Pagina 1 van 1  [ 22 berichten ]
Offline TuxX
Master
do 26 jan 2012, 9:50 Bericht 
Ik zag vanmorgen op de FS app dat ze bij "de hoek" stonden richting Amsterdam. Ben er dus vrij snel doorheen gegaan want ik reed richting Den Haag. later hoorde ik op Q music dat hij in beide richtingen zou staan. Wat is nou juist? In geval 2 ben ik weer 's geflest vrees 'k :boos:
Online Kiwi45
Master
do 26 jan 2012, 9:58 Bericht 
In geval 1 ben ik de l*l.....zal er toch met zeker 140 langs gekomen zijn. Ik reed op de linkerbaan, dus met een beetje mazzel.....

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze in twee richtingen zouden staan daar. Middenberm is er niet echt geschikt voor.
Offline Wimpster
Die hard
do 26 jan 2012, 10:08 Bericht 

Ze staan daar zo vaak, daar kijk je toch wel even?
Offline TuxX
Master
do 26 jan 2012, 10:11 Bericht 
Normaal wel maar ik was met 101 dingen bezig en jah dan merk je plots dat je aan 130 aan het rijden bent. Kon geen kwaad dacht ik gezien ze de andere kant op stonden. Tot ik naar Q begon te luisteren.
Online Kiwi45
Master
do 26 jan 2012, 10:18 Bericht 
Normaal wel maar ik was met 101 dingen bezig en jah dan merk je plots dat je aan 140 aan het rijden bent.

:)
Offline Wimpster
Die hard
do 26 jan 2012, 10:32 Bericht 

Persoonlijk denk ik dat ze alleen ri A'dam staan. Anders was de melding hier op fs ook wel aangepast.
En de A4 controles worden over het algemeen snel aangemeld, voor de controleur de bus geparkeerd heeft staat hij al op FS denk ik :)
Offline Smookey
FS medewerker
do 26 jan 2012, 10:45 Bericht 
Als hij ri Den Haag er ook staat dan wordt dat meestal wel snel gemeld, hij kan zich daar ook niet verstoppen zoals aan de andere kant dus dan was hij vast wel opgevallen.
Soms geeft Q-Music een verkeerde rij-richting aan, er zit een fout in hun systeem wat ze maar niet willen aanpassen, jammer dan, gewoon m.flitsservice.nl of Flitsnav gebruiken.
Offline Freddy
Master
do 26 jan 2012, 10:59 Bericht 
Klopt, heel veel snelwegmeldingen komen bij Qmusic als "beide richtingen" voorbij, terwijl dat zelden voorkomt.
Zo ook vandaag, hij was alleen ri 020
Offline Bart Vanmarsenille
Nieuwkomer
do 26 jan 2012, 21:38 Bericht 

Ja, ook wordt de hand nog wel eens gelicht met de hmp's op Q; op mijn RDS stond 9.8. Gelukkig was de hmp fout en was men niet een 4 in het wegnummer vergeten, anders zou het voor mij mogelijk nog vervelend kunnen worden.

Iets anders over de A4: vorige week kwam hier in de meldingen een laser bij 15.0 richting Den Haag voorbij. Nieuwe problemen met de TC?
Offline rve123
Master
do 26 jan 2012, 21:55 Bericht 
Als die TC inderdaad niet meer werkt momenteel dan zal mij dat niet heel veel verbazen..

Weet dat er rond eind juni, begin juli (zie dit topic diverse FS'ers op de bon zijn gegaan in de TC. Echter sindsdien nergens meer mensen gehoord over een bon van de TC aldaar.
Ben er zelf toch ook diverse malen (onbewust) te hard doorgekomen daarna, maar nooit wat ontvangen.

Echter geen garantie van mijn kant of die wel of niet werkt :[

Bij knp De Hoek heb ik ze trouwens nog nooit richting Den Haag zien staan. Enkel richting A'dam..
Offline Bart Vanmarsenille
Nieuwkomer
do 26 jan 2012, 22:07 Bericht 

Ik heb ze er een paar keer zien staan, met name op het moment dat verderop enkele viaducten in aanbouw waren en de rijstroken smaller waren. Dat werd aangekondigd met een groot geel bord waarachter prima een busje was te verstoppen. Die borden zijn er niet meer, dus staat de KLPD daar ook niet meer. Die staat tegenwoordig op een locatie 3,5 km daarvoor, omdat zowel bus als set daar prima te verstoppen zijn.

Te hard rijden in de TC heb ik overigens ook nog niet uitgeprobeerd.
Offline TuxX
Master
do 26 jan 2012, 22:08 Bericht 
Ik ben ng geflitst richting den haag bij de hoek. In de zomer van 2010.
Offline Smookey
FS medewerker
vr 03 feb 2012, 8:56 Bericht 
Wellicht dat ze dan heel iets verder stonden bij de busbaan/werkzaamheden (11.x) en anders heb je niet opgelet, 10.4 ri Den Haag > bus vol in het zicht tegen het talud van de A5 aan, naast de uitvoeger van de N201.
Offline TuxX
Master
ma 06 feb 2012, 8:46 Bericht 
Nu was t weer van da!

Flitsnav zegt flitser den haag ri amsterdam. Q music (toen ik er 1min voorbij was) zegt beide richtingen :(

Ik heb enkel mijn richting in t oog gehouden maar ik heb m niet gezien. Moet wel bekennen dat ik niet aan het opletten was. Iemand meer info?
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 9:23 Bericht 
Staat den haag ri A'dam. Is maar goed ook, alles wat naar A'dam gaat moet je zwaar bestraffen. :lol: :lol:
Offline TuxX
Master
ma 06 feb 2012, 9:53 Bericht 
Wel vreemd gezien over het hele traject accordeonfiles stonden terwijl ri Den haag wel prima reed.
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 9:59 Bericht 
Sinds wanneer is dat een reden om niet te flitsen?
Offline TuxX
Master
ma 06 feb 2012, 10:00 Bericht 
Als iedereen file rijdt dan heeft flitsen toch weinig zin...
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 10:03 Bericht 
Heb je al wel eens geprobeerd dat uit te leggen aan een controleur? O:)
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 10:04 Bericht 
controleur controleur controleur
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 10:05 Bericht 
:o :o :o :o :o Tik ik controleur controleur word het. :o :o :o
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 10:07 Bericht 
:fp: :fp: :roflol: :roflol: B O A