Pagina 1 van 1  [ 42 berichten ]
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 18:52 Bericht 

Hallo ik ben nieuw op dit forum maar had een vraag over een vedrijvingsvlak ter hoogte van de n59 komend vanaf de haringvlietbrug de a29 bij de stoplichten ter hoogte van den bommel.
Ik heb richting oude tonge op de n59 een stuk verdrijvingsvlak meegenomen nu staat er het eind een camera maar het is naar mijn weten geen flits camera ze staan trouwens in beide richtingen aan het einde van de verdrijvingsvlakken.
Heeft iemand een idee waar deze camera's voor dienen??
Alvast bedankt
Offline renew40
Die hard
wo 11 jan 2012, 18:55 Bericht 
Wat ga je met dat verdrijvingsvlak doen?
In je tuin leggen of gewoon bij je eigen in de straat.
Offline egeltjes
Master
wo 11 jan 2012, 18:56 Bericht 
Wordt het een nieuwe rage. Verdrijvingsvlak op de voorstoep leggen.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 18:59 Bericht 

Kon dat maar dan was ik er niet overheengereden.
Nee fuck kheb en te hard gereden omdat iemand me er niet tussen wou laten en er overheen gereden kweet alleen wat die camera daar doet hij ziet er niet uit als een flitskast het is zo'n klein cameraatje heeft niemand een idee??
Offline Aanhanger
Master
wo 11 jan 2012, 19:00 Bericht 
Doe eens een linkje naar streetview dan.
Offline mistery
Master
wo 11 jan 2012, 19:02 Bericht 
Goh... flink stukkie snelweg asvalt meepikken en dat in de voortuin leggen...

geweldig idee :thumb:
Offline Christafari
Master
wo 11 jan 2012, 19:03 Bericht 
Ontspan, er moet net iemand in die camera kijken en jou dat zien doen. Rijd weleens langere stukken over afgekruisde banen en daar hangen ook camera's, nog nooit problemen gehad.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:08 Bericht 

http://maps.google.nl/maps?ll=-33.98893 ... urce=embed kweenie hoe dat moet maar die camera staat er niet op??
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:11 Bericht 

Okay zijn die camera's dan voor files ofzo?
Offline mistery
Master
wo 11 jan 2012, 19:11 Bericht 
Ja daar liggen snelwegen.
Offline mistery
Master
wo 11 jan 2012, 19:12 Bericht 
http://maps.google.nl/maps?ll=-33.98893 ... urce=embed
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:13 Bericht 

shit die link is niet goed
Offline renew40
Die hard
wo 11 jan 2012, 19:15 Bericht 
Hier dus..
http://maps.google.nl/maps?q=den+bommel ... 1,270,,0,0

Maar op foto geen camera's dus niets vast denk meer een meetopstelling van een onderzoeksbureau
die verkeersstromen/kentekens registreert voor later onderzoek,
deze opstelling misschien
http://www.bredavandaag.nl/nieuws/2011- ... e-ginneken
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:21 Bericht 

Ja alleen dan met een losse camera dus niet dat zwarte ding eronder en idd zo'n kast onder de camera ze staan in beide richtingen helemaal aan het uit einde
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:25 Bericht 

nee weet ik wel dat richting de a29 heinoord wel zo'n flitskast aan het einde staat voor het verdrijvingsvlak maar niet waar ik er over heen gereden ben alleen die camera dan weet niemand over welke camera ik het heb?
Offline renew40
Die hard
wo 11 jan 2012, 19:25 Bericht 
geen zorgen meer maken en niet meer doen volgende keer O:)
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:36 Bericht 

Ja idd geen zorgen meer maken als ze me hebben willen flitsen moet er toch echt een flitskast en niet zo'n klein cameraatje staan
Offline bruintje beer
Master
wo 11 jan 2012, 19:40 Bericht 
deechtehannes schreef:
Ja idd geen zorgen meer maken als ze me hebben willen flitsen moet er toch echt een flitskast en niet zo'n klein cameraatje staan
:roll: Ik denk niet dat je aan die stelling heel veel rechten aan kunt ontlenen als je straks toch een prent op de mat vindt.
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 19:41 Bericht 
Je hebt van die ouderwetse grote kasten bij verdrijvingsvlakken staan met lussen in het verdrijvingsvlak, en als ik het goed zeg... staan die daar ook in de buurt.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:44 Bericht 

Okay dus je bedoelt die link met die lantaarnpaal waar nu die camera inhangt is op de foto nog niet te zien wat zijn dat voor camera's digitale ofzo??
http://maps.google.nl/maps?q=den+bommel ... 1,270,,0,0
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 19:51 Bericht 

Het is geen ouderwetse grote kast want hij hangt er nog maar een jaar of korter tis een kleine camera.
Offline sensation
Die hard
wo 11 jan 2012, 19:59 Bericht 
Ik denk dat deechtehannes hier bedoelt:
Klikkerdeklik Flitspaal voor verdrijvingsvlak
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 20:02 Bericht 
deechtehannes schreef:
Het is geen ouderwetse grote kast want hij hangt er nog maar een jaar of korter tis een kleine camera.

Ik ben aan het navragen hoe het precies zit... zo vaak kom ik er niet ;) Maar volgens mij is het wel die kruising waar ik het over heb... ik hou je op de hoogte.

Edit:
sensation schreef:
Die bedoel ik ja
Zo groot is hij uiteindelijk niet, maar dat is hem wel.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:24 Bericht 

Ehm nee dat is richting de a29 heinoord.
Het is de andere kant op en het is echt een kleine camera hij hangt daar nu ook alleen nog niet op de foto te zien omdat ze er nog niet zo lang hange ik wil echt weten waar ze voor dienen
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:28 Bericht 

Maar sensation die klikkerde klik flitspaal zo een hebben ze nodig om je te kunnen flitsen bij een verdrijvingsvlak of zijn er nog andere camera's waar ze mee kunnen flitzen bij een verdrijvingsvlak.
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 20:32 Bericht 
Volgens mij is die camera er gewoon voor de verkeerstelling.

Alleen richting de A29 staat een flitspaal voor het verdijvingsvlak. Maar ik waag te betwijfelen of deze het nog steeds doet na de nieuwe asfalteringswerkzaamheden van een paar jaar terug. Vroeger zag je duidelijk een lus in het verdrijvingsvlak zitten, nu niet meer.
Kijk voor een voorbeeld van een soortgelijk kleine camera eens in google afbeeldingen, en plaats die foto in dit topic ;-)

Of kijk in dit topic voor voorbeelden.

Vreemde camera's gezien?
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:40 Bericht 

bedoel je gewoon een willekeurige camera opzoeken?
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 20:40 Bericht 
Soortgelijk aan die je hebt gezien.
Kijk eerst maar in het topic.
Offline Aanhanger
Master
wo 11 jan 2012, 20:42 Bericht 
sensation schreef:

Dat denk ik ook ja.

Bij mijn weten is dit DE ENIGE flitskast in heel nederland die op een verdrijvingsvlak flitst.
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 20:45 Bericht 
:schudnee:

Die flitskast staat richting de A29
En TS bedoelt in tegenovergestelde richting naar Oude-Tonge.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:46 Bericht 

volgens mij heb ik het gevonden http://www.infrasite.nl/news/news_artic ... hten=12747
dus hier kunnen ze dus niet mee flitsen?
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:48 Bericht 

ja klopt ik bedoel richting oude tonge :thumb:
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 20:50 Bericht 
deechtehannes schreef:
volgens mij heb ik het gevonden http://www.infrasite.nl/news/news_artic ... hten=12747
dus hier kunnen ze dus niet mee flitsen?

Citaat:
Camera's voor verkeerstellingen op de N57 en N59

automatisch files detecteren tbv verkeersinformatie

Momenteel worden langs de N57 en de N59 camera’s geplaatst voor verkeerstellingen ten behoeve van de Nationale Databank Wegverkeersgegevens (NDW). Dit is een samenwerkingsverband, waarin nu vijftien overheden deelnemen waaronder ook Rijkswaterstaat.

In de Nationale Databank Wegverkeersgegevens worden realtime alle belangrijke verkeersgegevens over een groot aantal wegen in Nederland verzameld. Wegbeheerders en service providers, zoals de ANWB of de Verkeersinformatiedienst, nemen de gegevens af van het NDW en gebruiken die voor verkeersmanagement en verkeersinformatie.

De automobilist krijgt straks meer complete, actuele en betrouwbare verkeersinformatie via radio, internet of het navigatiesysteem in de auto.

Files detecteren
Momenteel hebben de rijkswegen in Zeeland geen systeem om automatisch files te detecteren. Met de komst van NDW komt daar verandering in. Rijkswaterstaat verwacht dat door het NDW de weggebruiker beter geïnformeerd kan worden over de files in Zeeland.

Op de A58 vindt de verkeerstelling plaats aan de hand van lussen in het wegdek. Op wegen met kruisingen zijn lussen minder geschikt voor tellingen. Om betrouwbare tellingen en reistijden te garanderen komen daarom op de N-wegen camera’s.

Nee daar kunnen ze niet mee flitsen :wink:
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 20:54 Bericht 

oKE beter had ik die 1,5 liter bier ook niet van ellende op hoeven te drinken mar goed ben lkkr droeloe nu.
IN iedergeval geen prent
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 21:01 Bericht 
Haha :lol:

Klik even Hier voor meer voorbeelden van dit soort camera's

En nu niet meer rijden hè :wink:
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 21:12 Bericht 

Oke hij staat er niet tussen maar dat bericht zegt toch genoeg of moet ik nog bierie's drinken haha
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 21:16 Bericht 

Ik rij nooit als ik gedronken heb 1 keer gedaan nooit meer in een half uur tijd men velgen verrot gereden en haast 2 mensen aangereden echt nooooooooit meer
:thumb:
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 21:21 Bericht 
Het is zeer waarschijnlijk dat het een camera is voor de verkeerstelling, zeker in combinatie met dat bericht.

Ik ben er afgelopen zaterdag nog langs gereden, en als het iets vreemds was geweest dan had ik het wel opgemerkt.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 21:25 Bericht 

zeer waarschijnlijk oke ja ze zijn ook best wel klein vallen niet echt op een flits kast is het zeker niet daar is hij echt t klein voor
Offline Toolman30
Master
wo 11 jan 2012, 21:25 Bericht 
Maak er een keer een foto van, even stoppen bij de schaapsweg en uploaden naar dit topic.
Offline deechtehannes
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 21:26 Bericht 

Ja zal ik zeker doen rij er dagelijk langs
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 21:27 Bericht 
Aanhanger schreef:
Bij mijn weten is dit DE ENIGE flitskast in heel nederland die op een verdrijvingsvlak flitst.
Al 1 te veel
 [ 42 berichten ]