Postingstijd interval gedetecteerd van 194.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 27 berichten ]
Offline Sanderrr
Laat zich horen
wo 04 aug 2010, 12:46 Bericht 

Even een puntje van (opbouwend) commentaar: Misschien is het tijd om de website eens te updaten met betrekking tot Flitsnav? De WM versie die daar besproken wordt komt uit het jaar 0, en intussen is er ook al een fantastische Andriod versie. De huidige pagina biedt eigenlijk geen informatie behalve de hele kleine link naar het forum, waar wel alles te vinden is.

Just my 2 cents :)
Online Sandeman
FS medewerker
wo 04 aug 2010, 12:47 Bericht 
Ik verplaats hem even naar feedback (vind het wel een goed punt :D)
Offline Sanderrr
Laat zich horen
wo 04 aug 2010, 16:13 Bericht 

En ik maar zoeken zoeken zoeken waar mn topic gebleven was ;)

Ik denk dat als de Flitsnav pagina eens geupdate en verfraaid wordt, en misschien iets prominenter op de website vermeld wordt, het aantal gebruikers sterk kan toenemen, en dat willen we natuurlijk allemaal :)

Paar fraaie screenshots, downloadlocaties naar telkens de nieuwste versies, kleine uitleg erbij en duidelijke verwijzing naar het forum, en dan worden de snelwegen weer een stukje veiliger (voor de linkerbaanlovers bedoel ik dan ;))
Online Sandeman
FS medewerker
wo 04 aug 2010, 16:33 Bericht 
Sanderrr schreef:
(voor de linkerbaanlovers bedoel ik dan ;))

Je bedoelt de Renault Scénics, Opel Zafira's enzo met 110@120? O:)
Offline Sanderrr
Laat zich horen
ma 09 aug 2010, 9:06 Bericht 

Wordt hier eigenlijk nog iets mee gedaan..?
Offline Walker
Master
ma 09 aug 2010, 10:12 Bericht 
Vast, maar dat zal niet van de 1 op andere dag gebeuren... En ook niet binnen een week.

Er zijn wel meer pagina's die een update kunnen gebruiken....
Offline MalibuMan
Nieuwkomer
ma 09 aug 2010, 11:02 Bericht 

Zoveel werk is het toch niet om een Android pagina toe te voegen aan het menu? Als je nu 'Mobiele Diensten' kiest krijg je een volledig verkeerd beeld van de werkelijkheid en zou je zomaar geneigd kunnen zijn om de fout van het jaar te maken: een andere telefoon dan een Android kopen :lol:
Online Sandeman
FS medewerker
ma 09 aug 2010, 11:11 Bericht 
Walker schreef:
Vast, maar dat zal niet van de 1 op andere dag gebeuren... En ook niet binnen een week.

Correct.
Offline gecko
FS Meldingen
di 10 aug 2010, 22:54 Bericht 
Wie maakt er wat moois?
Offline Sanderrr
Laat zich horen
do 17 maart 2011, 9:41 Bericht 

Boe :)
Online Tweebel
Master
do 17 maart 2011, 9:46 Bericht 
Afbeelding
Offline Chemical
Master
do 17 maart 2011, 11:47 Bericht 
Daar trek je geen volle zalen mee, is mijn nederige conclusie :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Offline Bullet NL
Weet de weg
ma 04 apr 2011, 21:13 Bericht 
Flitsnav vermelden op de website zou zowel flitsnav als flitsservice een enorme boost kunnen geven.... flitsnav heeft een melding knop waarbij mensen direct de melding per telefoon door kunnen geven....
Offline Walker
Master
ma 04 apr 2011, 21:20 Bericht 
Dave? O:)
Online Sandeman
FS medewerker
di 05 apr 2011, 6:43 Bericht 
We zijn bezig met twee nieuwe FlitsNav's, als die redelijk op poten staan moeten we maar eens kijken naar een mooie nieuwe pagina..
Offline Dave
FS Webmaster
di 05 apr 2011, 8:12 Bericht 
Walker schreef:
Dave? O:)

Yes? Why me? :roll: :x

Heb niet eens een Android telefoon. Gewoon een telefoon waarmee je kan belluh :o :lief:

(Goedgoed en internetten mocht de noot echt aan de man zijn)

... Als iemand niet geremd wordt door enige vorm van creatieve ontplooiing wil ik best een html'tje en wat plaatjes uit de dave@ mailbox vissen en die uploaden naar de site (mag zelfs een Word doc zijn wat mij betreft trouwens). Ik heb gewoon geen ervaring met deze app handel en kan er dus ook niets over schreiben.

Sandeman zegt dat het heel goed is, nou dan kan het niets zijn :nothanks:
Online Sandeman
FS medewerker
di 05 apr 2011, 8:17 Bericht 
:D
Offline Sanderrr
Laat zich horen
zo 16 okt 2011, 10:53 Bericht 

Ik wil dit topic toch nog even onder de aandacht brengen.

Naast het feit dat de gehele layout van de FS site nogal gedateerd is vraag ik me vooral af waarom een simpele pagina zoals die van de Mobiele diensten (laatste update: 6 (!) jaar geleden..) niet even geupdate kan worden zodat a) er verwezen wordt naar alle en de laaste versies van Flitsnav, en b) deze applicaties niet prominenter genoemd worden. Feit is dat de meldingen met meer gebruikers ook toe zullen nemen, wat de betrouwbaarheid van deze site alleen maar ten goede komt.

Het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik mensen naar deze site verwees voor Flitsnav en ze de download niet konden vinden omdat deze verstopt zit op het forum en niet te vinden is via de normale wegen op de site, dat is behalve erg jammer voor die mensen ook erg jammer voor FS.
Offline djidee
Master
zo 16 okt 2011, 11:00 Bericht 
Of gewoon een deelpagina maken....

flitsnav.flitsservice.nl , kun je ook naar linken vanaf de mobiele pagina evt...

Ik ga wel eens nadenken/broeden over opties, testen kun je altijd aan mij over laten, devven helaas niet :(
Offline Sanderrr
Laat zich horen
zo 16 okt 2011, 11:05 Bericht 

Ik heb even gekeken naar de opbouw van de site en geluk bij een ongeluk want omdat deze vrij oud is qua opzet en gebruik van HTML ben ik prima in staat de huidige pagina's te updaten met nieuwe teksten en links. Het is maar een kleine fix maar kan ervoor zorgen dat bezoekers de apps in ieder geval kunnen vinden! Zal straks even de files downloaden en aanpassen, en daarna opsturen naar Dave.

Verwacht echter geen wonderen, ik ga lekker met Kladblok aan de slag in de source code :)
Offline egeltjes
Master
zo 16 okt 2011, 11:24 Bericht 
Sanderrr schreef:
Naast het feit dat de gehele layout van de FS site nogal gedateerd is

Boeien. :duh: :duh:
Ik vind de fs-layout nog steeds erg prettig. :kniktja: :kniktja:

Ik vraag mij ook af waarom layouts van sites, die jaren lang uitstekend voldaan hebben, altijd gewijzigd moeten worden. Behalve dan een reden als "inkomsten-generatie van de layout-wijziger".

Mijn voorbeeld hierbij is de site van Het Vrije Volk. Onlangs is de layout daarvan ook totaal omgegooid en een maand later heb ik die site uit mijn bookmark/bladwijzer-rijtje gehaald.
Offline djidee
Master
zo 16 okt 2011, 12:32 Bericht 
egeltjes schreef:
Ik vind de fs-layout nog steeds erg prettig.

Eens, functioneel, goed schaalbaar (handig op mobiele os'en ook)... Dat hoeft niet fancy en met allerlei moeilijke trucs
Offline Sanderrr
Laat zich horen
zo 16 okt 2011, 13:36 Bericht 

Het gaat in deze daarom ook voornamelijk om de ontzettend gedateerde info, daar mag wel eens een update komen.
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 16 okt 2011, 15:24 Bericht 
Sanderrr schreef:
Het gaat in deze daarom ook voornamelijk om de ontzettend gedateerde info, daar mag wel eens een update komen.

Gaat aan gewerkt worden. Probleem is alleen dat iedereen hier alles vrijwillig doet en dus ook andere dingen heeft.
Offline Martijn
FS Webmaster
zo 16 okt 2011, 17:10 Bericht 
er bestaat toch al een flitsnav.flitsservice.nl? En inderdaad, sommige dingen zijn nogal gedateerd. Kreeg laatst ook een mail met "frames zijn niet meer van deze tijd" Hoezo? Werkt toch prima met frames?
Offline egeltjes
Master
zo 16 okt 2011, 17:29 Bericht 
Sanderrr schreef:
Naast het feit dat de gehele layout van de FS site nogal gedateerd is

Sanderrr schreef:
om de ontzettend gedateerde info

:o :o Ik lees toch wat anders in de eerste quoot.
Offline Sanderrr
Laat zich horen
zo 16 okt 2011, 21:26 Bericht 

De eerste quote is een constatering maar geen punt waarvan ik aangeef dat er verbetering in moet komen. Ik doel alleen op het feit dat de informatie die weergegeven wordt bijna 6 jaar oud en ontzettend gedateerd is.

Na deze korte discussie over begrijpend lezen nu graag weer terug ontopic.
 [ 27 berichten ]