Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Offline Smookey
FS medewerker
di 17 jan 2012, 7:29 Bericht 
Televaag schreef:
Commissaris dronken achter stuur

door Claudie Bolster en Germa Graveland
DEN HAAG - Het politiekorps Rotterdam-Rijnmond is ernstig in verlegenheid gebracht nu blijkt dat hoge politiefunctionaris Jan Hoogstraten met oud en nieuw achter het stuur werd betrapt met maar liefst vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed.

Hoogstraten is verantwoordelijk voor de grote evenementen in de Maasstad. Juist hij zou beter moeten weten. Het rijbewijs van de politieman is ingenomen en er is proces-verbaal tegen hem opgemaakt.
Het openbaar ministerie heeft inmiddels strafrechtelijke vervolging ingesteld en het korps een disciplinair onderzoek. „Dit geval is niet anders dan anders. Er wordt niet met twee maten gemeten”, reageert korpschef Frank Paauw.

Gezien zijn voorbeeld-functie juich ik het meten met twee maten helemaal niet verkeerd maar dan wel in de verhogende zin.
Offline Warmaster
Master
di 17 jan 2012, 7:30 Bericht 
media/commissaris-dronken-achter-stuur-t71566.html Ik was eerder. 8)
Offline Smookey
FS medewerker
di 17 jan 2012, 7:31 Bericht 
Warmaster heeft gewonnen idd en weggooien kan niet meer.
Dubbel :slotje:
Offline Groningen
Die hard
di 17 jan 2012, 7:36 Bericht 

Dat zo'n persoon dat niet door heeft, dat zijn functie iets speciaal is. Ik bedoel hun organisatie heeft de bevoegheid om te controleren op alcohol en er bedragen aan vast te hangen tot een zekere hoogte.
 [ 4 berichten ]