Pagina 1 van 3  [ 125 berichten ]
Offline umpire
FS medewerker
di 24 jan 2012, 20:29 Bericht 
Het vervolg dit topic

MarcoV schreef:
In dit topic kan je alle controles die ziet of hebt gezien in west-brabant te melden.

Ook mag je cometaar geven op controles.

Ik zal ook proberen om van de gemelde locaties foto's te maken om hier over te discuseren.

Natuurlijk mag je zelf ook foto plaatsen van locatie.

Laatst bijgewerkt door umpire op di 24 jan 2012, 20:42, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Raaf
Master
di 24 jan 2012, 20:38 Bericht 
Niet handig om de hotspots effe in de openingspost te zetten?

Backer & Ruebweg thv McDreck, Gr. Engelbertlaan etc?
Offline MarcoV
FS medewerker
di 24 jan 2012, 21:23 Bericht 
Palen op de noordelijke rondweg zijn nu digitaal geworden zijn van voorzien van Multa Radar setje.
Offline dennisboz
Master
vr 27 jan 2012, 18:21 Bericht 
Dat klopt! Toen ik er langs reed. Waren ze net de paal aan het plaatsen. :kniktja:
Offline Lucky1
Master
do 02 feb 2012, 16:17 Bericht 
Vandaag 2 feb 2011 op de Ringbaan West in Tilburg:

Afbeelding

Afbeelding

Redelijk verdekt opgesteld achter het reclamebord en tussen de bomen. Bij een blik in de geopende aanhanger (toen even de data op de laptop gezet werden) 300 op de bon bij 3500 passanten.
Offline tqam
Die hard
wo 08 feb 2012, 22:43 Bericht 
MarcoV schreef:
Palen op de noordelijke rondweg zijn nu digitaal geworden zijn van voorzien van Multa Radar setje.

Dus er kan een wekker afgaan

PS is het niet te koud om te controleren met zo'n aanhanger denk dat het wel onder nul is en die dingen zijn niet echt goed geïsoleerd
Offline Raaf
Master
wo 08 feb 2012, 22:47 Bericht 
tqam schreef:
PS is het niet te koud om te controleren met zo'n aanhanger denk dat het wel onder nul is en die dingen zijn niet echt goed geïsoleerd

Vanmiddag stond de aanhanger niet bij de grijze bus, zou zo kunnen dus..
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 08 feb 2012, 22:49 Bericht 
tqam schreef:
Dus er kan een wekker afgaan

Nee zijn lussen palen :wink:
Offline Lucky1
Master
do 09 feb 2012, 17:11 Bericht 
wisten jullie vast al:

(bron: om.nl)

Citaat:
Nieuwe digitale flitspalen in Tilburg

19 januari 2012 - Landelijk Parket Team Verkeer

Het Openbaar Ministerie (Landelijk Parket Team Verkeer) vervangt in Tilburg 11 analoge flitspalen door digitale palen in de eerste helft van 2012. Daarnaast worden 13 oude palen verwijderd omdat deze geen aantoonbare bijdrage aan de verkeersveiligheid meer leveren.

Van analoog naar digitaal
Het Landelijk Parket Team Verkeer(LPTV) vervangt de komende jaren landelijk een groot deel van de analoge flitspalen door digitale palen. Groot voordeel van digitale palen is dat deze 24 uur per dag aan staan en de verwerking van de boetes zeer weinig politiecapaciteit vergt. Daarbij valt de bon sneller op de deurmat, zodat de betrokkene zich eerder bewust wordt van de overtreding en het gedrag sneller kan aanpassen. Alleen palen die een aantoonbare bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid worden vervangen.

Op basis van de verkeers- en ongevallengegevens hebben het LPTV, de politie en de gemeente vastgesteld dat in Tilburg op de volgende 11 locaties flitspalen vervangen worden in 2012: Ringbaan Oost (1x), Bredaseweg/Baroniebaan (2x), Bredaseweg (1x), Ringbaan west (5x) en de Heikantlaan (2x).

Palen verwijderen, controles blijven
De onderzoeksresultaten wijzen uit dat op 13 plekken de veiligheid dermate is verbeterd dat de flitspalen kunnen worden weggehaald. Op de volgende locaties worden in 2012 palen verwijderd: Vlashoflaan (4x), Spoorlaan (1x), Bredaseweg (3x), Bosscheweg (3x), Nieuwe Bosscheweg (1x) en de Sweelincklaan (1x). Na het verwijderen van de palen zal de politie mobiele snelheidscontroles uitvoeren. Het LPTV, de politie en de gemeente zijn overeengekomen dat extra handhaving wordt ingezet op de volgende trajecten: Schouwburgring-Paleisring-Noordhoekring, Ringbaan Oost tussen de Sint Josephstraat en de Spoorlaan en op het oostelijke deel van de Ringbaan Zuid.
Offline MarcoV
FS medewerker
do 09 feb 2012, 18:34 Bericht 
Was nog niet bekend bij me, maar wel te verwachten. Heeft iemand iets van borden gezien in de bocht van de A58 bij de stok met Radarcontrole?
Online petertjuh
Master
do 09 feb 2012, 18:38 Bericht 
Zit al 2 dagen ziek thuis, maar bij de Stok wordt middels een tekstkar extra gewaarschuwd voor 70 als Vmax omdat de bocht zogenaamd gevaarlijk is (van Breda ri BoZ).
Offline GGeek
Pro
do 09 feb 2012, 20:30 Bericht 

Van die flitspalen in Tilburg was toch al oud nieuws?
Alle palen op de Midden Brabantweg (tussen Tilburg - Waalwijk) zijn ook al (enige tijd) verwijderd. Men is er tegenwoordig actiever met lasercontroles.
Offline RucphenNB
Master
do 09 feb 2012, 20:45 Bericht 
MarcoV schreef:
Heeft iemand iets van borden gezien in de bocht van de A58 bij de stok met Radarcontrole?

Borden wel maar genegeerd, radarcontrole? :o :o :o
Offline MarcoV
FS medewerker
do 09 feb 2012, 21:43 Bericht 
Net even gekeken. Staan veel borden waaronder een met u rijdt te hard niks aan de hand dus. Blijf het vreemd vinden dat mensen die bocht zo vaak uitvliegen.
Offline Tita_NL
Weet de weg
vr 10 feb 2012, 9:05 Bericht 

Vanmorgen viel wel de moeder der pijlen op op de matrix..
Offline RucphenNB
Master
vr 10 feb 2012, 10:36 Bericht 
MarcoV schreef:
Blijf het vreemd vinden dat mensen die bocht zo vaak uitvliegen.

Dat is niet vreemd, de bocht knijpt behoorlijk en de kort daarop volgende bocht naar rechts maakt dat de auto in onbalans komt. Hier is bij de aanleg niet over nagedacht net zoals bij zoveel knooppunten.
Offline MarcoV
FS medewerker
vr 10 feb 2012, 20:07 Bericht 
88-RXV-8 Rijdt rond als vros in MWB

Link

vanaf 3.48
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 12 feb 2012, 0:17 Bericht 
Zoals ik al dacht. VHT heeft weer een late shift van uurtje of 18.00 tot ergens in de nacht. Ze staan nu dus nog te controleren op de verkeersveiligheid op de noordelijke rondweg in Breda. :x
Online petertjuh
Master
zo 12 feb 2012, 1:18 Bericht 
Rond 00.50 uur was de controle op de Nieuwe Kadijk weg, de andere controle ben ik sowieso niet langs geweest.
Offline Yvesart
Master
zo 12 feb 2012, 9:46 Bericht 
zo da's lang geleden dat ik nog eens op het forum in dit topic was.. sorry mannen beetje druk gehad :-) ..

hoe'st allemaal met jullie??
Offline dennisboz
Master
zo 12 feb 2012, 10:33 Bericht 
Hey!

Ik ben er ook niet zo heel veel meer.
Druk met cursussen ondertussen ook aan de vriendin.
Dusja tijd te weinig. :P

En met jou?

Die post van Marco zie ik nu ook pas.
Kon sowieso al zeggen dat dat geen radar was. ;)
Wel apart dat ze die bocht nu zo groot uitmeten......
Offline dennisboz
Master
zo 12 feb 2012, 11:11 Bericht 
MarcoV schreef:
Zoals ik al dacht. VHT heeft weer een late shift van uurtje of 18.00 tot ergens in de nacht. Ze staan nu dus nog te controleren op de verkeersveiligheid op de noordelijke rondweg in Breda.

Dat heb je he met NAC Breda - Ajax. :kniktja:
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 12 feb 2012, 11:53 Bericht 
Buitenom voetbalwedstrijden doen ze deze shift ook :x
Offline Wimken
Master
ma 13 feb 2012, 11:20 Bericht 
Wat is er in de buurt van Oudenbosch te doen :huh:
Citaat:
flitser nb oudenbosch ri seppe op de vaartweg nabij de koestraat door een grijze vw transporter (marcov) 09:38:38
flitser nb oudenbosch ri standaardbuiten op de bornhemweg thv hoveniersbedrijf blom door een toyota hi ace en een aanhanger (marcov) 09:35:17
flitser nb n641 oudenbosch ri oud gastel thv hmp 4.7 bij de drie weikes door een donkergrijze vw transporter 08:49:56
Offline MarcoV
FS medewerker
ma 13 feb 2012, 11:30 Bericht 
radar nb n640 hoeven ri oudenbosch op de bosschendijk thv hmp 1.6 door een beige vw transporter

Die vergeet je nog.

VHT denk met een snelheidscontrole die kinderlokker tegen te houden denk ik.
Offline Wimken
Master
ma 13 feb 2012, 11:33 Bericht 
Dat zal inderdaad zoden aan de dijk zetten :fp:
Offline ruudt
Master
ma 13 feb 2012, 12:22 Bericht 
MarcoV schreef:
VHT denk met een snelheidscontrole die kinderlokker tegen te houden denk ik.

Ze kunnen natuurlijk zo wel het in- en uitgaand verkeer in de gaten houden. Maar of het inderdaad helpt.

Mij viel vanmorgen ook op dat er controle stond bij het inrijden van Oudenbosch en het uitrijden van Oudenbosch. Vooral de locatie tussen Oudenbosch en Oud-Gastel leek mij totaal niet logisch voor een snelheidscontrole:

http://maps.google.nl/maps?q=oudenbosch ... 6437296733
Offline ruudt
Master
ma 13 feb 2012, 17:38 Bericht 
Zojuist stonden ze er nog steeds. Heb echt een vermoeden dat dit niet echt een reguliere snelheidscontrole is (f)
Offline MarcoV
FS medewerker
do 16 feb 2012, 19:44 Bericht 
radar nb oudenbosch ri seppe op de vaartweg thv huisnummer 5 door een grijze vw transporter
radar nb oudenbosch ri standaardbuiten op de bornhemweg thv hoveniersbedrijf f c blom door een grijze toyota hi-ace + aanhanger (marcov)
radar nb n640 oudenbosch ri hoeven op de bosschendijk thv hmp 1.7 door een beige transporter (marcov)
radar nb n641 oudenbosch ri oud gastel op de zandeweg thv hmp 4.7 bij de drie weikes door een donkergrijze transporter (marcov)

Sterk het vermoede dat ze eigenlijk iedereen flitsen om kentekens te verzamelen. Maar niet zeker.
Offline RucphenNB
Master
do 16 feb 2012, 20:04 Bericht 
MarcoV schreef:
Sterk het vermoede dat ze eigenlijk iedereen flitsen om kentekens te verzamelen. Maar niet zeker.

:kniktja: :kniktja:
Online petertjuh
Master
do 16 feb 2012, 20:07 Bericht 
Tsja, en dan te bedenken dat "een goede aanrander" (ja, bewust tussen " ") zichzelf met de bewuste auto echt niet laat zien in die omgeving.
Online petertjuh
Master
vr 24 feb 2012, 1:54 Bericht 
Zo, nu, 01.45 uur thuis... Vanaf vanochtend 7 uur tot 01.15u 's nachts gewerkt. Crisis, maar gelukkig gaat de backup lopen om half 2 zodat we toch niet verder konden. Maar ik vond het al eerder op de avond genoeg...

Wel lekker, met 150-180 km/u over de vrijwel lege snelweg 's nachts.
Offline Jappo
Respect
ma 05 maart 2012, 14:09 Bericht 
MarcoV schreef:
Eerste controle op nieuwe stuk A4:

radar nb a4 dinteloord ri antwerpen thv hmp 231.2 onder viaiduct

Vandaag 2e keer. Zelfde plaats, zelfde richting. Flauwekul.
Offline MarcoV
FS medewerker
ma 05 maart 2012, 14:58 Bericht 
Heb je hem zien staan?
Offline ruudt
Master
di 06 maart 2012, 9:59 Bericht 
Vanmorgen had ik een flitser gemeld welke stond tussen Oudenbosch en Hoeven bij de Tinq:

http://maps.google.nl/maps?q=hoeven&hl= ... 5366467313

Hij staat niet bij de meldingen. Is er iets misgegaan, of was mijn melding onduidelijk?
Offline MarcoV
FS medewerker
di 06 maart 2012, 17:19 Bericht 
Wat stond er te flitsen?
Offline ruudt
Master
di 06 maart 2012, 19:48 Bericht 
VW transporter
Offline MarcoV
FS medewerker
di 06 maart 2012, 19:51 Bericht 
http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=3159 Deze opstelling ongeveer zeker?
Offline ruudt
Master
di 06 maart 2012, 20:03 Bericht 
Het was inderdaad die lokatie, behalve dan dat dame in de Transporter geen spulletjes meer buiten hoeft te zetten. (f)
Offline Yvesart
Master
di 06 maart 2012, 22:28 Bericht 
In Roosendaal op de Burg. Schneiderlaan is een grote controle bezig t.h.v. nieuwe moskee.. catch-scan + douane en veeeeel politie.. Uit de beschrijving van mijn vriendin (die kwam er langs) maak ik op dat er waarschijnlijk geen radar bij stond..

met alle drugsrunnertjes hier had ik deze controle al veel eerder een keer verwacht.. :nah:
Offline tqam
Die hard
wo 14 maart 2012, 16:42 Bericht 
Moet niet gekker worden, Politie controleert gaat zelfs zwaaien dat mensen vaart moeten minder en toch 188 op de bon

http://www.omroepbrabant.nl/?news/17108 ... maken.aspx

Ja sorry hoor maar dan verdien je een bon, dan zie je ook niet dat er een kind langs de weg staat
Offline okkiwokki
Die hard
vr 16 maart 2012, 7:58 Bericht 
Citaat:
flitser nb a58 breda ri tilburg thv hmp 45.6 na afslag gilze bij viaduct 00:00:00

Is hier eigenlijk ooit een repo van gemaakt?
Offline MarcoV
FS medewerker
vr 16 maart 2012, 8:25 Bericht 
Nee
Online petertjuh
Master
vr 16 maart 2012, 18:12 Bericht 
Hoezo staken als ze 's nachts gaan flitsen.
Offline Groningen
Die hard
za 17 maart 2012, 15:25 Bericht 

Snelheidscontrole Uden levert 620 overtredingen op

Vandaag heeft de politie een snelheidscontrole uitgevoerd op de Wilhelminastraat in Uden. Tussen 7.15 uur en 13.15 uur werden 620 overtredingen gemeten, met daarbij als hoogste snelheid, 99 km per uur. Vanwege de actie die de politieagenten dezer dagen voeren voor verbetering van de politie CAO, worden 596 bekeuringen geseponeerd. De overige 24 stuks die allen een snelheid van meer als 20 km teveel bedroegen worden wel toegezonden aan desbetreffende bestuurders.

Bron: 112 Nederland
Offline MarcoV
FS medewerker
za 17 maart 2012, 15:28 Bericht 
Andere regio :wink:
Offline okkiwokki
Die hard
di 20 maart 2012, 11:42 Bericht 
N269 sinds een tijdje weer aan de beurt, repo volgt
Offline okkiwokki
Die hard
wo 21 maart 2012, 21:35 Bericht 
Bijna 550 overtredingen bij snelheidscontrole Hilvarenbeek
Hilvarenbeek, 21-03-2012

De politie hield dinsdag 20 maart tussen 09.40 uur en 22.10 uur een snelheidscontrole op de N269.

Van de 10513 passanten die op het gedeelte waar 80 km/u is toegestaan de controle passeerden waren er 295 in overtreding. Hoogst gemeten snelheid bedraagt 123 km/u.

Op het gedeelte waar 100 km/u mag worden gereden passeerden 7319 bestuurders de controle. Er werden 248 overtredingen geconstateerd. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 181 km/u.
Offline Raaf
Master
do 22 maart 2012, 20:50 Bericht 
Op dit moment grote verkeerscontrole tussen Rucphen en Sprundel thv sportpark Molenberg inclusief de 2 bekende grijze transporters. RucphenNB is aan de kant gezet met de BMW racer, zijn verhaal volgt nog.
Offline MarcoV
FS medewerker
do 22 maart 2012, 21:00 Bericht 
Zal eens kijken of ik zo die kant nog op kan.
 [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende