Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
Offline Frisbee
Nieuwkomer
di 06 apr 2010, 22:05 Bericht 

Vandaag kreeg ik post uit Italië. Ik heb daar een jaar geleden (april 2009) een auto gehuurd en heb daar per ongeluk verkeerd geparkeerd. We stonden op een plaats waar je op woensdag tussen 00:00 en 06:00 uur niet mag staan (wie verzint het??) omdat ze de straat dan schoonmaken. Stomme fout want er stond gewoon een bord, koste wel 38 euro.

Tot vandaag niets meer van gehoord, dacht eigenlijk stiekem dat hij nooit meer binnen zou komen. Tot er vanmiddag post kwam van "European Municipality Outsourcing", en niet één maar twee bonnen.

De bon voor het parkeren is verhoogd naar 60 euro, terwijl ik daar nooit iets van vernomen heb. In de tweede bon staat dat deze is voor het rijden op een "busrijbaan", en kost 106 euro!! Ik ben daar verder nooit aangehouden of iets en kan me ook niet voorstellen dat ik daar op een busbaan gereden heb, en al helemaal niet om 03:27.. dit weet ik zeker aangezien we elke avond flink gedronken hebben en ik nooit met een slok op rij.

Heeft er iemand ervaring met deze club? En wat zou ik hiermee kunnen doen?

Ik ben verder niet van plan ooit nog terug te gaan naar Italië, zou niet betalen dan ook een goede optie zijn?
Offline Spoortje
Pro
zo 18 apr 2010, 22:31 Bericht 
De enige manier om onder een multa, boete, uit te komen, is als de overtreding langer dan een jaar geleden is gemaakt.
Je kan trouwens naar die EMO website om de procesverbaal gegevens in te zien, maar dat weet je waarschijnlijk al.
 [ 2 berichten ]