Pagina 3 van 6  [ 260 berichten ]
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 19:37 Bericht 

Fredje schreef:
Ik meen in het verleden ooit gehoord te hebben dat in nieuwbouw huizen geen open haard meer aanwezig mag zijn ivm milieubelasting. Wellicht is er via die route dus een juridische opening.
Ik vraag mij wel af of jij nooit iets doet wat een ander 'als last' zou kunnen ervaren. Soms is leven en laten leven een betere optie. Uit je filpje zie ik nl niet je tuin blauw staan van de rook, wel dat de rook langs het dak beweegt.

Milieu is het laatste waar ik het op ga gooien. (principe fs)

De gehele dag was mijn tuin blauw van de rook, ook nu nog.
Dat zie je niet op de beelden.
Toch komt de rook de hele dag naar beneden gewaaien en blijft in mijn tuin hangen.
Je kunt toch wel stellen dat je kortzichtig bent als je een kachel stookt en schijt hebt aan waar de rook heen gaat.
Zeker als er al eerder klachten over zijn geuit.

Verder doe ik persoonlijk zo goed als niets waaraan een ander aanstoot kan nemen.
Althans ik probeer bij wat ik doe zoveel mogelijk rekening te houden met
anderen.
Offline Christafari
Master
ma 24 maart 2008, 19:37 Bericht 
Zucht, dit gaat toch ook niet een Vernederland tegen de rest topic worden he? Ik kan me die frustratie wel enigzins voorstellen. Kun je dat niet en wil je ook niet helpen dan denk ik dat je beter naar een ander topic kunt gaan. Just my 2 centjes. (f)
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 19:38 Bericht 

Guppenklup schreef:
Vernederland is gewoon een troll :roll:

Mijn buren zijn trollen.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 19:41 Bericht 

mr. mcduc schreef:
Vernederland schreef:
Als het dan een principekwestie moet worden...

Fijn!, dan schop ik het ding eraf en laat mijn vriendin opnames maken.
Kunnen jullie nog wat agressieve video aanschouwen op youtube. :boos:

* Diepe zucht *

Korrekt Marc0.

Maar ik vrees dat Vernederland dat stadium alweer voorbij is. En als de relatie met de buren al verknald is, is het heel moeilijk om dat weer op te starten.

Persoonlijk vraag ik me dan af waar die vreselijk opgefokte houding vandaan komt.
Echt vernederland, als je jezelf op deze manier naar anderen blijft opstellen dan zal je alleen maar meer tegenwerking ervaren.

Ik heb nog helemaal niks verziekt, nog geen woord met ze gewisseld omdat ze nu gezellig? pasen aan het vieren zijn.

Hoe kom je erbij dat ik de relatie al verziekt heb??

De eerste keer dat ik bij ze aan de deur ben gegaan om te vragen rekening te houden met de overlast, kreeg ik 1 kort zinnetje als antwoord en een dichtklappende deur voor mijn neus.
Dat vind ik pas de relatie verslechteren.

Als ik iemand voor zo iets dergelijks aan de deur krijg dan vraag ik hem toch wel effe binnen en wil weten wat ie precies bedoeld...

Laatst bijgewerkt door Vernederland op ma 24 maart 2008, 19:45, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Frank1986
Master
ma 24 maart 2008, 19:43 Bericht 
Fijna Wielkanoc :kniktja:
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 24 maart 2008, 19:46 Bericht 
Misschien omdat het voor de gemiddelde Nederlander te moeilijk is om even na te gaan of zijn/haar acties overlast kunnen geven en dat dan te laten.

Nog even en we krijgen hier te horen van mensen dat er niet gezeurd mag worden op mensen die hun troep op straat flikkeren. Of dat nou een onnozel stukje verpakking is, of een sigaret, moet kunnen toch? Niet zo druk om maken, tolerant wezen en dergelijke.
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 24 maart 2008, 19:55 Bericht 
Frank1986 schreef:
Fijna Wielkanoc :kniktja:

Vandaag is Smingus Dingus ;-)
Offline Frank1986
Master
ma 24 maart 2008, 19:58 Bericht 
@ Martijn: Handig he, Google :[
Trouwens jij geeft de naam van de dag aan. Ik wens fijne paasdagen... vrij vertaald.

O:) :lol: :lol: :lol:
Offline HAW2006
Master
ma 24 maart 2008, 20:16 Bericht 
Vernederland schreef:
HAW2006 schreef:
Waarom zit je hier te vragen wat je hier tegen moet/kunt doen.
Je komt zelf al met een aantal ideeën, (lawinepijl/benzine/vogelnestje/poetsdoeken),terwijl je aangeeft wat de weg is die je moet bewandelen. De woningbouwvereniging bellen en hun het probleem voorleggen. Als je dat nu doet kun je hier stoppen met dat oeverloos gezwam van je.

Ik wacht op onverwachte en inovatieve ideeen.

Jammergenoeg zie jij dit als oeverloos gezwam. :x

Ik heb het over dat oeverloos gezwam van jou en niet over onverwachte en inovatieve ideeën.
Offline -Joske-
Master
ma 24 maart 2008, 20:21 Bericht 
Afbeelding

Stel je niet zo aan vernederland. :lol: :lol: (uitzicht vanuit de gang boven)
Offline boersma
Master
ma 24 maart 2008, 20:24 Bericht 
Vernederland schreef:
mistery schreef:
Heb je meer filmpjes?

waar wij al een tijdje op wachten**

Ik heb al wat opnamen gemaakt van 2 anita's hier in de buurt!
Dat staat nu online.
Wel effe helemaal af kijken!
edit, dit is echt te ranzig gewoon
Sorry, foute link...

Nieuwsgierigheid is soms geen goede eigenschap... maar toch ben ik het hier wel...
Offline Kanariespeed
Master
ma 24 maart 2008, 20:30 Bericht 
Dat wil je ECHT niet (w)eten....
Offline mr. mcduc
Die hard
ma 24 maart 2008, 20:35 Bericht 
Vernederland schreef:
mr. mcduc schreef:
Vernederland schreef:

* Diepe zucht *

Korrekt Marc0.

Maar ik vrees dat Vernederland dat stadium alweer voorbij is. En als de relatie met de buren al verknald is, is het heel moeilijk om dat weer op te starten.

Persoonlijk vraag ik me dan af waar die vreselijk opgefokte houding vandaan komt.
Echt vernederland, als je jezelf op deze manier naar anderen blijft opstellen dan zal je alleen maar meer tegenwerking ervaren.

Ik heb nog helemaal niks verziekt, nog geen woord met ze gewisseld omdat ze nu gezellig? pasen aan het vieren zijn.

De eerste keer dat ik bij ze aan de deur ben gegaan om te vragen rekening te houden met de overlast, kreeg ik 1 kort zinnetje als antwoord en een dichtklappende deur voor mijn neus.

Als ik iemand voor zo iets dergelijks aan de deur krijg dan vraag ik hem toch wel effe binnen en wil weten wat ie precies bedoeld...

Nou, ik kom daarbij vanwege de reacties die jij zegt te krijgen.
Ik kan me niet voorstellen dat jij daar recentelijk bent gaan wonen en dat mensen dan al direct zo op jou reageren.
Ik vraag me dan af wat je precies hebt gezegd en op welke toon. Misschien was jou bedoeling helamaal niet slecht en was het in jou ogen 'normaal' maar dat kan heel anders overgekomen zijn bij de buren.

Zoals ik een paar posts eerder al zei, hier in Zeeuwsch-Vlaanderen komen de laatste jaren veel Randstedelingen wonen (veelal Rotterdammers). Deze mensen denken dat ze iedereen op dezelfde wijze kunnen benaderen als ze dat in Rotterdam doen.
Echter in de streek hier wordt die (meestal vrij directe) manier van benaderen als uiterst onbechoft ervaren en heeft dat alleen het tegenovergestelde effect.

Jezelf aanpassen aan je omgeving is hier het toverwoord.

Ik weet niet of dit toepasbaar is op jou situatie, maar ik zou je toch willen meegeven dat het verstandig is om hier eens over na te denken
Offline Martijn
FS Webmaster
ma 24 maart 2008, 20:36 Bericht 
Frank1986 schreef:
@ Martijn: Handig he, Google :[
Trouwens jij geeft de naam van de dag aan. Ik wens fijne paasdagen... vrij vertaald.

O:) :lol: :lol: :lol:

Google? Ik ben nog kleddernat, man!
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 20:38 Bericht 

-Joske- schreef:
Afbeelding

Clauscentrale... uitstoot co2 en waterdamp....

Dus geen verstikkende irriterende blauwe walm van onvolledig verbrand en nat hout.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 20:42 Bericht 

Kanariespeed schreef:
Dat wil je ECHT niet (w)eten....

Ik vond het echt supergeil.... :x
Offline freudeamfahren
Master
ma 24 maart 2008, 20:47 Bericht 
2 anita's en 1 beker, alleen dan vertaald in het Engels.
Beetje smerig maar als student krijg je dat soort zooi doorgestuurd of laat iemand het in een dronken bui zien.
Dit is nog geen reden om het op het forum te plaatsen, en volledig terecht dat het van de site is verwijderd.
Offline kukel
Pro
ma 24 maart 2008, 20:48 Bericht 

-Joske- schreef:
Afbeelding

gaaf!
Offline mistery
Master
ma 24 maart 2008, 21:02 Bericht 
Ik heb ook overlast... 8)

Heb vanmiddag even de balkon deur open gehad komt er een vlieg naar binnen vliegen...

Ongedierte is het
weg er mee

Heeft ook totaal geen respect voor mij in mijn eigen huis ik het kon ook al niet normaal op mn gemakje van mijn avond eten genieten ivm al dat gezoom-zoom om mn kop heen.

Beest ga ik niet dood maken als ik dat zou heb ik meteen de dieren bescherming achter me aan..

moet ik soms gaan verhuizen dan?

Nou dat denk ik niet, vlieg past zich aan mij aan en gaat maar ergens anders vliegen.

En als ik ga verhuizen doe ik het meteen goed en ga op de noord/zuid pool wonen.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:04 Bericht 

mr. mcduc schreef:
Vernederland schreef:
mr. mcduc schreef:
Vernederland schreef:

* Diepe zucht *

Korrekt Marc0.

Nou, ik kom daarbij vanwege de reacties die jij zegt te krijgen.
Ik kan me niet voorstellen dat jij daar recentelijk bent gaan wonen en dat mensen dan al direct zo op jou reageren.
Ik vraag me dan af wat je precies hebt gezegd en op welke toon. Misschien was jou bedoeling helamaal niet slecht en was het in jou ogen 'normaal' maar dat kan heel anders overgekomen zijn bij de buren.

Zoals ik een paar posts eerder al zei, hier in Zeeuwsch-Vlaanderen komen de laatste jaren veel Randstedelingen wonen (veelal Rotterdammers). Deze mensen denken dat ze iedereen op dezelfde wijze kunnen benaderen als ze dat in Rotterdam doen.
Echter in de streek hier wordt die (meestal vrij directe) manier van benaderen als uiterst onbechoft ervaren en heeft dat alleen het tegenovergestelde effect.

Jezelf aanpassen aan je omgeving is hier het toverwoord.

Ik weet niet of dit toepasbaar is op jou situatie, maar ik zou je toch willen meegeven dat het verstandig is om hier eens over na te denken

Letterlijke tekst:

Op vriendelijke toon:

(Eeps)Hallo buurvrouw,

(Eeps)Ik wou graag even met u spreken over een probleempje dat ik recentelijk ervaar.

(buurvrouw)Ja?

(Eeps)Ja, het betreft overlast van rook uit uw schoorsteen, die waait samen met veel as mijn slaapkamer en tuin in.

(buurvrouw) Oh? ik zal rekening mee houde.

(buurvrouw) Klats, deur dicht.

Ik heb hierbij ook nog heel bewust op mijn toon gelet. zelfs op lichaamshouding...

Geen armen over elkaar, geen boze gelaatstrek, niks.

Nadien heeft ze met helemaal NIKS rekening gehouden, gewoon doorgegaan alsof er helemaal niks is gezegd.

Verder is er hier geen sprake van dat ik de vreemde ben die in deze buurt.
Mijn hele leven woon ik reeds in deze omgeving.

Bovendien, ik woon hier een half jaar, de buurvrouw een maand of 3-4.

Resten alleen mijn vragen aan jou:

Waarom moet ik me aan rook aanpassen die me het ademen onmogelijk maakt?

Waarom moet ik ramen en deuren en ventilatieroosters etc. gesloten houden om zelfs dan nog mijn huis aan t stinken te hebben?
Offline mistery
Master
ma 24 maart 2008, 21:08 Bericht 
Volgens mij was witte rook droge hout en zwarte rook natte hout...

en ik had witte rook gezien op het filmpje

maar ergens gelezen dat ze natte hout gebruiken :roll:
Offline Marcel
FS medewerker
ma 24 maart 2008, 21:12 Bericht 
Bouwverordening
Artikel 7.3.2 Hinder

Het is verboden in, op of aan een bouwwerk of op een open erf of terrein voorwerpen of stoffen te plaatsen, te werpen of te hebben, handelingen te verrichten of na te laten of werktuigen te gebruiken, waardoor:

1. overlast wordt of kan worden veroorzaakt voor de gebruikers van het bouwwerk, het open erf of terrein;
2. op voor de omgeving hinderlijke of schadelijke wijze stank, stof of vocht of irriterend materiaal wordt verspreid of overlast wordt veroorzaakt door geluid en trilling, elektrische trilling daaronder begrepen, of door schadelijk of hinderlijk gedierte, dan wel door verontreiniging van het bouwwerk, open erf of terrein;
3. instortings-, omval- of ander gevaar wordt veroorzaakt.

Niet van toepassing is het vorenstaande, indien en voor zover het betreft nadelige gevolgen voor het milieu waarop de Wet milieubeheer of enige in deze wet genoemde wet

----

Gemeente inschakelen of... de locale milieudefensie.
En als het te lang duurt gewoon zelf een " officiele" brief maken namens de [s]IND[/s] gemeente. O:)
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:13 Bericht 

freudeamfahren schreef:
Beetje smerig maar als student krijg je dat soort zooi doorgestuurd of laat iemand het in een dronken bui zien.
Dit is nog geen reden om het op het forum te plaatsen, en volledig terecht dat het van de site is verwijderd.

JA! Volledig terecht.

Maar eh? waarom zou je dat iemand in een dronken bui laten zien?
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:23 Bericht 

mistery schreef:

Heb vanmiddag even de balkon deur open gehad komt er een vlieg naar binnen vliegen...

Ongedierte is het
weg er mee

Heeft ook totaal geen respect voor mij in mijn eigen huis ik het kon ook al niet normaal op mn gemakje van mijn avond eten genieten ivm al dat gezoom-zoom om mn kop heen.

Beest ga ik niet dood maken als ik dat zou heb ik meteen de dieren bescherming achter me aan..

Nou dat denk ik niet, vlieg past zich aan mij aan en gaat maar ergens anders vliegen.

En als ik ga verhuizen doe ik het meteen goed en ga op de noord/zuid pool wonen.

Z U C H T

Laatst bijgewerkt door Vernederland op ma 24 maart 2008, 21:24, in totaal 1 keer bewerkt
Offline zadkine
Master
ma 24 maart 2008, 21:23 Bericht 
Vernederland schreef:
Opa TRP schreef:
Wou net zeggen: als het een huurhuis is dan kan je het gewoon aankaarten en dan moet de woningbouw er wat aan doen. Als het koop is, dan wordt het lastiger.

Het is huur.

Maar desondanks denk ik dat ik wel weer hemel en aarde moet gaan bewegen om dat opgelost te krijgen. :zzz:

Als jij ook huurt bij dezelfde kan je desnoods zelf elke huurverhoging gaan weigeren wegens die overlast.
Overigens mag je in een houtkachel nooit dennen hout verbranden, alleen loofhout (ons exemplaar, een scandinavische jotul, althans)
En die rookt nooit zo, gewoon alleen goed gedroogd hout in stoppen dus.

Gooi je wel andere rommel in de kachel dan krijg je veel meer aanslag in de schoorsteen en sterk verhoogde kans op echte schoorsteen brandjes.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:26 Bericht 

Helaas heb ik geen invloed op wat zij in dat ding verbrandt...

Als laatste redmiddel ga ik iig naar de verhuurder.
Offline Superkoerier!
Master
ma 24 maart 2008, 21:27 Bericht 
Vernederland schreef:
(Eeps)Ik wou graag even met u spreken over een probleempje dat ik recentelijk ervaar.

:huh: Eeps K???
Offline Vernederland
Master

Marcel schreef:
Bouwverordening
Artikel 7.3.2 Hinder

Het is verboden in, op of aan een bouwwerk of op een open erf of terrein voorwerpen of stoffen te plaatsen, te werpen of te hebben, handelingen te verrichten of na te laten of werktuigen te gebruiken, waardoor:

1. overlast wordt of kan worden veroorzaakt voor de gebruikers van het bouwwerk, het open erf of terrein;
2. op voor de omgeving hinderlijke of schadelijke wijze stank, stof of vocht of irriterend materiaal wordt verspreid of overlast wordt veroorzaakt door geluid en trilling, elektrische trilling daaronder begrepen, of door schadelijk of hinderlijk gedierte, dan wel door verontreiniging van het bouwwerk, open erf of terrein;
3. instortings-, omval- of ander gevaar wordt veroorzaakt.

Niet van toepassing is het vorenstaande, indien en voor zover het betreft nadelige gevolgen voor het milieu waarop de Wet milieubeheer of enige in deze wet genoemde wet

----

Gemeente inschakelen of... de locale milieudefensie.
En als het te lang duurt gewoon zelf een " officiele" brief maken namens de [s]IND[/s] gemeente. O:)

Dit lijkt me idd het juiste artikel.

Het beste om een ambtenaar mee te benaderen.
Offline mistery
Master
Vernederland schreef:
mistery schreef:

Ongedierte is het
weg er mee

Z U C H T

Maar ik heb hier wel schone lucht, leuke buren, geen brulpijpen en altijd vers brood :lol: :lol:
Offline Vernederland
Master

Superkoerier! schreef:
Vernederland schreef:

Niet goed?
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:28 Bericht 

mistery schreef:
Vernederland schreef:
mistery schreef:

Ongedierte is het
weg er mee

Z U C H T

Maar ik heb hier wel schone lucht, leuke buren, geen brulpijpen en altijd vers brood :lol: :lol:

Dan prijs je maar heel gelukkig, het kan nl. ook anders.
Offline mistery
Master
ma 24 maart 2008, 21:31 Bericht 
Dat ligt bij je eigen... (f)
Offline mr. mcduc
Die hard
ma 24 maart 2008, 21:33 Bericht 
Vernederland schreef:

Letterlijke tekst:

Op vriendelijke toon:

(Eeps)Hallo buurvrouw,

(buurvrouw)Ja?

(Eeps)Ja, het betreft overlast van rook uit uw schoorsteen, die waait samen met veel as mijn slaapkamer en tuin in.

(buurvrouw) Oh? ik zal rekening mee houde.

(buurvrouw) Klats, deur dicht.

Ik heb hierbij ook nog heel bewust op mijn toon gelet. zelfs op lichaamshouding...

Geen armen over elkaar, geen boze gelaatstrek, niks.

Nadien heeft ze met helemaal NIKS rekening gehouden, gewoon doorgegaan alsof er helemaal niks is gezegd.

Verder is er hier geen sprake van dat ik de vreemde ben die in deze buurt.
Mijn hele leven woon ik reeds in deze omgeving.

Bovendien, ik woon hier een half jaar, de buurvrouw een maand of 3-4.

Resten alleen mijn vragen aan jou:

Waarom moet ik me aan rook aanpassen die me het ademen onmogelijk maakt?

Waarom moet ik ramen en deuren en ventilatieroosters etc. gesloten houden om zelfs dan nog mijn huis aan t stinken te hebben?

Nou, als dat echt zo is, dan is het idd raar, en heb jij je correct gedragen Je komt dan blijkbaar alleen hier een beetje vreemd over.
Dan wordt het imho tijd voor een 2e belletje aan de voordeur met nogmaals dezelfde vraag.

Wat betreft je laatste 2 vragen, die lijken mij nog steeds enigzins overdreven, als de situatie echt zo erg is kan je het direct via de politie regelen. Wat dan weer niet zo goed zal zijn voor de sfeer in de buurt.

Laatst bijgewerkt door mr. mcduc op ma 24 maart 2008, 21:35, in totaal 4 keer bewerkt
Offline Rubble
Pro
ma 24 maart 2008, 21:34 Bericht 
Heeft die man niet vergeten het plastic van het hout af te halen? Hout in een kachel, rookt namelijk echt niet zo!
Bij de Ohra hebben ze goedkope rechtsbijstandsverzekeringen....Als het onderling niet zou lukken!
Offline BMW-gek
Master
ma 24 maart 2008, 21:35 Bericht 
Ik heb een dovre houtkachel staan en kan nagenoeg bijna alles stoken wat ik wil. zie bijna geen rook heb dan ook niet zo'n kap erboven
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
ma 24 maart 2008, 21:36 Bericht 
3 pagina's vol op Juridisch in 5 uur tijd, en het is niet eens FS gerelateerd. :slotje:
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:42 Bericht 

Rubble schreef:
Heeft die man niet vergeten het plastic van het hout af te halen? Hout in een kachel, rookt namelijk echt niet zo!
Bij de Ohra hebben ze goedkope rechtsbijstandsverzekeringen....Als het onderling niet zou lukken!

Effin,

Het is een vrouw, en ze stookt een paar verse dennebomen uit haar tuin.

En ik neem aan dat ze er geen plastic in gooit.

Sommige mensen denken dat een allesbrander er is om alles te verbranden idd.

Misschien is dat wel het probleem?
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:46 Bericht 

BMW-gek schreef:
Ik heb een dovre houtkachel staan en kan nagenoeg bijna alles stoken wat ik wil. zie bijna geen rook heb dan ook niet zo'n kap erboven

Als de temp goed is, het hout droog, de luchtschuif goed staat, dan rookt een kachel bijna niet.

Gooi je er nat hout in, dan komt t ding niet op temp. en gaat continu roken.
Als je hem dan ook nog knijpt door de luchtschuif klein te zetten, krijg je helemaal een onvolledige verbranding.

Dus die lui kunnen ooknog geeneens stoken.

Die kap zorgt er nog s voor dat de teringzooi mooi omlaag komt.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 21:49 Bericht 

Tukker_Pat schreef:
3 pagina's vol op Juridisch in 5 uur tijd, en het is niet eens FS gerelateerd. :slotje:

Ik ben blij dat mijn fs vrienden mij goede raad geven, het heeftook wel een juridisch tintje nl.

En bovendien zie ik wel meer juridische zaken passeren die niet allemaal fs gerelateerd zijn.

In dit geval voel ik me fs gerelateerd. 8)

Laatst bijgewerkt door Vernederland op di 25 maart 2008, 1:28, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Guppenklup
Master
ma 24 maart 2008, 21:51 Bericht 
Tukker_Pat schreef:

:kniktja: :slotje:
Offline blackevil
Master
ma 24 maart 2008, 21:55 Bericht 
freudeamfahren schreef:

oooh dat filmpje..

die heeft iedereen toch al onderhand al gezien??
Offline boersma
Master
ma 24 maart 2008, 22:08 Bericht 
ik niet, waar gaat dit over? (mag ook per pb ;-) )
Offline Freddy
Master
ma 24 maart 2008, 22:13 Bericht 
Superkoerier! schreef:
Vernederland schreef:

Iets gemist Superkoerier?
Vernederland = Eeps K

Boersma schreef:
Nieuwsgierigheid is soms geen goede eigenschap... maar toch ben ik het hier wel...

Het beruchte filmpje 2girls1cup. Ik zou zeggen, blijf nieuwsgierig, dit wil je niet zien.
Hij zal vast niet op youtube staan, daar staan wel de 2girls1cup reactions. Dat is wel grappig (en niet ranzig) en aan de reacties kan je zien hoe het bij jezelf ongeveer zou gaan....
Offline Superkoerier!
Master
ma 24 maart 2008, 22:29 Bericht 
Citaat:
Iets gemist Superkoerier?
Vernederland = Eeps K

Geen idee van gehad. Wel vond ik het LSD-gehalte van de bijdragen van Vernederland van gelijkwaardig niveau als die van Eeps K.
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 22:56 Bericht 

Danke... :schudnee:
Offline scooby!!
Master
ma 24 maart 2008, 22:58 Bericht 
-Joske- schreef:
Afbeelding

da;s maasbracht :thumb:
Offline Vernederland
Master
ma 24 maart 2008, 23:03 Bericht 

Af en toe stoten ze zelfs legionella uit,maar dat boeit niet!
Offline -Joske-
Master
ma 24 maart 2008, 23:12 Bericht 
Nee idd, wind staat toch nooit deze kant op. :wink:

@ Scooby!!, is idd maasbracht, foto is gemaakt vanuit Heel. :wink: Kom je hier uit de buurt ofzo?
Offline Swestdijk
Master
ma 24 maart 2008, 23:17 Bericht 
blackevil schreef:
freudeamfahren schreef:

oooh dat filmpje..

die heeft iedereen toch al onderhand al gezien??

Dat dacht ik dus ook.. Is al ff geleden zeg dat ik die gezien heb..
Was het bijna vergeten.... Het tweede deel is waar mogelijk nog smeriger, two girls, one finger of zo.. Maar goed, ik zou dus niet kijken als ik jullie was (f)
Offline Marcel
FS medewerker
ma 24 maart 2008, 23:43 Bericht 
Goed.. en nu weer een beeeeetje on-topic mensen. :x
 [ 260 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende