Pagina 1 van 1  [ 49 berichten ]
Offline ReneA
Weet de weg
di 06 nov 2012, 9:25 Bericht 

a35 almelo ri enschede thv hmp 55.4 na de splitsing met de a1 onder het viaduct

Grrrrr, 20 min vertraging door file, veroorzaakt door deze flitseropstelling onder het viaduct. Ze stonden er met 2 busjes: 1x voor verkeer op A1 en 1x voor verkeer op A35. Op de A1, voor kruispunt Azelo, begon de file al, rijdend met < 15 km/u. Ik reed vanaf de A1 -> A35 -> afrit Hengelo Zuid. Direkt na de opstelling reed eenieder weer door (>100 km/u). Duidelijk een kijkerfile (of een waarschuwing dat je langs de flitser langzamer dient te rijden, wie weet ?).

Offline TommyGun
Master
di 06 nov 2012, 9:26 Bericht 
Ik hoorde het op de radio ja :fp: :fp: :fp:

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 9:57 Bericht 
Op Twitter worden ook een aantal ongevallen gemeld op de A35/A1, zal vast ontzettend veel toeval zijn :kniktja:

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 9:59 Bericht 
Citaat:
09:18:21 06-11-12 Melding : PRIO 1 AANRIJDING LETSEL : A35 R 48,1 : ALMELO 3131 3171 3091 1131 1171
Regio : 05 : [TWE] Twente
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0605921 : Poort Kazerne Almelo-Centrum
: 0605201 : Tankautospuit-1131 Hengelo-Centrum
: 0605236 : Dienstauto-3091 Noord Twente
: 0605243 : Hulpverleningsvoertuig-3174 Regio Almelo-Centrum
: 0605922 : Kazerneomroep Almelo-Centrum
: 0605237 : Tankautospuit-3131 Almelo-Centrum
: 0605131 : Officier van Dienst Noord (inzet) Twente
: 0605310 : Monitorcode Brandweer Twente
: 0605205 : Hulpverleningsvoertuig-1171 Hengelo-Centrum
: 0603690 : Dagdienst Almelo-Centrum
: 0603190 : Dagdienst Hengelo-Centrum
: 0603660 : Dagdienst Chauffeurs Almelo-Centrum

Iemand op de staart v.d. file ingereden? :x

Offline Bussloo
Master
di 06 nov 2012, 10:02 Bericht 
Vjenne schreef:
Iemand op de staart v.d. file ingereden

Die reed dan te snel. Zie je wel dat het goed is dat ze daar staan te flitsen! :woop:

Offline Vjenne
Master
Missie is op zich geslaagd. De snelheid is er uit dus het is nu een stuk veiliger :kniktja:

Offline bruintje beer
Master
Vjenne schreef:
Op Twitter worden ook een aantal ongevallen gemeld op de A35/A1, zal vast ontzettend veel toeval zijn
:kniktja: bij Almelo-Zuid, ik denk twee keer op de staart van de file ingereden. Een echt slagveld, twee ongelukken dus van elk wel zo'n 5 auto's. Wat 'n bende.
Waardoor er aan de andere kant ook een file onstond. Verkeerslogica :[

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 10:03 Bericht 
bruintje beer schreef:
Waardoor er aan de andere kant ook een file onstond. Verkeerslogica :[

Natuurlijk. Je moet op het werk toch wel kunnen vertellen hoe gaaf dat ongeluk er uit zag? Waar moet je anders over praten bij de koffieautomaat?

Offline Kiwi45
Master
di 06 nov 2012, 10:04 Bericht 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1315 ... ers__.html
LOL
Telegraaf schreef:
Files en ongelukken door flitsers
ALMELO - De A1 en A35 waren vanochtend het toneel van meerdere aanrijdingen en lange files. De boosdoeners zijn volgens de ANWB de diverse snelheidscontroles die de politie zo nodig tijdens de spits moest uitvoeren.
Vooral op de de A35 tussen Almelo en knooppunt Buren stond het verkeer lange tijd stil, omdat bestuurders bij het zien van de controles langs het traject massaal op de rem trapten. In de staart van de file, tussen de knooppunten Azelo en Buren, botsten daardoor meerdere auto’s op elkaar.

“De camera met collectezak”, zoals de ANWB de flitser op Twitter hatelijk beschreef, werd uiteindelijk weer weggehaald door de politie. Veel automobilisten waren toen al in razernij ontstoken over de controles. Op Twitter regende het boze reacties van mensen die op weg naar hun werk lange vertraging opliepen.

Offline shootme
Master
di 06 nov 2012, 10:04 Bericht 
Kiwi45 schreef:
De camera met collectezak”, zoals de ANWB de flitser op Twitter hatelijk beschreef

:respect:

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 10:10 Bericht 
Citaat:
Files na ongelukken A1 en A35 door flitsers
dinsdag 6 november 2012 | 9:16Laatst bijgewerkt:6-11-2012 | 9:50 locatie
print artikel

Als gevolg van meerdere aanrijdingen ontstonden vanmorgen files op de snelwegen A1 en A35. Volgens de ANWB zijn de ongelukken het gevolg van snelheidscontroles van de politie.
Ongeval Almelo-Zuid (Foto: Ronald Ravenshorst)

De politie voerde tijdens de spits snelheidscontroles uit op verschillende plekken langs de A1 en de A35. In elk geval bij het knooppunt Azelo en bij Almelo-Zuid gebeurden aanrijdingen. Daar zijn meerdere auto's bij betrokken. Over de ernst van de aanrijdingen is nog niets bekend, in elk geval zijn er gewonden gevallen. Vooral op de A35 tussen Almelo en knooppunt Buren ontstonden files.
Tweets ANWB
Citaat:
ANWBverkeer @ANWBverkeer
#Flitser (kuch) veroorzaakt 7 km file op de #A1 (#A35) richting Hengelo bij knooppunt Buren.
6 november 12
Citaat:
ANWBverkeer @ANWBverkeer
De camera (met collectezak) op de #A1 richting Hengelo bij knooppunt Buren veroorzaakt nu 10 km file vanaf de afrit Rijssen. #A35
6 november 12
Citaat:
ANWBverkeer @ANWBverkeer
De snelheidscontrole op de #A35 is vertrokken. In de staart van de file die daardoor is ontstaan is nu een ongeluk gebeurd.
6 november 12

Kritiek op politie

De politie krijgt op Twitter veel kritiek van automobilisten die niet snappen dat er juist tijdens de spits op meerdere plekken op snelheid wordt gecontroleerd.

Citaat:
Arnold van Norden @nollienorden
Handig... midden in de spits gaan flitsen op de #A35 thv HMP 55.4. Alles staat stil. #fileleed
6 november 12
Citaat:
Daan Gierveld @eenDaan

#Goedemorgen. Ben ik blij dat ik de andere kant op reed #A35. Snelheidscontrole geeft nu ook ongelukken #goedbezigpolitie
6 november 12
Citaat:
Thomas Perik @PerikThomas
8 km file op de #A35 in #Twente door flitsende agenten! Moet niet gekker worden. #fail #politie
6 november 12
Citaat:
Mark VRW @MarkVRW
Dus de #a35 flitser veroorzaakt nu ook al files op 2 snelwegen. Lekker bezig #klpd. Dubbel hinder door iets waar ik niet om gevraagd heb!
6 november 12
Citaat:
Twente Mobiel @Twente_Mobiel
Files op A1 en A35 door politiecontroles. Het moet niet gekker worden! Toch maar op de fiets naar het werk? #Flitsfile
6 november 12

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... nid=153094

Offline just me
Master
di 06 nov 2012, 10:22 Bericht 
Afbeelding
Afbeelding

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 10:25 Bericht 
Ja, zo krijg je ook ongelukken. Die grijze auto gaat ja steil tegen de draad in :fp:

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 10:28 Bericht 
Kiwi45 schreef:
“De camera met collectezak”, zoals de ANWB de flitser op Twitter hatelijk beschreef

:o
Zo, die krijgt onder uit de zak op z'n werk!

Offline Kiwi45
Master
di 06 nov 2012, 10:34 Bericht 
Raymond schreef:

:o
Zo, die krijgt onder uit de zak op z'n werk!

Je bedoelt dat de ANWB-twitteraar straks even bij het bureau van mijnheer van Woerkom langs mag komen?
'Zo, jongeman, weet jij hoeveel geld de ANWB jaarlijks van de overheid krijgt? En ken je het spreekwoord dat je niet in de hand die jou voedt moet bijten? En weet je ook dat jij een tijdelijk contract hebt, of beter gezegd: had?'

Offline MRE
FS Weldoener!
di 06 nov 2012, 10:59 Bericht 
Wat een stelletje pruts0rs zeg die flitsboa's. En die gasten zeggen doodleuk tegen je als je bij zo'n controle foto's gaat maken: Als wij niet controleren wordt het een chaos op deze weg.

Tuurlijk joh.... :dag:

Als jullie wel staan te controleren wordt de chaos alleen maar groter.

Ben benieuwd hoe ze dit weer recht gaan praten. Zal wel weer een of andere vage smoes zijn mbt verkeersveiligheid en dat juist door hun toedoen er geen doden zijn gevallen.....

:fp:

Offline VFred
Master
di 06 nov 2012, 11:02 Bericht 

Is een overheidsdienst. Die hoeven niets recht te praten.

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 11:09 Bericht 
Kiwi45 schreef:

Je bedoelt dat de ANWB-twitteraar straks even bij het bureau van mijnheer van Woerkom langs mag komen?
'Zo, jongeman, weet jij hoeveel geld de ANWB jaarlijks van de overheid krijgt? En ken je het spreekwoord dat je niet in de hand die jou voedt moet bijten? En weet je ook dat jij een tijdelijk contract hebt, of beter gezegd: had?'

:kniktja:
Misschien zie ik het wat zwart, maar ik kan me de laatste jaren niet aan de indruk onttrekken dat ze partij hebben gekozen. En dat was niet de kant van de automobilisten.

Offline A4
Master
di 06 nov 2012, 11:16 Bericht 
Kiwi45 schreef:
“De camera met collectezak”, zoals de ANWB de flitser op Twitter hatelijk beschreef

Zo zo, nou nou, poeh poeh en sinds wanneer maakt de ANWB zich druk om de automobilist? :duh:

Offline FastForward
Master
di 06 nov 2012, 11:20 Bericht 
Gaat de overheid ook garant staan voor de geleden schade, want oorzaak > gevolg?

Offline A4
Master
di 06 nov 2012, 11:30 Bericht 
FastForward schreef:
Gaat de overheid ook garant staan voor de geleden schade, want oorzaak > gevolg?

Nee. Volgens mij zijn het nog altijd een stel automobilisten geweest die raar gedrag hebben vertoond. Waarom zou de overheid dat moeten betalen?
Als iemand op een boom klapt, dan ga je ook de gemeente afdeling groenbeheer bellen en je schade declareren? Beetje apart.

Offline FastForward
Master
di 06 nov 2012, 11:41 Bericht 
De gemiddelde automobilist heeft een haast Pavloviaanse remreactie op 't zien van een statief in de berm, zelfs als hij/zij 10km/u onder de Vmax rijdt. Kortom als de flitser daar niet had gestaan was er ook geen kettingbotsing te betreuren geweest. In het verlengde daarvan zou ik in zo'n geval de overheid wel degelijk verantwoordelijk stellen.

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 11:42 Bericht 
Citaat:
Een grote meerderheid van de weggebruikers (82 procent) vindt Koos Spee geweldig. Dat blijkt uit een enquête die Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (nuttelooszegmaarachtervoegselwatikafdienteleren Koos Spee zelf) liet uitvoeren.

Wat zitten die mensen op de A35 nou te zeiken dan? Als je je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand.

Offline FastForward
Master
di 06 nov 2012, 11:45 Bericht 
Raymond schreef:
Wat zitten die mensen op de A35 nou te zeiken dan? Als je je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand.

Zie mijn reactie hierboven ^

Offline Kiwi45
Master
di 06 nov 2012, 11:48 Bericht 
Raymond schreef:

Klopt. En de doelstelling van die controleur is om de snelheid naar beneden te krijgen, en ook dat is meer dan uitstekend gelukt. Dit is een pure win-win situatie.

Offline FastForward
Master
di 06 nov 2012, 11:59 Bericht 
Kiwi45 schreef:
de doelstelling van die controleur is om de snelheid naar beneden te krijgen

Naar 0 bedoel je?

Offline shootme
Master
di 06 nov 2012, 12:20 Bericht 
Ik trap altijd op de rem als ik bermvuil zie.
Ook al zit ik op of onder de Vmax.
Zo worden mijn achterliggers ook bewust van het gevaar, het bermvuil.

Ben ik dan sociaal of asociaal?

Offline Bussloo
Master
di 06 nov 2012, 12:23 Bericht 
RTVOost schreef:
De politie krijgt op Twitter veel kritiek van automobilisten die niet snappen dat er juist tijdens de spits op meerdere plekken op snelheid wordt gecontroleerd

Nee, die hebben natuurlijk liever dat er buiten de spits gecontroleerd wordt, als zij aan het werk zijn, stelletje nimbys.

Offline A4
Master
di 06 nov 2012, 12:49 Bericht 
FastForward schreef:
De gemiddelde automobilist heeft een haast Pavloviaanse remreactie op 't zien van een statief in de berm, zelfs als hij/zij 10km/u onder de Vmax rijdt. Kortom als de flitser daar niet had gestaan was er ook geen kettingbotsing te betreuren geweest.

Zo kun je elk menselijk falen wel op een externe factor afschuiven. Beetje jammer.
Hier hebben gewoon een paar malloten die waarschijnlijk niet eens te hard reden op de rem getrapt, vervolgens wat te kort erop rijdende kneusjes die er achterin vliegen. Tsja; ik vind dit toch vooral een :fp: van de automobilisten hoor.

Offline R
Master
di 06 nov 2012, 12:55 Bericht 
VFred schreef:
Is een overheidsdienst. Die hoeven niets recht te praten.

Waarheid als een koei.

Maken zich vast niet zo druk hierover als wij.

Offline FastForward
Master
di 06 nov 2012, 12:57 Bericht 
A4 schreef:
Zo kun je elk menselijk falen wel op een externe factor afschuiven. Beetje jammer.
Hier hebben gewoon een paar malloten die waarschijnlijk niet eens te hard reden op de rem getrapt, vervolgens wat te kort erop rijdende kneusjes die er achterin vliegen. Tsja; ik vind dit toch vooral een :fp: van de automobilisten hoor.

Dat zal allemaal best, maar als die flitscontrole er niet had gestaan dan was dit ongeluk niet gebeurd toch?

Offline A4
Master
di 06 nov 2012, 13:03 Bericht 
FastForward schreef:
Dat zal allemaal best, maar als die flitscontrole er niet had gestaan dan was dit ongeluk niet gebeurd toch?

En als er geen bomen langs de weg staan kan er niemand op klappen, als er geen kruisingen van wegen zijn kunnen mensen geen voorrangsfouten maken, als als als. Ik snap je punt, vind het alleen wat onsportief om een dergelijk ongeval af te gaan schuiven op een externe oorzaak.
Maar goed, we staan er anders in (f)

Offline Kiwi45
Master
di 06 nov 2012, 13:17 Bericht 
Iets zegt me dat deze discussie pas een keer of honderd hier is gevoerd.
En FF heeft in deze natuurlijk 100% gelijk. Sterker nog, een controleur die een flitser neerzet is strafbaar, immers: 'Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd. '

Offline ReneA
Weet de weg
di 06 nov 2012, 13:20 Bericht 

Het KLPD stelt dat er niets aan de hand zou zijn geweest, als iedereen zich aan de maximumsnelheid zou houden. De files waren rond 11 uur dinsdagmorgen opgelost.

<sarcastisch>Ik hield mij aan de max snelheid: ik reed niet harder dan 15 km langs die opstelling ! :fp: </sarcastisch>

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 13:21 Bericht 
Inderdaad. Hij heeft geen vrijstelling van het WVW. Van art.5 kun je aangifte doen. Whahaha

Offline Maserati Teun
FS medewerker
di 06 nov 2012, 13:27 Bericht 
ReneA schreef:
Het KLPD stelt dat er niets aan de hand zou zijn geweest, als iedereen zich aan de maximumsnelheid zou houden.

Hier had moeten staan: Het KLPD stelt dat er niets aan de hand zou zijn geweest, als er geen flitser gestaan zou houden.

Wat een stel debielen.

Offline bruintje beer
Master
di 06 nov 2012, 13:33 Bericht 
Kiwi45 schreef:
de doelstelling van die controleur is om de snelheid naar beneden te krijgen
Van alle persoonlijke beweegredenen die zo'n figuur zal hebben is dat wel een van de laatste :-?

Offline shootme
Master
di 06 nov 2012, 14:21 Bericht 
Citaat:
Politie: ongelukken Twente niet door flitsen

ENSCHEDE/HENGELO - Dat er dinsdagochtend vier aanrijdingen gebeurden op de snelweg A35 ter hoogte van Hengelo, had niets te maken met een snelheidscontrole van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Volgens een woordvoerder van het KLPD merkten bestuurders op de snelweg het flitsapparaat van de politie pas op, toen de eerste twee ongelukken al waren gebeurd.

Veel filerijders, de ANWB en het samenwerkingsverband Twente Mobiel maakten zich dinsdag boos over de controle ter hoogte van knooppunt Azelo, waar de A1 en de A35 elkaar kruisen. Volgens hen ontstonden de lange files en aanrijdingen doordat veel bestuurders in het drukke spitsverkeer op de rem gingen staan zodra ze de snelheidscontrole ontwaarden. Twente Mobiel twitterde: „Files op A1 en A35 door politiecontroles. Het moet niet gekker worden.”

Het KLPD stelt dat er een file in de richting Zwolle kwam te staan door een kettingbotsing. In de staart van die file had een tweede aanrijding plaats, waarbij een bestuurder gewond raakte. Daardoor groeide de file aan en pas toen kon het verkeer volgens het KLPD zien dat er een flitsapparaat verdekt stond opgesteld aan de andere kant van de weg.

Even later volgden in beide rijrichtingen nog aanrijdingen, waarbij nog eens drie mensen gewond raakten. „Maar er is geen causaal verband tussen deze ongelukken en onze controle op die plek”, concludeert een politiewoordvoerder.

Offline Intelligence
Master
di 06 nov 2012, 14:26 Bericht 
Ok; hoelaat gebeurden de ongevallen en hoe laat zijn deze gemeld op FS? Als meldtijd eerder is heb je al onomstotelijk bewijs

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 14:28 Bericht 
Het is wel frappant dat het KLPD al zo vroeg aanwezig was. Moeten uit Wolfheze komen, zeker een uur rijden.

Offline bruintje beer
Master
di 06 nov 2012, 14:40 Bericht 
shootme schreef:
Volgens een woordvoerder van het KLPD merkten bestuurders op de snelweg het flitsapparaat van de politie pas op, toen de eerste twee ongelukken al waren gebeurd.
:nothanks: gelul.
shootme schreef:
„Maar er is geen causaal verband tussen deze ongelukken en onze controle op die plek”, concludeert een politiewoordvoerder.
:-? na gedegen onderzoek :x

Offline Aanhanger
Master
di 06 nov 2012, 14:41 Bericht 

Maar is het een plek waar normaal gesproken file staat in de ochtendspits?

Offline Raymond
FS medewerker
di 06 nov 2012, 14:46 Bericht 
shootme schreef:
Dat er dinsdagochtend vier aanrijdingen gebeurden op de snelweg A35 ter hoogte van Hengelo, had niets te maken met een snelheidscontrole van het Korps landelijke politiediensten (KLPD).

Nee joh, stom toeval. Het gebeurt ook nooit. Volgens mij hebben we ergens een heleboel geluidsopnames liggen van controleurs die een ongeluk melden thv hun controle.
Aanhanger schreef:

Neuh. Het kan er wel druk zijn, maar ik heb er nog nooit een file meegemaakt. Ik kies er overigens meestal voor om binnendoor te rijden, mede door dit soort dingen.

Offline Vjenne
Master
di 06 nov 2012, 14:47 Bericht 
Aanhanger schreef:

MWah, niet echt. Het is wat 'stroperig' maar file, da's een groot woord

Offline Maserati Teun
FS medewerker
di 06 nov 2012, 14:48 Bericht 
Filerijders woedend over flitsactie politie

Dat er dinsdagochtend vier aanrijdingen gebeurden op de snelweg A35 ter hoogte van Hengelo, had niets te maken met een snelheidscontrole van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Volgens een woordvoerder van het KLPD merkten bestuurders op de snelweg het flitsapparaat van de politie pas op, toen de eerste twee ongelukken al waren gebeurd.

Veel filerijders, de ANWB en het samenwerkingsverband Twente Mobiel maakten zich dinsdag boos over de controle ter hoogte van knooppunt Azelo, waar de A1 en de A35 elkaar kruisen. Volgens hen ontstonden de lange files en aanrijdingen doordat veel bestuurders in het drukke spitsverkeer op de rem gingen staan zodra ze de snelheidscontrole ontwaarden. Twente Mobiel twitterde: 'Files op A1 en A35 door politiecontroles. Het moet niet gekker worden.'

Het KLPD stelt dat er een file in de richting Zwolle kwam te staan door een kettingbotsing. In de staart van die file had een tweede aanrijding plaats, waarbij een bestuurder gewond raakte. Daardoor groeide de file aan en pas toen kon het verkeer volgens het KLPD zien dat er een flitsapparaat verdekt stond opgesteld aan de andere kant van de weg.
Even later volgden in beide rijrichtingen nog aanrijdingen, waarbij nog eens drie mensen gewond raakten. 'Maar er is geen causaal verband tussen deze ongelukken en onze controle op die plek', concludeert een politiewoordvoerder.

Bron http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... medium=RSS

Natuurlijk bestaat er geen causaal verband tussen deze ongelukken en onze controle. Het is puur toeval. :thumb_d: :thumb_d:

Offline Intelligence
Master
di 06 nov 2012, 15:09 Bericht 
Nou komt FS.nl toch met een persbericht dat de flitsers al gemeld waren voor het ongeval gebeurd was?

Offline Martijn
FS Webmaster
di 06 nov 2012, 16:18 Bericht 
Probleem is dat als in druk verkeer iemand de stroom verstoort door zelfs maar licht de snelheid eruit haalt door van 120 naar 110 te gaan dit dan een file kan veroorzaken, een spookfile. Op de A6 tussen Almere en Lelystad zie je dit ook. Spontaan staat het stil. Waarom? Omdat zo'n langzaamrijdende slaaprijder, die geheel voldoet aan de punten 4,5,6,7 en 9 van de snelweg ergenis top 10, naar links komt met 100, geen gas bij geeft en alles erachter op de rem laat gaan tot het eindelijk weer stil staat.

Offline ReneA
Weet de weg
di 06 nov 2012, 19:58 Bericht 

ReneA schreef:
Ik reed vanaf de A1 -> A35 -> afrit Hengelo Zuid. Direkt na de opstelling reed eenieder weer door (>100 km/u).

Zie mijn quote hierboven. Ik reed daar tussen 08:15 en 08:45 en heb geen ongeval gezien. De flitsers stonden NIET verdekt opgesteld. Er stonden 2 donker getinte bestelbussen onder het viaduct met apparatuur opgesteld langs de vangrail. Dat was niet te missen.

Offline Vroeg op
Master
di 06 nov 2012, 20:09 Bericht 
Raymond schreef:
Volgens mij hebben we ergens een heleboel geluidsopnames liggen van controleurs die een ongeluk melden thv hun controle.

Ik heb jaren terug een landrover in een spin zien gaan op de A27 bij Eemnes. Dat was niet eens zijn schuld. Toevallig gebeurde het ook nog eens naast een MN6F. :boos:

Martijn schreef:
Op de A6 tussen Almere en Lelystad zie je dit ook. Spontaan staat het stil. Waarom?

Ook hier staan wel eens files omdat er zo'n kansloze staat te flitsen.

[ 49 berichten ]