Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
Offline Lotus Omega
Master
do 19 jan 2012, 23:15 Bericht 
Volgens mij was deze er nog niet, of ik kan hem niet vinden.

In ieder geval:

Citaat:
flitser ut a27 gorinchem ri utrecht thv hmp 58.4 bij afslag hagestein

Ik had hem vanmiddag wel zien staan, weet alleen niet of hij er rond 21.30u ook stond... Vanmiddag was de spitsstrook wel open, nu niet meer. Staat deze er nu nog? Ik hoop van niet namelijk.
Offline Zoef
Die hard
vr 20 jan 2012, 14:00 Bericht 
Die flitser staat er regelmatig en is echt naaierij. :thumb_d:
Als je vanaf de A27 komt (2-baans) staat de flitser maar een paar honderd meter na het bord 100 km/u.
Op die plek komen er ook twee rijstroken bij vanaf de A2. In totaal dus vier rijstroken en die moeten samen naar twee rijstroken plus soms een spitsstrook. Tevens is er de afslag Vianen. Er wordt daar dus behoorlijk van baan gewisseld.

Voorzichtigheid is daar dus natuurlijk van groot belang, maar het gebeurt er vaak dat je een situatie juist soepel kunt oplossen door even wat vaart te houden of te maken. Dit ging altijd beheerst en veilig.
Nu ik echter weet dat er veel gecontroleerd wordt is me aan de snelheid houden prio 1. En ik ben duidelijk niet de enige. Dit heeft al voor heel wat onhandige situaties gezorgd met veel irritatie bij alle betrokkenen. :boos:
Offline Walker
Master
vr 20 jan 2012, 14:20 Bericht 
:o Maar even kalm aan doen daar in het vervolg....

Ik kom regelmatig over de A27 naar boven, en idd is dat een plek waar je automatisch het gas erop houdt tbv de doorstroming. Bedankt voor de tip! :thumb:
Offline pr0mo
Master
vr 20 jan 2012, 17:36 Bericht 
De bus die controleert bij 58.4hmp is meestal goed te zien, deze staat altijd in het zicht. Het statief staat altijd wel smerig achter het hmp-paaltje. Desondanks wel een smerige plek om te staan aangezien je daar vooral bezig bent met in- en uitvoegen.
Offline sensation
Die hard
di 24 jan 2012, 16:16 Bericht 
Met deze bus werd vanmorgen deze flitspaal bijgevuld/geleegd op de Europalaan in Utrecht.
Offline lobotm
Master
wo 25 jan 2012, 1:12 Bericht 
N230 bij het monument natuurlijk ;)
en de a12 bij bunnik ;)
 [ 6 berichten ]