Postingstijd interval gedetecteerd van 34.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 95 berichten ]
Offline Vroeg op
Master
vr 02 dec 2011, 19:28 Bericht 
esgigt schreef:
als je van goed eten houdt :duh:

Febo :honger:
KFC :honger:

Wok daar boven :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood:
Offline Freddy
Master
za 03 dec 2011, 2:11 Bericht 
Het zal denk ik met name het parkeer gedeelte zijn, en daar moet je ook over als je bij het hotel wil zijn.
Persoonlijk vind ik er niks mis mee, ik stopte daar nog wel eens voor koffie/peuk, maar er loopt daar een hoop vaag volk rond.
Offline TuxX
Master
za 03 dec 2011, 12:53 Bericht 
Vroeg op schreef:

Febo :honger:
KFC :honger:

Het is een Burger King. Geen KFC.

En tanken deed ik daar sowieso al niet 8)
Offline Freddy
Master
za 03 dec 2011, 13:04 Bericht 
Richting 020 is het een KFC, ri 070 een Burger King
Offline Brave Hendrik
Master
za 03 dec 2011, 16:51 Bericht 
snovvdog schreef:
Bij 1 van mijn doorzoekingen gingen ze zeuren over een aardappelmesje die nog in mijn middenconsole zat, geen bekeuring maar ik vind het wel zwaar overdreven,

Hihi, dan ga ik misschien ook nog wat lol beleven. Ik heb standaard o.a. een niet-geladen koevoet in de auto.
Ze kunnen beter naar mij op zoek gaan voor een leuterpraatje.
Offline laagvlieger
Master
ma 05 dec 2011, 9:59 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Daar lopen schijnbaar criminelen met wapens rond

Van die gasten met laserguns, die automobilisten van geld beroven? O nee, dat was de politie :[
Offline snovvdog
Master
ma 05 dec 2011, 16:44 Bericht 
RucphenNB schreef:
Na een tijdje volgen kregen ze door dat het niet gepast was om zomaar hier rond te rijden.

Ik zou me er niks van aantrekken, is toch redelijk voor de hand liggend, 4 jongeren in de auto waarvan 3 aan de alcohol op een zaterdagavond...

We leven in een land waar je vrij mag lopen/rijden waar je wil. Niemand gaat mij vertellen dat ik ergens op de openbare weg niet mag rijden, daar betaal ik belasting voor.
RucphenNB schreef:
Aandacht vragen = Aandacht krijgen. Zelfs als ik rustig rijd met de racer word ik niet vaak aan de kant gezet. Het zal wel een combi zijn waardoor je de extra aandacht krijgt.

Dat is het probleem juist, vroeger deed ik VEEL gekker, met dezelfde auto, de 1e 9 maanden dat ik deze auto had nooit staande gehouden. Met de Volvo die ik ervoor had nooit, het is de afgelopen tijd ineens.
RucphenNB schreef:
Je vat een hobby zoeken als belediging op, hoe zou een agent denken over de uitlating "hondekop"?

Hetzelfde, alleen jammer dat ik dit volgens de wet niet in zijn gezicht mag zeggen omdat ambtenaartjes natuurlijk beschermd moeten worden anders wordt je met 650€ boete op je vingers getikt.
RucphenNB schreef:
n dan laat ik de rest van je uitspraken over agenten maar buiten beschouwing. Wijze les voor je: Kijk eerst naar je eigen gedrag en opstelling. Ook al zijn die in orde kan je niet oordelen over anderen.

Ik ben gewoon geïrriteerd door agenten die bijdehand gaan doen, vaak genoeg ook goed meegemaakt, een paar vraagjes beantwoord, na snelle controle van rijbewijs zonder bijdehante opmerkingen en ''fijne avond'' weer weggegaan, binnen 2 minuten klaar. Die keer ben ik echt boos over die eenstrepert want hij deed moeilijk en bijdehand. Ook over ''auto doorzoek'' controles ben ik niet erg te spreken, maar dit ligt ook aan de manier waarop.

Een van de keren was het een algemene controle waar ze 50% er uit haalden en ze deden het vlot, zonder zeuren, aardige toon, kon gewoon een praatje maken met de vrouwelijke agente :), vroegen netjes mag dit mag dat, etc.
Een andere keer waren ze gewoon onbeschoft, leek net een ondervraging, en zaten dus te zeuren om kleinigheden ( mijn aardappelmesje en mijn werkhandschoenen in mijn middenconsole), en ik mocht lekker in de wind in mijn t-shirtje blijven wachten, terwijl het toch redelijk voor de hand liggend was dat ik alleen even snel naar de shoarmazaak ging voor een paar biertjes ( traningsbroekje, alleen wit t-shirt, ''net uit bed look'', ik kwam net uit de uitrit van een shoarmazaak met een tasje met 5 biertjes op de passagiersstoel). En zij keken me zo aan alsof ik een inbreker was ivm. met mesje en handschoenen. Ze maakten een heel gestreste indruk en hun toon stond me gewoon niet aan, ze vroegen niet of ik iets goed vond en zaten een beetje mijn auto overhoop te halen.
Offline Vroeg op
Master
ma 05 dec 2011, 16:46 Bericht 
Freddy schreef:
Richting 020 is het een KFC, ri 070 een Burger King

:kniktja: :kniktja: :kniktja:

En de febo heeft lekkere grillburgers. :respect:
Offline puntenrijbewijs
Respect
ma 05 dec 2011, 17:23 Bericht 

Belangrijk om te weten;

De politie is niet bevoegd om je auto te doorzoeken tenzij;

- U zich in een risico gebied bevindt.

Omdat niemand weigert en slaafs mee - werkt zijn ze dat gedoorzoek maar heel normaal gaan vinden.

Toen ik een paar dagen mijn rijbewijs had wou men mij ook controleren en dit heb ik geweigerd. Dat ik niks te verbergen heb wil niet zeggen dat je me zonder gegronde reden mag doorzoeken.

:nono:
Offline Hunswijk
Pro
ma 05 dec 2011, 19:06 Bericht 

Maar in een korte periode zijn er daar in het hotel een paar omgelegd , op de parkeerplaats ook een paar en zijn er daar koffertjes met miljoentje of wat in beslag genomen. De plek is niet pluis en moet worden geschoond.
Offline puntenrijbewijs
Respect
ma 05 dec 2011, 19:10 Bericht 

Prima, maar niet over mijn rug en die van andere normale burgers.
Offline R
Master
ma 05 dec 2011, 19:24 Bericht 
Hunswijk schreef:
Maar in een korte periode zijn er daar in het hotel een paar omgelegd , op de parkeerplaats ook een paar en zijn er daar koffertjes met miljoentje of wat in beslag genomen. De plek is niet pluis en moet worden geschoond.

Probeer eens een waterbed. Je drukt hiér en daar verderop zie je een bolling.

Oplossing: Maak heel Nederland veiligheidsrisicogebied en waarschijnlijk is de criminaliteit daar wel mee opgelost.

Beter is zoals het altijd al was:

En dan kan je wel een veiligheidsrisicogebied hebben, maar echte criminaliteit lost men niet op met toevalstreffers. Iets met bazen en loopjongens.
Online rve123
Master
ma 05 dec 2011, 20:16 Bericht 
Afgelopen vrijdag was in de richting van Den Haag de eerste controle met politie en belastingdienst..
Ben benieuwd naar begin januari. Vooral of ze al het verkeer op de snelweg via de parkeerplaats gaan leiden..

In ieder geval schandalig dat er door middel van een risico-gebied zoveel mogelijk is..
Offline puntenrijbewijs
Respect
ma 05 dec 2011, 20:38 Bericht 

Zo zie je maar, ze maken er direct misbruik van om de normale jan modaal te naaien. Echte criminelen pakken ze hier niet mee.
Offline Vroeg op
Master
ma 05 dec 2011, 20:38 Bericht 
rve123 schreef:
Afgelopen vrijdag was in de richting van Den Haag de eerste controle met politie en belastingdienst..

Zaterdagnacht was er niks.
Offline Freddy
Master
di 06 dec 2011, 12:41 Bericht 

NIMBY
Offline Aanhanger
Master
zo 11 dec 2011, 1:30 Bericht 
Citaat:
Op parkeerplaats 6 messen gevonden
10 dec 2011 | 15:32

HAARLEMMERMEER Bij een controle op de parkeerplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 ter hoogte van Haarlemmermeer heeft de politie vrijdag onder meer zes messen en een 60 centimeter lange ijzeren staaf in beslag genomen.

De parkeerplaats bij het brugrestaurant is sinds 1 december aangewezen als veiligheidsrisicogebied. In het verleden werd de parkeerplaats veel gebruikt voor criminele activiteiten.

Bij de controle van vrijdag zijn in totaal 104 voertuigen gecontroleerd en werden 126 mensen gefouilleerd. De politie vond ook zes keer kleine hoeveelheden drugs. Een bestuurder werd betrapt omdat hij voor de vierde keer in twee jaar reed terwijl hij te veel alcohol had gedronken.

Op vrijdag 2 december werden bij een vergelijkbare actie vier messen en pepperspray in beslag genomen. http://www.rtvnh.nl/nieuws/69989/Op+par ... +gevonden+
Offline umpire
FS medewerker
zo 11 dec 2011, 1:57 Bericht 
De politie is niet bevoegd om je auto te doorzoeken tenzij;

- U zich in een risico gebied bevindt.

Omdat niemand weigert en slaafs mee - werkt zijn ze dat gedoorzoek maar heel normaal gaan vinden.

Je vergeet even twee redelijk cruciale zaken in dit verhaaltje.

1) "Bij een redelijk vermoeden" kunnen en mogen ze je auto doorzoeken, zonder dat je je in een risicogebied bevind

2) Is er geen "redelijk vermoeden" maar gedraag jij je (in hun ogen) irritant, doen zij "irritant" terug door de douane te laten komen, waarop jij mag wachten, en mag je alsnog op verzoek van mijnheer/mevrouw de douanier alles laten doorzoeken :[
Offline viffer
Master
zo 11 dec 2011, 2:09 Bericht 

rve123 schreef:

Alles voor de veiligheid
Offline Tweebel
Master
za 14 jan 2012, 17:00 Bericht 
Citaat:
Arrestaties bij controle politie langs A4

Laatste update: 14 januari 2012 16:56

AMSTERDAM - De politie heeft bij een controle langs de A4 (bij verzorgingsplaats Den Ruygen Hoek) zaterdagmorgen vroeg drie verdachten van mensenhandel aangehouden.

Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt.

De verzorgingsplaats langs de snelweg in de gemeente Haarlemmermeer is sinds december vorig jaar aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De politie heeft daar extra bevoegdheden om te controleren op onder meer wapens en munitie.

Op de plaats zijn verder een stiletto, een ploertendoder en meerdere knuppels in beslag genomen. Ook trof de politie in een auto een handgranaat aan. De twee inzittenden van deze auto zijn aangehouden.

In totaal controleerde het KLPD, aan beide zijden van de weg, 140 auto's. Van de aangehouden voertuigen hadden de bestuurders in totaal 19.000 euro aan boetes openstaan.
Offline Brave Hendrik
Master
za 14 jan 2012, 17:05 Bericht 
Vraag.
Op die parkeerplaats gelden extra bevoegdheden.
Zo ik begrepen heb wordt er ook verkeer vanaf de snelweg dat gebied in gedirigeerd door de politie.
De vraag is: ben ik verplicht dat gebied te betreden?
Het voelt namelijk net aan als een ontvoering naar een buitenland (VS ofzo) waar ook heel andere wetten gelden.
Online rve123
Master
za 14 jan 2012, 19:11 Bericht 
Vraag me af hoelaat ze daar stonden aangezien ik niks heb gezien??
Offline WimLex
Master
za 14 jan 2012, 19:16 Bericht 
Arrestaties bij controle politie langs A4
De politie heeft bij een controle langs de A4 (bij verzorgingsplaats Den Ruygen Hoek) zaterdagmorgen vroeg drie verdachten van mensenhandel aangehouden. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt.

De verzorgingsplaats langs de snelweg in de gemeente Haarlemmermeer is sinds december vorig jaar aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De politie heeft daar extra bevoegdheden om te controleren op onder meer wapens en munitie. Op de plaats zijn verder een stiletto, een ploertendoder en meerdere knuppels in beslag genomen. Ook trof de politie in een auto een handgranaat aan. De twee inzittenden van deze auto zijn aangehouden.

In totaal controleerde het KLPD, aan beide zijden van de weg, in totaal 260 auto's. Van de aangehouden voertuigen hadden de bestuurders in totaal 19.000 euro aan boetes openstaan.

© ANP
Offline Aanhanger
Master
za 14 jan 2012, 19:35 Bericht 
Hmm, een handgranaat in de auto.
Dat was vast niet om een flitspaal mee op te blazen.
Online rve123
Master
za 14 jan 2012, 19:43 Bericht 
Ja zaterdagmorgen vroeg, maar dat is nogal ruim..
Gisteravond laat was er niks te zien en toen ik er in de vroege uurtjes vanochtend langs kwam heb ik ook niks gezien :wink:

Heb het idee dat het geen controle is geweest van uren en uren
Offline WimLex
Master
za 14 jan 2012, 19:45 Bericht 
Politiebericht (f)

Citaat:
Messen, knuppels en handgranaat op Den Ruygen Hoek langs A4
Haarlemmermeer, 14-01-2012 • Vrijdagavond en -nacht heeft de politie (korps Kennemerland en het KLPD) opnieuw een controle-actie uitgevoerd op verzorgingsplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 in de Haarlemmermeer. De controles vonden plaats in beide rijrichtingen. De verzorgingsplaats is sinds 1 december aangewezen als veiligheidsrisicogebied, waar de politie extra bevoegdheden heeft om te controleren op o.a. wapens en munitie.

Richting Den Haag
Er zijn door de politie Kennemerland 3 mensen aangehouden op verdenking van mensenhandel, een man nam de benen maar kon in de bosjes worden aangehouden. Een Servische man stond gesignaleerd en is aangehouden. Twee mensen kregen een bekeuring voor het in bezit hebben van illegaal zwaar vuurwerk. Verder zijn een stiletto, een ploertendoder en diverse knuppels in beslag genomen. Drie bestuurders hadden te veel gedronken. Tenslotte is in een auto een handgranaat aangetroffen, waarvoor de Explosieven Opruimingsdienst ter plaatse moest komen. Beide inzittenden van de auto zijn aangehouden. In totaal heeft de politie hier een 120-tal auto's gecontroleerd.

Richting Amsterdam
Het KLPD controleerde aan deze zijde van de A4 een 140-tal auto's. Twee automobilisten hadden teveel gedronken, twee reden zonder geldig rijbewijs. Een persoon had getankt zonder te betalen. Daarnaast is er een gestolen auto aangetroffen, zijn er 6 messen, 2 knuppels, een betonschaar, moker en een hamer in beslag genomen. Er stond in totaal voor 19.000 euro aan boetes open bij het CJIB.
Offline WimLex
Master
za 14 jan 2012, 20:02 Bericht 
Ook nog maar even het persbericht van 7 januari doen :kniktja:

Citaat:
Messen aangetroffen bij preventief fouilleren Den Ruyghen Hoek
Haarlemmermeer, 08-01-2012 • Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft zaterdag 7 januari tijdens een controle op de parkeerplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 ter hoogte van Haarlemmermeer zeven messen, een knuppel en zwaar vuurwerk in beslag genomen. Parkeerplaats Den Ruygen Hoek is sinds 1 december 2011 aangewezen als veiligheidsrisicogebied.

In totaal zijn 55 voertuigen gecontroleerd en werden 115 personen gefouilleerd. Naast de messen, de knuppel en het vuurwerk, vond de politie nog een geringe hoeveelheid drugs. Enkele van de gecontroleerde personen konden bovendien ter plaatse voor in totaal bijna 900 euro aan openstaande boetes betalen.
Offline bert65
Die hard
zo 15 jan 2012, 0:20 Bericht 

Citaat:
een betonschaar, moker en een hamer

Arme arbeider. Met de auto van het aannemersbedrijf op stap en dan nemen ze zomaar je gereedschap af. :lol:
Offline puntenrijbewijs
Respect
zo 15 jan 2012, 11:35 Bericht 

Brave Hendrik schreef:

Iemand die hier antwoord op kan geven?
Offline zerty
Master
zo 15 jan 2012, 11:37 Bericht 
Offline Aanhanger
Master
zo 15 jan 2012, 11:40 Bericht 
Waarop?
Offline umpire
FS medewerker
zo 15 jan 2012, 11:47 Bericht 

Brave Hendrik schreef:
Vraag.
Op die parkeerplaats gelden extra bevoegdheden.
Zo ik begrepen heb wordt er ook verkeer vanaf de snelweg dat gebied in gedirigeerd door de politie.
De vraag is: ben ik verplicht dat gebied te betreden?
Het voelt namelijk net aan als een ontvoering naar een buitenland (VS ofzo) waar ook heel andere wetten gelden.

Ik denk dat je anders te maken krijgt met "het niet voldoen aan een bevel of vordering".

Het is overigens in dit geval niet bekend of mensen GEDWONGEN worden om de snelweg te verlaten en het terrein te betreden. Bij de "Ochtendgloren"'s langs de A1 hebben ze daar iig een oplossing voor verzonden...

Voor zover mij bekend, is er nog geen jurisprudentie bekend over het weigeren te voldoen aan een bevel of vordering tot het betreden van een veiligheidsrisicogebied.
Offline puntenrijbewijs
Respect
zo 15 jan 2012, 11:51 Bericht 

Een soort ochtengloren voor de randstad dus.

Ik haat dat soort controles, eens met me brakke kop een ochtendgloren ingereden. Kwam er een drugs expert die van mening was(uiteindelijk bleek het bluffen) dat ik onder invloed zou zijn van drugs.

Pure tijdverspilling.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
zo 15 jan 2012, 13:18 Bericht 
Ik vind dat niemand je kan verplichten een risicogebied in te rijden. Het risicogebied is niet voor niets zo genoemd.
Offline umpire
FS medewerker
zo 15 jan 2012, 13:37 Bericht 
Het wachten is ook op de eerste die weigert :wink:
Offline Brave Hendrik
Master
ma 16 jan 2012, 13:28 Bericht 
umpire schreef:
Het is overigens in dit geval niet bekend of mensen GEDWONGEN worden om de snelweg te verlaten en het terrein te betreden.

Dat meen ik gelezen te hebben.
Of dat was n.a.v. een uitgelekt draaiboek (m.m.v. motorrijders t.b.v. voorselectie) weet ik niet precies meer.

Het lijkt mij vrij logisch dat het onderdeel van de actie is.
Zodra de politie haar neus laat zien op die plek stuift iedereen die iets op de kerfstok heeft in een mum van tijd alle kanten uit.
Voor de rest doen mobieltjes hun werk wel.
En dan?
1 of 2 auto's die niet snel genoeg weg konden komen uitgebreid controleren?
Zet m.i. weinig zoden aan de dijk en zijn erg snel klaar.
Online rve123
Master
ma 16 jan 2012, 13:57 Bericht 
Laatste keer controleopbouw aldaar werd het verkeer vanaf het tankstation in ieder geval verplicht om naar de parkeerplaats (en dus controlelocatie) te gaan. Stond een pijlwagen die de directe doorgang van tankstation naar de oprit A4 (richting Leiden) blokkeerde.

Of al het verkeer van de snelweg via controlelocatie wordt geleid weet ik echter ook niet.
Weet wel dat dit in het verleden wel is gebeurd (in de richting Amsterdam). Echter was dat voordat het gebied werd benoemd tot risico-locatie..

Blijkbaar ben ik de controle van afgelopen weekend precies misgelopen qua tijdstippen dat ik erlangs ben gekomen.
Offline viffer
Master
ma 16 jan 2012, 15:08 Bericht 

Volgens mij komen er wel meer dan 260 voertuigen in een nacht over de A4, het lijkt mij dat er selectief is gekeken naar wie wel en niet van de weg af is geplukt of dat er alleen bij toevallige passanten is gecontroleerd.
Offline Dennis_on_the_road
Master
ma 16 jan 2012, 15:13 Bericht 
Op de betreffende ochtend zijn er ter hoogte van het brugrestaurant wel een aantal banen afgekruist + vmax 90 en 70, maar dat leek meer op wegwerkzaamheden t.b.v. het nieuwe viaduct :huh:
Kwart over 6 was het bij het tankstation iig uitgestorven
Edit: kan natuurlijk zijn dat de controle richting Den-Haag heeft gestaan.
Offline viffer
Master
ma 16 jan 2012, 15:21 Bericht 

Edit: kan natuurlijk zijn dat de controle richting Den-Haag heeft gestaan.

:schudnee:
WimLex schreef:
De controles vonden plaats in beide rijrichtingen
Offline Brave Hendrik
Master
ma 16 jan 2012, 15:26 Bericht 
umpire schreef:
Het wachten is ook op de eerste die weigert

Men hoeft een controle niet te weigeren, maar m.i. wel ontvoerd te worden naar een gebied waar bijzondere wetten of bevoegdheden gelden.
Een bordje tonen met: "Ik volg u naar het dichtstbijzijnde politiebureau." zie ik niet als weigeren.
Een rechter denk ik ook niet.
Offline MarcoV
FS medewerker
di 24 jan 2012, 13:04 Bericht 
Messen, Hasj en zwaar vuurwerk aangetroffen bij preventief fouilleren Den Ruygen Hoek

Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft maandag 23 januari 2012 tijdens een controle op de parkeerplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 ter hoogte van Haarlemmermeer vier messen, vier plakken hasj van ruim 20 gram en 3 projectielen zwaar vuurwerk in beslag genomen. Er zijn drie personen aangehouden, waaronder twee Litouwers van 23 en 32 jaar voor het bezit van de verdovende middelen. Een derde persoon stond gesignaleerd voor een onherroepelijk vonnis. Parkeerplaats Den Ruygen Hoek is sinds 1 december 2011 aangewezen als veiligheidsrisicogebied en kunnen bezoekers preventief worden gefouilleerd.

Bron KLPD
Offline MarcoV
FS medewerker
wo 15 feb 2012, 22:11 Bericht 
Boksbeugel en kofferbak vol weed bij preventief fouilleren

Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft woensdag 15 februari 2012 tijdens een controle op de parkeerplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 ter hoogte van Haarlemmermeer een boksbeugel en een kofferbak vol weed in beslag genomen. Bij de controle zijn ruim 40 voertuigen gecontroleerd en zijn meer dan 60 personen preventief gefouilleerd. Parkeerplaats Den Ruygen Hoek is sinds 1 december 2011 aangewezen als veiligheidsrisicogebied.

Een 34-jarige man uit Amsterdam en een 44-jarige vrouw uit Middelburg zijn voor het bezit van de verdovende middelen in verzekering gesteld. Tegen een 36-jarige man uit Lelystad is proces-verbaal voor illegaal wapenbezit (boksbeugel). Tegen een 33-jarige automobilist uit Bleiswijk, die eerder deze middag op de A4 was doorgereden na een aanrijding bij Nieuw Vennep, is proces-verbaal opgemaakt nadat hij later alsnog kon worden staande gehouden ter hoogte van Haarlemmermeer.

Twee keer is voor een kleine hoeveelheid weed vrijwillig afstand getekend en is een pasje van de defensie ingenomen van een man die niet meer bij defensie werkte. De controle is uitgevoerd door 20 medewerkers van de Verkeerspolitie van het KLPD en een hondengeleider van de Koninklijke Marechaussee met zijn explosievenhond Kitty.

bron KLPD
Offline viffer
Master
za 25 feb 2012, 18:30 Bericht 

Het lijkt wel op open doel schieten op die parkeerplaats

Citaat:
Messen, kilo’s drugs en twee auto’s in beslag genomen op de A4

HAARLEMMERMEER, 25 februari - Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft vrijdag 24 februari 2011 tijdens een controle op de parkeerplaats Den Ruygen Hoek langs de A4 ter hoogte van Haarlemmermeer, twee messen, veertien kilo henneptoppen, 120 kilo qat, € 6576,- en twee auto’s in beslag genomen.

Bij de controle zijn vijf personen aangehouden. Parkeerplaats Den Ruygen Hoek is sinds 1 december 2011 aangewezen als veiligheidsrisicogebied.

In totaal controleerde de Verkeerspolitie van het KLPD 73 voertuigen. Eén automobilist tankte zonder te betalen en zijn auto was voorzien van valse kentekenplaten. De bestuurder is aangehouden. In een auto is een groot bedrag aan contant geld aangetroffen en de bestuurder kon niet goed verklaren hoe hij aan dit geld kwam. Het geld is in beslag genomen en de bestuurder wordt verdacht van witwassen.

Van de vijf aangehouden personen zijn er vier in verzekering gesteld.

http://www.112meerlanden.nl/2012/02/25/ ... -op-de-a4/
Online rve123
Master
za 25 feb 2012, 19:22 Bericht 
Zag ze gistermiddag rond half 5 staan in beide richtingen. Vond het een opvallende tijd voor de controle..
 [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2