Pagina 29 van 32  [ 1581 berichten ]
Online Archiebald
Master
di 31 jan 2012, 20:22 Bericht 
Wat een heerlijke winterwielen. het is bijna zonde.....
Offline Yootzin
Master
di 31 jan 2012, 20:37 Bericht 
Paul_S3 schreef:
Foto is nog met zomerwielen.

Alle 3 de foto's of alleen de laatste? Want je hebt wel M+S op de band :wink:

Maar zeer nette auto! Net wat je zelf zegt die grill is zo mooier vind ik :thumb:
Offline Paul_S3
Die hard
di 31 jan 2012, 20:41 Bericht 
Alleen de laatste foto is met zomervelgen. De bbs ch's zijn de winterwielen. Staan goed in de wax dus komt goed archie en bedankt voor de reacties
Offline Yootzin
Master
di 31 jan 2012, 20:55 Bericht 
Ah okee! Nette velgen voor de winter ja :respect: Zie je niet veel die het durven..
Offline Paul_S3
Die hard
di 31 jan 2012, 21:00 Bericht 
Gewoon goed bijhouden en beschermen met wax. Staan gewoon in de blanke lak. Zomerwielen daarintegen niet en die hebben echt te leiden als je ze 2 weken niet schoonmaakt
Offline Yootzin
Master
di 31 jan 2012, 21:02 Bericht 
Dan nog :respect: ! Je moet het wel willen doen steeds en daarom doen maar weinig mensen het :kniktja:
Offline Paul_S3
Die hard
di 31 jan 2012, 21:18 Bericht 
Thanks. Wat je zegt is zeker waar. Je bent liefhebber of niet.
Velen gooien de auto ook door de wasstraat
Online Archiebald
Master
di 31 jan 2012, 21:23 Bericht 
Dat is waar. maar zeker met een zwarte auto is dat écht een no go hoor...

Gelukkig verzorg je ze wel goed zo te lezen :-)
Offline NooitTeSnel
Master
di 31 jan 2012, 22:03 Bericht 
Yootzin schreef:
Zie je niet veel die het durven..

Valt wel mee toch? Mijn wintervelgjes zijn alleen ehm... smerig aan alle kanten (dit was na terugkomst van een weekendje Duitsland, veel kilometers gemaakt):

Afbeelding
Offline KanarieVW
Master
di 31 jan 2012, 22:39 Bericht 
Vandaag een hele dag in een hagel nieuwe Tiguan gereden, omdat de Touran een beurtje kreeg. De Tiguan is als grijs kenteken te krijgen dus, staat als kandidaat hoog op het lijstje voor als de Touran er volgend jaar uit moet!! Heerlijke auto.
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
di 31 jan 2012, 22:51 Bericht 
Yootzin schreef:
Zie je niet veel die het durven

:nothanks: Ik durf ook gewoon met mijn wintervelgen te rijden hoor... mooie zwarte Stahlfelgen :lol: (f)
Maar die velgen van BBS vind ik dus niet echt mooi, maar gelukkig verschillen smaken... anders reden we allemaal in een hennig mooie Opel Corsa :wink:
Offline Paul_S3
Die hard
di 31 jan 2012, 23:17 Bericht 
Over smaakt calt niet te twisten:)
Offline adinsx
Master
wo 01 feb 2012, 13:56 Bericht 
De zwart gelakte 18" ers gaan hier ook nooit het zout zien. De 17" zilveren voldoen prima, en daarnaast ook hier staat alles goed in de wax. :thumb:
Offline Kenji
Master
wo 01 feb 2012, 16:35 Bericht 
Ik heb nog nooit aan winterwielen (of winterbanden :p) gedaan, gewoon mee doorrijden, en een keer per week ff met een lauwwarm sopje schoonmaken.
Offline Morbid Angel
Master
do 02 feb 2012, 12:33 Bericht 
Zomer:

Afbeelding

Winter:

Afbeelding
Offline KanarieVW
Master
do 02 feb 2012, 17:24 Bericht 
heb de zomers op 18" LMV, de wintersloffen liggen gewoon op 16" zwart staal. Rij per winter wel een setje banden op en het prijs verschil tussen 16" en 18" banden is nog best wel groot. vind t prima zo voor die 3 maanden.
Offline Auke
FS Meldingen
wo 15 feb 2012, 20:32 Bericht 
over een paar maand gaat de skoda weg en komt er een renault als alles goed gaat........

Klant van mij: je hebt 2 franse merken: Peugoet en Citroen. Van het afval daarvan maken ze renaults.
Offline adinsx
Master
wo 15 feb 2012, 20:49 Bericht 
Gokje, een 14% bijtellings Mégane Estate? Of gaat het niet om een lease-slet? :roll:

Peugeot en Citroën bakken er niks van in ieder geval, flink verlies gehad in 2011.
Offline djidee
Master
wo 15 feb 2012, 23:42 Bericht 
Mooi, de Focus gaat het niet worden, want dr zijn wat collega's uitgebonjourd... Dus best een volle pool... Met op het oog weinig intressants (in mijn prijsklasse).. Daarboven wel (Mondeo's full options en met leuke diesel, maar 25% of een 523i)... Nou ja, we zien het wel even tegen de zomer... :nothanks:
Offline NooitTeSnel
Master
wo 15 feb 2012, 23:44 Bericht 
djidee schreef:
Mondeo's full options en met leuke diesel

Dat is ook wel wat toch? Onderhandel je een beetje met als argument dat ie nu toch stil staat?
Offline djidee
Master
do 16 feb 2012, 2:10 Bericht 
Leaseprijs is wel onderhandelbaar... Maar die bijtelling is naatje... En dat op andere manieren compenseren is moeilijk ivm belastingregels enzo...
Offline bx gek
Master
do 16 feb 2012, 10:33 Bericht 
Auke schreef:
Klant van mij: je hebt 2 franse merken: Peugoet en Citroen. Van het afval daarvan maken ze renaults.

Helemaal met je klant eens. :thumb:
Offline Auke
FS Meldingen
do 16 feb 2012, 10:36 Bericht 
adinsx schreef:
Gokje, een 14% bijtellings Mégane Estate? Of gaat het niet om een lease-slet?

het gaat idd om een leasesletje
Offline mistery
Master
za 18 feb 2012, 12:01 Bericht 
Ik heb een Kia Picanto....

zal nog wel maanden duren voor ik mn Mazda 6 ben vergeten. :fp:
Offline egeltjes
Master
za 18 feb 2012, 12:17 Bericht 
mistery schreef:
Ik heb een Kia Picanto....

:hug: :hug:
Offline NooitTeSnel
Master
za 18 feb 2012, 13:10 Bericht 
:aai:
Offline Paul_S3
Die hard
vr 02 maart 2012, 16:47 Bericht 
Hierbij nog ff en wat duidelijke foto van de zwarte grille ( wat meer licht)

Afbeelding

Afbeelding
Offline Arno
FS Meldingen
vr 02 maart 2012, 17:06 Bericht 
Auke schreef:
het gaat idd om een leasesletje

Ik heb um ook besteld O:)

Wel luxer dan in eerste instantie gepland, maar dat was vanwege het schandalig goedkope leasebedrag :thumb:
Offline adinsx
Master
vr 02 maart 2012, 18:06 Bericht 
Ook aan de 14% Mégane?

Hoorde afgelopen week dat er 3.500 zijn verkocht afgelopen tijd.
Offline Arno
FS Meldingen
vr 02 maart 2012, 18:45 Bericht 
Yup. De 14% diesel uitvoering van de Mégane is echt schandalig goedkoop in de lease. Dan maar Renault, met zulke bedragen kies ik voor mijn portemonnee :thumb:
Offline adinsx
Master
vr 02 maart 2012, 18:59 Bericht 
Dus allemaal 1.5 dCi 110pk dieselgangers hier straks? :lol:
Nog een paar fijne opties erop als xenon, panoramadak etc?

Het is en blijft toch een prachtig model hoor (Y)
Offline djidee
Master
vr 02 maart 2012, 19:00 Bericht 
Zelf de Fiesta verlengd tot de zomer, bedoeling is de 105pk/240nm Focus diesel, ook 14% bijtelling, full options.. Maar dr moesten wat lui gaan, dus de pool is nu aardig gevuld... Met de juiste compensatie, wil ik die Mondeo full options wel naar einde contract rijden..
Offline Arno
FS Meldingen
vr 02 maart 2012, 21:05 Bericht 
adinsx schreef:
Nog een paar fijne opties erop als xenon, panoramadak etc?

Bijna alles, met uitzondering van de bandenspanningscontrole en automatisch grootlicht.
Offline MeneerT
Nieuwkomer
za 03 maart 2012, 1:08 Bericht 

Voor in de zomer én de winter :kniktja:.

Afbeelding
Offline Arno
FS Meldingen
za 03 maart 2012, 8:13 Bericht 
Vervelend :honger:
Offline bx gek
Master
za 03 maart 2012, 8:34 Bericht 
Geen C70 station? O:)
Offline Paul_S3
Die hard
za 03 maart 2012, 8:50 Bericht 
Mooie auto hoor. Laat de zomer maar komen
Offline Lotus Omega
Master
do 08 maart 2012, 22:55 Bericht 
falcovdm schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Die komt bij Domeinen vandaan:

Afbeelding
Link

Toen had hij nog booskijkers :P
Offline regiorunner
Master
do 08 maart 2012, 23:32 Bericht 
bx gek schreef:
Geen C70 station

:roll: Dan wordt het dus een V70.
Offline liquid_force
Master
do 08 maart 2012, 23:36 Bericht 
V50 Regio :) S40, V50 en C70 delen het C1 Platform
Offline regiorunner
Master
do 08 maart 2012, 23:47 Bericht 
Serieus? Ach, ik denk nog in de 850-X70 modus.... Al heb ik nu al drie jaar een V70N :x
Offline Scaniafan
Master
vr 09 maart 2012, 10:40 Bericht 
liquid_force schreef:
C1 Platform

C1?

Afbeelding

:x
Offline Sietse
Die hard
vr 09 maart 2012, 11:46 Bericht 
Sinds afgelopen zaterdag staat hier een nieuwe (prive) Alfa Romeo Mito spaardiesel met 85 volbloedjes op de oprit. Geen glazen dak, verder alle opties.

Hoewel de (lease) peugeot 508 met 156pk goed beviel (zeker de stoplichtsprintjes) mis ik die auto niet. Hoewel de Alfa veel kleiner is dan de peug is dat voor mij geen issue. Ik zit 95% van de tijd alleen in de auto en kom in de Alfa geen ruimte tekort, ik heb ondanks mijn lengte van 2.04m achter het stuur zelfs meer bewegingsruimte dan in de peugeot door veel beter verstelbaar stoel en stuur. De alfa doet qua uitrusting ook niet onder voor de peugeot.

Reminder: nieuwe avatar regelen :)
Offline NooitTeSnel
Master
vr 09 maart 2012, 13:02 Bericht 
Over spaardiesel gesproken... Heeft er iemand hier ooit in een (sl)Opel Corsa 1.2 LPG gereden? Iemand probeerde me laatst te overtuigen dat dat slimmer is dan zo'n diesel, omdat de wegenbelasting over 1,5 jaar veel goedkoper is dan wat je dan ineens voor die diesel moet gaan betalen.

Het klonkt wel oke, maar volgens mij heeft het ook de potentie om een enorme hoofdpijn-auto te worden?
Offline Aanhanger
Master
vr 09 maart 2012, 13:10 Bericht 
NooitTeSnel schreef:
omdat de wegenbelasting over 1,5 jaar veel goedkoper is

Ik heb laatst al wat gezocht maar kon zo snel weinig nuttige informatie daarover vinden, weet iemad een linkje toevallig waar een en ander na te lezen valt?
Offline Sietse
Die hard
vr 09 maart 2012, 14:24 Bericht 
NooitTeSnel schreef:
omdat de wegenbelasting over 1,5 jaar veel goedkoper

Wat slimmer is om te doen hangt van veel factoren af. Met een LPG Corsa heb je geen turbo en dus een echt trage auto. De spaardiesel met turbo zal gewoon lekkerder rijden. Misschien is de LPG versie dan een paar tientjes per maand goedkoper maar heb je die er toch voor over om meer rijplezier in de diesel te hebben. Dus wat slimmer is, is niet voor iedereen hetzelfde.

Uitgaande van de huidige mrb tarieven zal het verschil tussen LPG en diesel ongeveer 40e per maand zijn voor een auto van dit formaat. Als je uitgaat van gelijke onderhoudskosten en afschrijving dan zul je flink veel kilometers moeten maken voordat de diesel echt goedkoper is.

Ik vind een turbodiesel(tje) gewoon lekkerder rijden en heb erg slechte ervaringen met LPG-G3 (veel storingen, hoge onderhoudskosten, vaak tanken), dus daarom heel bewust voor een diesel gekozen. Dat ik dan vanaf 2014 een paar tientjes per maand duurder uit ben, lig ik niet wakker van.
Offline pr0mo
Master
vr 09 maart 2012, 14:37 Bericht 
En in het buitenland is het altijd even uitzoeken waar je LPG kan tanken. Heb wel eens in een Crossa 1.2 benzine gereden, zonder LPG, maar das geen snelheids wonder. En dat soort blokjes draaien al snel 3500tpm - 4000tpm bij 120km.
Offline Sietse
Die hard
vr 09 maart 2012, 14:59 Bericht 
pr0mo schreef:
En in het buitenland is het altijd even uitzoeken waar je LPG kan tanken. Heb wel eens in een Crossa 1.2 benzine gereden, zonder LPG, maar das geen snelheids wonder. En dat soort blokjes draaien al snel 3500tpm - 4000tpm bij 120km.

Zoeken was voor mij vooral in Duitsland vervelend. 's Nachts is het in Duitsland echt zoeken naar LPG en vaak moet je echt een stuk van de autobahn af. In Zwiterland en Spanje is helemaal geen LPG te krijgen. In Italië was LPG destijds fors duurder dan in Nederland, terwijl diesel goedkoper was. Dus als je vaak in het buitenland komt, dan is LPG zeker in het nadeel (al helemaal door al het gekloot met die verschillende verloopnippels om uberhaupt te kunnen tanken). Ook mag je met LPG auto's niet in sommige parkeergarages komen.
Offline NooitTeSnel
Master
vr 09 maart 2012, 19:13 Bericht 
Sietse schreef:
Met een LPG Corsa heb je geen turbo en dus een echt trage auto.

Tja, het verhaal kwam van een kennis van me die zelf ook niet zo snel is, volgens mij reed hij hiervoor in een of andere Suzuki met -5pk rond (f)

Sietse schreef:
Ik vind een turbodiesel(tje) gewoon lekkerder rijden en heb erg slechte ervaringen met LPG-G3 (veel storingen, hoge onderhoudskosten, vaak tanken)

Dat was ook mijn beeld van LPG, maar misschien dat dat inmiddels opgelost is, want ook Chevrolet heeft zo'n LPG ding gemaakt.

pr0mo schreef:
En dat soort blokjes draaien al snel 3500tpm - 4000tpm bij 120km.

Ja, dat is vreselijk. Mijn vriendin heeft een Ibiza 1.4 als leasebak, ik word binnen een uur helemaal gestoord van die auto omdat hij zo ongelofelijk lawaaiig is als je een beetje normaal doorrijdt.
Offline Arieb
Die hard
vr 09 maart 2012, 19:42 Bericht 
Mijn autootje. Vorig model, geen S line, geen Quattro ... wel 325 pk en 450 Nm.
Paul S3 kent hem al...

Afbeelding
Velgen zomer en winter, zijn de originele 17". Afgelopen winter 2 cm sneeuw gehad 's avonds, was 's morgens al weer weg. Hij staat op Conti ExtremeContact DWS voor het geval dat.

Autootje van mijn vrouw:
Afbeelding
Leuk ook, zo'n aanmoedigingsbord :woop:
 [ 1581 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende