Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
Offline WVR
Pro
di 07 jul 2009, 20:05 Bericht 
Allen,

In Belgie heb ik een parkeerboete gekregen van EUR 20,--.

Gewoon negeren en kijken wat er gebeurt? Of krijg ik anders problemen als ik weer in Belgie ben (dezelfde plaats).

BTW: nog even de zoekfunctie gebruikt, en zoeken op 'parkeerboete Belgie' leverde geen resultaten op.

Thnx... voor het meedenken.

WVR

Offline Loekieloekie
Die hard
di 07 jul 2009, 20:37 Bericht 
Wat heb je binnengekregen? Als het uit belgie is zou je dat kunnen doen.
Maar ben ervaringsdeskundige dat ze een behoorlijk eind uit hun weg gaan voor een klein bedrag. Moest 3 a 4 jaar geleden 50 euro betalen voor een paar km te hard op de ring antwerpen.
Hierop heb ik struisvogelpolitiek toegepast en die hebben ze voor laten komen, omdat ik niet aanwezig was kreeg ik een hele mooie brief van een gerechtsdeurwaarder of ik 300 wou lappen. Daarna niets meer van vernomen maar moest wel afgelopen winter net langs belgie rijden omdat ik daar nu ongetwijfeld nog wat open heb staan. Nu een andere leasebak dus ik kan weer door belgie. Mist ze voorlopig niet mijn naam in een computer kunnen intypen met mij erbij.

Of je dat over wilt hebben voor 20 eu?. Zou gewoon lekker betalen als je wel eens in belgie komt.

Offline WVR
Pro
di 07 jul 2009, 21:26 Bericht 
Loekieloekie schreef:
Wat heb je binnengekregen?

Dat is een 'Parkeerbiljet'. Volgens mij is dat een gemeentelijke naheffing (net zoals in Nederland) en geen 'Muldertje'.

Er staat wel een rekeningnummer gemeld, alleen geen IBAN/BIC.

Thnx... WVR

Offline Vjenne
Master
di 07 jul 2009, 21:46 Bericht 
Oh ja, ik heb ook nog een flitsbon uit belgie openstaan. €60,-

Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner'13
di 07 jul 2009, 21:47 Bericht 
WVR schreef:
Er staat wel een rekeningnummer gemeld, alleen geen IBAN/BIC.

Dan stopt het daar dus al, kunt moeilijk geld van een nederlandse naar een belgische rekening sturen als je die niet hebt :lol:

Offline WVR
Pro
di 07 jul 2009, 22:42 Bericht 
Mr. Bean schreef:
Dan stopt het daar dus al, kunt moeilijk geld van een nederlandse naar een belgische rekening sturen als je die niet hebt

Even advocaat van de duivel: er staat wel een adres waar je langs kunt gaan om het kontant af te rekenen............
Groetjes... WVR

Offline Loekieloekie
Die hard
wo 08 jul 2009, 8:55 Bericht 
WVR schreef:
Even advocaat van de duivel: er staat wel een adres waar je langs kunt gaan om het kontant af te rekenen............
Groetjes... WVR

Tuurlijk je gaat naar belgie rijden om 20 euro af te tikken?

Maar je hebt alleen nog een bon onder je ruitenwisser aangetroffen? Zolang je nog geen echte post hebt uit belgie hoef je toch nog niets te doen. ALs je hier zon mooi geel velletje onder je ruitenwisser vind zul je ook moeten wachten op de daadwerkelijke beschikking.

[ 7 berichten ]