Pagina 2 van 3  [ 115 berichten ]
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 22:59 Bericht 

ja okay misschien wel, maar je kan als ondernemer bewust er voor kiezen dat ding niet te laten testen door jan-alleman, ik snap jullie kant, maar de verkoper ook. O:)

Laten we het maar ff afwachten tot dat er een paar rond rijden.
Misschien rijden er al mensen mee rond, die zullen zich zelf wel melden. :kniktja:
Offline tqam
Die hard
vr 30 jan 2009, 23:14 Bericht 
DSI slecht :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Laat me niet lachen, heb er al meer als een jaar 1 en bevalt mij prima.
Perfect werkende rit registratie en in het buitenland een super detector.

Nee de DSI heeft mij ruimschoot bewezen een top product te zijn.
Daar blijf ik bij
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:16 Bericht 

ik vind de DSI ook prima, tis niet 100% perfect. Maar hij doet zijn werk.
Ik rij veel in duitsland, en daar zet ik hem uit anders word je gek van de meldingen. :x

De rit registratie gebruik ik voor me boekhouding, best handig.
Offline A(u)30#
Master
vr 30 jan 2009, 23:23 Bericht 
stevy-RS6 schreef:
ja okay misschien wel, maar je kan als ondernemer bewust er voor kiezen dat ding niet te laten testen door jan-alleman, ik snap jullie kant, maar de verkoper ook. O:)

:boos: Met een gigantische kans op verkoop laat je dit liggen, alle andere leveranciers sturen juist hier hun laatste ontwikkelingen hier in.
In dit forum en de gerelateerde fora door heel europa zit een enorme mogelijkheid en die laat je liggen?
Je verkoopt toch geen pak suiker ?
Met de producten die ik verkoop, haal ik juist hier de meeste omzet uit.
Als je niet investeert, levert het niks op en de schim van oplichterij blijft rond je product hangen.
Dus niet een beetje rondrijden :zzz: gewoon laten testen, stuur er maar eentje op en dan weet iedereen hoe betrouwbaar je product is. (Dat door heel west en oost europa)

Citaat:
jan-alleman
:lol: dat klopt deze site daar komen ze allemaal kijken, en er zijn een hoop die geïnteresseerd in je product.
Stuur dit bericht ook naar je baas en laat zien welke kansen hij gaat missen :honger:
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:25 Bericht 

ja waar, maar er zijn zoveel andere mogelijkheden om je product te verkopen. (f)

"Stuur dit bericht ook naar je baas en laat zien welke kansen hij gaat missen"

Welke baas bedoel je? Ik ben zelfstandig ondernemer, dus er zit niemand boven me, dan alleen me vrouw af en toe : )

ff voor de duidelijkheid, ik ben niet een verkoper van dat ding ofzo.
Offline gatso24
Die hard
vr 30 jan 2009, 23:29 Bericht 
Ik heb zo'n idee van wel....... O:)
Offline A(u)30#
Master
vr 30 jan 2009, 23:30 Bericht 
Waarom sla ie een welgemeend advies af?
Er zijn ook al diverse producten via blokker, of andere branche vreemde kanalen verkocht..
Als je gericht, open, eerlijk en targetminded bent dan laat je dit niet liggen.

Verkopen is mijn branche en zo doe ik al heel veel zaken door iets te geven, haal je rendement.
Is u bekend met de term "zaaien en oogsten"?

Dus vertel je mogelijkheden !
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:31 Bericht 

ow, grappig. ja sorry ik lees een bericht en ik geef mijn mening er op door me aan te melden. Dat mag hier niet? :o

Dus als je je niet negatief opstelt ben je een aanhanger? goh waar lijkt dat ook al weer op?
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:34 Bericht 

@ A(u)30#

ik kan u niet volgen, ik werk niet voor dat ding. ik geef een mening en jullie komen gelijk met gestrekt been in. Beetje overdreven allemaal vind je niet. :thumb_d:
Offline A(u)30#
Master
vr 30 jan 2009, 23:36 Bericht 
stevy-RS6 schreef:
ow, grappig. ja sorry ik lees een bericht en ik geef mijn mening er op door me aan te melden. Dat mag hier niet? :o

Nou tuurlijk kan dat, misschien heb ik verkeerd tussen de regels doorgelezen en dacht dat jij de verkoper bent.
Ben je dit niet geen probleem maar kun je anders dit vorige berichtje wel doorgeven of geef maar een mail adres via PB .
Je mening mag je hier gerust geven maar die gooi je dus wel in de "groep", dus je krijgt wel eens wat terug.
Offline gatso24
Die hard
vr 30 jan 2009, 23:37 Bericht 
Geen gestrekte benen hier....

Gevoelsmatig zijn uw posten onjuist, niet onze benen....
Offline A(u)30#
Master
vr 30 jan 2009, 23:39 Bericht 
stevy-RS6 schreef:
@ A(u)30#

ik kan u niet volgen, ik werk niet voor dat ding. ik geef een mening en jullie komen gelijk met gestrekt been in. Beetje overdreven allemaal vind je niet. :thumb_d:

Sorry ik kan hier en daar wel wat "hollands" overkomen en een rasechte rotterdammer heeft een beste bek.(aard van het beestje)
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:40 Bericht 

vroege conclusies noemt men dit. ongelofelijk, maar ik zal je die PB sturen, triest voor woorden dit.
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
vr 30 jan 2009, 23:42 Bericht 

Ik ben ook een Rotterdammer al 30 jaar, dus ik kan je niet volgen. :nono:
je hebt PM

overigs wel erg offtopic dit allemaal.
Offline A(u)30#
Master
vr 30 jan 2009, 23:46 Bericht 
privé
Offline gatso24
Die hard
vr 30 jan 2009, 23:49 Bericht 
En wie krijgen we dan ??? :[
Offline stevy-RS6
Nieuwkomer
za 31 jan 2009, 0:01 Bericht 

check je PM, ik heb je er 2 gestuurd :thumb:

@gatso24
Sinterklaas die de paashaas neukt hijgend aan de telefoon.
Offline Marcel
FS medewerker
za 31 jan 2009, 1:07 Bericht 
Knap dat hij al met de lasershield rond kachelt, is nog niet eens uit. :thumb:
Offline Freddy
Master
za 31 jan 2009, 1:49 Bericht 
wie zegt dat het de DSI lasershield is? (f)
Offline Marcel
FS medewerker
za 31 jan 2009, 9:23 Bericht 
Ja je hebt gelijk.
Die Bemazooi heeft ook zogenaamde lasershield.
Nouja ik vertrouw liever op die van mezelf.
Offline Martijn
FS Webmaster
za 31 jan 2009, 9:40 Bericht 
Citaat:
Ik rij veel in duitsland, en daar zet ik hem uit anders word je gek van de meldingen.

Zeker weten dat je met een DSI rijdt? DSI heeft namelijk de optie falselist. Keertje indrukken en geluid wordt gemute, ook een volgende keer dat je er komt. Als ik naar Polen rijdt geeft ie op een incidenteel plekje nog alarm, de rest is Muted by falselist.

En laat ik het volgende erover zeggen: Wij hebben de Solo al gezien, een 32 dollar kostende GPS blocker. Werkt dus niet.

Als je oprecht bent, alhoewel ik vind dat je erg Belgs schrijf, dan bied ik aan om met een K band radargun je ergens te ontmoeten en dan gaan we testen.

Ik zou ook niets liever zien dan dat er een werkende radarjammer bestaat. In Amerika is er zelfs een weddenschap die met 5000 dollar beloond wordt als er een werkende productieunit bestaat.
Offline Martijn
FS Webmaster
zo 01 feb 2009, 10:10 Bericht 
Verders weer geen reacties gezien. Misschien is die weekendje skien :huh:
Offline Dave
FS Webmaster
zo 01 feb 2009, 12:08 Bericht 
Wat ik nou niet begrijp heh... Verkoper maakt zich niet druk om "jan en alleman" maar er zijn wel verschillende personen die ineens heel druk lid worden van fora om toch het hele onderbuikgevoel van oplichting proberen weg te nemen.

Nu zie ik dat je post vanaf een Nederlands IP adres dus het zal wel kloppen allemaal maar het bestaat gewoon niet dat dat ding werkt. Dat iemand komt beweren dat dat wel zo is, dat alleen al, geeft geen goed gevoel af.

Dan wordt de werking van de DSI tussen neus en lippen ook nog even de grond in geboord wat totaal onterecht is, prima product. Dus ja, dan krijg je snel een hoop tegengas te verduren.

Laat ik voorop stellen dat voorkomen beter is dan genezen. Detecteren is altijd beter dan blokkeren, ik kan wel gegarandeerd op de juiste snelheid langs een radarpost gaan maar te snel er voorbij en maar hopen dat de boel geblokkeerd wordt, dat is nimmer een goed gevoel. Dat kan alleen bij continue 100% score van dit product en daar is dus zeer sterke twijfel bij. Kastje met een simpel rubberduck antennetje, dat is eigenlijk wel uitgesloten, al helemaal als het zeer sterk lijkt op een GPS blocker.

Maar eehh;

Citaat:
Test de Solo één maand uit !

Indien u kunt aantonen dat er een snelheidsovertreding, door een snelheidsradar is geconstateerd tijdens de testperiode; betalen wij uw boete en ontvangt u de aankoopprijs terug.Voor meer informatie kunt u ons contacteren via een van onze telefoonnummers.

Zou zeggen kom maar op. Alleen dat met die aankoopprijs gaat niet door. Geloof niet dat er geld terug komt :lol:

Citaat:
Door de unieke en geavanceerde techniek van de Solo worden de signalen van alle Europese controlesystemen geabsorbeerd. Hierdoor functioneren die radarsignalen niet meer, waadoor enige waarneming niet meer mogelijk is. De Solo zelf verzendt geen enkel radarsignaal of ander teken, zodat u anoniem blijft.

In het leger zijn ze ook nog geintresseerd in radar absorbers :roflol:

Ze moeten het nu doen met van die speciale vliegtuigen en verf. Das ook maar duur.

Het blokkeert dus niet eens door zelf iets uit te zenden maar het absorbeert. Jaja, zwart gat in zo'n klein kastje. Einstein zou verheugd zijn als ie nog zou leven.
Offline gatso24
Die hard
zo 01 feb 2009, 12:13 Bericht 
Dat NL-IP is leuk verzonnen maar de woordkeuze is overduidelijk Vlaams (Belgisch bestaat niet...) Heb 4 jaar lang een Vlaamse schoonmoeder gehad dus haal het er feilloos uit. Ook uit de andere posts, die hij heeft geplaatst.

Termen als: "gestrekt been, kentekenbak" en dat soort praat is overduidelijk van onze buren. En niet VAN Rotterdam ipv UIT Rotterdam zoals acteur beweert.

Ik haak aan bij Martijn; eerst testen dan weten we meer. Maar ik zal 1 klein ding gaan voorspellen, die test komt er niet (althans niet met medewerking van Bemanogwattes) :schudnee:
Offline Harold
FS Meldingen
zo 01 feb 2009, 14:23 Bericht 
Ik vind die "zwart gat" theorie ook wel erg interresant trouwens, verdwijnt het radarsignaal daarin, of je auto? :respect:
Offline A(u)30#
Master
zo 01 feb 2009, 14:57 Bericht 
Igg je geld O:)
Offline Dave
FS Webmaster
zo 01 feb 2009, 15:01 Bericht 
Die lui hebben teveel sponsbob vierkantbroek gekeken.
Offline jaap11
Pro
ma 02 feb 2009, 7:41 Bericht 

Vandaag kom ik op de zaak zit er in mijn mailbox dit:

Geachte heer/mevrouw,

Dankzij de Solo 2 van Bematec zijn boetes voor snelheidsovertredingen in Nederland verleden tijd, waar het gaat om controles met Radar systemen. De Solo 2 is geen radardetector (deze zijn verboden in Nederland)
Verdere tekst zal ik niet plaatsen tenzij deze mag van de moderators.
Wil dus wel zeggen dat ze bedrijven gaan benaderen via internet .

Groetjes Jaap.
Offline bx gek
Master
ma 02 feb 2009, 9:50 Bericht 
Heb je gelijk een waarschuwing opgehangen/gemaild voor je collega's?
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 02 feb 2009, 9:55 Bericht 
Kom maar op met de rest, Jaap
Offline alfaromeo156
Respect
ma 02 feb 2009, 11:23 Bericht 

Ben eens aan het speuren gegaan en het zogenaamde adres in china is FAKE.
:thumb_d:
Offline jaap11
Pro
ma 02 feb 2009, 11:55 Bericht 

Oke Martijn hier is !

Dit is de aanhef:

(T.a.v. Zakelijke Rijders) Boetes dankzij Radarcontroles is verleden tijd!
Bematec Sales Netherlands [netherlandsoffice@bematec.eu]

Geachte heer/mevrouw,

Dankzij de Solo 2 van Bematec zijn boetes voor snelheidsovertredingen in Nederland verleden tijd, waar het gaat om controles met Radar systemen. De Solo 2 is geen radardetector (deze zijn verboden in Nederland). De Solo 2 is een radarontwijker (mobiele controle, flitspalen en trajectcontrole op basis van radar), welke u kunt aanschaffen voor slechts 1190,- Euro (incl.btw, factuur en 30 dagen testgarantie in Nederland). Inbouw is van de apparatuur is niet nodig (zo groot als een pakje sigaretten)! Buiten Nederland raden wij de Solo 3 aan (prijs op aanvraag).

Krijgt u gedurende de 30 dagen testgarantie een boete op basis van een radarcontrole, dan betaalt Bematec uw boete en wordt het aankoopbedrag teruggestort! Wenst u een Solo 2 aan te schaffen of informatie over de Solo 3? Mailt u dan uw (bedrijfs)gegevens naar: netherlandsoffice@bematec.eu

Met vriendelijke groet,
bematec.eu
Offline alexs
Die hard
ma 02 feb 2009, 12:44 Bericht 
Hahaha, zwaar gefaalde oplichters! :lol:
Offline Cweepz
Master
ma 02 feb 2009, 12:47 Bericht 
Stond hier ook in de mailboxxen, gelijk doorgesluisd naar /dev/null :thumb:
Offline blondegod
Pro
ma 02 feb 2009, 13:04 Bericht 

jaap11 schreef:
Inbouw is van de apparatuur is niet nodig

Schrijven kunnen ze ook al niet :schudnee:
Offline Dave
FS Webmaster
ma 02 feb 2009, 13:09 Bericht 
Westlander schreef:
Volgens mij doet Esther Klarenbeek iets heel anders:

Zijn wel meer hondjes die Fikkie heten heh.

Cweepz schreef:
Stond hier ook in de mailboxxen

KvK maildatabase weer opgekocht blijkbaar..
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 02 feb 2009, 14:02 Bericht 
Berichtje even snel op de voorpagina. Als deze nog opgeleukt kan worden: BMG
Offline A(u)30#
Master
ma 02 feb 2009, 14:26 Bericht 
Let wel we hebben haar "vriend" nog niet,zij is waarschijnlijk strovrouw voor bekende Vlaamse / Nederlandse oplichter!
Je ziet ze wel eens vaker, mensen die meedoen of vooruitgeschoven worden om iets te doen voor een ander te helpen. (google op dit voorbeeld: Matt Hoorn )
Offline S60
Master
ma 02 feb 2009, 16:19 Bericht 
We kregen afgelopen zondag de volgende e-mail toegestuurd:

Esther Klarenbeek schreef:
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Bematec Sales Netherlands [mailto:netherlandsoffice@bematec.eu]
Verzonden: zondag 1 februari 2009 1:39
Aan: info@#$%^#%^@.nl
Onderwerp: (T.a.v. Zakelijke Rijders) Boetes dankzij Radarcontroles is verleden tijd!
Urgentie: Hoog

Geachte heer/mevrouw,

Dankzij de Solo 2 van Bematec zijn boetes voor snelheidsovertredingen in Nederland verleden tijd, waar het gaat om controles met Radar systemen. De Solo 2 is geen radardetector (deze zijn verboden in Nederland). De Solo 2 is een radarontwijker (mobiele controle, flitspalen en trajectcontrole op basis van radar), welke u kunt aanschaffen voor slechts 1190,- Euro (incl.btw, factuur en 30 dagen testgarantie in Nederland). Inbouw is van de apparatuur is niet nodig (zo groot als een pakje sigaretten)! Buiten Nederland raden wij de Solo 3 aan (prijs op aanvraag).

Krijgt u gedurende de 30 dagen testgarantie een boete op basis van een radarcontrole, dan betaalt Bematec uw boete en wordt het aankoopbedrag teruggestort! Wenst u een Solo 2 aan te schaffen of informatie over de Solo 3? Mailt u dan uw (bedrijfs)gegevens naar: netherlandsoffice@bematec.eu

Met vriendelijke groet, Esther Klarenbeek
bematec.eu

Outlook vond het gelijk al SPAM.....

Fred
:biertje:
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 02 feb 2009, 16:22 Bericht 
Melden bij de Opta, is ongevraagde spam, staan torenhoge boetes op
Online KanarieVW
Master
za 14 feb 2009, 19:14 Bericht 
Ik vind nu net exact hetzelfde in mn mail. vooral de disclaimer is grappig.

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Krijgt u gedurende de 30 dagen testgarantie een boete op basis van een radarcontrole, dan betaalt Bematec uw boete en wordt het aankoopbedrag teruggestort! Wenst u een Solo 2 aan te schaffen of informatie over de Solo 3? Mailt u dan uw (bedrijfs)gegevens naar: netherlandsoffice@bematec.eu.

Met vriendelijke groet, Esther Klarenbeek
www.bematec.eu

N.B. Inmiddels hebben we vernomen dat de concurrentie bang wordt, want men tracht het product negatief af te schilderen. Dit zonder het getest te hebben. De ruim 11000 gelukkige Solo-gebruikers bewijzen het tegendeel. Binnenkort zullen er onafhankelijke berichten in de media verschijnen die aantonen, dat Bematec gelijk heeft. Eerlijk duurt ten slotte het langst en kwaliteit overleeft altijd!

Hoe komen ze in vredesnaam aan mn mailadres?
Offline Roadie
Pro
zo 15 feb 2009, 19:00 Bericht 
Volgens mij hebben ze de Bematec getest in het onderstaande voertuig en hebben ze de "externe factoren" van het voertuig over het hoofd gezien:

Voertuig: http://www.wallpaperbase.com/wallpapers ... hawk_2.jpg
Offline Walker
Master
zo 15 feb 2009, 19:12 Bericht 
Vliegtuig. Is geen voertuig. Laat staan een vaartuig.
Offline Roadie
Pro
zo 15 feb 2009, 19:51 Bericht 
Walker schreef:
Vliegtuig. Is geen voertuig. Laat staan een vaartuig.

Ja, en de Bematec is er ook nooit in getest ... :x
Offline A(u)30#
Master
zo 15 feb 2009, 21:18 Bericht 
Roadie schreef:
Volgens mij hebben ze de Bematec getest in het onderstaande voertuig en hebben ze de "externe factoren" van het voertuig over het hoofd gezien:

Voertuig: http://www.wallpaperbase.com/wallpapers ... hawk_2.jpg

Nee zo snel verdwijnt je geld (dat komt door de alles absorberende werking van dit draagbare zwart gat).
Toch eens een linkje doorsturen naar FBI en of MIT O:)

- Is dit ontwerp gestolen ?
- Is dit een noviteit? (ff in een vliegtuig bouwen en het is onzichtbaar)

Maar ik denk dat ze erg geïnteresseerd zijn in dit ding :honger:

Vergeet niet dat deze technologie niet in handen mag komen van verkeerde personen, sja en die amerikanen daar heb ik ook geen hoge pet van op..
Offline umpire
FS medewerker
zo 15 feb 2009, 22:36 Bericht 
KanarieVW schreef:
vooral de disclaimer is grappig.

Onafhankelijke brichten in de media :huh:
Ach, zo'n vaart zal dat wel niet lopen gezien 'de onafhankelijke berichten' hier en op FS.BE O:)
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 25 feb 2009, 23:06 Bericht 
Afbeelding

Ik heb inmiddels een Solo ;-) Net getest met Boersma. Prima GPS jammer, ga ik zeker lol mee hebben, wel 40 meter ver. Maar radar jammen... :schudnee:
Offline Freddy
Master
wo 25 feb 2009, 23:19 Bericht 
t zijn wel belgen he....misschien weten ze het verschil niet tussen radar en gps? :wink:

Maarreee...werkt TC net met gps?
Offline A(u)30#
Master
wo 25 feb 2009, 23:52 Bericht 
Lijkt me duidelijk :doorspoelen toilet: smiley

De Bematec Nono
Offline Rover
Master
do 26 feb 2009, 1:36 Bericht 
ding ziet er maar goedkoop uit.... Verder moet iemand zijn toetsenbord eens afstoffen O:)
 [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende