Pagina 2 van 2  [ 100 berichten ]

Hoeveel bekeuringen in 2011
0 keer 48%  48%  [ 68 ]
1 keer 27%  27%  [ 39 ]
2 keer 9%  9%  [ 13 ]
3 keer 6%  6%  [ 8 ]
4 keer 6%  6%  [ 9 ]
5 keer 1%  1%  [ 1 ]
6-10 keer 1%  1%  [ 2 ]
meer dan 10 keer 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Offline JH
Master
zo 22 jan 2012, 0:14 Bericht 
0 keer
Offline Gifpen
Master
zo 22 jan 2012, 0:51 Bericht 
Zie je wel dat het aantal bekeuringen in NL reuze meevalt O:)
Offline A4
Master
zo 22 jan 2012, 0:51 Bericht 
1x. Negeren rood kruis (staande gehouden door KLPD).
Offline Ownedbylag
Die hard
zo 22 jan 2012, 4:07 Bericht 
1 keer (Gelukkig) waarvan bezwaar nog loopt (verdorie 27 december, ik had bijna de 0 dit jaar, ik was zo blij met kerst).

131@100 na correctie, toch weer €229.
Offline numlock1001
Pro
zo 22 jan 2012, 10:37 Bericht 
4x, dit jaar 0 voor snelheid, alle vier keer parkeerboetes, verlopen kaartje en niet snel genoeg terug.
Offline Turkosariba
Master
zo 22 jan 2012, 11:23 Bericht 

Eén boete voor +5 km/uur (na correctie) op de Burg. Matsersingel in Arnhem, dat is zo'n 50 km/uur-snelweg (2x2) door het kantorenpark van Arnhem-Zuid. Ik had wel een paar boetes verwacht voor 'niet links inhalen'... O:)
Offline Bart Vanmarsenille
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 14:37 Bericht 

In dat geval nul keer, net als 2009 en 2010. Daarbij de aantekening dat deze site en de autoradio raadplegen prima helpt om narigheid te voorkomen.
Offline Yvesart
Master
zo 22 jan 2012, 14:39 Bericht 
Gifpen schreef:
Zie je wel dat het aantal bekeuringen in NL reuze meevalt

Ik denk dat FS.nl bezoekers geen correcte afspiegeling van heel NL is ;-)
Offline RucphenNB
Master
zo 22 jan 2012, 14:40 Bericht 
Totaal dit jaar 21 kunnen betalen, totaal bedrag niet uitgerekend. Bijna allen onder 20km/h te snel en fout parkeren (of niet betalen). O:)
Totaal aantal 34, dus 13 in beroep gewonnen. :oops:
Offline Yvesart
Master
zo 22 jan 2012, 14:42 Bericht 
wow.. ik vroeg me net af wie er meer dan 10 ingevuld hadden, maar zich niet melden in het topic.. respect hoor RucphenNB dat je er dan toch nog 13 weet te winnen! (flinke administratie)..
Offline Gifpen
Master
zo 22 jan 2012, 14:43 Bericht 
AudiFahrer schreef:
Ha, ha, lol. Jij hebt hem aangevochten Gifpen?

Nou ja, feitelijk heb ik de overtreding niet aangevochten. Wel de schending van de regels van behoorlijke procesgang / redelijke termijn van vervolging / EVRM.

Als je benieuwd bent:

strafrecht-zaken-t-en-strafbeschikking/succesje-voor-gifpen-t65286.html?hilit=Hoger%20beroep

Yvesart schreef:
Ik denk dat FS.nl bezoekers geen correcte afspiegeling van heel NL is

Dat denk ik ook niet. Deze site trekt, meer dan gemiddeld, mensen die een bekeuring hebben ontvangen cq willen aanvechten. Dus ik denk dat het aantal bekeurden op deze site bovengemiddeld ligt. Jeetje, dan valt het aantal bekeuringen helemaal mee :lol:
Offline RucphenNB
Master
zo 22 jan 2012, 15:17 Bericht 
Yvesart schreef:
wow.. ik vroeg me net af wie er meer dan 10 ingevuld hadden, maar zich niet melden in het topic.. respect hoor RucphenNB dat je er dan toch nog 13 weet te winnen! (flinke administratie)..

Niet altijd, soms besteed ik het uit of kan ik er zonder de juiste hulp ook niet aan uit komen.
Ik kijk gewoon te vaak niet naar controles of ben druk bezig en rijd dan net 58km/h voorbij een flitspaal ofzo. Op de route naar circuit Zandvoort is er 1 die me dit jaar 4x geld gekost heeft. Gewoon niet opletten en te druk bezig zijn dan met precies 50km/h rijden, wat echt een belachelijke snelheid is daar, maar goed.
Of ik parkeer even 10 minuten en heb geen zin om dan even te betalen, gaat heel vaak goed, soms heb er dan wel eens 1.
Of ik betaal en de afspraak loopt uit, als het dan gezellig is loop ik ook niet even op en neer naar de automaat.
Offline plankie
Die hard
zo 22 jan 2012, 15:24 Bericht 

Geen bekeuringen, als 't goed is ook geen onderweg.
Rij over het algemeen netjes op een vaste route. Een enkele keer wel harder, maar laat in zo'n geval gas los bij de 'vaste' flitsplekken.

Verder in de gaten houden van RDS, voor vertrek ff de mobiele flitsservice site checken en als laatste natuurlijk ook bermspeuren. Zodoende 3 meldingen kunnen doorgeven.
Offline zadkine
Master
zo 22 jan 2012, 17:00 Bericht 
Yvesart schreef:

Had me ook (nog) niet gemeld...overigens met 1 van de vele 0 .
Offline volvorijder
Master
zo 22 jan 2012, 17:09 Bericht 
0 dit keer :woop:
Offline dna
Master
zo 22 jan 2012, 17:30 Bericht 
1 parkeerboete, bezwaar loopt nog (70 euro)
Wel 1600 euro aan dwangsom gekregen hiervoor.
Offline saab-driven
Die hard
zo 22 jan 2012, 18:22 Bericht 
1x door os. 81,- voor 13 te hard bbk =)
Offline Gaiajohan
Pro
zo 22 jan 2012, 18:43 Bericht 

0.
Offline -Joske-
Master
zo 22 jan 2012, 18:48 Bericht 
0 euri... Al een jaar of 3 á 4 geloof ik.
Offline saab-driven
Die hard
zo 22 jan 2012, 19:22 Bericht 
ik ben wel voor uit gegaan, voorgaande jaren (sinds dat ik m'n rbw heb) steeds 2, totaal 5 in 3,5 jaar
Offline hoevenpe
Pro
zo 22 jan 2012, 20:16 Bericht 

0, mede dankzij FlitsNav :thumb:
Online shootme
Master
zo 22 jan 2012, 20:27 Bericht 
Gifpen schreef:
Dat denk ik ook niet. Deze site trekt, meer dan gemiddeld, mensen die een bekeuring hebben ontvangen cq willen aanvechten. Dus ik denk dat het aantal bekeurden op deze site bovengemiddeld ligt. Jeetje, dan valt het aantal bekeuringen helemaal mee

Ik zit met mijn 4 (kleine) bekeuringen in de top 10 :oops:
Offline frankram
Master
zo 22 jan 2012, 20:30 Bericht 
Ik heb er gelukkig maar 1 gehad. 5 km/h te hard op de snelweg. :fp: :fp: Dat was voor flitsnav. :kniktja: :kniktja:
Offline Ikx
Pro
zo 22 jan 2012, 20:48 Bericht 
Totaal 6 x waarvan 4 op 1 dag op dezelfde rit (3 binnen 500 meter en op heen en terugweg bij Steenbergen), 1 bij TC Rotterdam CC verkeerd ingesteld en in op TC binnen bebouwde kom in Belgie.

De 3 jaren daarvoor kreeg ik ze alleen in Belgie: controles zijn daar veel meer verdekt opgesteld (buiten de snelweg dan) en ook om 6 uur 's ochtends bijvoorbeeld.
Offline Toolman30
Master
zo 22 jan 2012, 20:57 Bericht 
0 keer, en het vrouwtje ook 0 keer.
Ik rij ongeveer 40K per jaar het vrouwtje ongeveer 25K per jaar.
Mede dankzij FS :thumb:
Offline Brave Hendrik
Master
zo 22 jan 2012, 21:03 Bericht 
0 keer afgelopen jaar.
Ik doe mijn naam eer aan.
Vroeguh maakte wel eens knaak ofzo extra over, voor een ijsje of lolly bij mededelingen.
En uiteraard betalingen in een héle boel termijnen (voor de vervaldatum). :woop:
Afgelopen jaar was dus vrij saai in dit opzicht.
Offline TuxX
Master
zo 22 jan 2012, 21:22 Bericht 
Ikx schreef:
Totaal 6 x waarvan 4 op 1 dag op dezelfde rit (3 binnen 500 meter en op heen en terugweg bij Steenbergen), 1 bij TC Rotterdam CC verkeerd ingesteld en in op TC binnen bebouwde kom in Belgie.

De 3 jaren daarvoor kreeg ik ze alleen in Belgie: controles zijn daar veel meer verdekt opgesteld (buiten de snelweg dan) en ook om 6 uur 's ochtends bijvoorbeeld.

Er zijn maar 2 TC's in BE en die staan op de snelwegen.
Offline Morbid Angel
Master
zo 22 jan 2012, 22:21 Bericht 
0.
Offline EK055
Master
zo 22 jan 2012, 22:35 Bericht 
TuxX schreef:
Er zijn maar 2 TC's in BE en die staan op de snelwegen.
In Turnhout en omgeving hebben ze er een aantal in de bebouwde kom en/of op lokale wegen. Intussen staan die wel tijdelijk op nonactief, iets met het ontbreken van een correcte ijking en bestuurders die op die grond gelijk kregen bij de rechter. Maar goed, dat geldt ook voor de TC's op de snelwegen in Belgistanië, die zijn vooralsnog geen van alle correct geijkt.
Offline eppo
Pro
ma 23 jan 2012, 7:26 Bericht 
Gifpen schreef:
Zie je wel dat het aantal bekeuringen in NL reuze meevalt

Ruwweg 128 snelheidsboetes (betaald) voor 110 stemmers - gemiddeld dus 1.2 betaalde boete per (stemmende) bestuurder op FS

Voor Nederland:
- totaal boetes voor 1ste 9 maanden 2011: 7.3 miljoen (inclusief alle soorten overtredingen) ([url=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/27/binnenland/Politie_deelt_een_miljoen_minder_boetes_uit.xml]bron: RTL[url]). Voor 12 maanden lineair geextrapoleert: 9.7 miljoen
- totaal aantal autos in Nederland: 8 miljoen in januari 2011 (bron: Autoblog)

Gemiddeld: 1.2 overtredingen per auto

Voor het nederlandse gemiddelde tellen we dus alle boetes, ook die later aangevochten zijn. Deze boetes zijn inclusief voetgangers en fietsers, dus gemiddelde snelheidsovertreding per auto in Nederland is hoogst waarschijnlijk lager. Als we alle uitgeschreven boetes voor FS bij het gemiddelde nemen, komen we hoger uit dan de 1.2.

Ik vind het nederlandse gemiddelde toch behoorlijk hoog...
Offline EddyHH
Master
ma 23 jan 2012, 10:04 Bericht 
Ik ook 0
Offline djee
Master
ma 23 jan 2012, 10:10 Bericht 
2x :fp:
NL is weer een "stuk" veiliger rijker
Offline okkiwokki
Die hard
ma 23 jan 2012, 10:24 Bericht 
0, heb nog nooit een bekeuring gehad trouwens.
Offline voorg
Nieuwkomer
ma 23 jan 2012, 14:39 Bericht 

4 parkeerbonnen (3x te lang geparkeerd 54euro, 1x fout parkeren 76euro)

25000km+ gereden afgelopen jaar, 0x geflitst :)
Offline Walker
Master
ma 23 jan 2012, 14:49 Bericht 
2x voor te hard rijden, 60K kilometer/jaar.
Offline adinsx
Master
ma 23 jan 2012, 15:36 Bericht 
Stond bijna 2 jaar droog, tot ze besloten me te flitsen met 4km/u te hard net toen ik de huidige auto een paar weken had.

Was overigens 1 van de 57 "snelheidsmaniakken" op de A18 die gepakt zijn.
Zie: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/flitspalen.xml

Zouden ze er vaker staan, en ook 's avonds laat dan had ik het roze papiertje al lang en breed in kunnen leveren :lol:
Offline Kimono
Pro
ma 23 jan 2012, 18:14 Bericht 
1 parkeerboete en voor snelheid hadden het er 10+ geweest als ik het niet "afgekocht" had O:)
Offline MadBear
Laat zich horen
vr 27 jan 2012, 16:21 Bericht 

2 parkeerboetes; maar ja, in Amsterdam loont het op bepaalde plekken om gewoon niet te betalen en dan maar 1 op de zoveel keer een boete te krijgen; ingecalculeerd dus. Geen snelheidsboetes; 1x langs de kant gezet voor 49 km/u te hard in juli 2011, maar nog niets van gezien.
Offline Lowry
Pro
vr 27 jan 2012, 16:34 Bericht 

MadBear schreef:
1x langs de kant gezet voor 49 km/u te hard in juli 2011

Ik in Maart. Hoop dat het zo blijft :D
Offline Yootzin
Master
vr 27 jan 2012, 20:22 Bericht 
3 keer. Alledrie met de vrachtwagen.

+1

1x inhaalverbod om 06:05 (zeer rustig op de weg en onopvallende politieauto was de enige die achter me hing toen ik naar rechts ging :fp: )
1x 87@80 provinciale weg
1x 87@80 snelweg

Waarvan alleen het inhaalverbod zelf betaald. (was €180,- ) :duh:
Offline mistery
Master
vr 27 jan 2012, 21:45 Bericht 
1x Apeldoorn 4 km / 28 euro.
Offline Gatlin
Master
vr 27 jan 2012, 21:50 Bericht 
0 keer.

Redenen?
1. Vaste route en weet inmiddels wel waar de palen staan en waar de favoriete flitsplekjes zijn
2. Behoorlijk wat files, haalt de snelheid er wel uit
3. FS Mobiele website en sinds kort FlitsNav for iphone
Offline blackevil
Master
vr 27 jan 2012, 21:54 Bericht 
Voor het eerst in mijn auto rij carriere 0 bekeuringen in een jaar :D

tot ongenoegen van mijn collega`s welke er wel 5 hebben gescoord, en ik volgens hun ``aso`` rij
Offline Yootzin
Master
vr 27 jan 2012, 22:13 Bericht 
blackevil schreef:
tot ongenoegen van mijn collega`s welke er wel 5 hebben gescoord, en ik volgens hun ``aso`` rij

Dat heet jaloers. :woop:
Offline boersma
Master
vr 27 jan 2012, 22:39 Bericht 
Leuke poll ;-) veel stemmers!
Offline Dikke Dakduif
Master
za 28 jan 2012, 17:37 Bericht 
blackevil schreef:
Dat komt mij bekend voor. Veel kritiek op mijn sportieve rijsstijl maar juist mijn criticasters scoren regelmatig prenten omdat ze een TC niet snappen of geen idee hebben waar flitsers meestal staan. Het mooiste is als ze met hangende pootjes om advies komen vragen omdat ze bezwaar willen maken :lol:
Offline Brave Hendrik
Master
za 28 jan 2012, 17:55 Bericht 
Jij bent dus -zeg maar- een slimme aso, als ik je goed begrijp. :lol:
Offline boersma
Master
za 28 jan 2012, 18:57 Bericht 
Dikke Dakduif schreef:
Dat komt mij bekend voor. Veel kritiek op mijn sportieve rijsstijl maar juist mijn criticasters scoren regelmatig prenten omdat ze een TC niet snappen of geen idee hebben waar flitsers meestal staan. Het mooiste is als ze met hangende pootjes om advies komen vragen omdat ze bezwaar willen maken

Bij mij precies zo!!
Op het werk sta ik haast bekend als het scheurmonster met een snelle bolide die overal veel te hard rijdt.
En wie krijgen de bekeuringen altijd? Not me!
Maar bij wie komen ze voor advies voor het maken van bezwaar??......... hoe herkenbaar :lol:
Offline adinsx
Master
ma 30 jan 2012, 9:41 Bericht 
Hier nog zo 1 :lol:

Ik kreeg zelfs te horen na mijn 4km/u te hard: "Verkopen die RS en ga maar een Panda rijden, 4km/u, pff, dat is niet RS waardig hoor"
Offline bx gek
Master
ma 30 jan 2012, 10:12 Bericht 
adinsx schreef:
4km/u, pff, dat is niet RS waardig hoor"

:lol:
 [ 100 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2