Pagina 2 van 2  [ 54 berichten ]
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 20:27 Bericht 
plop schreef:
klinkt helemaal niet raar, ik blijf toch ook gewoon door gaan met mijn werk ontdanks dat ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. somige dingen zijn gewoon te leuk om te laten.

Dat klopt helemaal! :thumb: :thumb:
Offline Brave Hendrik
Master
do 02 feb 2012, 21:12 Bericht 
Amerika, het land van onbegrensde mogelijkheden.
Lees hier hoe je onder een claim uit kan komen, als je veel geld hebt en stomdronken met je auto een 23-jarige het leven uit geholpen hebt.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1143 ... din__.html
Offline Schep
Master
do 02 feb 2012, 21:58 Bericht 
RucphenNB schreef:
Dat kan inderdaad heel anders aflopen! Gelukkig ben je hersteld, althans dat neem ik aan uit het vervolg van je verhaal. 4 weken plat is geen pretje!

Jep alles is hersteld. Nieren en lever werken weer naar behoren.
Ik heb alleen een gloeiende bloedhekel aan perensap gekregen. Dat is alles waar ik de eerste 1,5 week op heb geleefd. Oja, en op morfine :lief:

En na die 4 weken mocht ik voor het eerst weer douchen, voor die tijd alleen maar als een baby op bed gewassen door de zusters. Als je 4 weken lang niet hebt gedoucht en dan weer onder een warme waterstraal je eigen haar kunt wassen besef je je opeens wat een comfort wij als mensen toch hebben ;)

Gelukkig kunnen we er allemaal redelijk makkelijk over praten, geeft ook aan dat de verwerking in elk geval redelijk is geslaagd.
Offline timleeuw
Die hard
vr 03 feb 2012, 7:08 Bericht 

944 guy schreef:
in europa ben je voor 150 euro klaar in een topgebied als trois vallees)

240 euro kost ie anders in Gerlos :wink:
 [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2