Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Pagina 2 van 2
[ 51 berichten ]
▼
RAH Master
|
|
|
|
Ik had op enig moment hetzelfde, oude voetpomp had het begeven en ik ben toen op zoek gegaan naar een behoorlijke. De goede zijn relatief duur en ik had ook al eens gekeken naar een compressor voor simpel hobby gebruik zoals met een blaaspistool, airbrush, klein verfspuit, fiets en auto banden op pompen. Ik heb toen gekozen voor de Stanley DN200/8/6. Dit is een kleine compressor met een behoorlijke luchtopbrengst (aanzuiglucht 180 liter per minuut). Deze compressor kom je gemiddeld tegen rond de € 120.- tot € 150.- Bij de Praxis was deze echter vorig jaar oktober in de aanbieding voor € 89.- en tot op heden geen spijt gehad van de aanschaf. Al een paar keer de bandenspanning er mee gecontroleerd, een bumper gespoten, twee velgen gespoten (de volgende twee komen over een paar weken) en het toetsenbord schoon geblazen.
|
|
|
|
 |