Pagina 1 van 2  [ 52 berichten ]
Offline basgitaar
Master
ma 11 okt 2004, 15:56 Bericht 
Wie helpt me even, ik heb dit nog nooit bij de hand gehad:

Vorige week ging ik de hele middag en avond ergens werken, er was betaald parkeren. Toen ik wilde betalen bleek ik geen geld bij me te hebben (beurs nog in me andere broek, dom hè). Ik ging naar binnen om van me collega's iets te lenen. Eén van de collega's bleek een parkeerkaartje over te hebben want zijn bijrijder had er ook al één gekocht. Dus met het gekregen kaartje naar de auto en jawel er zat al een bon op. Parkeerwachters in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb bon èn parkeerkaartje leesbaar achter de voorruit gelegd en zo heeft de auto er de rest van de dag gestaan. De parkeerwachter zou zodoende geconstateerd kunnen hebben dat de parkeerbelasting wel degelijk was betaald.

Maar hoe nu verder??? Zou ik nog ergens wat rechten hebben of is het jammer maar helaas???

Het parkeerkaartje. De parkeerbon.

Laatst bijgewerkt door basgitaar op ma 11 okt 2004, 16:07, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Hollanda
Pro
ma 11 okt 2004, 16:05 Bericht 
Waar maak je je druk om: je hebt een kaartje die het tijdstip op de bon dekt. Even op de acceptgiro wachten en bezwaar indienen, tezamen met een kopie van je parkeerbonnetje.....
Offline Marcel
FS medewerker
ma 11 okt 2004, 16:08 Bericht 
Hollanda schreef:
Waar maak je je druk om: je hebt een kaartje die het tijdstip op de bon dekt. Even op de acceptgiro wachten en bezwaar indienen, tezamen met een kopie van je parkeerbonnetje.....

Kun je ook doen als je per ongeluk helemaal geen kaartje gekocht hebt.
Gewoon even wachten tot iemand anders weg gaat en dan van die persoon het kaartje overnemen..
Offline Snel weg
Master
ma 11 okt 2004, 16:08 Bericht 

en... klaar is basgitaar!
Offline basgitaar
Master
ma 11 okt 2004, 16:10 Bericht 
Ja okee maar wat ik schrijf moet natuurlijk wel juridisch kloppen en wat dat betreft ben ik absoluut geen ster...

"Bezwaar indienen" klinkt leuk maar hoe pak ik dat aan..

En waarom bijvoorbeeld op de acceptgiro wachten?

Laatst bijgewerkt door basgitaar op ma 11 okt 2004, 16:12, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Marcel
FS medewerker
ma 11 okt 2004, 16:12 Bericht 
basgitaar schreef:
Ja okee maar wat ik schrijf moet natuurlijk wel juridisch kloppen en wat dat betreft ben ik absoluut geen ster...

Waarom bijvoorbeeld op de acceptgiro wachten?

omdat je anders niet weet waar je een bezwaarschrift kunt indienen.

je moet gewoon even de malle molen in.

komt goed.
Offline Snel weg
Master
ma 11 okt 2004, 16:15 Bericht 

je zou idd ook vast contact op kunnen nemen met parkeerbeheer en aan kunnen geven dat het bonnetje van je dashboard af was gewaaid oid.. misschien dat ze de molen nog terug kunnen draaien, maar meestal kan dat niet. Bovendien hebben ze er zo lekker veel werk aan. Je zaak is ijzersterk, dus juridisch kan je niet zoveel verprutsen.
Offline basgitaar
Master
ma 11 okt 2004, 16:15 Bericht 
fortuynlijk schreef:
basgitaar schreef:

Da's al geen probleem, dat staat op het bonnetje (zie de scan van de parkeerbon.)
Offline Marcel
FS medewerker
ma 11 okt 2004, 16:18 Bericht 
basgitaar schreef:
fortuynlijk schreef:
basgitaar schreef:

Da's al geen probleem, dat staat op het bonnetje (zie de scan van de parkeerbon.)

Oke dan, gewoon een briefje opsturen en zeggen dat je bon was weggewaaid zo de auto in....
Offline Snel weg
Master
ma 11 okt 2004, 16:20 Bericht 

T mooiste was geweest als je gelijk naar het parkeerbureau was gelopen, dan hadden ze hem middels een formuliertje kunnen opheffen... Ik zou er denk ik alsnog gewoon heen gaan.

Citaat:
Kun je ook doen als je per ongeluk helemaal geen kaartje gekocht hebt

als iedereen nou altijd zijn parkeertickets bewaard, en we die op een manier uitwisselen bij parkeerboetes... :lol: [/quote]
Offline basgitaar
Master
ma 11 okt 2004, 16:21 Bericht 
Reageerders alvast bedankt voor het commentaar, ik voel me alweer wat plezieriger :P

fortuynlijk schreef:
Oke dan, gewoon een briefje opsturen en zeggen dat je bon was weggewaaid zo de auto in....

Hmm... meteen beginnen te liegen :( is niet helemaal mijn stijl... kan het ook zonder? (zonder liegen, niet zonder stijl :wink: )
Offline Marcel
FS medewerker
ma 11 okt 2004, 16:22 Bericht 
basgitaar schreef:
Reageerders alvast bedankt voor het commentaar, ik voel me alweer wat plezieriger :P

fortuynlijk schreef:

Hmm... meteen beginnen te liegen :( is niet helemaal mijn stijl... kan het ook zonder? (zonder liegen, niet zonder stijl :wink: )

waarheid verdraaien heet dat.
Offline Sinterklaas
Master
ma 11 okt 2004, 16:31 Bericht 
basgitaar schreef:

fortuynlijk schreef:

Als die gasten jou naaien mag je ze terugnaaien vind ik hoor. Als je gewoon eerlijk een kaartje wilde kopen valt jou toch niets te verwijten. Als je nou de boel gaat oplichten is het wat anders. Maar je komt zo geloofwaardiger over en eerlijk doen tegen die gasten kan alleen maar in je nadeel werken.
Offline Firestarter
Master
ma 11 okt 2004, 16:32 Bericht 
fortuynlijk schreef:
basgitaar schreef:

fortuynlijk schreef:

Ook gedaan met een parkeerboete, kopie vergunning van het werk en whoppa opgestuurd, nog in behandling dus maar ff afwachten :)
Offline Marcel
FS medewerker
ma 11 okt 2004, 16:52 Bericht 
Firestarter schreef:
fortuynlijk schreef:
basgitaar schreef:

fortuynlijk schreef:

Ook gedaan met een parkeerboete, kopie vergunning van het werk en whoppa opgestuurd, nog in behandling dus maar ff afwachten :)

oh oke en waar had je dan zogenaamd een ontheffing voor dan.
naar mijn weten mag je met de meeste ontheffingen niet op een betaalplek staan, dus wel op de stoep.....
Offline Ronnie
Master
ma 11 okt 2004, 17:01 Bericht 
basgitaar schreef:

fortuynlijk schreef:

Creatief met de waarheid omgaan noemt men dat. Je had echt de intentie om een parkeerkaartje te kopen dus ik zie het probleem niet over het liegen. Je hebt toch een parkeerkaartje "gekocht"??
Offline Firestarter
Master
ma 11 okt 2004, 17:24 Bericht 
fortuynlijk schreef:
Firestarter schreef:
fortuynlijk schreef:
basgitaar schreef:

fortuynlijk schreef:

oh oke en waar had je dan zogenaamd een ontheffing voor dan.
naar mijn weten mag je met de meeste ontheffingen niet op een betaalplek staan, dus wel op de stoep.....

Bij ons mag je met een bedrijfsvergunning gewoon op betaald parkeren staan, geen ontheffing. k heb er geen, maar colega wel :D
Offline basgitaar
Master
ma 11 okt 2004, 19:14 Bericht 
Ronnie schreef:
basgitaar schreef:
fortuynlijk schreef:

Creatief met de waarheid omgaan noemt men dat. Je had echt de intentie om een parkeerkaartje te kopen dus ik zie het probleem niet over het liegen. Je hebt toch een parkeerkaartje "gekocht"??

Het kaartje was al wel gekocht maar lag toen de controleur keek niet op het dashboard en was ook niet afgewaaid zoals fortuynlijk oppert te zeggen.

Vandaar dat ik hier voorzichtig vroeg of ik nog kansen heb maar ik ben al gerustgesteld. Nu nog iemand die me kan helpen dat bezwaarschrift op te stellen want nogmaals dat zie ik mezelf nog niet doen.
Offline Sinterklaas
Master
ma 11 okt 2004, 19:23 Bericht 
Zit er veel tijd tussen de tijd op het bonnetje en dat je de bon gekregen hebt? Je zei dat het een ouder bonnetje was en als hij te oud is zal je ook te horen krijgen dat je er geen half uur (ik noem een willekeurige tijd) over doet om van de parkeerautomaat naar de auto te lopen.
Gast
ma 11 okt 2004, 20:22 Bericht 

basgitaar schreef:
Ronnie schreef:
basgitaar schreef:
fortuynlijk schreef:

Het kaartje was al wel gekocht maar lag toen de controleur keek niet op het dashboard en was ook niet afgewaaid zoals fortuynlijk oppert te zeggen.

Vandaar dat ik hier voorzichtig vroeg of ik nog kansen heb maar ik ben al gerustgesteld. Nu nog iemand die me kan helpen dat bezwaarschrift op te stellen want nogmaals dat zie ik mezelf nog niet doen.

dat hij er af gewaaid was, is ook liegen ja. Maar als je verteld dat de controleur niet goed gekeken heeft, omdat je wel een kaartje had (kopie bijvoegen) en dus niet bereid bent de belasting te betalen. Dan lieg je niet, dan vertel je alleen niet alles, dat je de bon in de zak had, en dat daarom de controleur hem niet heeft kunnen zien laat je dan gemakshalve buiten beschouwing. ;)
succes met bezwaar aantekenen, dat is gratis, indien je het daarna voor wilt laten komen (beroep) gaat het je wel griffiekosten kosten, maar die krijg je weer terug zodra je gewonnen hebt. Laat ook een getuigenverklaring afleggen door die maat van je die het kaartje voor je heeft gekocht.
kan in de bezwaarprocedure al helpen.
Offline Locutus
Die hard
di 12 okt 2004, 8:57 Bericht 
Bij deze wil ik bezwaar maken tegen de, mij opgelegde, naheffingsaanslag parkeerbelasting.

Op de bewuste datum en tijdstip was ik in bezit van een geldig parkeerkaartje (zie bijlage). Dit kaartje lag keurig op het dashboard en is dus waarschijnlijk over het hoofd gezien door de ambtenaar in functie, de heer ....

Direct na de constatering dat er een bon onder mijn ruitenwisser zat, ben ik naar het betreffende politiebureau gegaan. De agenten daar hebben een kopie van mijn bonnetje gemakt en deze overgebracht naar de heer .... Een aantal dagen later (toen de heer ... weer aanwezig was) heb ik een telefoongesprek gehad met de genoemde ambtenaar. In dit gesprek heb ik de situatie duidelijk gemaakt en hij vertelde dat hij de kopie had ontvangen. Hij geloofde echter niet in het falen van hemzelf en geloofde ook niet dat ik een bonnetje had gekocht. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat dit wel het geval was.

Nu ik de acceptgiro over dit geval alsnog ontvang, kan ik niets anders concluderen dat er iets goed mis is met deze ambtenaar. Ik stel dan ook voor om hem met verlof te sturen en zich eens aan een langdurig onderzoek te onderwerpen. Er mankeert immers niet alleen iets aan zijn ogen, maar blijkbaar ook aan zijn oren. Wellicht heeft de heer ... ook eventuele emotionele en/of psychische problemen, maar dat laat ik graag aan de doktoren over.

Helaas komen deze eventuele maatregelen voor mij in dit geval te laat, dus ik verzoek u niet alleen het door mij ten onrechte betaalde bedrag (ad...) terug te betalen, maar dit te verhogen met ... administratie- en rentedervingskosten. Het heeft mij immers onnodig tijd en geld gekost om deze kwestie op te lossen. U kunt het bedrag (...) storten op bovenstaande rekening.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd in afwachting van uw reactie verblijf ik,

Hoogachtend,
Eggert
di 12 okt 2004, 11:43 Bericht 

Ik heb in het verleden ook eens een bon gehad omdat ik twee kaartjes had ipv 1 die de hele tijdsspanne afdekte.

Hou in gedachte dat het hier om parkeerbelasting gaat! jij hebt bewijs dat je belasting hebt betaald, dat is het belangrijkste!

Er is ergens een keer een uitspraak geweest van de Hoge Raad geloof ik waarin dit is vastgelegd. Probeer dat op te zoeken. (ik geloof dat mijn topic hier ook nog ergens moet zwerven, is van november vorig jaar geloof ik)

Politiemensen verkopen leugens om jou af te laten zien van bezwaar indienen. Zo ging dat bij mij ook. Had toch geen zin zeiden ze. Dus wel.. En dat weten ze dondersgoed. Gewoon bewijs inleveren dat jij belasting hebt betaald dan kunnen ze je niks maken!

Succes!
Offline Basch
Die hard
di 12 okt 2004, 11:54 Bericht 
Heb ik in het verleden ook gedaan. Ik moest tot 17.30 uur werken, en mijn kaartje liep om 15.00 af. Ik was vergeten mijn kaartje te verlengen.
Een andere collega kwam om 15.00 aan en ging om 17.00 weer weg en belde dat er een bon onder mijn ruit zat en dat zijn kaartje dat probleem op zou kunnen lossen. Daarmee ben ik direct naar parkeerbeheer gegaan en hebben ze terplekke mijn bon verscheurt. :D
Gast
di 12 okt 2004, 12:05 Bericht 

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn bonnetje achter het raam weg gewaaid was, maar kreeg doodleuk een brief dat ik er voor moest zorgen dat het duidelijk zichtbaar achter de ruit moet liggen.
Kunt beter zeggen dat de agent niet goed uit z'n doppen heeft gekeken.
Eggert
di 12 okt 2004, 14:05 Bericht 

Anonymous schreef:
Ik heb ook wel eens gehad dat mijn bonnetje achter het raam weg gewaaid was, maar kreeg doodleuk een brief dat ik er voor moest zorgen dat het duidelijk zichtbaar achter de ruit moet liggen.

Dat is dus om je af te schrikken zodat je niet in beroep gaat. Het is onzin. Het gaat erom dat je belasting hebt betaald en jij hebt daarvoor het bewijs. Aan hun om aan te tonen dat het niet van jou is... Het is geen mulder-feit hoor!
Offline Marcel
FS medewerker
di 12 okt 2004, 14:09 Bericht 
Eggert schreef:
Anonymous schreef:

Dat is dus om je af te schrikken zodat je niet in beroep gaat. Het is onzin. Het gaat erom dat je belasting hebt betaald en jij hebt daarvoor het bewijs. Aan hun om aan te tonen dat het niet van jou is... Het is geen mulder-feit hoor!

Het is zelfs mogelijk om bijvoorbeeld op hetzelfde ogenblik 3 kaartjes te kopen voor één uur. Dan mag je dus in totaal 3 uur staan.
Daar is ook al een keer een rechtzaak over geweest.
Offline Sinterklaas
Master
di 12 okt 2004, 15:35 Bericht 
fortuynlijk schreef:
Eggert schreef:
Anonymous schreef:

Het is zelfs mogelijk om bijvoorbeeld op hetzelfde ogenblik 3 kaartjes te kopen voor één uur. Dan mag je dus in totaal 3 uur staan.
Daar is ook al een keer een rechtzaak over geweest.

Daarom staat er tegenwoordig max 1 uur parkeren zeker? :)
Zie ik steeds vaker bij parkeerplaatsen staan, echt gaar is dat.
Offline egeltjes
Master
di 12 okt 2004, 18:01 Bericht 
basgitaar schreef:
Vorige week ging ik de hele middag en avond ergens werken, er was betaald parkeren. ... ... ...

Als het echt gaat om parkeer naheffing belasting, let dan op het volgende:
- De bezwaar-termijn van 6 weken gaat in vanaf het moment dat zij dat kaartje onder je ruitenwisser pleuren.
De rechter is hier streng in (weet ik uit ervaring).
Reden: Het is een belasting, dat werkt net iets anders dan muldertjes.

Als je aannemelijk kan maken dat je dat strookje nooit gezien heb (wat je nu dus niet kan doen, omdat je het nu gepubliseerd heb :( ), is de start-datum van de termijn nog te rekken tot de dag van de accept-giro.

Verder is je parkeer-kaartje je bewijs dat je wel betaald heb, nu alleen nog een reden verzinnen waarom hij niet op het dashbord lag (maar op de vloer gewaaid was, of onder je stoel, bij het dichtdoen van de deur :D ).

... Terug-naaien die uitzuigers 8) 8)
Offline Bramdaman
Master
di 12 okt 2004, 19:43 Bericht 
Locutus schreef:
Nu ik de acceptgiro over dit geval alsnog ontvang, kan ik niets anders concluderen dat er iets goed mis is met deze ambtenaar. Ik stel dan ook voor om hem met verlof te sturen en zich eens aan een langdurig onderzoek te onderwerpen. Er mankeert immers niet alleen iets aan zijn ogen, maar blijkbaar ook aan zijn oren. Wellicht heeft de heer ... ook eventuele emotionele en/of psychische problemen, maar dat laat ik graag aan de doktoren over.

Hoogachtend,

Volgens mij scoort dit geen punten. Een collega beledigen levert geen extra motivatie op.
Offline maxwin
Master
di 12 okt 2004, 21:05 Bericht 
er mag maximaal 7 minuten verschil zitten tussen kaartje kopen en de tijd op de constateringsbon, heb op deze manier zelf een zaak gewonnen.
ze proberen wel altijd te opperen dat het een kaartje van iemand anders was of dat je er een van de grond hebt opgeraapt.
maar als je voet bij stuk houd kunnen ze niet anders constateren, dan vrijspraak, met inachtneming van die 7 minuten dan.
Offline basgitaar
Master
wo 13 okt 2004, 0:10 Bericht 
maxwin schreef:
er mag maximaal 7 minuten verschil zitten tussen kaartje kopen en de tijd op de constateringsbon, heb op deze manier zelf een zaak gewonnen.
ze proberen wel altijd te opperen dat het een kaartje van iemand anders was of dat je er een van de grond hebt opgeraapt.
maar als je voet bij stuk houd kunnen ze niet anders constateren, dan vrijspraak, met inachtneming van die 7 minuten dan.

Hoe bedoel je dat? Als die tijd langer is dan 7 minuten dan mogen ze mij niet bekeuren? Of als die tijd langer is dan heb ik geen been om op te staan???

Wat versta je onder vrijspraak met inachtneming van die 7 minuten?

Het kaartje is gekocht om 12:15 en geldig tot 21:00 uur (daarna is parkeren gratis).

Het tijdstip op de bon is 13:12. Er zit dus ongeveer een uur tussen dus de parkeerbelasting is ruimschoots betaald.
Offline Ronnie
Master
wo 13 okt 2004, 0:17 Bericht 
Dan is de zaak dus al in the pocket als je het goed aanpakt. Alles wijst er op dat jij goed gehandeld hebt.
Offline basgitaar
Master
wo 13 okt 2004, 9:50 Bericht 
Ronnie schreef:
Dan is de zaak dus al in the pocket als je het goed aanpakt. Alles wijst er op dat jij goed gehandeld hebt.

Dat is fantastisch!
Ronnie schreef:
...als je het goed aanpakt.

Vandaar deze thread. Hoe pak ik het aan?
Offline Locutus
Die hard
wo 13 okt 2004, 10:20 Bericht 
Bramdaman schreef:
Locutus schreef:

Hoogachtend,

Volgens mij scoort dit geen punten. Een collega beledigen levert geen extra motivatie op.

Denk ik ook niet, maar het is wel leuk :D
Offline Snel weg
Master
wo 13 okt 2004, 13:16 Bericht 

Gemeente Heerenveen
Tav. Het hoofd van de afdeling Financiën
Postbus 15000
8440 GA HEERENVEEN

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze maak ik bezwaar tegen de door mij ontvangen naheffingsaanslag parkeerbelasting met nummer... . Zoals te zien is op bijgevoegd parkeerkaartje (kopie), heb ik aan mijn betalingsverplichting van parkeerbelasting voldaan.

Mijn gegevens:

Basgitaar
Muziekstraat 1
1234 DO Remifasolatido

Bijgevoegd vindt u een kopie van de naheffingsaanslag en een kopie betalingsbewijs Parkeerbelasting.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw bevestiging van vernietiging van de naheffing tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Basgitaar.
[/quote]
Gast
wo 13 okt 2004, 13:21 Bericht 

Wow! :o Dank je enorm! :thumb:
Gast
wo 13 okt 2004, 13:22 Bericht 

Anonymous schreef:
Wow! :o Dank je enorm! :thumb:

o ik was niet ingelogd maar wel basgitaar
Offline Snel weg
Master
wo 13 okt 2004, 13:35 Bericht 

Je kan altijd eerst even een belletje wagen en de situatie uitleggen. Achteraf kan je altijd nog het origineel laten zien en uitleggen waarom ze het kaartje niet gezien hebben.

overigens staat er op de naheffingsaanslag: "het indienen van een bezwaarschrift schort de betalingsverplichting niet op".

mag dat wel zo gesteld worden?
Offline basgitaar
Master
wo 13 okt 2004, 22:39 Bericht 
Snel weg schreef:
overigens staat er op de naheffingsaanslag: "het indienen van een bezwaarschrift schort de betalingsverplichting niet op".

mag dat wel zo gesteld worden?

Ja dat vond ik ook al vreemd. Dacht dat je dan eerst niet hoefde te betalen...
Offline Locutus
Die hard
do 14 okt 2004, 10:23 Bericht 
Dat is toch alleen bij een Mulder-beschikking? Dit is een naheffingsaanslag...
Offline egeltjes
Master
vr 15 okt 2004, 21:18 Bericht 
Bij een parkeer-boete heb ik ook nog nooit het bedrag vooruit betaald. Wel de griffie-kosten, maar daar wordt je vanzelf over ge-informeerd door de griffier van de rechtbank (Belasting-kamer).

Parkeer-boete bedrag: 40Euries (45Euries kan ook).
Griffie-rechten: 31Euries.

Van mijn voorlaatste parkeer-boete (de rechter had wel uitspraak gedaan, verloren :( ) moet ik nog een inning-brief krijgen van het eigenlijke bedrag. En dat was ruim 2-half jaar geleden geconstateerd. :D :D
Offline Warmaster
Master
za 16 okt 2004, 6:18 Bericht 
egeltjes schreef:

Parkeer-boete bedrag: 40Euries (45Euries kan ook).
Griffie-rechten: 31Euries.

Waarin zit hem dat verschil? Een kennis van me heeft ook een parkeerbon gehad, op het gele papiertje staat 40 Euro voorgedrukt en op de giro van het CJIB staat 45 Euro.
Offline egeltjes
Master
zo 17 okt 2004, 0:13 Bericht 
Tarief-verhoging? (Ik wist het juiste bedrag niet uit mijn hoofd).

De griffie-rechten zijn vastgesteld en gaan uit van een getrapte boete-bedrag tarief. Of eigenlijk het "geschil"-bedrag, aangezien parkeer-belasting niet onder straf-zaken valt.
Offline gurb
Master
zo 17 okt 2004, 12:21 Bericht 
Liegen is niet nodig.
Voor het plaatsen van de auto op een fiscale plek (mooie term voor parkeervak) is de belasting voldaan. Namelijk, je collega vertrok en jij nam zijn resterende tijd over*. Toen je dit wilde aantonen door het bonnetje onder de ruit te leggen, was je al voorzien van een prent.

Mijn vermoeden is dat een controleur zag dat je parkeerde en niet een bonnetje ging halen bij de automaat, maar een bedrijf in liep. Dus hij vond dat je probeerde zonder te betalen te parkeren.

*Of je dat gratis kreeg of niet, doet er niet toe. De parkeerbelasting is voldaan en dat kan je aantonen.
Offline basgitaar
Master
zo 17 okt 2004, 16:03 Bericht 
gurb schreef:
...je collega vertrok en jij nam zijn resterende tijd over...

Was niet eens het geval. Hij had het kaartje over, want teveel gekocht. Het kaartje was niet voor mijn aankomst in een andere auto gebruikt geweest. Niemand vertrok.
Gast
vr 05 nov 2004, 19:42 Bericht 

is hier al resultaat geboekt? Heb ook een bon ontvangen echter ik heb een bonnetje die de gehele tijd overlapt

Bekeuring is uitgeschreven om 14:59 en ik heb een kaartje tot 15:11 uur.

Dit heb ik als bewijs meegestuurd (kopie uiteraard)
Offline basgitaar
Master
za 06 nov 2004, 11:29 Bericht 
Anonymous schreef:
is hier al resultaat geboekt? Heb ook een bon ontvangen echter ik heb een bonnetje die de gehele tijd overlapt

Bekeuring is uitgeschreven om 14:59 en ik heb een kaartje tot 15:11 uur.

Dit heb ik als bewijs meegestuurd (kopie uiteraard)

nee nog niks van gehoord
Offline basgitaar
Master
ma 06 dec 2004, 14:10 Bericht 
Jaaaa gelukt! :D

Dankzij het door Snel Weg opgestelde bezwaarschrift krijg ik mijn 45 eurootjes teruggestort.

Bedankt allemaal :thumb:
Offline udo
Master
ma 06 dec 2004, 14:33 Bericht 

basgitaar schreef:
Jaaaa gelukt! :D

Dankzij het door Snel Weg opgestelde bezwaarschrift krijg ik mijn 45 eurootjes teruggestort.

Bedankt allemaal :thumb:

Da's snel. Mijn parkeerdingetje heb ik nog niets van vernomen. Zelfs geen ontvangstbevestiging voor mijn handgeschreven protest tegen de mogelijke verlenging van de 16 weken.
Offline boersma
Master
ma 06 dec 2004, 22:19 Bericht 
sorry kon het niet laten:

http://members.chello.nl/j.scheffer3/webcam.html
 [ 52 berichten ]