Pagina 4 van 43  [ 2107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Volgende
Offline BB
Master
di 15 mei 2007, 20:36 Bericht 
Boeje. Land van vrijheid van meningsuiting. Fuck die controleur
Offline Forza!
Master
di 15 mei 2007, 20:55 Bericht 
Uitwijken voor een duif... sjonge ik heb gelukkig geen airbags ;)

Hij was wel weer leuk. Jammer dat die gastjes geen bekeuringen open hadden staan, hadden ze mee gekund, wat een muil zeg.. pffff.. want moet je nou met zulke lui, moeten we daar een toekomst mee bouwen?
Offline Worf
Master
di 15 mei 2007, 21:09 Bericht 
Guppenklup schreef:
ik verstond 'potsje' :roll:

Ach ja, maar vier keer door rood en maar twee bekeuringen er voor. Krijg ik voortaan ook een bekeuring voor 130km/u als ik 140 rij op een 120 stuk?

Binnen de wet mulder kunnen er maar 3 bekeuringen tegelijk uitgeschreven worden. En die derde was voor het niet dragen van de gordel. Mijns inziens een goede keuze van de verbalisant
Offline Worf
Master
di 15 mei 2007, 21:11 Bericht 
Forza! schreef:
Uitwijken voor een duif... sjonge ik heb gelukkig geen airbags ;)

Hij was wel weer leuk. Jammer dat die gastjes geen bekeuringen open hadden staan, hadden ze mee gekund, wat een muil zeg.. pffff.. want moet je nou met zulke lui, moeten we daar een toekomst mee bouwen?

Ze zouden en aanwinst zijn voor flitsservice....Toch Forza en Martijn...?!
Offline Martijn
FS Webmaster
di 15 mei 2007, 21:29 Bericht 
Altijd zandhazen nodig in de strijd voor het goede ;-)
Offline Boralis
Master
wo 16 mei 2007, 12:43 Bericht 

Worf schreef:
Binnen de wet mulder kunnen er maar 3 bekeuringen tegelijk uitgeschreven worden. En die derde was voor het niet dragen van de gordel. Mijns inziens een goede keuze van de verbalisant

Op zich inderdaad wel denk ik. Maar zo consequent door rood rijden ... die boort zich ooit een keer in de zijkant ergens ... In zo'n geval zou een voorwaardelijke ontzegging toch wel wat meer op z'n plaats zijn.
Offline Smookey
FS medewerker
wo 16 mei 2007, 12:46 Bericht 
Sjoerd102 schreef:
Die agent van Limburg-Noord (die dikkere wat in het laatste filmpje die engelsman in die BMW staande houd) woont bij mij in het dorp. Was in de kroeg tegen een kennis van mij aan het vewrtellen over het (waardeloze flits-gedrag) in Nederland. Kijk ik om, gaat die controleur zich net naast/achter me zitten O:)

Kon je gelijk zijn mening vragen over het flits-gedrag van zijn collega's en het niet mee mogen werken aan het programma van De Haas.
Offline radarlove
Master
di 22 mei 2007, 19:38 Bericht 

Hij was nog geen minuut bezig of er was al een steek naar de overheid (Betuweroute) :P
Offline Forza!
Master
di 22 mei 2007, 19:43 Bericht 
Prima zaak, linksrijdende busjes pakken, en pickup truckje nu met bellen zonder handsfree en nog meer.. hahaha.. die snor is trouwens wel een toffe agent.
Offline Roadtrain
Die hard
di 22 mei 2007, 19:59 Bericht 
Vrij domme chauffeur,dat je nog niet weet hoe je lading moet zekeren :nono:
Offline Djoelzz
Master
di 22 mei 2007, 20:01 Bericht 
Ja, er is blijkbaar geen duidelijke regelgeving voor.

Wel duidelijk verhaal van die gast, vooral om die banden in zo'n hoek te spannen.
Offline Auke
FS Meldingen
di 22 mei 2007, 20:03 Bericht 
ik had ook zoiets van hij moet vast, maar hoe........
Offline Remo
Master
di 22 mei 2007, 20:03 Bericht 
brrr, die motoragent kwam me iets te bekend voor :[ (bij Morssink in Hengelo)
Offline Worf
Master
di 22 mei 2007, 20:11 Bericht 
radarlove schreef:
Hij was nog geen minuut bezig of er was al een steek naar de overheid (Betuweroute) :P

En wat dacht je van Peter R de V.? Ook SBS6 (de homebase van WMB)als ik me niet vergis... :roll:
Offline Shooting Star
Master
di 22 mei 2007, 20:15 Bericht 
Forza! schreef:
Prima zaak, linksrijdende busjes pakken, en pickup truckje nu met bellen zonder handsfree en nog meer.. hahaha.. die snor is trouwens wel een toffe agent.

Prima zaak?????? Nou, voor mij heeft BODW weer flink afgedaan. Een rechtsinhaler zou meteen zijn bekeurd en die achterlijke linksplakker kwam er weer vanaf met een waarschuwing :boos: :thumb_d:
Offline Djoelzz
Master
di 22 mei 2007, 20:17 Bericht 
:nono:

Niet correct. Iemand haalde rechts in, maar kreeg geen bekeuring vanwege de linksplakkerd.
Offline Worf
Master
di 22 mei 2007, 20:18 Bericht 
Die agent heeft het gewoon goed begrepen. Bekeuren als het moet en waarschuwen als het kan
Offline red devil1
Master
di 22 mei 2007, 20:29 Bericht 
die agent had wel een paar meer bonnen mogen uitschrijven bij die pickup(geen goede losbreek beveiliging bijv. knippertjes en dat slingeren, haihai)

Die chauffeur met die buizen vind ik echt dom zeg :thumb_d: . spanband gaat kapot en ketting beschadigd de buis. zie ze hier bijna dagelijks met kettingen over beton blokken rijden, al dan niet met klos hout er tussen of rubber/kunststof. maar zekeren moet je zoiets zowiezo. ik hoop niet dat ik zo'n buis op mn dak krijg......... net zoeits als een dieplader parkeren met kleppen naar benenden om de hoek van een slecht overzienbare kruising= wachten op ongelukken(zet er een paar pilonnen voorlngs(hebben ze ook gedaan gelukkig, na een opmerking van mij(ik was met een dienst auto, maakt meer indruk natuurlijk dan wanneer iemand uit de buurt het zegt)
Offline spEEdy4fun
Master
di 22 mei 2007, 20:32 Bericht 
Yep, wel een zeldzaamheid tegenwoordig helaas.

Zo, mijn wekelijkse half uur voor de buis hangen weer gehad. (Verder toch nooit wat zinnigs op het scherm) :D
Offline Martijn
FS Webmaster
di 22 mei 2007, 20:32 Bericht 
Worf schreef:
Die agent heeft het gewoon goed begrepen. Bekeuren als het moet en waarschuwen als het kan

Misschien dat je eens met ridder Spee kan praten?
Offline Djoelzz
Master
di 22 mei 2007, 20:33 Bericht 
Voor het ontbreken van de koppelingbeveiliging had-ie van mij ook een boete mogen krijgen.

Levensgevaarlijk als zo'n ding op wat voor manier dan ook losschiet.
Offline Shooting Star
Master
di 22 mei 2007, 20:35 Bericht 
Djoelzz schreef:
:nono:

Niet correct. Iemand haalde rechts in, maar kreeg geen bekeuring vanwege de linksplakkerd.

Deze keer ja. Maar ze zeiden in het begin al: "Nou, dan gaat die er zo rechts voorbij en dan MOETEN we die weer bekeuren..." Toevallig ging diegene er niet rechts voorbij, maar gaf het goede voorbeeld door rechts te gaan rijden.
Offline Djoelzz
Master
di 22 mei 2007, 20:36 Bericht 
Het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij werd dat cynisch bedoelt.

Of ben ik de enige die dat zo begrepen heeft?
Offline Shooting Star
Master
di 22 mei 2007, 20:55 Bericht 
Maakt niet uit, die linksplakker had gewoon een vette prent moeten krijgen :boos: Asociaal gedrag :nono:
Offline spEEdy4fun
Master
di 22 mei 2007, 20:58 Bericht 
Djoelzz schreef:

Je bent niet de enige, ik begreep het ook zo.
Offline freudeamfahren
Master
wo 23 mei 2007, 11:57 Bericht 
Wel vreemd, is rechts voorsorteren en harder optrekken dan degene op de linkerbaan ook al rechts inhalen ?
Die linksplakker had gewoon een bon moeten krijgen, alleen al voor zijn idiote reactie :boos:
Offline Guppenklup
Master
wo 23 mei 2007, 12:45 Bericht 
Helemaal mee eens FaF :thumb:
Offline Guppenklup
Master
wo 23 mei 2007, 12:46 Bericht 
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dit seizoen BODW tot nu toe: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
Offline Forza!
Master
wo 23 mei 2007, 12:54 Bericht 
Ga jij dan maar WMB kijken als je daar meer adrenaline van krijgt :lol:
Offline Bouwe
Master
wo 23 mei 2007, 13:08 Bericht 
Guppenklup schreef:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dit seizoen BODW tot nu toe: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Het is inderdaad wat slaapverwekkend, nou ook niet zo erg dat ik direct gillend naar WMB ga rennen maar toch. :x
Offline Sawyer
Nieuwkomer
wo 23 mei 2007, 13:16 Bericht 
Wanneer komt WMB eigenlijk weer? Ik zie geen nieuwe afleveringen meer aangekondigt... En een eigen site heeft wmb ook niet...

ps: het gerucht gaat dat KS een haartransplantatie heeft gehad. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar als het zo is dan bevestigd dat zijn media geilheid des te meer...
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 23 mei 2007, 13:20 Bericht 
WMB heeft echt wel een eigen site hoor:

Klik

O:)
Offline Djoelzz
Master
wo 23 mei 2007, 13:23 Bericht 
:lol: :lol:
Offline Sawyer
Nieuwkomer
wo 23 mei 2007, 13:26 Bericht 
Sandeman schreef:

Klik

:lol: hehehe
Offline Guppenklup
Master
wo 23 mei 2007, 14:54 Bericht 
Sandeman schreef:

Klik

:x :x :x :x (anders komt m'n lunch naar buiten)
Offline ruud king
Master
wo 23 mei 2007, 15:25 Bericht 
wel leuk zo bij mij in de buurt van die linksplakker, en je mag er echt 100 daar op die weg, alleen ja onnodig links rijden nodigt uit tot rechts inhalen dus meteen VETTE prent geven,wedden dat die het nooit meer zal doen!

Kheb dr wel eens t dubbele gereden maar das een ander verhaal
Offline Snel weg
Master
wo 23 mei 2007, 15:54 Bericht 

Worf schreef:

Vind ik ook. Ik vond de redenatie ook heel goed: U bezorgd mij een dilemma. U rijdt keurig, alleen links. Ik hoop dat ik die redenatie ook krijg als ik een keer wordt aangehouden:

U rijdt keurig, netjes richting aangeven, gordel om, kleeft niet u rijdt alleen een beetje te hard. Volgende keer krijgt u een bekeuring.
Offline pml
Master
di 29 mei 2007, 19:33 Bericht 
Schop! Reminder -> BODW begint weer!
Offline WNS2.0D
Master
di 29 mei 2007, 19:52 Bericht 
heerlijke verzekeringstip. alles ontkennen, dan kan er niets verhaald worden.
Offline pml
Master
di 29 mei 2007, 20:01 Bericht 
Eindelijk weer een nuttige aflevering :thumb:
Offline Auke
FS Meldingen
di 29 mei 2007, 20:01 Bericht 
duidelijke werkgever :x
Offline Shooting Star
Master
di 29 mei 2007, 20:06 Bericht 
Djoelzz schreef:

OK, je had gelijk :oops: Deze week weer: "en lekker links blijven rijden. Ja, dan haalt die natuurlijk rechts in. Geef hem eens ongelijk, ja toch?" :thumb:
Offline Worf
Master
di 29 mei 2007, 20:08 Bericht 
Auke schreef:

Ehh correctie.. ex-werkgever 8)
Offline hneel
Master
di 29 mei 2007, 20:13 Bericht 
Bekend terrein: Oud-Gastel -> Dinteloord. Wel griezelig dat ik daar ook moet gaan oppassen. Als er ergens een weg is waar je lekker door kan rijden is het daar wel... :x
Offline WNS2.0D
Master
di 29 mei 2007, 20:15 Bericht 
Auke schreef:

een met zwarte humor (of zou het onder regie van leo gebeurd zijn?)

in ieder geval te toevallig dat dit precies nog binnen het bereik van de opname apperatuur gezegd wordt.
Offline radarlove
Master
di 29 mei 2007, 20:18 Bericht 

Dan ben je ook een ongelofelijke eikel he. Dan zit je in je proeftijd van een baan waarbij je (blijkbaar?) je RBW nodig hebt, en dan laat je je pakken met een paar km sneller dan de RBW-grens.....
Offline MarcoV
FS medewerker
di 29 mei 2007, 20:22 Bericht 
hneel schreef:
Bekend terrein: Oud-Gastel -> Dinteloord. Wel griezelig dat ik daar ook moet gaan oppassen. Als er ergens een weg is waar je lekker door kan rijden is het daar wel... :x

Ze waren sowieso veel in de regio, en nu kan je ze dagelijks tegenkomen aangezien de regio hier dus ook zelf nu een auto en motor heeft :x
Offline petertjuh
Master
di 29 mei 2007, 20:24 Bericht 
Ik vond het bekende terrein eigenlijk wel leuk (N268 Oud Gastel - Dinteloord en een stukje A29) en beelden van de bk Dinteloord (de kerk))
Helaas de hele weg voorzien van een inhaalverbod (lekker veilig) maar verder een weg om lekker door te rijden.

Heb vooral in de nachtelijke uren daar vaak (ver) boven RBW-invordering gezeten.
Offline Bar-E
Master
di 29 mei 2007, 20:31 Bericht 
Idd mooi stuk om te rijden. Hebben daar aardig wat km gereden om de rallywagen af te stellen. Blij dat ze ons daar nooit gezien hebben, maar dat kon ook moeilijk met die snelheid O:) O:)
Offline MarcoV
FS medewerker
di 29 mei 2007, 20:45 Bericht 
Welke rally wagen stel jij af :lol: O:)
 [ 2107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Volgende