Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Offline cazimirrboon
Eendagsvlieg
za 24 dec 2011, 22:37 Bericht 

Hallo allemaal,

Vanmiddag reed ik op de dijk, op de brommer van een vriend van mij. Er stond een undercover-politieauto verdekt opgesteld en die heeft mij met een lasergun op 76 km/h geregistreerd op het bromfiets/fietspad buiten de bebouwde kom, waar helaas maar 40 is toegestaan. Ik ben m'n rijbewijs direct kwijtgeraakt, aangezien met bromfietsen je bij 30 km/h overschrijding je rijbewijs ingevorderd wordt. Al met al mooi kloten, om je rijbewijs kwijt te raken op die 33 km/h (na correctie). Maar goed ik zat fout en ik kan er niks aan veranderen.

Toen ik thuis kwam (lopend) heb ik even goed naar dat bonnetje gekeken wat ik gekregen heb van meneer agent. Er staat wat ik heb gedaan etc. en mijn gegevens. Ook staat er op mijn bonnetje tot mijn verwondering dat ik geen beginnend bestuurder ben. Ik heb even de regels nagekeken, en volgens mij ben ik dat wél. Aangezien ik mijn rijbewijs nog niet eens een jaar heb.

Mijn vraag is: Wat kan ik met deze fout van de agent? Kan ik in beroep gaan hiertegen of is er niks aan mijn situatie te doen?

Alvast bedankt en fijne kerstdagen!

Cazimir
Offline Gianluca
Master
za 24 dec 2011, 22:40 Bericht 

Hier kun je helemaal niets mee....
Offline cazimirrboon
Eendagsvlieg
zo 25 dec 2011, 14:38 Bericht 

Toch jammer zoiets. Kan ik misschien iets anders doen? Een brief schrijven o.i.d.? En wat kan ik daar het best in zetten?

Alvast bedankt!
Offline viffer
Master
zo 25 dec 2011, 15:59 Bericht 

cazimirrboon schreef:
En wat kan ik daar het best in zetten?

Rond deze tijd van het jaar? Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2012
 [ 4 berichten ]