Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Offline Lucas28
Respect
do 20 okt 2011, 14:13 Bericht 
Citaat:
radar zh in zoetermeer op de oostweg thv esso tankstation door een mercedes vito (wimxiz) 10:48:33

Na deze melding op flitsservice ging ik maar eens kijken bij het Esso station. Eerst kon ik de Vito-bus niet vinden, maar uiteindelijk bleek hij aan de overkant in de berm te staan. Het lijkt mij dat de bus dan ook aan zijn eigen weghelft controleert en dus richting Maximaplein. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de heren een statief op de middenberm hebben geplaatst en het verkeer richting A12 controleren.

Daarom: graag vermelden naar welke richting er wordt gecontroleerd. Voor mij is het minder interessant of er sprake is van een radar of een laser, maar voor anderen misschien wel nuttig.
Offline gabberhead
Master
do 20 okt 2011, 14:22 Bericht 
Ik zou zeggen, meld het bij wimxiz. Die heeft de melding doorgegeven.
Als de richting niet aan Flitsservice wordt gemeld, dan kunnen ze die informatie ook niet melden op de site natuurlijk.
Offline EddyHH
Master
do 20 okt 2011, 14:22 Bericht 
Lucas28 schreef:
Daarom: graag vermelden naar welke richting er wordt gecontroleerd.

Dat is vrij lastig, zeker binnen de bebouwde kom. In een dergelijke melding krijg je dan zoiets:
Citaat:
radar zh in zoetermeer op de oostweg thv esso tankstation, in de richting van de afslag naar ingang naar de parkeerplaats van Albert Heijn, door een mercedes vito (wimxiz) 10:48:33

Das veel te onduidelijk en te veel info, en als je daar niet bekend bent heb je er niks aan.
Offline Scaniafan
Master
do 20 okt 2011, 14:29 Bericht 
Beter kan je vanuit twee richtingen gewoon even de rem een beetje erop zetten. Waarom het risico nemen dat er misschien aan jouw kant nog een hoopje zooi in de struiken gepropt is en niet door de melder gezien?

Flitsmelding is voor mij remmen op die locatie (ok, snelweg niet als het in de andere richting is)
Offline Harold
FS Meldingen
do 20 okt 2011, 16:24 Bericht 
We hebben 2 manieren om te melden: Bij het Esso tankstation of Ter hoogte van het Esso tankstation.

Als de Vito Bus tegenover het Esso tankstation stond, dan lijkt me dat de controle correct op de site stond?
 [ 5 berichten ]