Pagina 1 van 1  [ 14 berichten ]
Offline Mdw
Master
zo 29 jan 2012, 12:27 Bericht 
Waldnet schreef:
Drogehamster gepakt vanwege rijgedrag
zaterdag 28 januari 2012 Drachten

Een 19-jarige automobilist uit Drogeham is vrijdagavond door de politie van de weg gehaald vanwege zijn gevaarlijke rijgedrag. De 19-jarige haalde rond 21.00 uur op de Oliemolenstraat een politieauto met hoge snelheid in. Bij een rotonde gaf de bestuurder te veel gas waardoor de wielen doordraaiden op het wegdek en de auto naar rechts uitbrak. De 19-jarige vervolgde zijn weg met hoge snelheid en probeerde bij de politieauto weg te rijden.

De agenten schatten de rijrichting van de 19-jarige in en besloten een kortere route rijden om hem op deze manier staande te kunnen houden. Hun inschatting was goed want op de Omloop kwamen ze de auto tegen. De bestuurder reed met gedoofde lichten en hoge snelheid het terrein van een bedrijf op en stopte achter een loods. De politie heeft zijn rijbewijs ingenomen en er is proces-verbaal opgemaakt. Hier werd hij zo boos over dat hij een paar deuken in zijn eigen auto schopte.

:fp:
Offline umpire
FS medewerker
zo 29 jan 2012, 12:29 Bericht 
Ik zie drogehamster en vraag me af of je ook een nattehamster hebt :fp: :fp:
Offline A(u)30#
Master
zo 29 jan 2012, 12:37 Bericht 
"Richard Hammond" ? :wink:
Offline Raaf
Master
zo 29 jan 2012, 12:41 Bericht 
umpire schreef:
Ik zie drogehamster en vraag me af of je ook een nattehamster hebt :fp:

Volgens mij is ie behoorlijk 'nat' gegaan..
Offline Kenji
Master
zo 29 jan 2012, 18:44 Bericht 
umpire schreef:
vraag me af of je ook een nattehamster hebt

Mooie openingszin :lol:
Mdw schreef:
Hier werd hij zo boos over dat hij een paar deuken in zijn eigen auto schopte.

Wat een idioot zeg :fp:
Offline Gaiajohan
Pro
zo 29 jan 2012, 18:58 Bericht 

Mdw schreef:
Bij een rotonde gaf de bestuurder te veel gas waardoor de wielen doordraaiden op het wegdek en de auto naar rechts uitbrak

Er had moeten staan:
"Bij meerdere rotondes heeft de gemeente Smallingerland zulks slecht en glad asfalt aangelegd dat je bij het minste of geringste al onderstuur hebt."
Offline basgitaar
Master
zo 29 jan 2012, 20:00 Bericht 
Smallingerland is toch al rotondegek. In de hele gemeente zijn welgeteld drie kruispunten met stoplichten, de rest is rotondes geworden.

Dan doet mijn gemeente, van 16 woonplaatsen en een handvol buurtschappen, het stukken beter, drie rotondes waarvan er één op de provinciale weg.
Offline Gaiajohan
Pro
zo 29 jan 2012, 20:02 Bericht 

Ze zijn er ook 60km zone gek..
De weg langs het vliegveld, de Folgersterwei etc.. Allemaal prachtige 80km wegen, afgelopen jaar zomaar gedowngrade. En die Folgersterwei heeft nog een los fietspad ook. :thumb_d:
Offline Guppenklup
Master
ma 30 jan 2012, 8:16 Bericht 
Ik moest die titel drie keer lezen en toen snapte ik 'm nog niet. :roflol: :roflol: :roflol:

Ik ben nogal visueel ingesteld

Afbeelding
Offline Smookey
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 8:53 Bericht 
Ik dacht dat een forum-nick in de titel stond :lol:
Offline RAH
Master
ma 30 jan 2012, 8:58 Bericht 
Gaiajohan schreef:
Er had moeten staan:
"Bij meerdere rotondes heeft de gemeente Smallingerland zulks slecht en glad asfalt aangelegd dat je bij het minste of geringste al onderstuur hebt."

Onderstuur moet overstuur zijn neem ik aan?
Offline ibizaking
Master
ma 30 jan 2012, 9:01 Bericht 

RAH schreef:

:thumb:
Offline A4
Master
ma 30 jan 2012, 9:06 Bericht 
basgitaar schreef:
Smallingerland is toch al rotondegek. In de hele gemeente zijn welgeteld drie kruispunten met stoplichten, de rest is rotondes geworden.

Dan doet mijn gemeente, van 16 woonplaatsen en een handvol buurtschappen, het stukken beter, drie rotondes waarvan er één op de provinciale weg.

Jij hebt liever VRI's waarbij je regelmatig voor jan lul voor rood staat te wachten? 'Doorstroom-technisch' heb ik echt 10x liever een rotonde hoor.
Offline mwj
Master
ma 30 jan 2012, 11:36 Bericht 
RAH schreef:

Waarom niet beide ??
 [ 14 berichten ]