Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
Offline Barbertje
FS Juridisch
za 22 okt 2011, 17:24 Bericht 
Motigo Webstats 22/10/11

Citaat:
Summary

Page views yesterday 14,579
Page views today 23,339

Forecast for today
30,420

:huh:
Normaal aantal bezoekers zaterdag rond de 8000. :roll:

Extreme tracking nu 5000 +

Fout Motigo :huh:
Offline Vroeg op
Master
za 22 okt 2011, 17:28 Bericht 
Dat komt door f........ UPC. constant valt mijn verbinding weg. :[
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 okt 2011, 17:28 Bericht 
Mja heel Motigo is een grote fout. Leuk voor de vorm.

Extreme tracking is leading.

---
Oorzaak? Jouw verzoek van een paar maanden geleden om een nieuwsbericht te promoten ;)
Offline Arno
FS Meldingen
za 22 okt 2011, 17:47 Bericht 
Het tracking plaatje wordt nu bij elke klik op het forum geopend in plaats van 1x de header ;)
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 okt 2011, 17:51 Bericht 
Mja maar de F5'ers hebben het beeld toch al jarenlang verrot gemaakt omdat dan dus wel dat plaatje ververst wordt. Ik zeg het, extreme tracking is het beste die meet uniques.

Motigo meet reloads maar dan weer wel met een treshold van 5 of 10 minuten ofzo (?)... Geen idee, gewoon ruk. Maar wat doe je met een teller die al tien jaar actief is heh, lastig afscheid van nemen :fp:
Offline egeltjes
Master
za 22 okt 2011, 18:57 Bericht 
Dave schreef:
Mja maar de F5'ers hebben het beeld toch al jarenlang verrot gemaakt

Komt omdat er geen aktief reply-vak meer is, nadat een reaktie geplaatst is. Geen idee van wie dat idee kwam, maar volgens mij was er iets met ajax of ander dynamische script-ding. En zonder dat reply-vak werken de ["] knopjes van de losse msgs niet meer.

Met <F5> kwam [toegevoegd] / komt [/toegevoegd] er tenminste weer een nieuw reply-vak. :[ :[
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 okt 2011, 22:08 Bericht 
Ja, dat kan allemaal wel... Maar dan vliegen de postings helemaal als een dolle om de oren.
Offline mauriz
Respect
za 22 okt 2011, 22:15 Bericht 
en analytics?
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 okt 2011, 22:20 Bericht 
Alleen op BE.. Maar Analytics is sowieso niet publiekelijk toegangelijk dus waarom de interesse?
Offline mauriz
Respect
za 22 okt 2011, 22:25 Bericht 
Dave schreef:
Maar Analytics is sowieso niet publiekelijk toegangelijk dus waarom de interesse?

Niet zozeer de interesse naar de huidige statistieken 8) Maar heb zelf goede ervaringen met analytics, dus was een soort van tip als de huidige trackers niet voldoen
Offline Barbertje
FS Juridisch
zo 23 okt 2011, 17:18 Bericht 
Dave schreef:
Oorzaak? Jouw verzoek van een paar maanden geleden om een nieuwsbericht te promoten

:lol: :lol:

Maar wel leuk zo om je adverteerders af te rekenen op basis stats Motigo.
Nou ja..........paar dagen lang stond de Motigo teller op 0. :schudnee:
Offline Dave
FS Webmaster
zo 23 okt 2011, 17:20 Bericht 
Reclame aanbieders werken niet met een Motigo webtellertje.

Ik ook niet, kijk er eigenlijk nooit naar. Tis meer voor jou :lol:
Offline Barbertje
FS Juridisch
zo 23 okt 2011, 18:47 Bericht 
:thumb: :lol:
Offline Dave
FS Webmaster
do 27 okt 2011, 9:57 Bericht 
Ergens vind ik het wel goed ook. We mogen ons best wel een beetje dik voordoen en dat we een actief forum hebben mag ook wel duidelijk worden 8)

Gister de juridische sectie geupdate (die had sowieso al helemaal geen framework :o ), nu alleen techniek en mobiele diensten nog en het begint ergens op te lijken.

Grote voordeel is gewoon al die mensen die nu gewoon makkelijk een subpagina kunnen bookmarken zonder allerlei 'gedoe'. Er zijn mensen die dat sowieso al gedaan hadden want extremetracking rapporteert een lichte stijging en dat kan niet anders komen door bookmarkers die de meldingen of een andere subsectie gebookmarkt hebben staan. Of binnen kwamen via een link zonder framework er omheen.

Ja en natuurlijk wil ik dat er Flitsservice.nl boven staat overal, we zijn niet voor de lol bezig :duh: O:)
Offline egeltjes
Master
do 27 okt 2011, 18:13 Bericht 
Dave schreef:
Gister de juridische sectie geupdate (die had sowieso al helemaal geen framework :o ), nu alleen techniek en mobiele diensten nog en het begint ergens op te lijken.

Ik vind dat sub-menu nu zenuwachtig reageren, als ik met de muis-pijl er overheen ga. Dit vanwege twee verschillende font-groottes die gebruikt worden tussen "hover" en "no-hover"

Afbeelding
 [ 15 berichten ]