Pagina 1 van 1  [ 12 berichten ]
Offline Jaimieberkhout
Die hard
wo 11 jan 2012, 9:48 Bericht 
uit betrouwbare bronnen (bouwvergadering coentunnel) worden er het hele jaar snelheidcontroles gehouden op a8 beide kanten ivm geluidswanden plaatsen.
Offline Guppenklup
Master
wo 11 jan 2012, 10:19 Bericht 
Ik hoopte, tegen beter weten in, dat ze eindelijk die linksplakkers zouden aanpakken :roll:

Overigens was er medio vorig jaar ook al een topic, ik meen van No Justice, dat de politie ZaWa veelvuldig op de A8 zou gaan controleren. :zzz:
Offline Mess
Pro
wo 11 jan 2012, 10:35 Bericht 
Thanks for the heads up, toch.
Offline Guppenklup
Master
wo 11 jan 2012, 10:39 Bericht 
Ik houd de controles goed in de gaten iig, moet er twee keer per dag overheen
Offline Jaimieberkhout
Die hard
wo 11 jan 2012, 10:56 Bericht 
Is toch altijd wel een beetje geweest waar je wat sneller te hard rijd. Nu helemaal met de wegwerkzaamheden die niets veranderen aan het wegbeeld behalve de max snelheid.
Offline Guppenklup
Master
wo 11 jan 2012, 13:38 Bericht 
Is toch altijd wel een beetje geweest waar je wat sneller te hard rijd.

Ik rijd daar nooit te hard. Zelfs al zou je er 200 rijden dan rijd je nog niet te hard. Het enige dat je kan overkomen is dat je wat harder rijdt dan de aangegeven fiscale adviessnelheid
Offline no justice
Master
wo 11 jan 2012, 13:45 Bericht 
Guppenklup schreef:
Ik houd de controles goed in de gaten iig, moet er twee keer per dag overheen

Ik ook. En ik rij daar steevast harder dan de adviessnelheid. ;) Het enige waar ik ze heeeeeeel af en toe zie controleren is op de A8 richting A7 in de bocht waar het zo gevaarlijk schijnt te zijn. Uiteraard meld ik direct een flitser mocht ik er daar een zien.
Offline Guppenklup
Master
wo 11 jan 2012, 16:15 Bericht 
no justice schreef:
Het enige waar ik ze heeeeeeel af en toe zie controleren is op de A8 richting A7 in de bocht waar het zo gevaarlijk schijnt te zijn. Uiteraard meld ik direct een flitser mocht ik er daar een zien.

Die bocht kan je met je ogen dicht nog met 100 nemen :fp: Ik zag deze week wel een paar keer zo'n motormuis bij de invoeger A7/A8 staan, maar geen lasergamer te bekennen.
Offline no justice
Master
wo 11 jan 2012, 16:17 Bericht 
Guppenklup schreef:
Die bocht kan je met je ogen dicht nog met 100 nemen Ik zag deze week wel een paar keer zo'n motormuis bij de invoeger A7/A8 staan, maar geen lasergamer te bekennen.

Klopt ze staan daar ook wel eens met een auto met catchken. En bij Assendelft aan het eind van de A8 net als je bij de rotonde rechtdoor gaat wil ook wel eens een motormuis staan, maar nooit met laser. Denk dat hij op gordel/bellen let.
Offline MRE
FS Weldoener!
wo 11 jan 2012, 16:28 Bericht 
Oh gewoon ordinair cashen dus....what's new.... Zondag daar nog gereden. Volgens mij is de geluidswal richting Amserdam gewoon klaar. Alleen richting Alkmaar zijn ze nog bezig. Maar dan nog een geluidswal staat meestal niet direct aan de vluchtstrook en volgens mij op de gehele A8 vanaf het knooppunt met de A10 ook niet. Dus waarom een snelheidsbeperking met een controle ?
Offline Maserati Teun
FS medewerker
wo 11 jan 2012, 18:47 Bericht 
De blauwe helden willen de kans op ongelukken vergroten. Dan zijn ze lekker bezig. :thumb_d:
Offline Guppenklup
Master
do 12 jan 2012, 17:11 Bericht 
En jawel hoor, ze staan er te graaien:

Code:
laser nh a8 amsterdam ri zaandijk thv hmp 5.2 bij knpt zaandam

Niet dat dat iets met geluidsschermen van doen heeft :roll:
 [ 12 berichten ]