Pagina 2 van 2  [ 60 berichten ]
Offline umpire
FS medewerker
do 12 jan 2012, 20:49 Bericht 
regiorunner schreef:
On topic: Ik ken hier in de buurt een flitspaal die al JAREN niet meer flitst, En waaraan aleens een bandje geheel ten onrechte aan is verspild en waar er lieden met 95 op de tellert alsnog afremmen voor die paal. Nou vraag ik je :fp:

A1, Amsterdam -> Amersfoort, in de middenberm, vlak voor knooppunt Eemnes :x

Vaak testen mensen die ook richting Amersfoort rijden of hun groot licht het nog doet als ik daar langs rijd O:) O:)
Offline umpire
FS medewerker
do 12 jan 2012, 20:53 Bericht 
A(u)30# schreef:
Afbeelding

Volgens mij moet die even bij jou langskomen voor een ogentest O:) O:)
Online regiorunner
Master
do 12 jan 2012, 20:57 Bericht 
aygo4life schreef:
Want met rijles hebben we geleerd als we ons (niet) aan de snelheid houden en we naderen een flitspaal dat we de rem door de vloermat moeten trappen en God zegene de greep?

Neuh, de instructeur greep in onder het mom van "woahr hedde Gij dan die Ogen zitten? Dat is unne flitskast, vriend" :P

Oh ja. van dezelfde instructeur: "kunde gij da gaspedaal nie vinden nie, zo langzaam rijden is nergens nie veur nodig nie" (@ Drogololaan, Eindhoven, ik deed 50 op de teller)
Offline A(u)30#
Master
do 12 jan 2012, 21:07 Bericht 
regiorunner schreef:
Drogololaan
Dorgelolaan ?
http://maps.google.nl/maps?q=51.445663, ... 0&t=m&z=15
Online regiorunner
Master
do 12 jan 2012, 21:15 Bericht 
A(u)30# schreef:
regiorunner schreef:
Drogololaan
Dorgelolaan ?

Jaaa die weg voor het station in Ehv. Met een alliance euro 0 :lol:
Offline A(u)30#
Master
do 12 jan 2012, 21:32 Bericht 
umpire schreef:
Volgens mij moet die even bij jou langskomen voor een ogentest O:) O:)

Zullen we deze dan maar doen bij haar:
Citaat:
C C KAN c kan@psy umcn nl

Achtergrond

Op de polikliniek psychiatrie van het umc St Radboud wordt bij volwassenen bij wie een autismespectrumstoornis (ass) is gediagnosticeerd neuropsychologische testonderzoek verricht om de cognitieve stijlkenmerken te objectiveren die in de neuropsychologische literatuur worden beschreven bij deze populatie(Gorissen & van der Gaag 2005). Dit neuropsychologische testonderzoek bevat onder andere de Sociale Interpretatie Test (sit) en de Lees-de-ogen-test. De sit is ontwikkeld en genormeerd voor de kinder- en vroege adolescentieleeftijd (Vijftigschild e.a. 19619), de Lees-de-Ogen-Test is de uit het Engels vertaalde Nederlandse versie van Reading-the-Mind-in-the-Eyes-Test (Baron-Cohen e.a. 2001). Voor beide testen geldt tot dat er tot op heden voor de volwassen ASS-populatie geen normeringsgegevens over gepubliceerd zijn.

methode

De scores op de sit en de Lees-de-Ogen-Test van de volwassenen met ass die neuropsychologisch onderzocht zijn op de polikliniek psychiatrie UMC St Radboud werden vergeleken met een gematchte controlegroep. Op grond van de gevonden verschillen werden de sit en de Lees-de-Ogen-Test genormeerd voor deze nieuwe populatie.

Resultaten

De resultaten van dit patient-controleonderzoek en de daaruit voortgekomen normgegevens zullen worden gepresenteerd.

:lol:
Offline umpire
FS medewerker
do 12 jan 2012, 23:09 Bericht 
A(u)30# schreef:
Citaat:
C C KAN c kan@psy umcn nl

Achtergrond

Op de polikliniek psychiatrie van het umc St Radboud wordt bij volwassenen bij wie een autismespectrumstoornis (ass) is gediagnosticeerd neuropsychologische testonderzoek verricht om de cognitieve stijlkenmerken te objectiveren die in de neuropsychologische literatuur worden beschreven bij deze populatie(Gorissen & van der Gaag 2005). Dit neuropsychologische testonderzoek bevat onder andere de Sociale Interpretatie Test (sit) en de Lees-de-ogen-test. De sit is ontwikkeld en genormeerd voor de kinder- en vroege adolescentieleeftijd (Vijftigschild e.a. 19619), de Lees-de-Ogen-Test is de uit het Engels vertaalde Nederlandse versie van Reading-the-Mind-in-the-Eyes-Test (Baron-Cohen e.a. 2001). Voor beide testen geldt tot dat er tot op heden voor de volwassen ASS-populatie geen normeringsgegevens over gepubliceerd zijn.

methode

De scores op de sit en de Lees-de-Ogen-Test van de volwassenen met ass die neuropsychologisch onderzocht zijn op de polikliniek psychiatrie UMC St Radboud werden vergeleken met een gematchte controlegroep. Op grond van de gevonden verschillen werden de sit en de Lees-de-Ogen-Test genormeerd voor deze nieuwe populatie.

Resultaten

De resultaten van dit patient-controleonderzoek en de daaruit voortgekomen normgegevens zullen worden gepresenteerd.

Ik weet nog wel iemand hier op wie ze deze test mogen loslaten O:) O:) :x :x
Offline A(u)30#
Master
do 12 jan 2012, 23:37 Bericht 
umpire schreef:
Ik weet nog wel iemand hier op wie ze deze test mogen loslaten

Afbeelding?
Offline Gaiajohan
Pro
do 12 jan 2012, 23:43 Bericht 

Ik had hier les toen er nog neit dagelijks gelaserd werd
http://g.co/maps/3hpcc

Ik reed netjes 60 (In 2005). Rij-instructeur: Ried toch gewoon eem deur jong. 80 kin hjir best!
Offline 18vti
Master
vr 13 jan 2012, 12:11 Bericht 
Ik rij dagelijks 2x langs een vaste paal en het is telkens weer zo dat sukkels die al 75 op de teller (68 op mijn GPS) rijden dan nog het gas loslaten omdat ze bang zijn dat ze toch gepakt worden..je mag er 80...ik zal vandaag of morgen wel een keer gepakt worden voor bumperkleven want die kl**tzakken die in de spits menen zo traag te mogen, ja mogen, rijden hebben aan mij geen goeie :[
Doorrijden of thuis blijven en buiten de spits gaan rondkakken.

tijdens mijn rijexamen zei de examinator dat ik wel wat harder mocht, sportieve Honda leswagen, ik reed al 100 (dat mocht toen nog op de N18) dus toen ben ik maar 120 gaan rijden :lol: ...ik was wel wat schakellui vond ie O:)
 [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2