Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]

Wie heeft de meeste humor?
De Nederlandse agent 50%  50%  [ 13 ]
De Belg 50%  50%  [ 13 ]
Totaal aantal stemmen : 26
Online Superkoe
Master
ma 09 jan 2012, 13:53 Bericht 
NOS schreef:
Dronken Belg laat billen zien langs A2

Een dronken Belg heeft gisteren in Maastricht een boete van 200 euro gekregen, omdat hij moonde. De 24-jarige man stond langs de kant van de weg en liet zijn blote billen zien aan automobilisten op de A2.

Een politiepatrouille zag de man met zijn broek op zijn enkels staan en besloot hem aan te houden. "Hij kreeg in plaats van applaus voor zijn show een boete van 100 euro per bil", vertelt een woordvoerder van de politie.

De Belg heeft geen verklaring voor zijn gedrag opgegeven, maar de politie vermoedt dat de alcohol hem tot zijn daad heeft gedreven.

Volgens TuxX hebben wij Hollanders geen humor. Daarom maar een pol.
Offline bruintje beer
Master
ma 09 jan 2012, 14:13 Bericht 
Kan de poll niet invullen. Ik zie hierboven werkelijk niets staan dat van enig gevoel voor humor whatsoever getuigt.
Offline ibizaking
Master
ma 09 jan 2012, 14:15 Bericht 

bruintje beer schreef:
Kan de poll niet invullen. Ik zie hierboven werkelijk niets staan dat van enig gevoel voor humor whatsoever getuigt.

+1 wat een actie :fp:
Offline bernardo A.
Master
ma 09 jan 2012, 19:12 Bericht 

€ 200, = boete omdat je in je blote gat langs de weg staat? Er zijn wel ergere overtredingen die lichter bestraft worden.
De Belg had tenminste nog het excuus dat hij niet wist wat hij deed. Het gedrag van de agent daarentegen beschouw ik als zorgwekkend.
Offline Grande
Master
ma 09 jan 2012, 23:56 Bericht 
Terecht...idiote dingen (en gevaarlijk, leidt aandacht af) doe je maar in je eigen land...
Offline Scaniafan
Master
di 10 jan 2012, 7:25 Bericht 
Grande schreef:
idiote dingen (en gevaarlijk, leidt aandacht af) doe je maar in je eigen land...

Hoor vaak zat mensen roepen dat Limburg reserve-België is, alleen als het uitkomt niet? :fp: :[
Offline esgigt
Master
di 10 jan 2012, 7:59 Bericht 
Geen Fautaux? :roll:
Offline Grande
Master
di 10 jan 2012, 10:17 Bericht 
esgigt schreef:
Geen Fautaux?

Liever niet... :dood:

Scaniafan schreef:
Grande schreef:
idiote dingen (en gevaarlijk, leidt aandacht af) doe je maar in je eigen land...

Hoor vaak zat mensen roepen dat Limburg reserve-België is, alleen als het uitkomt niet?

Wanneer zou dat uitkomen dan? Het is nog steeds NL grondgebied...al blijft het reserve België...
Ik stel voor dat we dat weggeven en Antwerpen en Zeebrugge annexeren...
Offline TuxX
Master
di 10 jan 2012, 12:23 Bericht 
Ik snappet niet. Waarom 1 boete per bil? Hoe ontbloot je de ene en de andere niet? :x
Offline Grande
Master
di 10 jan 2012, 15:52 Bericht 
TuxX schreef:
Ik snappet niet. Waarom 1 boete per bil? Hoe ontbloot je de ene en de andere niet?

100 euro per bil. 1 boete van 200 euro? 2 billen?

Verder kan je ook gewoon 1 bil uit je broek knippen...probeer maar (pictures please)
Offline Scaniafan
Master
di 10 jan 2012, 15:59 Bericht 
Grande schreef:
Antwerpen

Ga je nog meer verkeerskundige knelpunten aan Nederland toevoegen. :fp: :roflol: Brussel ook hebben? :roflol:
Offline Grande
Master
di 10 jan 2012, 16:03 Bericht 
Scaniafan schreef:
Grande schreef:
Antwerpen

Ga je nog meer verkeerskundige knelpunten aan Nederland toevoegen. Brussel ook hebben?

Knelpunt met een haven...Maastricht is een knelpunt zonder toevoeging.
Offline ibizaking
Master
di 10 jan 2012, 18:54 Bericht 

Grande schreef:
Maastricht is een knelpunt zonder toevoeging

wordt aan gewerkt. :[
 [ 13 berichten ]