Pagina 5 van 6  [ 260 berichten ]
Offline Vernederland
Master
wo 26 maart 2008, 19:50 Bericht 

mistery schreef:
ik hoop dat je nog heel lang mag genieten van je overlast. (f)

Ik ga op jouw maar de woorden van gewaardeerd lid regio plakken:

Trollin. :boos:
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 26 maart 2008, 21:19 Bericht 
Maserati Teun schreef:
mistery schreef:

:thumb: :thumb:

Teun, ik snap werkelijk niet waarom je hierin mee gaat? Ik vind het echt een belachelijke reactie van Mystery.
Offline mistery
Master
wo 26 maart 2008, 21:26 Bericht 
Omdat alles wat leeft en kan zuchten doet wat hij of zij wilt daar heeft verneder last van.
Offline mistery
Master
wo 26 maart 2008, 21:27 Bericht 
@Martijn zondag na 16:00 zin in bakkie koffie/thee bij mij?
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 26 maart 2008, 21:42 Bericht 
Hoezo? En waarom na 16:00?

Je reactie slaat gewoon nergens op. En ik snap niet waarom Teun daar 2 dikke duimen tegenaan gooit? Iemand de kanker toewensen zou dan not done zijn, maar iemand tyfhusherrie toewensen mag wel?

Jij zit toch in de nachtdienst? Hoe zou jij het vinden als je buurman de radio op 10 zet gedurende de dag, terwijl die weet dat jij dan wil slapen, maar dat dat hem gewoonweg niet boeit want HIJ wil naar die radio luisteren en JIJ moet maar zo tolerant zijn om dat te gedogen, vindt hij.

Ik denk dat jij daar niet echt vrolijk van kan worden. En, in tegenstelling tot jij en blijkbaar dus ook anderen, kan ik mij erg goed inleven in wat Vernederland daarin meemaakt. Zoals ik al wel eens had gemeld zijn mijn ouders erom verhuisd. Ze waren het spuugzat om de gehele lente/zomer iedere zaterdag/zondag om de minuut van die bleeridioten voorbij te horen komen. Je kan bijna zeggen dat de hartaanval van mijn vader daar ook mede door veroorzaakt werd.
Want waar ze woonden, dat was echt een mooie plek, totdat de bleerpijp z'n opkomst kreeg en iedere wannabe opeens onder z'n 1.2 Corsa zo'n rioolding moest leggen.
Offline red devil1
Master
wo 26 maart 2008, 21:44 Bericht 
de buurvrouw al gesproken???
Offline Christafari
Master
wo 26 maart 2008, 22:20 Bericht 
Martijn schreef:

Je reactie slaat gewoon nergens op. En ik snap niet waarom Teun daar 2 dikke duimen tegenaan gooit? Iemand de kanker toewensen zou dan not done zijn, maar iemand tyfhusherrie toewensen mag wel?

Jij zit toch in de nachtdienst? Hoe zou jij het vinden als je buurman de radio op 10 zet gedurende de dag, terwijl die weet dat jij dan wil slapen, maar dat dat hem gewoonweg niet boeit want HIJ wil naar die radio luisteren en JIJ moet maar zo tolerant zijn om dat te gedogen, vindt hij.

Ik denk dat jij daar niet echt vrolijk van kan worden. En, in tegenstelling tot jij en blijkbaar dus ook anderen, kan ik mij erg goed inleven in wat Vernederland daarin meemaakt. Zoals ik al wel eens had gemeld zijn mijn ouders erom verhuisd. Ze waren het spuugzat om de gehele lente/zomer iedere zaterdag/zondag om de minuut van die bleeridioten voorbij te horen komen. Je kan bijna zeggen dat de hartaanval van mijn vader daar ook mede door veroorzaakt werd.
Want waar ze woonden, dat was echt een mooie plek, totdat de bleerpijp z'n opkomst kreeg en iedere wannabe opeens onder z'n 1.2 Corsa zo'n rioolding moest leggen.

Tuurlijk, dat zouden we allemaal hinderlijk vinden. Het probleem is een beetje dat Eeps hier gewoon niks meer goed kan doen, maakt niet meer uit wat ie post, er wordt toch wel op 'm geschoten. Beetje jammer.

@ Freddy, jaaaa je had gewaarschuwd, maar zo nieuwsgierig als ik ben toch ff gekeken. Gatverdamme! Was net een lekker broodje kaassouflé aan het maken maar daar heb ik even mee gewacht :nah:
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 26 maart 2008, 22:32 Bericht 
Bij mij begint anders de indruk te leven dat sommigen het erom doen.

Wat ik eigenlijk jammerder vind is dat er dan een reactie wordt gegeven, in dit geval Mystery, waarop dan 2 dikke duimen volgen. Dat snap ik dus niet.

Als je hele huis de hele dag stinkt naar de rook, kan ik me dat best voorstellen. En dan niet 1 dagje of zo, maar dagen achter elkaar. Ja, dat wordt dan akelig vervelend. Ik geloof niet dat er hier iemand zal zijn die dan zegt: Nee hoor, geen probleem dat al mijn schone kleren naar een kampvuur ruiken.

Laatst bijgewerkt door Martijn op wo 26 maart 2008, 22:36, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Christafari
Master
wo 26 maart 2008, 22:36 Bericht 
Dat bedoel ik (f)
Offline mistery
Master
do 27 maart 2008, 8:08 Bericht 
Martijn schreef:

Gewoon voor de gezelligheid
zondag ochtend dienst van 03:30 tot 14:00.

Ja je kan het Teun ook zelf vragen.
En over kanker gesproken niet alleen een vriendin is deze week hier aan
overleden maar hoorde vannacht dat dinsdag 1 van onze collega`s
hier aan heen mocht gaan.
en tiefus durf het niet eens goed tespellen...
dus ik hoop ook dat jij niet bedoeld dat ik iemand ook dit heb toegewenst.

Ja dat klopt ik werk 3 ploegen en het weekend door..
dus het is ook niet raar dat ik dan zn beetje 80 uur in week werk.
Mijn buren weten dit en houden hier rekening mee dus ook andersom

nee ik heb hier geen sjonniebakken de heledag door straat heen en weer sjarren, maar ik sta open voor Rick om mij en andere mensen telaten zien
van kijk zo woon ik - filmpje - maar er komt geen filmpje.

Offline JBHC
Die hard
do 27 maart 2008, 10:35 Bericht 

Christafari schreef:

Citaat:
Het probleem is een beetje dat Eeps hier gewoon niks meer goed kan doen, maakt niet meer uit wat ie post, er wordt toch wel op 'm geschoten. Beetje jammer.

En dat heeft hij vast niet aan zichzelf te danken?
Echt, als je bv in een topic over het schrappen van standaard(!) motoren races op het tt-circuit van assen gaat roepen dat je dat geweldig vind omdat je tegen herrie bent wat verwacht je dan? Eeps/Vernederland of hoe die ook mogen heten, lokt de reacties zelf uit. En als die reacties niet bevallen gaat ie zeuren.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
do 27 maart 2008, 11:28 Bericht 
Martijn schreef:
Maserati Teun schreef:
mistery schreef:

:thumb: :thumb:

Teun, ik snap werkelijk niet waarom je hierin mee gaat? Ik vind het echt een belachelijke reactie van Mystery.

Ik heb een reactie via een PB naar je gestuurd.
Offline Christafari
Master
do 27 maart 2008, 12:50 Bericht 
JBHC schreef:
Christafari schreef:

Citaat:
Het probleem is een beetje dat Eeps hier gewoon niks meer goed kan doen, maakt niet meer uit wat ie post, er wordt toch wel op 'm geschoten. Beetje jammer.

En dat heeft hij vast niet aan zichzelf te danken?
Echt, als je bv in een topic over het schrappen van standaard(!) motoren races op het tt-circuit van assen gaat roepen dat je dat geweldig vind omdat je tegen herrie bent wat verwacht je dan? Eeps/Vernederland of hoe die ook mogen heten, lokt de reacties zelf uit. En als die reacties niet bevallen gaat ie zeuren.

Jij gaat zeuren als iemand zn mening je niet bevalt. Dat hij die races geschrapt wil hebben (mening) is dus een reden om maar een hetze tegen hem te beginnen?
Ja, in het nabije verleden was normaal discussiëren niet echt zijn sterkste punt maar ik vind dat dat nu wel redelijk gaat. Alleen kan Eeps niks normaal zeggen zonder dat ie afgebrand wordt, puur door het verleden.
Offline Martijn
FS Webmaster
do 27 maart 2008, 13:25 Bericht 
Wat Christafari zegt.
Offline Worf
Master
do 27 maart 2008, 13:25 Bericht 
mistery schreef:

IK ook. Want zodra hij ervan geniet is het geen overlast meer.... :[ (f)
Offline JBHC
Die hard
do 27 maart 2008, 13:46 Bericht 

HETZE
•campagne •drijfjacht •haatcampagne •kwaadwillige campagne •lastercampagne •ophitsing •hatelijke campagne

Ik zie geen hetze.

Mensen zijn hier niet gegroepeerd ofzo en er wordt ook geen lastercampagne gevoerd. Er is wel sprake van enige ophitsing maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit voornamelijk van de kant van Eeps komt.

Iedereen reageert gewoon individueel op Vernederland aka Eeps. En inderdaad meestal nogal negatief maar daar heeft hij het toch zelf naar gemaakt? In zijn geval blijft z'n verleden hem vooralsnog achtervolgen. :kniktja:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 13:46 Bericht 

Voeg aub iets zinvols toe.
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 13:47 Bericht 

JBHC schreef:
HETZE
•campagne •drijfjacht •haatcampagne •kwaadwillige campagne •lastercampagne •ophitsing •hatelijke campagne

Ik zie geen hetze.

Mensen zijn hier niet gegroepeerd ofzo en er wordt ook geen lastercampagne gevoerd. Er is wel sprake van enige ophitsing maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit voornamelijk van de kant van Eeps komt.

Iedereen reageert gewoon individueel op Vernederland aka Eeps. En inderdaad meestal nogal negatief maar daar heeft hij het toch zelf naar gemaakt? In zijn geval blijft z'n verleden hem vooralsnog achtervolgen. :kniktja:

ontopic graag.
Offline Roelf
Master
do 27 maart 2008, 13:52 Bericht 

heb je al met de buurvrouw gesproken?
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 13:53 Bericht 

Ben net thuis, zijn er niet... :boos:
Offline Fredje
Die hard
do 27 maart 2008, 14:35 Bericht 

Dus gisteren de hele dag niet, gisteravond niet, en nu weer niet ?
Begin ik toch dat uitkering trekken in twijfel te trekken.
Offline Freddy
Master
do 27 maart 2008, 14:52 Bericht 
Wat doe jij eigenlijk zo vroeg thuis? :[ :wink:
Offline Fredje
Die hard
do 27 maart 2008, 15:25 Bericht 

Wie zegt dat ik thuis ben ?
Offline FocusWagon
Die hard
do 27 maart 2008, 18:38 Bericht 
Vernederland schreef:

Oh, als ze nooit thuis zijn, zal de overlast ook wel meevallen O:)

(sorry, was te makkelijke grap om te laten liggen :[
Je buren hoeven niet je beste vrienden te zijn, maar een beetje verdraagzaamheid van beide kanten is wel makkelijk. Hopelijk kom je snel tot een goed gesprek met ze, SUCCES! :thumb: )
Offline Worf
Master
do 27 maart 2008, 18:42 Bericht 
Gezien ze houding hier op het forum waag ik dat in twijfel te trekken.
Offline Mdw
Master
do 27 maart 2008, 18:50 Bericht 
Vernerderland wat vinden de andere buuren eigenlijk van die buurvrouw van jou? (met haar rookgordijn)
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
do 27 maart 2008, 18:58 Bericht 
5 pagina's al..... :o :nah: :x
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:21 Bericht 

Ik hoop dat dat geen probleem is?

Of zullen we het maar op slot gooien voor 't te lang wordt?

Als alle onzinnige/haatdragende/insinuerende/asociale etc opmerkingen achterwege bleven waren het waarschijnlijk maar 2 pagina's. :boos:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:22 Bericht 

Mdw schreef:
Vernerderland wat vinden de andere buuren eigenlijk van die buurvrouw van jou? (met haar rookgordijn)

Die zijn daar ook verre van blij mee, maar te bescheiden er iets van te zeggen.

Helaas moet dat toch iemand doen, daarom offer ik me op.
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
do 27 maart 2008, 19:23 Bericht 
Vernederland schreef:

Als alle onzinnige/haatdragende/insinuerende/asociale etc opmerkingen achterwege bleven waren het waarschijnlijk maar 2 pagina's. :boos:

Nee hoor, geen probleem. Ik ben gewoon verbaasd, magdanie?

En als je het op slot wilt hebben, je geeft maar een gil.

Laatst bijgewerkt door Tukker_Pat op do 27 maart 2008, 19:23, in totaal 1 keer bewerkt
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:23 Bericht 

Worf schreef:

Ga aub weg uit dit topic. :dag:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:35 Bericht 

FocusWagon schreef:
Vernederland schreef:

Oh, als ze nooit thuis zijn, zal de overlast ook wel meevallen O:)

(sorry, was te makkelijke grap om te laten liggen :[
Je buren hoeven niet je beste vrienden te zijn, maar een beetje verdraagzaamheid van beide kanten is wel makkelijk. Hopelijk kom je snel tot een goed gesprek met ze, SUCCES! :thumb: )

Helaas valt de overlast niet mee. :schudnee:

Dat ze nu net nu niet thuis zijn kan ik ook niets aan doen.
(ben nu 4 keer onverrichter zake daar geweest in totaal)
Normaal zijn ze altijd thuis, behalve natuurlijk als je ze wil spreken....

De relatie is nog steeds goed, en dat wil ik, als al eerder gezegd, zo houden.
Dat neemt niet weg dat ik haar reeds eerder aansprak op haar gedrag en ze daar tot nu maling aan heeft gehad.

Ik zeg het haar nu voor de laatste keer, en bij wederom overlast stap ik naar woningstichting en gemeente.
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:36 Bericht 

Fredje schreef:
Dus gisteren de hele dag niet, gisteravond niet, en nu weer niet ?
Begin ik toch dat uitkering trekken in twijfel te trekken.

Dat moet jij weten.
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:37 Bericht 

Freddy schreef:
Wat doe jij eigenlijk zo vroeg thuis? :[ :wink:

Wat installatiematerialen halen, emailcheck, fscheck, en weer weg.
Offline HAW2006
Master
do 27 maart 2008, 19:38 Bericht 
Vernederland schreef:

Ben even aan het tellen geweest.
Totaal aantal gepost: 230
Aantal post Vernderland: 77
M.a.w. 1/3 van de postings zijn van jezelf.
Offline Worf
Master
do 27 maart 2008, 19:39 Bericht 
Vernederland schreef:
Worf schreef:

Ga aub weg uit dit topic. :dag:

OK. Heb je trouwens mijn eerste tip al eens overwogen te gebruiken? :dag: :dag: :dag: :dag:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 19:44 Bericht 

HAW2006 schreef:
Vernederland schreef:

Is dat belangrijk?

Als ik niet reageer krijg je verwijten van: er zal wel nooit geantwoord worden...

Geef je wel steeds antwoord, ben je te nadrukkelijk aanwezig....

Wat boeit het nou hoeveel iemand post/antwoordt???

Het 'rare' getrol hier neemt maar geen einde.
Offline Jurjen
FS medewerker
do 27 maart 2008, 19:53 Bericht 
HAW2006 schreef:
Vernederland schreef:

Aub mensen, doe een nuttige bijdrage of géén bijdrage.
Hij is hier om juridische hulp en niet voor gezeur.
Offline Martijn
FS Webmaster
do 27 maart 2008, 20:14 Bericht 
Wilde net hetzelfde zeggen: Blijven we nou aan de gang?
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
do 27 maart 2008, 20:22 Bericht 
Dat zeg ik. 5 pagina's stierenstront in Juridisch in slechts 3 dagen. Deze topic staat met stip op 1 in Juridisch.

:slotje:
Offline Mdw
Master
do 27 maart 2008, 20:30 Bericht 
Vernederland schreef:
Mdw schreef:

Die zijn daar ook verre van blij mee, maar te bescheiden er iets van te zeggen.

Helaas moet dat toch iemand doen, daarom offer ik me op.

Nu even weer over naar het onderwerp "overlast buren'' , ik weet dat sommige gemeentes hier regelgeving op het gebied van rookkanaal en afvoeren en schoorsteenen hebben , heb je al eens geinformeerd bij je gemeente? :wink:

Ohw ff een tippie van deze kant af , reageer alleen op het onderwerp en niet steeds op dat 'geneuzel' :schudnee:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 20:55 Bericht 

Er zijn hier al gemeentelijke wetgevingen genoemd, met artikelnummer.

Ik wil echter eerst de zaak nogmaals bespreken met die vrouw.

Zo'n stap naar een gemeente is een rigoreuze (zo voel ik het), daarna kan het nooit meer goed komen.

Ik wil ze eerst confronteren met mijn herhaalde klacht en filmpje, als ze daar vreemd op reageren stap ik naar de gemeente en woningstichting.
Offline Mdw
Master
do 27 maart 2008, 21:00 Bericht 
Huurt je buurvrouw het huis ?
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 21:02 Bericht 

Ja, maar lees anders eerst even alle antwoorden,het meeste staat er al in. (f)
Offline Mdw
Master
do 27 maart 2008, 21:13 Bericht 
weet je wel hoeveel paginas het zijn? :lol: , maar ga het allemaal even lezen , het topic is nu eindelijk tot rust gekomen (f)
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 22:10 Bericht 

Update:

Net HET gesprek gehad....

Nou ja, gesprek, gesprek, het was meer mij praten, zij schouders ophalen.
Daarop heb ik het filmpje maar laten zien.

Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze niet begreep dat de rook naar beneden kwam.

Toen heb ik haar uitgelegd dat het zeer waarschijnlijk komt door de kap op de schoorsteen.

Daarop zei ze: Iek weet niet wat moet doen nu?

Moet iek bedrijf komen laten?

Toen heb ik haar voorgesteld om een test te doen, een tijdje die kachel gebruiken zonder die kap....

Daar had ze geen probleem mee! (gelukkig)

Vervolgens de vraag wie dat dan gaat doen?

Daarop heb ik mezelf aangeboden dat te doen.

Zo hebben we het gesprek beeindigd.

Dus zeeeer binnenkort loopt ondergetekende over het dak naar kap en demonteert deze vakkundig.
En brengt deze meteen naar oudijzerboer
Offline Christafari
Master
do 27 maart 2008, 22:29 Bericht 
Als je maar voorzichtig doet. Eerst even in 4 stukken zagen en dan naar oud ijzerboer! :thumb:
Offline Vernederland
Master
do 27 maart 2008, 22:35 Bericht 

En dan een rekening sturen :lol: 450 euro verwijderingsbijdrage
Offline Christafari
Master
do 27 maart 2008, 22:42 Bericht 
Das wél humor! :lol:
Offline mr. mcduc
Die hard
do 27 maart 2008, 22:48 Bericht 
Vernederland schreef:
Update:

Net HET gesprek gehad....

Nou ja, gesprek, gesprek, het was meer mij praten, zij schouders ophalen.
Daarop heb ik het filmpje maar laten zien.

Dus zeeeer binnenkort loopt ondergetekende over het dak naar kap en demonteert deze vakkundig.
En brengt deze meteen naar oudijzerboer

Hieruit concludeer ik dus:

Dat je dus inderdaad de eerste keer niet goed bent overgekomen en dat gewoon nog wat meer praten effectiever was?

Dat woningbouw en politie erbij halen niet meteen de juiste stappen waren?

Polen toch wat menselijker zijn dan je in eerste instantie deed voorkomen?
 [ 260 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende