Postingstijd interval gedetecteerd van 34 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
Offline red devil1
Master
za 21 mei 2011, 11:58 Bericht 
Vanmorgen hoorde ik op Q-music weer van de coyote detector. Het ding is hier op het forum al een paar maal voorbij gekomen. Nu is dit geen detector maar enkel een waarschuwingssysteem voor vaste flitspalen en door anderen gemelde controles (dekking NL zeer laag, is al wel gebleken omdat er zeer weinig mensen dit system gebruiken)

Citaat:

Vrijdag is het Gadget Friday

Radardetectoren zijn al een paar jaar verboden in Nederland, maar er bestaat wel een legale manier om real time op de hoogte te blijven van snelheidscontroles. Dat kan met de 100% legale radarverklikkers van Coyote. Dit handige apparaatje informeert je continu over over de maximum toegestane snelheid, de verkeerssituatie en de positie van vaste en mobiele flitscontroles.

Vrijdag 27 mei 2011 is het Gadget Friday bij Q-music en maak je elk uur (met uitzondering van het Foute Uur) kans op een Coyote Plus! Luister naar Q-music, doe mee en wie weet ben jij binnenkort verlost van die nare snelheidsovertredingen!

Coyote is klein, handig en bespaart boetes

Coyote is een legale radarverklikker met meer dan 1 miljoen gebruikers op de Europese wegen. Een Coyote kun je direct gebruiken zonder updates en kabeltjes aan je PC. Gewoon aanzetten en rijden maar! Coyote maakt gebruik van GPS om te zien op welke weg je rijdt en gebruikt GPRS (mobiele data) om alle gegevens real time te updaten. Zo weet je altijd waar flitspalen en mobiele flitsers staan en wordt je gemiddelde snelheid berekend bij trajectcontroles. Een Coyote heb je al vanaf 149 euro! Meer info: coyotesystems.nl

Voor deze actie gelden de algemene spel- en actievoorwaarden van Q-music.
http://www.q-music.nl/page/acties/1067

Persoonlijk vind ik dat mensen een beetje misleidt worden door de tekst en de spotjes op de radio. Hoe denken anderen er over?
Offline lowflow
Master
za 21 mei 2011, 12:11 Bericht 

Dit is inderdaad misleiding om Jan Kloot z'on ding te laten aanschaffen.

Iedereen die de materie een beetje begrijpt weet wel dat je een antenne met unit nodig hebt om de radar op te pikken.

Coyote is een gps ding die locaties doorgeeft, meer niet.
Offline onewheeldrive
Master
za 21 mei 2011, 17:10 Bericht 
Schijnt in Belgie behoorlijk populair te zijn, maar de abonnementskosten schrikken mij een beetje af.
Offline Speedy J
Master
za 21 mei 2011, 18:43 Bericht 
Alleen al de reclame maakt dat al was het een superding, ik hem nog niet zou willen hebben.

Verder vind ik zelf de dekking van mobiele controles uitermate goed van FS en de vaste palen staan op onbekende routes geprogrammeerd in de navigatie.

Conclusie: Coyote is Clote.
Offline red devil1
Master
za 21 mei 2011, 22:07 Bericht 
Ja ik vind het een beetje raar dat je moet betalen om controles die je zelf moet melden :x
Betrouwbaarheid is laag denk ik. Je moet nog altijd enorm uitkijken omdat niet alle controles gemeld worden. Er moet maar net iemand met dat systeem hem melden
Offline Dave
FS Webmaster
zo 22 mei 2011, 3:12 Bericht 
Tsja, waarom een apparaat voor 150 Euro per jaar terwijl het gratis op je telefoon kan?
Offline red devil1
Master
zo 22 mei 2011, 9:16 Bericht 
Dave schreef:
Tsja, waarom een apparaat voor 150 Euro per jaar terwijl het gratis op je telefoon kan?

ik hoor een nieuwe reclamespot aankomen :woop: :woop: O:)
Offline 357kurt
Die hard
za 02 jul 2011, 13:58 Bericht 
Voor 5 euro is ie nog wel handig in de leasekar van mijn vriendin.
Offline rico-001
Nieuwkomer
za 02 jul 2011, 16:55 Bericht 

heb al een paar jaar een wikango valt ook tegen de updates en alles van oude koek en waarschuwt alleen van voren flitspaal terwijl je hier van 2 kanten wordt genaaid dus zou niet weten wat aan de coyote geweldig moet zyn komt ook uit frankrijk
Offline Gendrikje
Die hard
wo 06 jul 2011, 8:52 Bericht 
rico-001 schreef:
dus zou niet weten wat aan de coyote geweldig moet zyn komt ook uit frankrijk

En je weet wat ze van Franse techniek zeggen :aai:

Miep miep....
Offline wellproc
Master
wo 06 jul 2011, 9:32 Bericht 
rico-001 schreef:
...

KLIK :duh:
Offline speedforneed
Nieuwkomer
di 09 aug 2011, 9:38 Bericht 

geen slecht systeem als iedereen dit gebruikt !
Offline SuperChinees
Pro
di 09 aug 2011, 13:13 Bericht 

speedforneed schreef:
geen slecht systeem als iedereen dit gebruikt !

Zegt een belg! :lol:
 [ 13 berichten ]