Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
Offline Cbr
Eendagsvlieg
vr 02 feb 2007, 10:40 Bericht 

Mijn situatie was het volgende:

Ik reed door een dorp, waar in vanuit mijn ogenhoeken een politiewagen zag staan op een parkeerterrein. Nix aan de hand, ik rij door.. Binnen 2 minuten zitten ze achter mij " stop politie " Mij van geen kwaad bewust, gelijk uit de auto gestapt.

Hier werd mij verteld dat ik aan het bellen was ( geen telefoon vastgehouden, of gebeld )( bekeuring staat " telefoon vasthouden " ) De agenten tot 3 x uitgelegd dat dit niet het geval was, en dit kracht bij proberen te zetten dmv het laten zien van een bluetooth carkit waar de telefoon automatische verbinding mee maakt bij het op contact zetten van de auto. De telefoon uit de auto gehaald, hiermee gebeld om aan te tonen dat het geen toegevoegde waarde heeft om de tel. vast te houden, deze geeft namelijk toch geen enkel geluid oid af, alles loopt via de carkit. auto uitgezet, getracht de sleutels en telefoon aan de agenten in kwestie te overhandigen met de vraag het zelf te doen,om mijn standpunt kracht bij te zetten dat het technisch gezien zo in elkaar steekt.

De agent zei mij letterlijk " ik ben niet technische onderlegt " waarop hij waarschijnlijk doelde dat hij bovenstaande motivatie niet kon plaatsen.

Ook ben ik na dit hele verhaal nog langs het bureau gegeaan, met de vraag of een andere agent naar de bovenstaande getoonde situatie wou kijken ( wees mij enkel gewezen op het indienden van een bezwaarschrift)

Nu luidt mijn vraag, wat moet ik doen ?! Heb inmiddels de bekeuring van 130 al binnen ... :(

Mvg,

Offline PIT
Master
vr 02 feb 2007, 10:45 Bericht 
Waardoor heben de agenten dan het idee gekregen dat jij een telefoon in de hand hebt gehad??

Offline PIT
Master
vr 02 feb 2007, 10:48 Bericht 
D U B B E L
======== :slotje: :slotje: :slotje:

Offline Martijn
FS Webmaster
vr 02 feb 2007, 10:50 Bericht 
Omdat ie even aan z;n oor aan het krabbelen was?

In ieder geval weer een burger die weer een bezwaartje kan sturen, vervolgens standaard afwijs bezwaarschrift krijgt en het er maar bij laat zitten........

Offline Sandeman
FS medewerker
vr 02 feb 2007, 10:51 Bericht 
PIT schreef:
D U B B E L
======== :slotje: :slotje: :slotje:

Driedubbel zelfs:

http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... ht=#920264
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... ht=#914544
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... ht=#914537

(f)

Offline frank_b
Laat zich horen
vr 02 feb 2007, 10:55 Bericht 
Tis ook wel veel geld: 3 maal 130 pleurie voor 1 keer niet bellen (f)

Offline Harold
FS Meldingen
vr 02 feb 2007, 11:11 Bericht 
Deze gaat in iedergeval ff op slot, teveel topics over hetzelfde onderwerp door dezelfde topicstarter.

[ 7 berichten ]