Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
Offline Sharky
Nieuwkomer
vr 23 sep 2011, 16:54 Bericht 
Goedemiddag,

Na alle fanmail uit Leeuwarden wordt het voor mij maar eens tijd om te investeren in een Stinger DSI.
Ik heb nog wel wat vragen en ik hoop dat jullie de antwoorden hebben;

- Is de Stinger DSI op dit moment de beste radardetector/laserdetector/lasershield die er op dit moment verkrijgbaar is?
- Hoe zit het met het vals alarm in de steden en op de snelwegen?

Ik kan een Stinger DSI van een collega overnemen, het apparaat is ongeveer 4 jaar oud. Waar moet je allemaal op letten? Ik lees dat er verschillende types hardware in omloop zijn en dat de display met verschillende kleuren geleverd kan worden. Zit hier nog onderling verschil in en werkt de een beter dan de andere? Zijn ze allemaal nog te voorzien van de nieuwste software?
Wat kost de lasertoevoeging (Shield en detectie)? Het apparaat welke mij was aangeboden was hier namelijk niet mee uitgerust.

Groet,
Sharky
Offline Mikkie
Master
vr 23 sep 2011, 16:56 Bericht 
Misschien kun je beter even hier gaan spieken:
detectoren-gps-en-laser-app/stinger-dsi-ervaringen-2-t65395.html

18 pagina's ervaringen. En een heel topic van zo'n 60 pagina's voorafgaand. Veel plezier met lezen de rest van de avond ;)
Offline Harold
FS Meldingen
vr 23 sep 2011, 18:43 Bericht 
Lijkt me idd goed om wat te lezen, en anders je vraag in dat topic te stellen. Dan houden we het centraal. Topic wordt ook door de meeste DSI rijders wel gelezen.

Dan gooi ik deze op slot.
 [ 3 berichten ]