Pagina 1 van 1  [ 26 berichten ]
Offline zadkine
Master
di 11 okt 2011, 18:02 Bericht 
Heb vanmorgen, net als eddo maar een beetje later, de aanhangwagen op de muntbergweg (Amsterdasm ZO) gemeld.
Ca 15:00 uur was ie van de site hier weg (onder actueel) vzv ik heb kunnen zien maar dat ding stond er nog wel....
Offline LoverD
Master
di 11 okt 2011, 18:52 Bericht 
Gewoon ff opnieuw melden (f) In Ams stonden ze vroeger 's ochtends op een plek en 'smiddags ergens anders. 'S avonds en in het weekend eigenlijk nooit controles. Is laatste tijd veranderd heb ik gemerkt :kniktja:
Offline zadkine
Master
di 11 okt 2011, 21:29 Bericht 
LoverD schreef:
Gewoon ff opnieuw melden (f) In Ams stonden ze vroeger 's ochtends op een plek en 'smiddags ergens anders. 'S avonds en in het weekend eigenlijk nooit controles. Is laatste tijd veranderd heb ik gemerkt :kniktja:

Had geen telefoon nummer bij me (van fs) en melden is 2 uur later vanuit twente niet meer opportuun.
Offline LoverD
Master
di 11 okt 2011, 21:37 Bericht 
m.flitsservice.nl geloof ik :wink:
bij aankomst via QC melden zou ik zeggen

maar programeer de volgende gewoon in je phone :wink:
0321 338133
Online umpire
FS medewerker
di 11 okt 2011, 21:37 Bericht 
Amsterdam Amstelland controles staan soms van +/- 08:30 t/m 20:30 op dezelfde plek.
Offline Robin2
Master
di 11 okt 2011, 22:08 Bericht 

Wanneer wordt een melding weggehaald dan? Blijkbaar niet alleen als ie wordt afgemeld, maar ook als jullie verwachten dat ie weg is.
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 12 okt 2011, 8:53 Bericht 
Precies
Offline A4
Master
wo 12 okt 2011, 8:57 Bericht 
N00b vraag; heeft het ook nut een controle af te melden, als ie ook daadwerkelijk weg is? Of gaan jullie er standaard al van uit dat ie na een x-tijd weg is? Kan me namelijk voorstellen dat jullie als melding verwerkers alleen willen horen als iets er wél staat.
Offline MHL
Die hard
wo 12 okt 2011, 9:00 Bericht 
Ik meld ze wel altijd af als ik nog een melding zie staan, en geen bermkneuter.
Zo blijft de lijst actueel.
Offline Arno
FS Meldingen
wo 12 okt 2011, 9:20 Bericht 
A4 schreef:
N00b vraag; heeft het ook nut een controle af te melden, als ie ook daadwerkelijk weg is? Of gaan jullie er standaard al van uit dat ie na een x-tijd weg is? Kan me namelijk voorstellen dat jullie als melding verwerkers alleen willen horen als iets er wél staat.

Altijd even doorgeven :thumb:
Offline A4
Master
wo 12 okt 2011, 9:24 Bericht 
Okiedokie :wink:
Offline Robin2
Master
wo 12 okt 2011, 9:25 Bericht 

Hebben jullie eigenlijk zicht op het percentage controles dat gemeld wordt? Ik heb het idee dat het vrij sluitend is. En de gemiddelde tijd waarna een (snelweg)flitser gemeld wordt, overdag?
Offline zadkine
Master
wo 12 okt 2011, 13:02 Bericht 
LoverD schreef:
maar programeer de volgende gewoon in je phone
0321 338133

Had ik gisteravond thuis inderdaad gelijk maar gedaan....
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 12 okt 2011, 17:34 Bericht 
Of SMS: 06 21201552, dat werkt iets sneller en makkelijker voor ons, of Twitter @flitsservicenl
Offline zadkine
Master
wo 12 okt 2011, 18:41 Bericht 
Martijn schreef:
Of SMS: 06 21201552, dat werkt iets sneller en makkelijker voor ons, of Twitter @flitsservicenl

Vanuit de auto schrijven??? Gaat niet lukken.
Offline LoverD
Master
wo 12 okt 2011, 19:07 Bericht 
zadkine schreef:

Da's Pcies waarom ik bel :wink:
Hoewel....., heb nu Dragon dictation op iPhone..... Kan nu in NL sms en mail inspreken :roll:
Ga er misschien even mee experimenteren binnenkort (f) Zal nog wel even nabellen of via QC contact opnemen wat het resultaat was
Offline Bredero
Pro
wo 12 okt 2011, 19:37 Bericht 
Martijn schreef:

:thumb: Genoteerd ! Dan voortaan via sms ipv Voicemail....

Mvgr,
Bredero
Offline Harold
FS Meldingen
wo 12 okt 2011, 19:56 Bericht 
Ook correcties of aanvullingen (bijvoorbeeld merk en type / kleur auto oid) op een melding zijn van harte welkom, dus zie je dat een controle niet precies op de plek staat waar wij hem gemeld hebben, geef dat dan ook aub door: wel even duidelijk erbij vermelden dat je een correctie of aanvulling doorgeeft op een bestaande melding.

Maar een bevestiging van een melding is ook van belang voor ons als een melding wel correct is.

We willen de lijst graag zo correct en actueel mogelijk houden.
Offline Martijn
FS Webmaster
do 13 okt 2011, 6:03 Bericht 
zadkine schreef:

Zo moeilijk is dat toch niet? "A2 staat bij 51.5", "Vogelweg niet aangetroffen" We hoeven geen ellenlange teksten. Bijvoorbeeld "a2 ri ams hmp 45.1" weten wij al voldoende
Offline MHL
Die hard
do 13 okt 2011, 7:17 Bericht 
Martijn schreef:
Zo moeilijk is dat toch niet? "A2 staat bij 51.5", "Vogelweg niet aangetroffen" We hoeven geen ellenlange teksten. Bijvoorbeeld "a2 ri ams hmp 45.1" weten wij al voldoende

Dat gaat inderdaad sneller, als ik de VM inspreek, spreek ik bijna het hele bandje gelijk vol met het meeste onzin. :lol:

Ohja... en de melding natuurlijk O:)
Offline Smookey
FS medewerker
do 13 okt 2011, 7:20 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Hebben jullie eigenlijk zicht op het percentage controles dat gemeld wordt? Ik heb het idee dat het vrij sluitend is

Ik denk dat we nog lang niet alles hebben. Geeft de meldmogelijkheden door aan je vrienden, familie en kennissen op feestjes en partijen. Laat ze m.flitsservice.nl zien, de (android)app, etc. Maak mensen warm voor actief (af)melden en je hebt er zelf ook de meeste baat bij dat je weet waar ze staan.
Offline RF900RS2
Die hard
do 13 okt 2011, 15:41 Bericht 
Ik heb er laatst ook een laser gemeld met "halve" info, en de mannen hier vullen alle details zo aan tot op het bushokje aan toe :thumb:
Offline supermuis
Master
do 13 okt 2011, 15:50 Bericht 
ik wist niet dat het zoveel werk was om de voicemail af te luisteren. Onder het rijden vind ik het makkelijker om de voicemail in te spreken in plaats van te sms'en......maar ik houd de teksten wel altijd kort hoor! (soms met piederdepiep met supermuis, maar that's it) :oops:
Offline Robin2
Master
do 13 okt 2011, 16:58 Bericht 

supermuis schreef:
piederdepiep met supermuis

:roflol:
Offline Martijn
FS Webmaster
do 13 okt 2011, 17:39 Bericht 
Als je een melding instuurt is het wel zaak zo duidelijk mogelijk te zijn. We kunnen een hoop vinden, maar lang niet alles
Offline Harold
FS Meldingen
do 13 okt 2011, 19:51 Bericht 
Martijn schreef:
Als je een melding instuurt is het wel zaak zo duidelijk mogelijk te zijn. We kunnen een hoop vinden, maar lang niet alles

Hoe meer details/info, des te beter kunnen wij wat van een melding maken. (We kijken gewoon met de melder mee op het weggedeelte waar ie rijdt dmv google streetview, en daar kunnen we veel info uit halen).

Bijvoorbeeld een radarcontrole melding op een bepaalde weg, thv het witte huis bij de kruising achter de heg, dan lukt het ons vaak wel om dit huis inclusief heg te vinden, en bij deze melding een N-wegnummer, een hmp en verdere duidelijke omschrijving te vinden. Je moet de meldingverwerkers zien als mensen die een puzzle kloppend willen oplossen, en vaak lukt dat wel. Lukt het niet, dan is de melding gewoon veel te sumier geweest, en is het toch: helaas pindakaas.
 [ 26 berichten ]