Postingstijd interval gedetecteerd van 45 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 9 van 10  [ 452 berichten ]
Offline A4
Master
vr 18 maart 2011, 10:06 Bericht 
Sandeman schreef:
waarom blijf je er dan over doorgaan?

Omdat ik toen ook al de suggestie heb gegeven (maar er is niet zoveel behoefte aan suggesties hier merk ik) om te vermelden dat binnengekomen meldingen pas na bijvoorbeeld 8.30uur verwerkt worden. Dan is er helemaal niks aan de hand en zul je me ook niet horen klagen. Dit is gewoon irritant.
Nu heb ik al meerdere keren (niet alleen de 2x dat ik in dit topic de melding heb gedaan) meegemaakt dat mijn meldingen niet verwerkt worden. Als jij de gemeente belt omdat het een zooitje is bij jou in de straat met het verzoek er wat aan te doen. En keer op keer wordt er niet gereageerd en verandert er niets, dan kap je toch ook met de gemeente te bellen? Dan denk je fuck it. Nou, dit is precies hetzelfde.

Sandeman schreef:
Zal ik je voordragen als meldingenverwerker? 7 dagen per week, gegarandeerd aanwezig van 7 tot 8, is dat ok? Of moet het nog iets eerder?

Nee dankje, ik moet gewoon werken.
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 18 maart 2011, 10:14 Bericht 
A4 schreef:
Omdat ik toen ook al de suggestie heb gegeven (maar er is niet zoveel behoefte aan suggesties hier merk ik) om te vermelden dat binnengekomen meldingen pas na bijvoorbeeld 8.30uur verwerkt worden.

Dat is niet zo, de meeste worden gewoon vlot verwerkt.
A4 schreef:
Als jij de gemeente belt omdat het een zooitje is bij jou in de straat met het verzoek er wat aan te doen. En keer op keer wordt er niet gereageerd en verandert er niets, dan kap je toch ook met de gemeente te bellen? Dan denk je fuck it. Nou, dit is precies hetzelfde.

De gemeente bestaat niet uit vrijwilligers.
A4 schreef:
Nee dankje, ik moet gewoon werken.

Gaat er nu misschien een belletje rinkelen?
Offline MarcoV
FS medewerker
vr 18 maart 2011, 14:06 Bericht 
A4 schreef:
Die staat er ook net pas op (7.43uur gemeld).

Melding is door mij om 7.43 verwerkt.

Citaat:
Naam: MarcoV(FS West-Brabant)
Email: mailmarcov@gmail.com
Datum: 18-03-2011 07:43:49
q a50

Andere melding is verwerkt om 9.44 omdat er wat verwarring was.
Offline Lucky1
Master
vr 18 maart 2011, 14:08 Bericht 
dat had ik ook gezien in de QC. Misschien iets op de site (of mobiele site) wat niet lekker loopt? Oude cookies of zo?
Offline Smookey
FS medewerker
vr 18 maart 2011, 14:24 Bericht 
Citaat:
Naam: Smookey (FS-regio: veel)
Auto: ja, natuurlijk
Datum: 18-03-2011 08:38:04
hmm, het zou wel eens kunnen wezen dat die a50 nu verkeerd om staat, ik wacht ff af

Citaat:
Naam: Smookey (FS-regio: veel)
Auto: ja, natuurlijk
Datum: 18-03-2011 09:21:31
pfff, vms checken wil ff niet

Citaat:
Naam: smook@work
Datum: 18-03-2011 11:59:39
vm leeg meer niet dan wel in mcc, tijden aangepast

Sollicitatiebrieven kunnen btw per PB ingezonden worden.

Enne, meestal verwerk ik meldingen vanaf een uur of 5 tot een uur of 19 maar het ligt wel aan de omstandigheden of ik vms direct kan afluisteren, meestal wacht ik een half uurtje op een collega-verwerker want anders blijf ik de auto aan de kant van de weg zetten.
Offline JayJay
Master
zo 27 maart 2011, 17:41 Bericht 

@A4

Als het systeem niet zou werken, waarom heeft FS dan wel de meest betrouwbare flitsinformatie? Zoals hierboven ook al gezegd, het werk wordt uitgevoerd door vrijwilligers. Dat niet altijd alles vlekkeloos verloopt, dat betwist ik niet, maar ook wij doen ons best kunnen niet altijd 100% paraat zijn. Zelf heb ik de komende 2.5 week tentamens dus ben ik in de ochtenduren wel beschikbaar om te verwerken. Afgelopen 7 weken niet aangezien ik om 8:45 m'n gezicht mocht laten zien tijdens colleges.

We negeren je meldingen echt niet bewust, maar soms is er onduidelijkheid of wat dan ook. Blijf nou gewoon bellen, doen wij ons best om de meldingen z.s.m. te bellen. Deal? :biertje:
Offline vw-driver
Master
di 19 apr 2011, 20:12 Bericht 
Vanavond wat doorgegeven op de vm, maar zie melding niet op lijst ,radar Beuningerstraat De Lutte - Beuningen
Offline JayJay
Master
di 19 apr 2011, 22:36 Bericht 

Er is al langere tijd een probleem bij het doorsturen van de vm's naar het backbone systeem. KPN is aan het uitzoeken waarom voicemails niet binnenkomen in het systeem. We proberen dus regelmatig de vm handmatig te bellen, maar lukt niet altijd. Ik zal hem er nog in zetten voor de historie (indien dat nog niet is gebeurd)
Offline volvorijder
Master
ma 25 apr 2011, 21:21 Bericht 
De controle van de A27 van vandaag stond strak achter hmp 99.8 en niet bij 100. Had ik nog ge- sms't maar weet niet of deze is binnen gekomen. Rij daar nooit, maar vandaag toevallig wel een keer en extra goed opgelet (f)

Scheelt toch 200 meter :wink:
Offline LoverD
Master
ma 25 apr 2011, 21:46 Bericht 
hmm ben redelijk nieuw in deze draad, ken het gevoel van frustratie dat mijn melding nog steeds niet is verwerkt.
Toch respect voor alle verwerkers :thumb: , Denk dat ik op mijn werk in de problemen kom wanneer ik mij hiervoor beschikbaar zou stellen.
Respect dus voor degenen hier die dit wel kunnen (f) mocht ik met mijn beperkte beschikbaarheid wat kunnen bijdragen... dan hoor ik het graag
Offline MarcoV
FS medewerker
ma 25 apr 2011, 22:05 Bericht 
volvorijder schreef:
De controle van de A27 van vandaag stond strak achter hmp 99.8 en niet bij 100. Had ik nog ge- sms't maar weet niet of deze is binnen gekomen. Rij daar nooit, maar vandaag toevallig wel een keer en extra goed opgelet

Melding is laat binnengekomen. Locatie was vrij onduidelijk we hebben meldingen binnen gehad van hmp 100.0 tot 98.0 ofzo. Aangezien het afloopt daar, de hoogste hmp aangehouden zodat je zeker op tijd en niet te laat werd gewaarschuwd.

Heb de melding als nog aangepast.
Offline Vroeg op
Master
do 19 mei 2011, 16:17 Bericht 
Ik rij de wijk uit de Middendreef op in lelystad en kijk vol in een lasergun.
Eerste wat ik doe: Melden!
Melding nooit gezien op de site.

Flits laser in lelystad op de middendreef thv de rotonde bij de gevangenis *vroeg op*
Zo was ie doorgegeven.

'T is wel raak met laseren in Lelydorp vandaag. :roll:
Offline LoverD
Master
do 19 mei 2011, 18:48 Bericht 
Citaat:
laser fl in lelystad op de middendreef thv rotonde bij gevangenis (vroeg op) 08:10:47

Ik heb m wel gezien hoor (f)
Offline Vroeg op
Master
do 19 mei 2011, 19:29 Bericht 
LoverD schreef:
Ik heb m wel gezien hoor (f)

:huh: Waarom stond ie niet op de mobi-site?
Of ververst die niet?
vaag....
Offline LoverD
Master
do 19 mei 2011, 19:35 Bericht 
Als ik hem gezien heb is dat op de mobi-site geweest of via trackertag.
Mobi site moet ik inderdad steeds refreshen, anders laadt ie uit cache maar da's op iphone.
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 05 okt 2011, 12:15 Bericht 
Gisteren VM doorgegeven @15h26: A28 HMP112.8
De SMS kwam pas om 17h59 binnen en die was eigenlijk van een andere melding (15h53 (sven))..?
Offline MHL
Die hard
wo 05 okt 2011, 12:32 Bericht 
Meld het eigenlijk altijd via de VM en daarna even in de quickchat. Mocht er geen sms binnenkomen dat er een vm is, weten de verwerkers toch dat er iets ingesproken is.

Ook als ik die dag langs een melding rij, en hij staat er nog, of juist niet, meld ik het ook via de quickchat.
ook I.v.m. nachtelijke controles A2, reed ik afgelopen weekend ook langs. Toch even gemeld dat het flitsvrij is.

Zo probeer ik mn steentje bij te dragen.
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 05 okt 2011, 12:43 Bericht 
Mjah, ik spreek natuurlijk de vm in omdat ik onderweg ben. En tijdens het rijden (quick-) chatten vind ik niet zo geslaagd..
Offline MHL
Die hard
wo 05 okt 2011, 13:08 Bericht 
Sandeman schreef:
Mjah, ik spreek natuurlijk de vm in omdat ik onderweg ben. En tijdens het rijden (quick-) chatten vind ik niet zo geslaagd..

Ik ga er dan even bij de pomp eraf :lol:
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 05 okt 2011, 13:27 Bericht 
Sandeman schreef:
Gisteren VM doorgegeven @15h26: A28 HMP112.8
De SMS kwam pas om 17h59 binnen en die was eigenlijk van een andere melding (15h53 (sven))..?

Zo te zien klein hikje geweest in vm systeem.
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 05 okt 2011, 13:53 Bericht 
Mkay, kan gebeuren (f)
Offline vw-driver
Master
do 03 nov 2011, 18:51 Bericht 
Vanmiddag nog 2 lasercontroles doorgegeven , maar zijn kennelijk niet aangekomen.
Laser in Hoge Hexel , Hexelseweg hmp 4.6 en laser Wierden/Hoge Hexel, op de Bekkenhaarsweg thv erve Braakman in de 60 zone.
Offline MarcoV
FS medewerker
do 03 nov 2011, 19:29 Bericht 
Hoe laat was dat, we hebben een korte storing gehad rond 15.00 volgens mij
Offline vw-driver
Master
do 03 nov 2011, 20:20 Bericht 
Tussen 13.30 en 14.30 uur
Offline Smookey
FS medewerker
ma 14 nov 2011, 14:19 Bericht 
Ik misbruik dit topic maar even voor het volgende;

HET grote KPN heeft besloten om de dienst *21 enigszins aan te passen.
Dit heeft gevolgen het meldnummer 0321 - 33 81 33.

Wanneer je nu belt wordt je eerst verteld dat het nummer niet bereikbaar is, daarna dat je wordt doorgeschakeld en pas dan hoor je de normale meldtekst van de voicemail.
Een aantal mensen drukt al gelijk op de rode knop als ze de eerste zin horen. NIET doen dus, het komt verderop allemaal weer goed.

Wel heb ik die meneer van de KPN gevraagd om dit maar weer terug te draaien, iets wat hij wel begreep, zou doorgeven maar of en hoe het anders wordt, daar kon hij geen uitspraken over doen.

*61 is ook zo'n doorschakel-optie alleen moet je als beller dan wachten tot hij een keer of 5 is overgegaan, die 20 seconden lijken te lang om melders vast te houden dus voorlopig doen we dat maar niet.

Het vervelende euvel dat sommige sms-jes niet aankomen blijft onze aandacht houden uiteraard. Blijf het hier melden, misschien komt er zicht op een bepaald tijdstip, provider, etc.
Offline Bredero
Pro
ma 14 nov 2011, 18:48 Bericht 
Afgelopen vrijdag (11/11/11) had ik 's avonds rond 21.00 een melding doorgegeven via SMS (had recent ergens begrepen dat dat favoriete ontvangstwijze was voor FS)

Melding was dat er op N206 na shell station on plesmanlaan / thv Holiday Inn er een flitsert stond. Er stond in elk geval een sneaky blauwe bus in het gras na Shell pomp richting A44 / Transferium met een ding op een statief ernaast. Volgens nieuwsberichten later was het een verkeerscontrole (zie http://www.politie.nl/hollands-midden/n ... leiden.asp)

er stond op site alleen een melding van 19.14 aan andere kant van de weg, alleen die was er om 21.15 niet meer toen ik er langskwam.

Mijn melding heb ik niet meer gezien. Is er bewust niets met melding gedaan? Of kan ik beter weer gaan inspreken op voicemail ipv sms?
Offline MarcoV
FS medewerker
ma 14 nov 2011, 18:54 Bericht 
Hoe zag dat ding er op statief eruit? Want zou goed anpr kunnen zijn geweest.
Offline Bredero
Pro
ma 14 nov 2011, 19:08 Bericht 
Eerst remmen, ask questions later

Volgens nieuwsbericht werd er idd ook met ANPR gescand op boefjes. quote van http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/reg ... ium-Leiden

Citaat:
Twee scannerwagens controleerden alle kentekens van het verkeer op de A44 en de Plesmanlaan

dat zal dat ding wel geweest zijn.... hoewel het niet echt alleen een wagen was.. ook statiefding wat ik normaal herken naast vangrails.

Zonder iemand op ideeen te willen brengen: hebben die dingen geen gecombineerde flits/leesfunctie? lijkt me extra vinkje in de settings:

* check suspect's speed
Offline Smookey
FS medewerker
di 15 nov 2011, 7:32 Bericht 
Nee, ze combineren (nog) niet.
Ik kan nu (niet meer) nakijken wat en hoe je melding afgehandeld is maar meld dit soort gemissen hier, dan kunnen we het in de gaten houden.
Offline Bredero
Pro
di 15 nov 2011, 22:45 Bericht 
Smookey schreef:
meld dit soort gemissen hier

will do ! Net zoals dat ik zsm alle rare hardware langs 's heeren wegen meld via (voorlopig ff) de Voicemail van FS !

Samen houden we doorrijden leuk!
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 16 nov 2011, 10:22 Bericht 
Ook de VM heeft af en toe vertraging met dank aan KPN, maar die kunnen we tenminste nog op alternatieve manier uitluisteren
Offline Smookey
FS medewerker
wo 16 nov 2011, 18:11 Bericht 
Bredero schreef:
Net zoals dat ik zsm alle rare hardware langs 's heeren wegen meld via de Voicemail van FS

noem je Nick (duidelijk) dan zetten we die erbij als je de eerste bent (f)
Offline vw-driver
Master
di 29 nov 2011, 17:58 Bericht 
Als ik 0321-33 81 33 bel krijg ik alleen geluid te horen dat de telefoon overgaat, de vrouwenstem hoor ik helemaal niet meer :huh:
Offline umpire
FS medewerker
di 29 nov 2011, 18:03 Bericht 
vw-driver schreef:
Als ik 0321-33 81 33 bel krijg ik alleen geluid te horen dat de telefoon overgaat, de vrouwenstem hoor ik helemaal niet meer :huh:

Gaat nu minimaal 6x over :nah:
Offline Martijn
FS Webmaster
di 29 nov 2011, 18:50 Bericht 
Gave avator. Oude Engelse F-4 op Gilze oid?
Offline vw-driver
Master
di 29 nov 2011, 19:26 Bericht 
Martijn schreef:
Oude Engelse F-4 op Gilze oid?

:kniktja: 1984
Offline Kenji
Master
di 29 nov 2011, 23:17 Bericht 
Ik had van de week ook een flitser gemeld via sms:

Flister n219, km 11.6 provinciale weg tussen A12 en zevenhuizen, zwarte VW.

(26-11-2011, 10:12)

Heb hem helaas niet teruggevonden in de meldingenlijst :(
Offline umpire
FS medewerker
wo 30 nov 2011, 1:11 Bericht 
Kenji schreef:
Ik had van de week ook een flitser gemeld via sms:

Flister n219, km 11.6 provinciale weg tussen A12 en zevenhuizen, zwarte VW.

(26-11-2011, 10:12)

Heb hem helaas niet teruggevonden in de meldingenlijst :(

Kan het zijn dat je de melding misschien anders had verwacht :huh: :huh:

Dit haal ik namelijk uit de hotorie :wink:

Citaat:
radar zh n219 zevenhuizen ri nieuwerkerk a/d ijssel thv hmp 11.4 door grijze vw transporter (kenji) 26/11/11 10:12:21
Offline Kenji
Master
wo 30 nov 2011, 12:05 Bericht 
Vreemd, ik had hem echt door geSMSt zoals in mijn bericht. Misschien gecombineerd met een melding van iemand anders?

Maar goed, zolang hij er maar opstaat, zodat anderen er niet opstaan ;)
Offline Freddy
Master
wo 30 nov 2011, 12:22 Bericht 
ja, maar hij wordt aangepast naar standaard format voor op de website.
er staat toch hetzelfde?
Offline dna
Master
wo 30 nov 2011, 13:03 Bericht 
Als ik bel met het FS nummer gaat hij ook over ipv dat ik de voicemail krijg.
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 30 nov 2011, 14:51 Bericht 
Ontremd vmbox, deze gaat nu aantal keer over en dan krijg je gewoon de babe aan de lijn, dus gewoon even wachten.
Offline umpire
FS medewerker
wo 30 nov 2011, 17:55 Bericht 
Freddy schreef:
ja, maar hij wordt aangepast naar standaard format voor op de website.
er staat toch hetzelfde?

Daarom ook mijn vraag
umpire schreef:

Kan het zijn dat je de melding misschien anders had verwacht :huh: :huh:

:wink:

umpire schreef:
hotorie

:oops: :oops: :oops: :oops: m/z historie :oops: :oops: :oops: :oops:
Offline vw-driver
Master
do 08 dec 2011, 22:46 Bericht 
vw-driver schreef:
Als ik 0321-33 81 33 bel krijg ik alleen geluid te horen dat de telefoon overgaat, de vrouwenstem hoor ik helemaal niet meer

Alweer een paar keer :boos: :thumb_d:
Offline MarcoV
FS medewerker
do 08 dec 2011, 22:50 Bericht 
Wacht 20 seconden en dan krijg je gewoon de vrouwenstem.
Offline Mdw
Master
do 08 dec 2011, 22:55 Bericht 
MarcoV schreef:
Wacht 20 seconden en dan krijg je gewoon de vrouwenstem.

Aha ,.....had ik van de week ook al een paar keer ,...... :duh: :fp:

Thnx voor de tip Marco :thumb:
Offline Smookey
FS medewerker
ma 12 dec 2011, 8:11 Bericht 
vw-driver schreef:
Als ik 0321-33 81 33 bel krijg ik alleen geluid te horen dat de telefoon overgaat, de vrouwenstem hoor ik helemaal niet meer

U leest vaker berichten hier op het forum?

2 weken voor je melding schreef ik al;

Smookey schreef:
HET grote KPN heeft besloten om de dienst *21 enigszins aan te passen.
Dit heeft gevolgen het meldnummer 0321 - 33 81 33.

(f)
Offline hoevenpe
Pro
do 26 jan 2012, 8:44 Bericht 

Is er trouwens een soort optimaal belscript voor ons melders, zodat jullie het zo makkelijk mogelijk kunnen verwerken?

"goedemorgen/middag/avond, met 'username'. Flitser op de A2 Amsterdam-Utrecht bij hmp 50.5 ri in de middenberm"

Mis ik dan info, of is het juist teveel?
Is het ook wenselijk om te bellen als een bestaande melding meer dan 200m verkeerd staat of niet meer aangetroffen is? Wat is jullie beleid daarin?
Offline MarcoV
FS medewerker
do 26 jan 2012, 9:08 Bericht 
Het liefst via de voicemail zoveel mogelijk melden, het liefst zelfs de melding 2x zeggen. Voorbeeldje:

Hallo met username. Radar op de a2 van amsterdam ri utrecht bij hmp 50.5 in de middenberm net voor tankstation, nog een keer een herhaal op de a2 ri utrecht bij hmp 50.5 in de middenberm staat een flitser.

Mocht deze melding nou bij ons staan als thv hmp 50.3 en hij staat echt bij 50.5 dan graag nog een keer bellen en meld dat de controle niet bij 50.3 maar bij 50.5 staat, dan passen wij dat aan.
Offline Harold
FS Meldingen
zo 12 feb 2012, 14:16 Bericht 
Detail is idd ook wel makkelijk: THT tankstation: viaduct, afslag etc. Dat zegt ons soms nog meer dan een hmp.
 [ 452 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende