Postingstijd interval gedetecteerd van 54.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 7 van 7  [ 343 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 04 sep 2011, 20:24 Bericht 
Meer radaruren maken. VHT's hebben geen aantal boetes meer die ze moeten halen, maar wel een aantal uur dat ze moeten controleren. Door 2 setjes per richting te pakken maak je meer uren dan met 1 setje.
Offline saab-driven
Die hard
zo 04 sep 2011, 23:29 Bericht 
ik was ook verbaasd, later stonden ze op de n332 opdezelfde manier, maar kan inderdaad kloppen wat marcoV zegt, heb ze vandeweek niet tot nauwelijks gezien
Offline M4rk
Master
ma 05 sep 2011, 7:15 Bericht 
MarcoV schreef:
Meer radaruren maken. VHT's hebben geen aantal boetes meer die ze moeten halen, maar wel een aantal uur dat ze moeten controleren. Door 2 setjes per richting te pakken maak je meer uren dan met 1 setje.

Da's mooi, maar laten ze dan in het VHT gaan snoeien en de helft van de mensen eruit knikkeren. Dit is natuurlijk een beetje gek van mijn belastingcenten.
Offline NiksNut
Pro
ma 05 sep 2011, 14:33 Bericht 
Op die manier pakken ze wel de kentekens van de zondagse motorrijders in beide richtingen...
Offline Harold
FS Meldingen
do 22 sep 2011, 11:04 Bericht 
Op de A1 zou een zwarte vw Golf op de vluchtstrook staan thv Bathmen (hmp 113) van Hengelo ri Deventer met apparatuur op het dak. Degene die het heeft gemeld is een vaste melder, en is er apart voor terug gereden om het nog een keer te bekijken, Iemand in de buurt om een foto te maken?
Offline saab-driven
Die hard
do 22 sep 2011, 11:12 Bericht 
zwarte golf is in principe anpr van Deventer?
Offline Harold
FS Meldingen
do 22 sep 2011, 11:20 Bericht 
Heb je daar ook een foto van?
Offline A4
Master
do 22 sep 2011, 11:28 Bericht 
Moest even aan een post van mezelf denken een tijd terug.
post1931249.html#p1931249

Afbeelding
Is dat deze niet?
Offline A4
Master
do 22 sep 2011, 11:49 Bericht 
Lekker wakker ook, ik zie dat ik vrolijk een Ford Focus post, terwijl dit om een zwarte VW Golf gaat. Sorry :oops: :koffie:
Offline saab-driven
Die hard
do 22 sep 2011, 11:54 Bericht 
dat is mij een bekende wagen... heb ik laatst een bekeuring van gehad...
Offline MarcoV
FS medewerker
do 22 sep 2011, 17:59 Bericht 
saab-driven schreef:
dat is mij een bekende wagen... heb ik laatst een bekeuring van gehad...

Van die focus? Want die is sinds juli weg bij de politie.
Offline saab-driven
Die hard
do 22 sep 2011, 18:16 Bericht 
Ze hebben in elk geval nog zo'n focus (hatchback) in vergelijkbare kleur. maar het was volgens mij deze...
Offline WimLex
Master
zo 02 okt 2011, 21:36 Bericht 
Grote alcoholcontrole in Zwolle

In Zwolle zijn zaterdagavond en -nacht bijna 700 bestuurders gecontroleerd op het gebruik van alcohol. Zeven daarvan hadden teveel gedronken, waarvan 4 scooterrijders en 3 automobilisten.

De controles werden gehouden op vier plaatsen in de stad; op de Burgemeester van Roijensingel, de Sassenpoortbrug de Nieuwe Veerallee en de Katerdijk. Verder werden bekeuringen uitgedeeld voor het niet dragen van een helm en het niet kunnen tonen van het rijbewijs.
RTVoost.nl
Offline Harold
FS Meldingen
do 06 okt 2011, 18:28 Bericht 
Iemand tijd voor een repo?

Citaat:
radar ge in apeldoorn op de kayersdijk thv de praxis (door klpd met multanova 6f) (bussloo)

Zou vanavond ook een grote algehele controle zijn.
Offline A4
Master
do 06 okt 2011, 19:27 Bericht 
Opgepast, een van de nieuwe mobiele flitspalen waar het OM mee aan het testen is, staat met ingang van 3 okt in Den Nul (N337) binnen de bebouwde kom, 50km/u.
Offline Harold
FS Meldingen
do 06 okt 2011, 20:23 Bericht 
Was al bekend, is een apart topic voor. Ik meende dat ie daar ook al weer weg is.
Offline A4
Master
do 06 okt 2011, 20:32 Bericht 
Oke sorry... Had ik ff gemist.
Offline WimLex
Master
do 06 okt 2011, 20:35 Bericht 
Harold schreef:
Was al bekend, is een apart topic voor. Ik meende dat ie daar ook al weer weg is.

Apart Topic 1

Apart Topic 2
Offline saab-driven
Die hard
do 06 okt 2011, 21:13 Bericht 
nee hoor gister stond hij er nog, zo'n 50 meter voor het einde bebouwde kom bord ; )
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 05 feb 2012, 13:01 Bericht 
Iemand de BMW 330xD vros al gespot? (f)
Offline saab-driven
Die hard
zo 05 feb 2012, 18:23 Bericht 
Nee nog niet, en hoop hem ook niet van dichtbij mee te maken ; ) Ik hoorde ook geruchten over een nieuw flitskastje dat 2 kanten op kan flitsen.

Ik zag van de week ook een melding van een groene radarkliko langskomen, die werden vorig jaar niet gebruikt dus zou ook nieuw zijn.
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 05 feb 2012, 18:59 Bericht 
saab-driven schreef:
Ik hoorde ook geruchten over een nieuw flitskastje dat 2 kanten op kan flitsen.

Wat is daar bijzonder aan? Alles mobiele controles kunnen sowieso in beide richtingen controleren.
Offline WimLex
Master
zo 05 feb 2012, 19:06 Bericht 
saab-driven schreef:
Ik hoorde ook geruchten over een nieuw flitskastje dat 2 kanten op kan flitsen.

dat ding dat een tijdlang in Olst heeft gestaan ?
Offline WimLex
Master
zo 05 feb 2012, 19:08 Bericht 
MarcoV schreef:
Alles mobiele controles kunnen sowieso in beide richtingen controleren.

en toch controleren ze maar in 1 richting 8)
(maar idd wel beide RIJrichtingen :kniktja: )
Offline saab-driven
Die hard
ma 06 feb 2012, 12:56 Bericht 
Wellicht om zo die dubbele uren te kunnen draaien met 1 kast =/ heb het ook maar van horen zeggen. Zou om een kleine kast als de electrakast gaan. Maar goed =P eerst zien dan geloven uiteraard....
Offline vw-driver
Master
zo 12 feb 2012, 13:24 Bericht 
Snelheidscontrole na klachten bewoners
donderdag 09 februari 2012

De politie heeft woensdag een snelheidscontrole gehouden aan de Heerenweg in IJhorst. Bewoners klaagden dat er te hard werd gereden. De politie heeft drie maal proces-verbaal opgemaakt voor het overschrijden van de maximum snelheid.
Een autombilist reed 67 km/h, terwijl zestig kilometer per uur is toegestaan op de Heerenweg. De hoogst gemeten snelheid was 81 kilometer per uur.

http://www.destentor.nl/regio/nwoverijs ... woners.ece
Offline saab-driven
Die hard
za 07 apr 2012, 10:52 Bericht 
Verkeerscontrole Pilotenlaan/Jofferenlaan

Zwolle – Op woensdagmiddag 4 april werd er aan de Pilotenlaan en de Jofferenlaan een snelheidscontrole gehouden. Deze locatie is een zogenaamde klachtlocatie ivm subjectieve verkeersonveiligheid. Er werd tien keer bekeurd voor overschrijding van de maximum snelheid (30 km/h). De hoogst gemeten snelheid betrof 67 km/h. Door de overige weggebruikers werd er positief gereageerd op de snelheidscontrole.

Rijbewijs ingevorderd

Raalte – In de nacht van donderdag 5 op vrijdag 6 april is op de Nieuwe Deventerweg in Raalte het rijbewijs ingevorderd van een 28-jarige automobilist uit Raalte. De snelheid van de auto van de man werd gemeten op gecorrigeerd 153 km/u waar 80 km/u is toegestaan

bron: www.politie.nl
Offline saab-driven
Die hard
vr 20 apr 2012, 21:04 Bericht 
Beginnend bestuurder krijgt educatieve maatregel gedrag

Zwolle – Op donderdagavond 19 april werd op de Leo Majorlaan een 19-jarige automobilist uit Zwolle staande gehouden wegens zijn rijgedrag. Surveillerende agenten viel het rijgedrag van de man al op, op de Wijheseweg. Hij reed met hoge snelheid richting de Oldeneelallee. Op de Marsweg haalde hij een auto in en reed daarbij over een verdrijvingsvlak. Hij reed daarbij zeer hard. Op het korte stuk kon geen meting worden verricht, maar de snelheid werd door de agenten geschat op zo’n 100 km/u waar 50 is toegestaan. Bij zijn staande houding gaf de man toe hard te hebben gereden. Gezien zijn gevaarlijke rijstijl en het feit dat hij nog maar een jaar zijn rijbewijs werd besloten hem voor te dragen voor de Educatieve Maatregel Gedrag. Verder kreeg hij een bekeuring voor het gebruik van het verdrijvingsvlak
Offline saab-driven
Die hard
di 24 apr 2012, 16:20 Bericht 
Aangehouden voor gevaarlijk rijgedrag zonder rijbewijs

Deventer – Zondagavond is een 21-jarige automobilist uit Apeldoorn aangehouden voor het in gevaar brengen van het verkeer. Hij bleek bovendien geen rijbewijs te hebben. Hij reed met snelheden van 100 km/u. over de Siemelinksweg waar hij o.a. een rood verkeerslicht negeerde. Hij vervolgde zijn weg over de A1 waar hij reed met snelheden van tussen de 180 en 200 km/u. Verder negeerde hij daar het verbod ‘gebruik spitsstroken’. De bestuurder kon uiteindelijk in Twello aan de kant worden gezet. De auto, die eigendom is van zijn bij hem inzittende 21-jarige vriendin uit Apeldoorn, werd inbeslaggenomen. Over de teruggave ervan zal door de officier van justitie beslist moeten worden. Tegen beiden wordt proces-verbaal opgemaakt.

Offline MRE
FS Weldoener!
di 24 apr 2012, 16:26 Bericht 
saab-driven schreef:
Hij reed met snelheden van 100 km/u. over de Siemelinksweg waar hij o.a. een rood verkeerslicht negeerde.

En dat kan daar makkelijk. Mijn God die weg is nu 2x2 met een fietspad dat op een dikke 50 meter van de Siemelinksweg ligt. Echter een vmax van 50 met in het midden van de route een matrix met U RIJDT TE HARD. Alsof ze van te voren wisten dat iedereen daar sneller zou gaan rijden.

Overigens het door rood rijden doe ik daar ook. Er is daar 1 VRI dat op groen springt, 2 seconden later op rood springt om vervolgens na 2 seconden weer op groen te springen. En dat terwijl er soms een hele rits auto's voor staat te wachten. Ja dan rijd ik ook door rood als je ziet dat er niks aankomt.
Offline A4
Master
di 24 apr 2012, 16:38 Bericht 
Amen. Die Siemelinksweg is een verkapte autoweg geworden, niet normaal. 50km/u is daar compleet van de zotte en heb ik ook nog nooit ook maar iemand zien rijden.
Offline MRE
FS Weldoener!
wo 25 apr 2012, 9:32 Bericht 
A4 schreef:
Amen. Die Siemelinksweg is een verkapte autoweg geworden, niet normaal. 50km/u is daar compleet van de zotte en heb ik ook nog nooit ook maar iemand zien rijden.

Dan rijd je er niet vaak genoeg ;) Ik rijd er elke dag, heen en terug van en naar werk. Er zijn nog genoeg die er strak 50 rijden. Het grote nadeel ook nog eens dat ze je dubbel kunnen pakken daar voor rechts inhalen. Stad uit richting A1 rijden sommigen al aan het begin (vanaf het kruispunt N344) links omdat ze de A1 richting Amsterdam opmoeten. Ja dan moet je idd zo vroeg mogelijk gaan voorsorteren (lees: links rijden op een 2x2 over een lengte van ongeveer 1.5km met 50km/u) :fp:

Soms is het net een skipiste met van die vlaggetjes. Slalom alom om door te kunnen rijden....

Btw, het nieuwe matrix bord al gezien net na het spoorwegviadukt ?

MAX 50 IN DEVENTER !!!!
Offline A4
Master
wo 25 apr 2012, 9:42 Bericht 
MRE schreef:
Btw, het nieuwe matrix bord al gezien net na het spoorwegviadukt ?

MAX 50 IN DEVENTER !!!!

Omg, nee die heb ik nog niet gezien... Het is op een hoop wegen wel treurnis in Deventer hoor met de geldende maximum snelheid.
Offline MRE
FS Weldoener!
wo 25 apr 2012, 11:04 Bericht 
Och tot op de dag van vandaag hebben we nog geen last van vaste palen en irritante RLC's. Wil dat graag zo houden. Tel daarbij op dat ik toch mn eigen regels hanteer en dan kom je toch al een heel eind....
Offline saab-driven
Die hard
wo 25 apr 2012, 15:15 Bericht 
Stonden ze laatst ook niet met een lasergun op de siemelinksweg, thv de texaco, zal wel behoorlijk scoren zijn geweest...
Offline just me
Master
wo 25 apr 2012, 15:34 Bericht 
saab-driven schreef:
Stonden ze laatst ook niet met een lasergun op de siemelinksweg, thv de texaco, zal wel behoorlijk scoren zijn geweest...

Dit is een algemene controle geweest van politie, rdw en belastingdienst m.b.v. ANPR. Veel motoragenten dus, maar of er tegelijkertijd ook een lasercontrolere was kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.
Offline saab-driven
Die hard
do 26 apr 2012, 23:52 Bericht 
laser ov n348 in deventer op de siemelinkseweg thv de texaco (jjs) 17/04/12 07:32:02

melding gevonden ; )
Offline saab-driven
Die hard
vr 27 apr 2012, 17:16 Bericht 
Mannen aangehouden na vluchtpoging

Heeten – Op de Schoonhetenseweg in Heeten zijn in de nacht van donderdag 26 op vrijdag 27 april een 29-jarige man uit Arnhem en een 28-jarige man uit Den Haag aangehouden nadat zij er vandoor waren gegaan bij een alcoholcontrole. De mannen zaten in een auto die rond 23.30 uur bij een alcoholcontrole op de rotonde aan de Holterweg in Nieuw Heeten een stopteken kreeg. De auto reed eerst door, maar stopte uiteindelijk. Vervolgens stapten zowel de bestuurder als passagier uit en gingen er hardlopend vandoor in de richting van een nabijgelegen erf. De politiemensen die bezig waren met de alcoholcontrole gingen direct op zoek naar de mannen, maar zij werden in eerste instantie niet aangetroffen. Na een tip ruim twee uur later dat er twee verdachte personen rondliepen bij de sportvelden in Heeten en na enig speurwerk konden de twee, met behulp van een getuige, alsnog worden aangehouden op de Schoonhetenseweg. De man uit Arnhem verzette zich daarbij heftig. In de achterlaten auto werden diverse goederen aangetroffen die mogelijk afkomstig zijn van een inbraak of diefstal. Beide mannen zijn voor nader onderzoek ingesloten.

Rijbewijs ingevorderd

Zwolle – Het rijbewijs van een 33-jarige automobiliste uit Zwolle werd op donderdagavond 26 april ingevorderd op de Ossenmarkt. De vrouw verkeerde onder invloed van alcohol en blies bij de ademanalyse 685 ug/l. Naast de invordering kreeg de vrouw een proces-verbaal en een rijverbod van acht uur opgelegd.

Offline saab-driven
Die hard
do 10 mei 2012, 21:52 Bericht 
Videoauto zelf ingehaald door snelheidsovertreder

Dalmsholte – Een 37-jarige man uit Deventer is dinsdagmiddag 8 mei op de Deventerweg tegen de lamp gelopen bij een controle met een onopvallende video-auto. De agenten zagen dat de automobilist ondanks de dubbele doorgetrokken streep meerdere auto’s inhaalde. Ook reed hij 114 km per uur ipv de toegestane 80 km. De verdachte is uiteindelijk aan de kant gezet. Hij verklaarde erge haast te hebben. De man kreeg een waarschuwing en moet een drie dagen durende rijgedragcursus bij het CBR volgen. Als hij dat niet doet wordt zijn rijbewijs ongeldig verklaard.

12 bekeuringen bij verkeerscontroles

Deventer – Bij verkeerscontroles op de Henri Dunantlaan en de Snipperlingsdijk zijn woensdagavond 9 mei twaalf bestuurders bekeurd. Dat was o.a. voor: Geen rijbewijs kunnen tonen; autogordel niet gedragen (7x) en onverzekerd rijden (2x).
Offline saab-driven
Die hard
wo 16 mei 2012, 12:26 Bericht 
Videosurveillance

Regio – Gedurende een actie met de videosurveillance-auto zijn afgelopen zondag 13 mei diverse bestuurders geverbaliseerd. Een 52-jarige motorrijder kreeg een proces-verbaal en een educatieve maatregel gedrag opgelegd naar aanleiding van zijn gevaarlijke weggedrag tussen Giethmen en Lemele. De man reed met hoge snelheden waarbij hij rakelings langs fietsers en andere weggebruikers reed. De man zal de kosten voor de cursus (€816,-) zelf moeten voldoen. Indien hij dit weigert zal zijn rijbewijs ongeldig worden verklaard. Ook een 27-jarige motorrijder uit Zwolle werd voor deze cursus aangemeld. De gemiddelde snelheid van deze motorrijder werd op de A28 vastgesteld op 174 km/u (gecorrigeerd). Daarnaast werd zijn rijbewijs ingevorderd. Het rijbewijs van een 31-jarige automobilist uit Zwolle werd op de Ommerschans in Balkbrug ingevorderd. De man reed met 138 km per uur (gecorrigeerd) over de N348 bij Lemelerveld terwijl daar maximaal 80 km/u is toegestaan. Daarnaast haalde hij diverse malen via de doorgetrokken streep in. Ook deze bestuurder werd voorgedragen voor de EMG cursus

Offline MRE
FS Weldoener!
wo 16 mei 2012, 20:58 Bericht 
saab-driven schreef:
De man reed met 138 km per uur (gecorrigeerd) over de N348 bij Lemelerveld terwijl daar maximaal 80 km/u is toegestaan. Daarnaast haalde hij diverse malen via de doorgetrokken streep in. Ook deze bestuurder werd voorgedragen voor de EMG cursus

Echt belachelijk dit. De N348 daar was altijd autoweg. De weginrichting is op de dubbel debiel doorgetrokken strepen na niks veranderd. De weg is verder zo goed als kaars en kaars recht op veel plaatsen tussen Ommen en Raalte. Inhalen is daar geen probleem. Alleen dat bord 80 breekt die man op. Lijkt wel of je voor alles tegenwoordig een EMG krijgt.
Offline A4
Master
wo 16 mei 2012, 21:24 Bericht 
Eens met MRE. Ken die weg goed, puur genaaid door de 80 bebording, anders niet.
Offline just me
Master
do 17 mei 2012, 8:43 Bericht 
Tegenwoordig is dus een snelheidsoverschrijding + het inhalen over een doorgetrokken streep voldoende voor een EMG. Ik ben benieuwd of hier nou de echte 'verkeerscriminelen' mee van de weg worden gehaald...
 [ 343 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7