Pagina 1 van 1  [ 23 berichten ]
Offline M4rk
Master
wo 31 aug 2011, 18:31 Bericht 
Right.. zoals op het forum al een paar keer tussen neus en lippen werd aangegeven; ik verkoop een van mijn Stinger DSI's.

Het gaat om een Stinger DSI uit 2008, CC-02 echter met groen display, de Spectrum Analyser is voorzien van de "nieuwe" software tegen de overspraak. Daarnaast zit er ook een LAB-02 (software versie 4.2.00) bij met 2 vierkante sensoren (1 nieuw, 1 130.000km gebruikt).

De set mist alleen een PC interface, maar die is bij Stinger te bestellen a 99,-

Vaste prijs is 1000,-

De set is werkend te zien en kan indien gewenst voor een vriendenprijsje worden ingebouwd.
Offline M4rk
Master
vr 02 sep 2011, 20:54 Bericht 
Hmmmn.. volgens mij heb ik iedereen afgeschrikt met de ervaringen ;-)
Offline Twilo
Master
vr 02 sep 2011, 20:59 Bericht 
Ben u niet tevreden over de DSI :huh:.
Offline M4rk
Master
vr 02 sep 2011, 21:05 Bericht 
Zegt u maar je ;-)

Ik ben super tevreden. Deze set komt uit mijn auto waar inmiddels een splinternieuwe in zit.
Offline M4rk
Master
wo 07 sep 2011, 18:26 Bericht 
*schop*
Offline InsecureThreat
Master
wo 07 sep 2011, 19:17 Bericht 
Tja, ik rij tegenwoordig nog maar zo'n 70km per week, waarvan de helft tussen 24.00 en 0630. Dus voor mij geen goede investering :wink: . En het is te veel werk om hem elke keer in een andere vrachtwagen in de bouwen O:)
Als ik nog in Amsterdam zou werken, zou ik het serieus overwegen.
Offline M4rk
Master
do 08 sep 2011, 13:14 Bericht 
En het is te veel werk om hem elke keer in een andere vrachtwagen in de bouwen O:)

Ik kan 'm wel mobiel voor je maken ;-)
Offline Ownedbylag
Die hard
do 08 sep 2011, 13:21 Bericht 
M4rk schreef:
Ik kan 'm wel mobiel voor je maken

Nou begint mijn interesse te wekken, ook al heb ik niet echt één, twee, drie 1000 ballen. Hoe werkt dat precies, dat mobiel maken? Ik zit er namelijk al een tijdje naar te kijken voor een nieuwe stinger (Mijnes wilt niet echt meer aan, dus heb ik hem weggehaald, doet gewoon niets meer :( )
Offline M4rk
Master
do 08 sep 2011, 13:24 Bericht 
Kwestie van een mooie (compacte) behuizing, een kleine waterpas en stelpootjes (met zuignap), gevoed door een stekker in je sigarettenaansteker.

Kan ie zo op je dashboard.
Offline Ownedbylag
Die hard
do 08 sep 2011, 13:28 Bericht 
M4rk schreef:
Kwestie van een mooie (compacte) behuizing, een kleine waterpas en stelpootjes (met zuignap), gevoed door een stekker in je sigarettenaansteker.

Kan ie zo op je dashboard.

Maar dan is de volgende vraag, van mij dan, kan ie dan ook, zoals jullie het mooi benoemen, gebruikt worden als wekkerradio O:)
Offline M4rk
Master
do 08 sep 2011, 13:31 Bericht 
Ownedbylag schreef:
Maar dan is de volgende vraag, van mij dan, kan ie dan ook, zoals jullie het mooi benoemen, gebruikt worden als wekkerradio O:)

Jawel, welliswaar iets gehandicapt door de warmtewerende voorruit, maar het is wel te doen.

Zelfs het lasershield werkt door glas heen (hoewel niet zo goed als daarbuiten, geld overigens ook voor de SA)
Offline Ownedbylag
Die hard
do 08 sep 2011, 13:36 Bericht 
Dan is mijn interesse groot! wacht ff, ik ga ff de ING beroven voor 1000 muntjes! (digitale kraak = makkelijk, ABN gaat banen schrappen en ik zit zelf bij de rabobank, dus dat gaat hem niet worden :lol: )

maar die grap terzijde: zit deze maand beetje krap bij kas, hopelijk volgende maand ;(
Offline timleeuw
Die hard
do 08 sep 2011, 14:10 Bericht 

Ownedbylag schreef:
maar die grap terzijde

Welke grap?
Offline Ownedbylag
Die hard
do 08 sep 2011, 14:15 Bericht 
timleeuw schreef:
Welke grap?

De ING.
Offline mjah
Nieuwkomer
do 08 sep 2011, 20:52 Bericht 
Wil hem wel ruilen tegen een Stinger Card+een bijdrage :)
Offline Dave
FS Webmaster
vr 09 sep 2011, 5:41 Bericht 
M4rk schreef:
Zegt u maar je ;-)

Twilo heeft een of andere cursus gevolgd waar die nu nog weken na dato mee in de weer is. Laat maar gaan :D 8)
Offline cyberchase
Eendagsvlieg
vr 09 sep 2011, 11:04 Bericht 

Is deze Stinger nog te koop???
Offline Twilo
Master
vr 09 sep 2011, 22:33 Bericht 
Dave schreef:
Twilo heeft een of andere cursus gevolgd waar die nu nog weken na dato mee in de weer is. Laat maar gaan :D 8)

Geen cursus gevolgd. Netjes op de lagere school geleerd (en bij dienst plicht). Helaas is het onderwijs in Nederland niet meer van hoog niveau zoals vroeger. Nederland was vroeger altijd in de top 5 van beste onderwijs. Helaas is dat verwaarloosd. Ook in België en Duitsland zegt men nog steeds u en Sie. Sylvie van der Vaart Meis heeft ook per ongeluk op nationale televisie iemand aangesproken met Du. En toen was er een hele rel daar over. We gaan off topic :lol:.
Offline M4rk
Master
vr 09 sep 2011, 23:26 Bericht 
cyberchase schreef:
Is deze Stinger nog te koop???

:kniktja:
Offline cyberchase
Eendagsvlieg
za 10 sep 2011, 6:13 Bericht 

Ok, wat is de prijs inclusief inbouw??
Offline EddyHH
Master
za 10 sep 2011, 10:32 Bericht 
M4rk schreef:
Ik ben super tevreden. Deze set komt uit mijn auto waar inmiddels een splinternieuwe in zit.

Is er verschil tussen de twee? Of heb je de loterij gewonnen :)
Offline M4rk
Master
za 10 sep 2011, 11:06 Bericht 
Geen verschil, puur een motivatie om voor die dealer te kiezen.

Prijs incl inbouw is 1075,-
Offline M4rk
Master
wo 21 sep 2011, 13:35 Bericht 
Hier mag een slotje op. Hij is inmiddels weg. :slotje:
 [ 23 berichten ]