Pagina 2 van 2  [ 60 berichten ]
Offline plop
Master
ma 23 jan 2012, 18:48 Bericht 
Smookey schreef:
Waar haal je die nou weer vandaan?
zadkine schreef:
Daar zul je geen portaal tegenkomen met groen kruis boven die baan.

Smookey schreef:
Niet zo stellig wezen ajb, op de A28 in mijn voorbeeld wordt door Wolfheze geen einde gezet bij het einde van de spitsstrook bij Zwolle maar op dezelfde A28 wordt dat wel gedaan door Utrecht.

dan zijn we het toch eens of niet?
1 weg met 2 centrales die beide anders werken.

Smookey schreef:
Trouwens, aan beide zijden van je toetsenbord zit een toets waar Shift op staat, het gebruik daarvan verhoogt het leesplezier.

shift is 5 losse knopjes bij mij.
Afbeelding
Offline Aanhanger
Master
ma 23 jan 2012, 19:50 Bericht 
Masterdam schreef:
Omdat ik weet dat een actiewagen niet meegeeft.

Ga dan stilstaan.
Valt me tegen van je voor iemand die altijd zegt dat dat rode kruis vast wel een goede reden heeft.
Offline plop
Master
ma 23 jan 2012, 21:49 Bericht 
Aanhanger schreef:
Valt me tegen van je voor iemand die altijd zegt dat dat rode kruis vast wel een goede reden heeft.

kijk nog eens en let op de linker kant van het beeld net voordat hij die slinger maakt.
daar staat iets geels.
Offline viffer
Master
ma 23 jan 2012, 21:52 Bericht 

Smookey schreef:
Trouwens, aan beide zijden van je toetsenbord zit een toets waar Shift op staat, het gebruik daarvan verhoogt het leesplezier.

Hoe kun je van een kabouter (plop) nu verwachten dat hij iets groots gaat gebruiken :huh:
Offline plop
Master
ma 23 jan 2012, 21:57 Bericht 
GertJan schreef:
Hoe kun je van een kabouter (plop) nu verwachten dat hij iets groots gaat gebruiken :huh:

:cry: zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk. :cry:
Offline Aanhanger
Master
ma 23 jan 2012, 22:14 Bericht 
plop schreef:
kijk nog eens en let op de linker kant van het beeld net voordat hij die slinger maakt.
daar staat iets geels.

Raar bord ja, maakt de rijbaan dan een slinger :huh:

Kun je anders het RVV artikel aanwijzen waaruit blijkt dat tijdelijke borden de permanente belijning opheffen?
Offline Dennis_on_the_road
Master
ma 23 jan 2012, 22:22 Bericht 
Masterdam schreef:
Volgens Dennis_on_the_road heb ik dus een F09 gezien ja.

:nono: dat heb ik niet gezegd, ergens aan refereren is iets anders dan iets verkondigen.
Offline Masterdam
Master
di 24 jan 2012, 0:25 Bericht 
Aanhanger schreef:
Raar bord ja, maakt de rijbaan dan een slinger

Kun je anders het RVV artikel aanwijzen waaruit blijkt dat tijdelijke borden de permanente belijning opheffen?

Oh je was serieus? Dat had ik niet verwacht. Maar ok:

Dit is een normaal 'figuur' in de tijdelijke verkeersmaatregelen, ook al komt het (bij mijn weten) in de richtlijnen niet voor. Het bord is een T04-1L geloof ik en dat is inderdaad een slinger. Het is inderdaad een slinger waardoor de aannemer niet de hele afzetting hoeft af te breken en weer op te bouwen, in het geval van rijbaanbrede werkzaamheden. Nu kan het zo:

Eerst een afzetting waardoor het verkeer op rijstrook 3 rijdt. Als je klaar bent met je werkzaamheden op de stroken 1 en 2, zet je de slinger erin waardoor het verkeer op rijstrook 1 rijdt en je verder kan met je werkzaamheden op 2 en 3.

Met andere woorden, afhankelijk van wat de wet zegt en jurisprudentie zegt, hield ik me dus helemaal aan de regeltjes, of heb ik me inderdaad misdragen wat danook is wat er van me werd verwacht. :wink:

Je ziet zelf de actiewagen (botsabsorber) ook, met een pijl die naar links knippert. Ik zou er dus niet eens rechts langs mogen. Het andere verkeer denkt er gelukkig net zo over zoals je ziet.

Overigens begrijp ik je laatste vraag niet, want volgens de belijning mocht ik gewoon van rijstrook wisselen.
Offline Masterdam
Master
di 24 jan 2012, 0:26 Bericht 
dat heb ik niet gezegd, ergens aan refereren is iets anders dan iets verkondigen.

Je hebt helemaak gelijk. Ik bedoelde eigenlijk ook dat jij daaraan refereerde. (f)
Offline geelhoed
Master
do 26 jan 2012, 8:08 Bericht 
Aanhanger schreef:

:huh: 63a toch?
 [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2