant waard, hoef je nog niet voor binnen te lopen.

Link

Hier wat ontdekkingen van ene Gordon.

Link

Verder is voor elke maag of darm wel een virus etc. die zorgt dat je wel over je nek gaat. Montezuma's revenge

Ach Jeremy zit het natuurlijk niet mee, hij maakt de ene "gelukzalige" opmerking na de andere.
Mja, met zo,n banksaldo en goede connecties denkt ie overal mee weg te komen.

stukje historie

Alleen in dit tempo kan die over 10 jaar nergens meer op vakantie.
Offline Kenji
Master
ma 02 jan 2012, 21:22 Bericht 
Hoe slecht het "acteerwerk" ook is van de heren, ik vond het weer een heerlijk stukje televisie.

En ik kan er niks aan doen, ik vond Jeremy's Jag op monsterbanden eigenlijk best een stoer ding!
Offline KanarieVW
Master
do 05 jan 2012, 14:01 Bericht 
Heb m gisteravond ff gekeken. Was zeker weer vermakelijk! Zat alleen bij de aftiteling te wachten tot die wagens van dat blok pleurde en t ravijn in zou rollen. Toch minder voorspelbaar dat je denkt :-)
Offline BLikent
Master
do 05 jan 2012, 20:17 Bericht 
Herkansing vanavond (zometeen) BBC 2 om 20:30 :)
Offline Grande
Master
di 10 jan 2012, 11:26 Bericht 
Citaat:
Clarksons 'smakeloze' grappen zorgen weer voor ophef

Het team van Top Gear, met Jeremy Clarkson in het midden. © EPA
Jeremy Clarkson, de populaire presentator van het auto-programma Top Gear, heeft met een ongevoelige opmerking wederom voor ophef gezorgd. Dit keer maakte hij een grap over de dood van 23 Chinese kokkelraapsters, die een paar jaar geleden in het Britse Morecambe Baai zijn verdronken.

Clarkson heeft een column in het dagblad The Sun, waarin hij de sport schoonzwemmen op de hak nam. 'Het is eigenlijk niets anders dan een groep Chinese vrouwen met een hoedje op, ondersteboven, in een plas water. Hetzelfde kun je ook in Morecambe Baai zien. Gratis.'

Tragedie
In 2004 zijn er in deze baai 23 kokkelraapsters verdronken doordat ze werden verrast door het snel opkomende tij. Tracey Brown, gemeenteraadslid van Morecambe, noemt de opmerking 'smakeloos' en 'beneden alle peil'. 'Hij probeert zichzelf groter te doen lijken, over de rug van andere mensen. De bevolking hier was diep geraakt door de tragedie.'

De kokkelvisserij is in Groot-Brittannië bijzonder lucratief, maar kokkelrapers worden vaak uitgebuit. Onder de in Morecambe verdronken Chinezen waren volgens de politie verscheidene recent aangekomen immigranten, die in armoedige omstandigheden leefden en werkten voor een hongerloon.

Doodschieten
Clarkson veroorzaakt vaker relletjes met zijn uitspraken. Begin december zei hij nog in een talkshow op de BBC dat 'ambtenaren (die gaan staken - red) afgeschoten moeten worden'. 'Ik zou ze mee naar buiten nemen en ze executeren ten overstaan van hun families', zei Clarkson. 'Hoe durven ze te gaan staken? Ze hebben pensioenen met een gouden randje, terwijl de rest van ons moet werken voor zijn geld!'

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... phef.dhtml

Wat een eindbaas
Offline RucphenNB
Master
di 10 jan 2012, 11:34 Bericht 
Ik zie dat hij niet veel andere zaken zegt dan een gemiddelde forumbezoeker hier, alleen is hij een publiek figuur. :wink:
 [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2