Postingstijd interval gedetecteerd van 98.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 86 berichten ]
Offline A(u)30#
Master
ma 09 jan 2012, 10:01 Bericht 
bron
Citaat:
brannettel uit Twijzelerheide zondag 08 januari 2012
20:11 uur
Tja har favorieten op Facebook binne : Politie op je hielen. Overtreders en Traumacenter. Kin ik my nowol wat by foarstelle.

:lol: droge Friese humor
Offline Aanhanger
Master
ma 09 jan 2012, 10:08 Bericht 
Ze is ook fan van de Bob campagne zo staat op haar profiel. :colaatje:
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 10:14 Bericht 
Ze hep ook facebook! http://www.facebook.com/profile.php?id=1304546698
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284736_1906401662133_1304546698_31649613_5543334_n.jpg
Offline Aanhanger
Master
ma 09 jan 2012, 10:16 Bericht 
Ik zou die foto weghalen; redelijke kans dat dit de goede is maar er zijn meerdere naamgenoten op facebook.
Offline A(u)30#
Master
ma 09 jan 2012, 10:19 Bericht 
yep ik zie het, ook GT5 fan.
verder een link naar http://www.kleertjes.com/home.html
En dan krijg ik het ff te kwaad, hoop toch niet dat ze kinderen heeft.
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 10:22 Bericht 
Uhuh, een duitse en een franse...

Volgens haar facebook is ze ook geinteresseerd in de facebookpagina van de BOB-campagne :roflol:

Favoriete TV-programma's:

- House
- Overtreders
- Beach Patrol
- Trauma Centrum
- POLITIE OP JE HIELEN

Op haar wall de horoscoop van zaterdag:
Citaat:
Je kunt nu best een beetje plezier gaan maken. Je bent in een uitstekend humeur en veel dingen komen nu goed op gang.

You couldn't make this shit up! :woop:
Offline Guppenklup
Master
ma 09 jan 2012, 13:44 Bericht 
Nuttig hoor, rijbewijs invorderen :fp:
Offline RucphenNB
Master
ma 09 jan 2012, 14:17 Bericht 
geelhoed schreef:

Zou er zo mee af kunnen spreken om na 5 wijntjes de taxi naar huis te nemen. :x :x
Offline bruintje beer
Master
ma 09 jan 2012, 14:18 Bericht 
:nothanks: meiske heeft professionele hulp nodig.
Offline GerbenT
Master
ma 09 jan 2012, 14:20 Bericht 
geelhoed schreef:
- POLITIE OP JE HIELEN

niet helemaal "- politie van voren"
Offline bruintje beer
Master
ma 09 jan 2012, 14:25 Bericht 
geelhoed schreef:
Uhuh, een duitse en een franse...
Ik vind het wel een beetje kort door de bocht om te veronderstellen dat iedere Sabine Paulussen een facebookpagina heeft.
Lijkt een beetje op Amerikaanse bewijsvoering :x
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 14:28 Bericht 
Niks amerikaans, gewoon Mulder: Guilty till proven innocent.
Offline viffer
Master
ma 09 jan 2012, 14:35 Bericht 

bruintje beer schreef:
Ik vind het wel een beetje kort door de bocht om te veronderstellen dat iedere Sabine Paulussen een facebookpagina heeft.

Hoeveel personen zouden er in Hallum (met op 1-1-2009 2758 inwoners) wonen die Sabine Paulussen heten en een Alfa hebben met het kenteken 74-TH-VP?
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 14:39 Bericht 
Ahhh, playing the odds, are you? :lol:

DE foto van de Alfa in haar FB fotoboek is wel een beetje een give-away niet?
Offline RucphenNB
Master
ma 09 jan 2012, 14:54 Bericht 
bruintje beer schreef:
meiske heeft professionele hulp nodig

Daarom:
RucphenNB schreef:
Zou er zo mee af kunnen spreken om na 5 wijntjes de taxi naar huis te nemen.
Offline bruintje beer
Master
ma 09 jan 2012, 14:59 Bericht 
geelhoed schreef:
DE foto van de Alfa in haar FB fotoboek is wel een beetje een give-away niet?
Ik mag niet op facebook :nocheer:
Hoewel... eigenlijk is dat gewoon :cheer:
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 15:01 Bericht 
Ik heb de account van mijn vrouw misbruikt. :wink:
Offline bruintje beer
Master
ma 09 jan 2012, 15:05 Bericht 
GertJan schreef:
Hoeveel personen zouden er in Hallum (met op 1-1-2009 2758 inwoners) wonen die Sabine Paulussen heten
Nou..
*bromt iets over inteelt*
Offline viffer
Master
ma 09 jan 2012, 15:08 Bericht 

:duh: Quote wel afmaken hé, zo had ik de stelling ook niet aangedurfd.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
ma 09 jan 2012, 15:24 Bericht 
geelhoed schreef:

En dan is het nodig om haar foto (als zij het al is) hier te posten. Ik vind het niet kunnen.
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 15:28 Bericht 
Jij kunt het platrijden van politieagenten wel waarderen, dat begrijp ik.
Offline RucphenNB
Master
ma 09 jan 2012, 15:31 Bericht 
geelhoed schreef:

Contradictie extremis.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
ma 09 jan 2012, 15:35 Bericht 
geelhoed schreef:

Je mag begrijpen wat jij wilt, maar ik heb dat gezegd of gesuggereerd?
Online geelhoed
Master
ma 09 jan 2012, 15:39 Bericht 
Ik ken je oneliners. (f)

Mevrouw hier is gewoon een rot element. En ik wist niet dat je je mening over schandpalen had bijgesteld:
post2356574.html?hilit=schandpaal#p2356574
post861040.html?hilit=schandpaal#p861040
post504480.html?hilit=schandpaal#p504480 (Down under zijn ze goed bezig. :thumb:)
Offline NiksNut
Pro
di 17 apr 2012, 14:06 Bericht 
Citaat:
Tegen de 23-jarige Hallumse, die op 7 januari in Oudega (Sm) met 100 kilometer per uur op een politieblokkade inreed, is dinsdag 1,5 jaar cel geëist. De officier van justitie vindt dat de Leeuwarder rechtbank een rijontzegging van drie jaar op moet leggen en acht maanden voorwaardelijke celstraf. Gedragsdeskundigen en de reclassering vinden dat de vrouw zo snel mogelijk behandeld moet worden. De officier van justitie vindt de feiten echter te ernstig om ze af te doen met een korte gevangenisstraf

De Hallumse kan zich de botsing niet herinneren. Ze zei dat ze naar huis wou en dat dat het enige was waar ze aan kon denken. Volgens gedragsdeskundigen is er van alles met de vrouw aan de hand. Ze weet pas sinds kort dat ze pdd-nos heeft, een autistische stoornis. Ze moet behandeld worden, en dat wil ze ook wel, alleen is nog niet bekend waar en wanneer dat zou moeten.

Vervolgens reed de vrouw met 120 tot 150 kilometer per uur over de Wergeasterdyk, met de politie achter zich aan. Met 100 kilometer scheurde ze door Wergea, waarna ze op de Wartentserdyk snelheden van 170 per uur bereikte. Ze zegt dat ze de blokkade van twee politieauto's op de Sânbuorren in Oudega te laat heeft gezien. Volgens de politiemensen en getuigen die ter plaatse waren gaf de vrouw extra gas toen ze op de twee politiewagens inreed. Een agente kon nog net op tijd uit de auto springen.

De Hallumse kan zich de botsing niet herinneren. Ze zei dat ze naar huis wou en dat dat het enige was waar ze aan kon denken. Volgens gedragsdeskundigen is er van alles met de vrouw aan de hand. Ze weet pas sinds kort dat ze pdd-nos heeft, een autistische stoornis. Ze moet behandeld worden, en dat wil ze ook wel, alleen is nog niet bekend waar en wanneer dat zou moeten. De officier van justitie beschouwt het inrijden op de blokkade in Oudega als een poging tot doodslag.

De knal kwam zo hard aan dat een van de auto's twee keer om zijn as draaide en in de sloot belandde. De Alfa Romeo van de Hallumse kwam na 100 meter tot stilstand. De agente en de collega die in Leeuwarden bijna botste met de Alfa willen beide 522 euro smartengeld van de verdachte. De agente heeft de dood in de ogen gezien, ze ziet in gedachten nog geregeld de koplampen van de zwarte Alfa op zich afkomen. De twee politieauto's zijn gerepareerd. De politie Fryslân vindt dat de Hallumse voor de kosten -ruim 40.000 euro- moet opdraaien. Uitspraak: 1 mei.

Bron: Waldnet
Offline Aanhanger
Master
di 17 apr 2012, 14:16 Bericht 
NiksNut schreef:
De twee politieauto's zijn gerepareerd.

WTF? Hebben ze de voorkant van de ene aan de achterkant van de ander gelast ofzo?
Offline Maserati Teun
FS medewerker
di 17 apr 2012, 14:21 Bericht 
Aanhanger schreef:
WTF? Hebben ze de voorkant van de ene aan de achterkant van de ander gelast ofzo?

Afbeelding

Repareren??????
Offline Aanhanger
Master
di 17 apr 2012, 14:24 Bericht 
Die 42NFS8 die in de sloot ligt met afgebroken achterwiel rijdt inderdaad weer.
Offline Marten320TD
Master
di 17 apr 2012, 15:00 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Repareren??????

Uitdeuken zonder spuiten......
Offline tjappie (Guus)
Master
di 17 apr 2012, 15:39 Bericht 
Je staat tegenwoordig te kijken, wat ze allemaal nog kunnen maken, ipv totall los verklaren :o
Offline Mdw
Master
di 17 apr 2012, 21:14 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Repareren??????

Kwaliteit dat VeeWee :x , ik hoef die auto niet 2dehands :nothanks:

Meer foto's > http://www.112nederland.nl/Friesland/ni ... kkade.html
Offline Sandeman
FS medewerker
di 01 mei 2012, 13:21 Bericht 
Citaat:
1 jaar cel voor rammen politieblokkade

De 23-jarige Hallumse die op 7 januari inreed op een politieblokkade, is door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een celstraf van een jaar, plus acht maanden voorwaardelijk en een rijontzegging van drie jaar. De officier van justitie eiste twee weken geleden anderhalf jaar onvoorwaardelijk celstraf. Omdat de Hallumse nauwelijks een strafblad heeft en omdat er sprake is van ernstige psychiatrische problemen viel de uiteindelijke straf lager uit dan de eis.

De vrouw is bovendien bereid een behandeling te ondergaan. De rechtbank vindt dat zij zich schuldig heeft gemaakt aan een poging tot doodslag, toen ze met 100 kilometer per uur met haar Alfa Romeo inreed op de blokkade van twee politieauto's op de Sânbuorren in Oudega. Een politievrouw kon net op tijd uit een van de auto's springen. Door in te rijden op een politieauto die haar in Leeuwarden het doorrijden moest beletten, heeft de vrouw zich schuldig gemaakt aan een poging tot zware mishandeling.

De Hallumse komt onder toezicht van de reclassering en ze moet zich laten behandelen. Ze moet aan de politiemensen die ze bijna heeft aangereden 522 euro smartengeld betalen. De rechtbank wees de door politie Fryslân ingediende schadeclaim -ruim 40.000 euro voor het herstel van twee surveillancewagens- af. De rechtbank stelt dat de politie normaal gesproken all-risk is verzekerd. Het is aan de verzekeraar van de politie om de schade op de Hallumse te verhalen.

http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/37211/1 ... kkade.html
Online geelhoed
Master
di 01 mei 2012, 13:26 Bericht 
Citaat:
De rechtbank wees de door politie Fryslân ingediende schadeclaim -ruim 40.000 euro voor het herstel van twee surveillancewagens- af. De rechtbank stelt dat de politie normaal gesproken all-risk is verzekerd. Het is aan de verzekeraar van de politie om de schade op de Hallumse te verhalen.

Politie all-risk verzekerd?
Offline djee
Master
di 01 mei 2012, 13:32 Bericht 
geelhoed schreef:

Is toch ook niet geheel relavant, schade zal op brokkenpiloot haar verzekering verhaalt worden, all-risk of wa.
Offline Grande
Master
di 01 mei 2012, 14:18 Bericht 
geelhoed schreef:
Citaat:
De rechtbank wees de door politie Fryslân ingediende schadeclaim -ruim 40.000 euro voor het herstel van twee surveillancewagens- af. De rechtbank stelt dat de politie normaal gesproken all-risk is verzekerd. Het is aan de verzekeraar van de politie om de schade op de Hallumse te verhalen.

Politie is toch niet verzekerd?
Offline shootme
Master
di 01 mei 2012, 14:26 Bericht 
Grande schreef:
Politie is toch niet verzekerd?

Die verzekering betalen jij en ik :P

djee schreef:
Is toch ook niet geheel relavant, schade zal op brokkenpiloot haar verzekering verhaalt worden, all-risk of wa.

Volgens mij mag de vrouw dan vervolgens de verzekering weer betalen omdat er opzet in het spel is..
 [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2