Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Offline WNS2.0D
Master
zo 15 jan 2012, 20:29 Bericht 
telegraaf schreef:
AVRO 'dumpt' Leo de Haas
van onze redactie
AMSTERDAM - Leo de Haas is na twintig jaar aan de kant gezet door de AVRO. Voortaan gaat Frits Sissing zijn programma Blik op de Weg presenteren.

"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", legt AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers uit in het AD. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."

Leo de Haas (52) gaat nu achter de schermen aan de slag. De presentator is al sinds begin jaren negentig het gezicht van Blik op de Weg. Hij heeft het programma zelf bedacht.

link
Offline petertjuh
Master
zo 15 jan 2012, 20:40 Bericht 
Staat al in BODW-topic.
Offline WNS2.0D
Master
zo 15 jan 2012, 21:49 Bericht 
Daar kijk ik nooit, en ik neem aan velen met mij. Dat is het probleem met alles op een hoop topics. Leuk om als cafe over een programma te ouwehoeren, maar als er echt iets te melden is bereik je er maar een kleine groep mee.

Kortom, als het aan mij ligt is een blik zonder leo geen blik net als dat Bananasplit niet zonder Ralph kan.
Offline boersma
Master
zo 15 jan 2012, 21:57 Bericht 
Klopt al vind ik blik eigenlijk meestal maar een saai programma.
Ben blij dat ik het dan opgenomen heb en kan spoelen.
Offline WNS2.0D
Master
zo 15 jan 2012, 21:59 Bericht 
Ik vind het vooral jammer dat ze ondanks de vele herhalingen eigenlijk alleen de relatief recente jaargangen herhalen. Ik wil eigenlijk wel weer eens de echt oude series zien. Beetje nostalgie en zien hoe een en ander veranderd is op de weg.

En natuurlijk, hoe Leo veranderd is.....

En als Leo na 20 jaar niet meer wil, sluit het project dan ook af!
Offline Warmaster
Master
ma 16 jan 2012, 7:35 Bericht 
Zoals ik het lees wil Leo het wel, maar is ie aan de kant gezet door de AVRO.
Offline Smookey
FS medewerker
ma 16 jan 2012, 7:53 Bericht 
WNS2.0D schreef:
als Leo na 20 jaar niet meer wil

WNS2.0D schreef:
Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren

Kwestie van lezen.
Online geelhoed
Master
ma 16 jan 2012, 7:57 Bericht 
Afbeelding
Online A4
Master
ma 16 jan 2012, 8:06 Bericht 
Blik op de Weg is typisch zo'n programma dat ik via uitzending gemist kijk, zodat ik de saaie, nutteloze items kan skippen. De beelden uit videowagens zijn maar mondjesmaat aanwezig soms. Kansloze interviews en quasi interessante info items echter des te meer.
 [ 9 berichten ]