Pagina 25 van 28  [ 1367 berichten ]
Offline Kimono
Pro
di 07 feb 2012, 16:59 Bericht 
Er staat trouwens sinds 3 februari een nieuwe spotlist versieonline; bnl2012v2 :thumb:
Offline geurt
Nieuwkomer
di 07 feb 2012, 17:44 Bericht 
Ik zat eigenlijk meer aan een plekje in de bumper te denken?
Wel zo veilig .....
Offline boersma
Master
di 07 feb 2012, 19:02 Bericht 
De mijne ging laatst (en nu vandaag ook weer) ineens weer uit en opstarten en uit en opstarten etc....
Hij doet het pas weer als de stroom er helemaal af is. Uitzetten kan dan niet, alleen door de auto uit te zetten en te wachten tot hij helemaal uit is.
Iemand?

Heb het eerder gehad en toen zijn de geheugenmodules vervangen.... heeft het met het koude weer te maken?
Offline Postmen
Nieuwkomer
wo 08 feb 2012, 17:55 Bericht 

Hallo, is er ook iemand hier op het forum die de nieuwste update voor de SA heeft??
Heb onlnags een DSI aangeschaft en deze netjes ingebouwd alleen heb ik helemaal geen GPS singaal?? heb de GPS modul onder tegen het dashbord aangebouwd..
iemand ervaring??
Offline Harold
FS Meldingen
wo 08 feb 2012, 20:36 Bericht 
Postmen schreef:
Hallo, is er ook iemand hier op het forum die de nieuwste update voor de SA heeft??
Heb onlnags een DSI aangeschaft en deze netjes ingebouwd alleen heb ik helemaal geen GPS singaal?? heb de GPS module onder tegen het dashbord aangebouwd..
iemand ervaring??

Welke SA versie heb je?

Misschien heb je een warmte werende voorruit? Of sluiting in je kabel? Als je het goed wil testen zul je de gps antenne weer onder je dashboard moeten halen, en op je dashboard leggen, of op het dak van je auto om te testen. Heb je de GPS anttene vlak ingebouwd, en zit ie aan de bovenkant van je dashboard?
Offline Postmen
Nieuwkomer
wo 08 feb 2012, 20:47 Bericht 

Geen idee welke SA ik heb maar is nog nooit geupdate volgens de vorige eigenaar, gaat om de DSI met groene display.
Zit voor 4 weken in het buitenland dus kan het niet checken..

Heb idd een ww voorruit, de GPS antenne heb ik rechtop tegen een stijl onder het dashbord gemonteerd.
Offline EddyHH
Master
wo 08 feb 2012, 21:03 Bericht 
Postmen schreef:
rechtop tegen een stijl onder het dashbord

Zoals Harold zegt zal dit het probleem zijn, dus even testen door hem op het dak van de auto te zetten en kijken of hij het dan wel doet, zo ja, andere locatie zoeken voor de GPS sensor. Een goede en redelijk makkelijk te bereiken plek is de hoedenplank. Het glas van de achterruit is meestal geen probleem voor GPS signalen. Wordt met een station of een erg grote auto wel wat lastiger overigens.
Offline EddyHH
Master
wo 08 feb 2012, 21:08 Bericht 
Ik heb trouwens in toenemende mate last van dat ik laser alarm krijg net na opstarten van de DSI. Het was al voor de kou, was met regen maar ook met droog weer. Ook geen lampen of weerkaatsing van mijn eigen lampen. Het alarm krijg ik al tijdens het opstartscherm met de disclaimer. Als ik die wegdruk zie ik dat het de Policescan is. Als ik zelf met een laser test detecteren beide sensoren gewoon goed, of ze jammen weet ik natuurlijk niet maar ze detecteren wel.
Iemand een idee? Betekent dit het einde van één van de sensoren?
Offline Postmen
Nieuwkomer
wo 08 feb 2012, 21:11 Bericht 

Zit zelf ook te denken over een LAB met 2x laser of is die Al9 echt veel beter dan?
Offline tqam
Die hard
wo 08 feb 2012, 22:54 Bericht 
Kimono schreef:
Er staat trouwens sinds 3 februari een nieuwe spotlist versieonline; bnl2012v2

Wat is er trouwens veranderd aan deze update ? vroeger stond het er wel bij wat er veranderd is
Offline Postmen
Nieuwkomer
do 09 feb 2012, 17:55 Bericht 

Kan de GPS module ook onder de motorkap worden geplaatst? Heb een aluminium motorkap, wil die draad niet helemaal door mn auto heen trekken naar de hoedenplank.
Wat is dus de beste setting voor K of KA band 0 en +3??
Wat is eigenlijk het verschil tussen K en KA
Offline Harold
FS Meldingen
do 09 feb 2012, 19:27 Bericht 
@ Postmen: lees dit topic eens door voor meer info. GPS module kan niet onder een alu motorkap.

Settings K band zijn hier breeduit besproken. Verschil tussen K band en Ka band vind je hier:

http://www.flitsservice.nl/techniek/htm ... php?id=218

En als je hier eens post wel software versies je in je DSI hebt, dan kunnen we eens zien wat er geupdate kan worden.

Sowieso is het raadzaam om via de Stinger Desktop te controleren op updates.
Offline stinger dsi
Nieuwkomer
do 09 feb 2012, 19:45 Bericht 

Zou iemand mij de nieuwste SA update kunnen mailen .Die van mij is al een maand lang steeds aan het callibreren en doet het soms weer een paar dagen. mijn SA is nu 1.0.44
Offline boersma
Master
do 09 feb 2012, 20:45 Bericht 
Niemand hier koude problemen mbt aan/uit gaan van de dsi?
Offline ricoman911
Weet de weg
do 09 feb 2012, 22:17 Bericht 
Postmen schreef:
Kan de GPS module ook onder de motorkap worden geplaatst?

Mijn gps is geplaatst op de (voor)bumperbalk. Gpsfix bijna altijd binnen 10-15 seconden. :D

Afbeelding
Offline Lucky
Eendagsvlieg
vr 10 feb 2012, 14:58 Bericht 

Afbeelding

Ik had na lang twijfelen deze foto deze week op de site gezet met de vraag of iemand weet wat dat ding op de voorkant van die auto is. En dan bedoel ik niet de bullbar :-). heb nog geen reactie gekregen en ben toch wel nieuwsgierig, vandaar dat ik de foto nog een keer post, op een topic dat aktiever is.

Ik heb de foto gemaakt bij Stinger en zag die opvallende , zwarte doos op de voorzijde van die auto. Ik kon het ding niet thuisbrengen en vroeg me af of een van jullie, misschien een idee heeft wat het is. Zou het iets nieuws zijn van stinger? Ben benieuwd.
Offline Postmen
Nieuwkomer
vr 10 feb 2012, 18:56 Bericht 

Mijn SA is nu 1.0.44. De rest heb ik allemaal wel geupdate. Alleen word mijn stinger nu niet meer door de pc gedetecteerd via stinger desktop 2.0 ???
Wat ik ook probeer krijg hem niet meer in beeld. Heb 3 maal het hele programma er af gegooit en weer op nieuw op de pc geinstaleerd geen succes...
Offline Harold
FS Meldingen
vr 10 feb 2012, 20:53 Bericht 
@ Postmen: heb je je Stinger Desktop zelf ook geupdate?

Wordt je display houder herkend door de PC? Maakt je display goed contact met de koperen pennetjes van de display houder?

De nieuwste versie voor de SA is ook wel op te vragen bij Stinger.
Offline Kimono
Pro
za 11 feb 2012, 0:34 Bericht 
heb dat ook weleens gehad op een pc. pc interface 2-3-4 keer aansluiten (op bijvoorbeeld andere usb poort) en dan pakt hij hem ineens wel...

@lucky; is volgens mij een van de dingen wat ze gebruiken om mee te testen.
Offline Postmen
Nieuwkomer
za 11 feb 2012, 1:56 Bericht 

Heb die nieuwste stinger desktop 2.0 gedownload en de eerst ekeer pakte hij hem direct.
Heb vervolgens nieuwe firmware op de memory display geladen en sinds dien wordt hij niet meer herkend..

Hij wordt alleen herkend als ik het engels talige milelog programa er op zet die doet het wel...

Heb contact gehad met Stinger en die zouden de nieuwste SA update sturen.
Offline Dr. Dave
Laat zich horen
za 11 feb 2012, 15:25 Bericht 

Postmen schreef:
Zit zelf ook te denken over een LAB met 2x laser of is die Al9 echt veel beter dan?

AL G9 is nog steeds aanzienlijk beter (en goedkoper), ook ná de (Beta) laser update van Stinger.
Offline Postmen
Nieuwkomer
za 11 feb 2012, 17:37 Bericht 

Is er iemand die zo weet wat voor GPS aansluiting de DSI heeft is dit het type MCX???

http://www.wifiantennes.nl/index.php?ac ... g_&lang=NL

@ Dr.Dave bedankt voor je info ga denk ik ook voor de AL G9 RX :thumb:
Offline Harold
FS Meldingen
za 11 feb 2012, 19:40 Bericht 
Postmen schreef:
Is er iemand die zo weet wat voor GPS aansluiting de DSI heeft is dit het type MCX???

http://www.wifiantennes.nl/index.php?ac ... g_&lang=NL

Lijkt wel op de MCX idd
Offline enerby
Master
za 11 feb 2012, 20:20 Bericht 
@postmen je kan ook kiezen voor een Laser Interceptor, ik maak graag een leuke aanbieding voor je. :thumb:
Offline Hercules
Die hard
di 14 feb 2012, 19:21 Bericht 
Sinds ik laatst de radarsoftware had verwijderd en er weer opnieuw heb opgezet heeft mijn DSI ene vervelend probleem.
Hij werkt nog wel goed, maar als ik een tankstation in de falselist wil plaatsen krijg je de bekende mededeling dat het alarm in de falselist staat 15 sec lang te zien en ipv daarna weer in het standaardscherm te springen schakelt de DSI zich uit en start 10 sec later weer op.
Alle software is nieuwste versie. Is hier wat aan te doen, of begint de DSI te overlijden?
Offline Kimono
Pro
di 14 feb 2012, 19:29 Bericht 
Gebeurd dat ook als je de melding wegklikt? Dus falselisten en meteen weer op die knop klikken?
Offline Bramdaman
Master
di 14 feb 2012, 21:36 Bericht 
Vandaag een 24ghz op mute gezet. Kom ik langs een 34Ghz, blijft hij gewoon door muten. Is dat normaal?
Offline Rens
Die hard
di 14 feb 2012, 21:49 Bericht 

Bramdaman schreef:
Vandaag een 24ghz op mute gezet. Kom ik langs een 34Ghz, blijft hij gewoon door muten. Is dat normaal?

Helaas ook mee mogen maken. Mute dan ook niet veel meer.
Offline boersma
Master
di 14 feb 2012, 22:03 Bericht 
mijn dsi heeft een retour lisse, zal wel geheugenmodule stuk zijn.
Offline Harold
FS Meldingen
di 14 feb 2012, 22:56 Bericht 
Bramdaman schreef:

Volgens mij werkt de false list nu zo dat ie tijdens het falselisten van de 24 ghz de 34 ghz niet meeneemt in de falselist mocht die er staan.

Dat zou met het muten eigenlijk ook moeten gebeuren lijkt me. Ik zou Stinger eens een mailtje sturen.
Offline Harold
FS Meldingen
di 14 feb 2012, 22:57 Bericht 
boersma schreef:
mijn dsi heeft een retour lisse, zal wel geheugenmodule stuk zijn.

Die is nog niet zo lang geleden vervangen toch?
Offline boersma
Master
wo 15 feb 2012, 15:44 Bericht 
juni vorig jaar, vervanging zal ook onder garantie plaatsvinden zeiden ze.
Kost mij alleen tijd en pakketkosten (verzending).
Offline Hercules
Die hard
do 16 feb 2012, 0:06 Bericht 
Kimono schreef:
Gebeurd dat ook als je de melding wegklikt? Dus falselisten en meteen weer op die knop klikken?

Als ik wat verder zoek kan ik 1 keer een melding in de flselist zetten zonder dat de DSI reboot.
Elke volgende keer schakelt de DSI uit na het gebruik van de falselist, ook als je wat heen en weer browst in je display.
Ik heb ook het idee dat hij de melding niet correct opslaat en bij een volgende keer passeren van het punt het alarm gewoon gaat zonder 'muted by falselist'
Offline Kimono
Pro
do 16 feb 2012, 1:37 Bericht 
Dat heb ik ook gehad, echter zou dit verholpen moeten zijn vanaf SOS versie 2.2.10
Stinger kan je DSI resetten en dan zou het weer moeten werken (mits je hetzelfde probleem hebt).
Offline tqam
Die hard
do 16 feb 2012, 12:14 Bericht 
Bramdaman schreef:

Ik heb dat ook gehad moest vol in de ankers voor een 34 flits controle op de snelweg. Ik heb toen gebeld en was een bekend probleem.
Ze adviseerde mij om op de snelweg de K band uit te schakelen, dat kan met de knop rechts boven.
Je hebt dan geen storing van de 24 band ( wordt toch niet echt veel gecontroleerd op de snelweg ) en het is wat stiller en de 34 band blijft werken
Offline blightzor
Die hard
do 16 feb 2012, 12:17 Bericht 

tqam schreef:
Ik heb dat ook gehad moest vol in de ankers voor een 34 flits controle op de snelweg. Ik heb toen gebeld en was een bekend probleem.
Ze adviseerde mij om op de snelweg de K band uit te schakelen, dat kan met de knop rechts boven.
Je hebt dan geen storing van de 24 band ( wordt toch niet echt veel gecontroleerd op de snelweg ) en het is wat stiller en de 34 band blijft werken

geldt dat ook bij de card? ik heb alleen maar false alarm op K, bij KA is het tot nu toe altijd nog een busje geweest.
Offline M4rk
Master
do 16 feb 2012, 14:02 Bericht 
tqam schreef:

Ik zou alleen graag willen dat die K-Band dan weer aan gaat als ik onder de 30 geweest ben. Ik ben hem wel eens vergeten weer aan te zetten op het moment dat ik de polder in reed.
Offline boersma
Master
do 16 feb 2012, 14:07 Bericht 
idem hier! (uiteraard in het buitenland).
Offline Intelligence
Die hard
do 16 feb 2012, 14:18 Bericht 
Azes schreef:
Zal ik eens raden: als je hard remde stond er een nog veel hogere speed op en sloeg je rikketik even over..?

Dees is enorm traag met haar GPS, ze hobbelt altijd behoorlijk achter de feiten aan.
Hoopvol checken van de PoliceCheck wil dan ook wel eens een forse domper zijn.

Desktop zegt 160 @ 120 .... heb nog niets thuis ...
Offline Intelligence
Die hard
do 16 feb 2012, 14:22 Bericht 
blightzor schreef:
geldt dat ook bij de card? ik heb alleen maar false alarm op K, bij KA is het tot nu toe altijd nog een busje geweest.

Ja, de meest linker knop op de Card is om de K band uit te schakelen, zijn enkele snelwegen waar je ze beter wel aan kan laten, die staan hier wel op het forum. Vergeet de K band niet weer in te schakelen bij het verlaten van de snelweg!
Offline blightzor
Die hard
do 16 feb 2012, 14:51 Bericht 

Ja goed idee, weet je zo uit je hoofd welk forum anders ga ik straks ff zelf zoeken
Offline Intelligence
Die hard
do 16 feb 2012, 14:56 Bericht 
Harold schreef:
In de volgende provincies wordt er op de K band gecontroleerd.

Drenthe A32, A28, A37: Gatso
Flevoland: A6/A27 Gatso
Overijssel: A1 vanaf Azelo (soms zelfs vanaf Rijssen/Enter) tot aan Duitsland, en hele A35 (Multaradar C)
Gelderland: A325 en A326 (Multaradar C)
Noord Holland: A7 (Gatso), en de ringwegen rond A'dam.
Zuid Holland: A44 (ZH gedeelte) Multaradar C, Zuidholland: sporadisch de overige snelwegen.
Zeeland: A58 (Gatso)
Noord Brabant (sporadisch de A58)
Limburg: A76/A79/A2 rond Maastricht. (Multaradar C)

Frequenties:

Multaradar C (24.100 ghz (met nog een redelijke afwijking naar beneden).
Gatso: (24.125 meestal tussen de 24.120-150 ghz)
Offline blightzor
Die hard
do 16 feb 2012, 15:17 Bericht 

thx, respect
Offline Hercules
Die hard
vr 17 feb 2012, 15:25 Bericht 
Stinger vreest dat het Flashgeheugen zijn beste tijd heeft gehad.
Binnenkort maar een dage bloemen kijken inplannen dus :colaatje:
Offline AudiS3
Weet de weg
ma 20 feb 2012, 19:44 Bericht 
@ Hercules: Ze kunnen er zo een nieuwe flashrom inzetten, zijn ze niet zo lang mee bezig (f)

@ Lucky:

Afbeelding

Ik weet wat het is :) Als het goed is wordt dat de nieuwe SA van een nieuw topmodel van Stinger. Hij wordt wel iets groter dan de huidige SA. Hij moet ook ongeveer 3000 euro gaan kosten maar hij krijgt wel een hele speciale functie. :thumb:
Offline Rens
Die hard
di 21 feb 2012, 10:29 Bericht 

Hercules schreef:
Stinger vreest dat het Flashgeheugen zijn beste tijd heeft gehad.
Binnenkort maar een dage bloemen kijken inplannen dus

Ik heb hier exact hetzelfde probleem met de falselist. Ook sinds het deleten van de software. Flashgeheugen is 1 jaar geleden nog vervangen. Vanavond nog maar eens deleten en weer UK software er op.
Offline dolphin
Pro
di 21 feb 2012, 16:58 Bericht 
AudiS3 schreef:
maar hij krijgt wel een hele speciale functie.

en dat is??? Radar jamming zou wel top zijn.... heb ik die 3k graag voor over.
Offline AudiS3
Weet de weg
wo 22 feb 2012, 11:47 Bericht 
Ik weet niet precies wat die speciale functie is dat wilde diegene van wie ik dit heb niet vertellen. Ik heb het wel nog gevraagd maar daar wil hij echt niks over kwijt maar voor een bedrag van 3k euro's zou er best wel een radar jammer in kunnen zitten denk ik. Daar zat ik zelf ook al aan te denken namelijk.
Aan de andere kant is dat wel echt heel illegaal en dat is niet echt des Stinger's maar je weet het nooit ;)
Offline EddyHH
Master
wo 22 feb 2012, 12:12 Bericht 
Het kleine beetje support dat er nog voor de DSI was is met de komst van een nieuw "topmodel" natuurlijk helemaal verdwenen. :boos:
Offline ricoman911
Weet de weg
wo 22 feb 2012, 13:40 Bericht 
AudiS3 schreef:
radar jammer

ik wil, ik wil! :honger:
 [ 1367 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende