Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Online OlieTankeR
Master
ma 31 okt 2011, 20:45 Bericht 

Hoi!

Ik leef al tijden in de veronderstelling dat als ik het geluid mute omdat ik geen zin heb om van portalen te genieten, er bij een een detectie van de 34ghz wel een signaal zou komen.

Nou stond ik vanmorgen tot mn verbazing naast een multanova op de A12 (ja in die ene file ja) en kwam er toen pas achter dat ik vol alarm had, maar netjes gemute als ingesteld dus alleen een complete disco.

Heb ik de afgelopen jaren gewoon geluk gehad (iig geen boetes gezien) of kan dit wel en mis ik een setting?
Offline enerby
Master
ma 31 okt 2011, 21:46 Bericht 
De mute functie werkt jammer genoeg niet optimaal.
Beltronics heeft er voor gekozen dat het sterkste signaal voor gaat.
Dit is jammer want je zou graag het opkomende Ka signaal horen als je display het K band signaal in de mute heeft.

Ik heb wel eens gedacht om een interface te maken die het Ka signaal altijd voorrang te geven.
De Pic uit BT interface van TrafficBandit is volgens mij eenvoudig aan te passen met deze functie.
Je zou deze dan tussen het display en de antenne kunnen plaatsen.
Online OlieTankeR
Master
ma 31 okt 2011, 22:00 Bericht 

Ah.. dus bijna maar net niet :) Iets met klok en klepel dus.
Maargoed, maakt niet uit. Weer een extra reden om toch is te kijken of ik een android app kan maken.
Ik heb zon module van TrafficBandit liggen. Dus als ik een app kan maken die die unit kan uitlezen moet ik een aardig eind kunnen komen.
Gaat alleen nog wel wat tijd overheen voor ik zover ben ben ik bang.
Offline Harold
FS Meldingen
ma 31 okt 2011, 22:30 Bericht 
Bij de 966 is het toch wel zo dat de Ka band voorrang krijgt? Alleen daar zit weer geen mute op (op de oude 966 dan).
 [ 4 berichten ]