Postingstijd interval gedetecteerd van 41.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 8 van 8  [ 393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 16 maart 2011, 11:18 Bericht 
winbonus schreef:
had na het zien geen internet ter beschikking :x

0321-338133 werkt ook gewoon. Even bellen in de melding via de voicemail inspreken.
Offline viffer
Master
wo 16 maart 2011, 11:54 Bericht 

MarcoV schreef:
0321-338133 werkt ook gewoon. Even bellen in de melding via de voicemail inspreken.

Vanaf de motor gaat dat erg lastig. En tegen de tijd dat je op de plaats van bestemming bent denk je er niet meer aan of ben je het hm paaltje vergeten
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 16 maart 2011, 12:00 Bericht 
Liever toch nog iets melden dan niets. Je weet meestal toch nog wel welke weg en waar hij ongeveer stond. We kunnen er meestal nog wel wat mee dan. Als je niets meld wordt er sowieso niemand gewaarschuwd. Een niet helemaal duidelijk melding waarschuw je toch nog genoeg mensen mee.
Offline viffer
Master
wo 16 maart 2011, 12:02 Bericht 

Als ze echt op naaiplekken (zoals af en toe bij de BP op de A44 met de set pal achter het hm-bordje) staan dan stop ik meestal wel bij de eerstvolgende afrit om te kijken of er al melding gedaan is. Zo niet doe ik dat alsnog.
Offline winbonus
Die hard
wo 16 maart 2011, 13:03 Bericht 
GertJan schreef:
Vanaf de motor gaat dat erg lastig.

Gaat nog niet helaas...wel aan het sparen voor een bluetooth/ com set voor in de helm.

Kan ik het wel doorbellen! is wel ff 200 euro, dus nog een paar maanden geduld :(
Offline viffer
Master
wo 16 maart 2011, 13:35 Bericht 

winbonus schreef:
el aan het sparen voor een bluetooth/ com set voor in de helm.

Ik heb zo'n ding liggen, maar echt ideaal is het nog niet. Misschien dat het via de navigatie beter gaat, maar die moet ik nog opbouwen.
Offline winbonus
Die hard
wo 16 maart 2011, 16:10 Bericht 
welk merk heb je liggen?
en wat is er niet ideaal aan? ben namelik benieuwd voordat ik zoiets ga kopen.
Offline viffer
Master
do 17 maart 2011, 8:44 Bericht 

Schuberth, maar ik kreeg commentaar dat ik niet goed te verstaan was. Maar ik moet er nog eens mee aan het spelen zodra ik de GPS opgebouwd heb.
Offline winbonus
Die hard
do 17 maart 2011, 11:36 Bericht 
Bij Hans van wijk lag een goed setje volgens hun..na wat sparen even uittesten
Offline Millergsxr
Nieuwkomer
do 17 maart 2011, 11:38 Bericht 

radar zh a20 hoek van holland ri rotterdam thv hmp 12.7 bij afslag maasdijk 16/03/11 17:31:08

Iemand een idee hoe ze deze opstellen?
Offline Driver_M
Nieuwkomer
vr 01 apr 2011, 0:22 Bericht 

Toevallig ben ik bij die controle wezen kijken (A20 op 16 maart bij 12.7)

Kwam vanaf de Coldenhove de snelweg op en zag iemand remmen, later zag ik beweging in de bosjes dus ik ook remmen (+-19.00 dus rustiger), en achter de bosjes iets verlicht (de bus). Zeer goed verstopt 't :cry:

Bij Maassluis rechtsomkeert, en bij de Coldenhove er weer af, via de Maasdijk over de Westgaag gereden en daar rechts 't zandpad op (net naast 't tunneltje), parallel aan de snelweg/weilanden.

De man had rond 19.00 de Flitser er bij gezet (en ik zat er gelukkig niet tussen op de foto's).

Op de vraag waarom die zo strak achter het paaltje stond.... remactie's.

Controle zou rond 20.00 af worden gebouwd (KLPD Driebergen dus was nog aardig stukje rijden).

Veel metingen waren niet gelukt (beult in de weg)+ druk en daarom vielen de aantallen overtreders redelijk mee (volgens de controleur).

Top-overtreding van 198 kmph door een Opel Omega van een Kakkerlak (Pool), de controleur had nog gevraagt of er andere eenheden in de buurt waren, helaas was dat niet zo (automatisch gevaar op de weg die PL kentekens, mijn mening:D).

"Aardige" controleur heeft me van alles en nog wat uitgelegd (was voor mij de eerste keer bij een controle).

Wel beetje apart dat toen ik aankwam (einde van de 1e lentedag) de motor constant liep (+- 15 min heb ik daar gestaan).

De catch-scan was voor de statistieken geen opvang.

Geen foto's (mobieltje).

Sinds vorige week zijn er alleen wel veel Belastingcontrole's op de N211 t.h.v. ABC Poeldijk en op de N213 tussen de Bloemenveiling Honselersdijk/Veiling Westerlee (beide richtingen op andere dagen). De ANPR bus van de politie was denk ik van Naaldwijk/Haaglanden (dag later stond ie op dat Bureau aan de Galgeweg te Naaldwijk) en 1x de bus van MB Sprinter van Rotterdam (waar geen politie stickers meer op zitten).

Gr.
Offline Christafari
Master
vr 01 apr 2011, 17:27 Bericht 
Voor de Zoetermeerders; let even goed op bij de Verlengde Australiëweg, hebben ze regelmatig staan flitsen en vd week stonden ze met een laser. Aangezien het een snelweg bibeko is, goed opletten!!
Offline R
Master
vr 29 apr 2011, 10:47 Bericht 
Christafari schreef:
Voor de Hagenezen; let even goed op op de Loosduinsekade bij de Volendamlaan, gaan ze regelmatig staan in de wegwerkzaamheden. Aangezien het Den Haag is en max 30, goed opletten!!
Offline brulmuis
Respect
vr 29 apr 2011, 16:05 Bericht 
De agent die mijn rijbewijs invorderde ;( zei me dat ze vaak controleren op de Donau (ADO stadion) vanwege klachten en op de Laan van Hoornwijck (Ypenburg en en uit). Twee brede wegen met dubbele rijbanen.
Offline winbonus
Die hard
vr 29 apr 2011, 16:46 Bericht 
Donau is inderdaad heerlijk rijden: ik rij daar standaard 80. Gelukkig nooit iemand gezien met een gadget ;)
Offline Westlander
Pro
di 03 mei 2011, 8:32 Bericht 
radar zh a4 leiden ri delft thv hmp 53.1 bij afslag wateringen onder viaduct

en

http://www.district8.net/eenzijdig-onge ... ment-50168

?
Offline peter070
Eendagsvlieg
wo 11 mei 2011, 9:58 Bericht 

Damn, van morgen stonden ze vlak voor het prins claus plein aan de rechterkant.. Ik had ze daar nog NOOIT gezien. Ze zijn nu volgens mij nieuwe plekken aan het ontdekken....
Offline winbonus
Die hard
wo 11 mei 2011, 10:32 Bericht 
peter070 schreef:
prins claus plein aan de rechterkant

Ze staan daar wel vaker aan beide kanten :wink:
Offline viffer
Master
wo 18 mei 2011, 8:08 Bericht 

Wat er vandaag weer op de Landscheidingsweg (N440) tussen N14 en Hubertustunnel gedaan werd? 2 Agenten, 1 met gele jas andere met zwarte jas, zwarte jas zette alle verkeer stil en liet de voertuigen één voor één weer verder rijden. De gele jas stond met een videocamera als ik het goed heb gezien. Zelf denk ik aan een opleiding gebeuren, alleen niet zo snel naar de strepen kunnen kijken.
Offline winbonus
Die hard
wo 18 mei 2011, 8:48 Bericht 
ik zag inderdaad wat activiteiten...maar rij richting Wassenaar.

Wel mijn snelheid aangepast en verlaagd naar 120 daar (wil hem niet kwijt....)

Normaal rij ik daar iets van 150 standaard :respect: (nooit controle richting Wassenaar)
Offline viffer
Master
wo 18 mei 2011, 8:56 Bericht 

winbonus schreef:
nooit controle richting Wassenaar

Op de N440 wel hoor, daar staan ze regelmatig maar wel duidelijk opvallend met een grote bus aan de kant.
Offline winbonus
Die hard
wo 18 mei 2011, 9:23 Bericht 
ik kom vanuit Den Haag/ Voorburg.
Bij de stoplichten naar links de n14 op en dan bij het begin van de n440 naar rechts door Wassenaar.

Is mijn race stuk :wink: Je gaat namelijk de brug over die over de N44 gaat.
Offline viffer
Master
wo 18 mei 2011, 9:30 Bericht 

Ah, waar jij de N440 af gaat duik ik er op. Ik kom dan vanaf de N44 naar de Hubertustunnel. Op dat stukje, zo'n beetje bij de sportvelden stonden ze.
Offline R
Master
do 26 mei 2011, 9:25 Bericht 
De tweede flitser op de N44 naar Den Haag toe staat weer op scherp.
Offline winbonus
Die hard
do 26 mei 2011, 10:08 Bericht 
Dank voor de melding :thumb: ...zal weer inhouden voor de afrit!
Offline R
Master
do 26 mei 2011, 18:29 Bericht 
R schreef:
De tweede flitser op de N44 naar Den Haag toe staat weer op scherp.

En ook meteen na 18:00 uur vandaag een flinke klapper en gillende sirenes. Dit alles is mogelijk gemaakt door de flitspaal die het sinds kort weer doet.
Alles voor uw veiligheid natuurlijk.
Offline GP
Master
do 11 aug 2011, 14:54 Bericht 
Van de week heb ik ze voor het eerst gezien op de A4 van Amsterdam richting Delft bij 53.X achter de pilaren van het viaduct. Daar stond vroeger het KLPD vrij regelmatig.. Ik kwam aanrijden van de andere kant dus ik heb geluk gehad want ik rij daar altijd 120@100.. Ben even omgedraaid bij Rijswijk en mensen LET OP, je ziet de flitser (gatso op statief, bijbehorend Mercedes busje stond verderop uit het zicht) totaal niet totdat je er naast rijdt.

De melding stond al op flitsservice en heb gelukkig wel een aantal mensen kunnen waarschuwen, helaas rijden er daar best veel mensen te hard waardoor de score wel hoog zal zijn geweest :(
Offline Harold
FS Meldingen
vr 12 aug 2011, 23:21 Bericht 
GP schreef:
je ziet de flitser (gatso op statief, bijbehorend Mercedes busje stond verderop uit het zicht) totaal niet totdat je er naast rijdt.

Welk korps staat hier te controleren? Ze hebben daar toch MRC's en geen Gatso's?
Offline GP
Master
di 16 aug 2011, 19:11 Bericht 
ohja sorry, het is Haaglanden met idd de MRC op statief!
Offline GP
Master
di 16 aug 2011, 19:13 Bericht 
Ik gok deze: http://www.flitsservice.nl/algemeen/ind ... php?id=776
Offline Alex Iveco
FS Meldingen
wo 17 aug 2011, 14:20 Bericht 
Haaglanden:

A4 tussen knpt Prins Clausplein, en de A20 tussen Rotterdam en het Westland

ik zou er niet vreemd van opkijken als ze ook op de a13 worden gespot :wink:
Offline Lucas28
Respect
do 08 sep 2011, 14:29 Bericht 
Citaat:
radar zh n211 in den haag op de lozerlaan ri kijkduin thv het total tankstation door een blauwe mercedes vito (burki32) 07/09/11 20:57:49

Gisteravond werd er weer eens gecontroleerd op de Lozerlaan. Daar heb ik ze een lange tijd niet gezien. Wees gewaarschuwd, want als ze een stek hebben gevonden zullen ze daar vaker gaan staan.
Offline Lucas28
Respect
do 29 sep 2011, 14:34 Bericht 
He Gertjan, dat is niet het Vredepaleis waar je tegenaan staat in jouw avatar. Ik bedoel, het moet natuurlijk wel een Haagse locatie zijn. :D

Afbeelding
Offline ScubaRider
Pro
di 08 nov 2011, 7:51 Bericht 
Hoe staat het nu met de trajectcontrole op de Utrechtse Baan?

Ik lees her en der dat de tarjectcontrole op de A20 uit staan/stond vanwege invoering van een flexibele maximumsnelheid en die hebben we in Den Haag ook (stad uit). Verder rijd ik nu al een half jaar op het randje met af en toe een "oeps" momentje maar nog geen fanmail gehad. Dus ik vrag me af of dat ding het wel doet?
Offline JamesJones
Eendagsvlieg
vr 18 nov 2011, 6:58 Bericht 

Heeft iemand gisteren deze melding gezien en welke kan stond dat op?
"laser zh in den haag op de van alkemadelaan thv de beatrixkazerne / anwb-gebouw in 30 km-zone (sam) 17/11/11"
Offline viffer
Master
zo 20 nov 2011, 13:40 Bericht 

:huh: sinds wanneer is er daar een 30 zone?

Een lasercontrole is trouwens meestal in beide richtingen. Maar als je niet bent staande gehouden is de kans er klein dat de daar nog post van krijgt
Offline JamesJones
Eendagsvlieg
di 22 nov 2011, 21:45 Bericht 

GertJan schreef:

Ik zag dus laat dat er opeens 30km was ook inderdaad. Hele stuk is 50, maar nu een stukje 30.
En vroeg me dus af welke kant ze stonden. Zag wel een politiebusje opeens staan, en later dus deze melding.

Maar met laser eigenlijk niet gezien, vroeg me dus af of dat klopte.... en of ze dus wellicht andere kant stonden toch dan.
Offline Dikke Dakduif
Master
vr 09 dec 2011, 22:35 Bericht 
Vanavond melding gemaakt van radar A44, wassenaar. Moest natuurlijk N44 zijn :oops:
Viel me ook op dat er achter het v/ Valk hotel aan de zijdeweg heel veel politie voertuigen stonden. Lijkt mij een grote alcoholcontrole voor verkeer komend uit Scheveningen.
Offline danny
Respect
zo 11 dec 2011, 1:26 Bericht 

Was een ANPR van het KLPD voor de grote verkeerscontrole.
Offline Lucas28
Respect
za 21 jan 2012, 16:11 Bericht 
Berichtje in de krant van vandaag:
Afbeelding
De bekendste flitspaal staat bij de Afrikaweg. Zoetermeerders weten onderhand wel dat hij daar staat, maar voor bezoekers is het altijd nog een onaangename verassing. De flitspaal is gecombineerd met een stoplichtcamera zodat je moet afremmen voor groen.
De andere flitspaal bij de filmlaan(!) brengt minder op, de weg is daar smal en halverwege is een kunstmatige kronkel aangebracht waardoor er niet zo hard kan worden gereden. Daar worden vooral mensen geflitst die harder gaan rijden om het groene licht te halen. Ook deze flitspaal is namelijk gecombineerd met het stoplicht, zodat je voor een groen licht moet gaan afremmen en mensen die achter je rijden zich rot schrikken.

De meest gebruikte locatie voor een mobiele flitser is de Oostweg, die maakt deel uit van de rondweg. Omdat het een snelweg lijkt wordt er altijd harder gereden dan de max 70 die de gemeent voor ons heeft bedacht. Er staan geen woningen langs die weg, zodat die max van 70 eigenlijk niet nodig is.

De andere locaties zijn ook op een enkele na ook allemaal op de rondweg. Dus als je niet wilt worden geflitst moet je niet de rondweg nemen maar 'binnendoor'
Offline caddylex
Nieuwkomer
za 21 jan 2012, 17:07 Bericht 

op de oostweg staan ze meestal met een vito donkerblauw bij de stadsplattegrond tegenover de esso ...en richting zestienhoven net voorbij bergschenhoek zijn ze superfanatiek de laatste tijd met een donkere VW T5 en een aftanse verschoten rode golf 2 die eenieder wel kent zo langzamerhand ...dit is het stuk in de buurt van het BP tankstation.
Offline MarcoV
FS medewerker
za 21 jan 2012, 17:14 Bericht 
caddylex schreef:
donkere VW T5

Die kennen we nog niet. Mocht je die nog eens spotten, meld dan bij het melden van de controle ook even het kenteken. (f)
Online Cygnum
Pro
za 21 jan 2012, 17:26 Bericht 
caddylex schreef:
aftanse verschoten rode golf 2

VW Vento (voorloper van de Jetta), een Golf heeft geen sedan-uitvoering.
 [ 393 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8