Pagina 20 van 61  [ 3003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 61  Volgende
Offline MarcoV
FS medewerker
zo 10 jan 2010, 20:33 Bericht 
ter info nog steeds oude aflevering.
Offline maarten22
Master
zo 10 jan 2010, 20:38 Bericht 
Welke debiel gaat zijn autosleutels nou afgeven????? :nono: Denken weer dat ze god zijn.
Offline -Joske-
Master
zo 10 jan 2010, 20:51 Bericht 
maarten22 schreef:
Denken weer dat ze god zijn.

Dat denken ze allemaal. Al heb jij 20 rijopleidingen gedaan.. Een aantal race licenties.. Dan nog verklaren ze dat 30 km/h te snel op de snelweg levensgevaarlijk is. Ze blijven denken dat ze de beste op de weg zijn, en zelf nooit fouten maken. Walgelijke mensen.
Offline marcje
Master
zo 10 jan 2010, 20:58 Bericht 
-Joske- schreef:
Dat denken ze allemaal.

-Joske- schreef:
Walgelijke mensen.

:huh: :huh:
Offline scooby!!
Master
zo 10 jan 2010, 21:02 Bericht 
regels voor verkeersdrempels :huh:
Offline maarten22
Master
zo 10 jan 2010, 21:03 Bericht 
We zijn niet allemaal zo perfect als jouw. Is je toetsenbord stuk ofzo dat je geen normale reactie kan plaatsen?
Offline marcje
Master
zo 10 jan 2010, 21:07 Bericht 
Sorry ?? Spoor jij wel helemaal...??

Ik kijk nooit naar WMB en dus nu ook niet. Ik zie een aantal reacties (van jou en Joske) en heb geen idee waar het over gaat. Ik plaats derhalve een :huh: ..

Wat is daar zo vreemd aan ?? Jouw reactie hierop spreekt boekdelen... :thumb_d:

maarten22 schreef:
dat je geen normale reactie kan plaatsen?

Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen..
Offline -Joske-
Master
zo 10 jan 2010, 21:09 Bericht 
marcje schreef:

Vros piloten.. :wink:
Offline Vroeg op
Master
zo 10 jan 2010, 21:10 Bericht 
Daar heeft die ouwe Koos wel gelijk. Auto rijden is een serieuze bezigheid. Mensen moeten niet gaan kutten tijdens het rijden.
Offline marcje
Master
zo 10 jan 2010, 21:11 Bericht 
:thumb:

Zijn overigens niet allemaal walgelijke mensen.. 8) :wink:
Offline Vroeg op
Master
zo 10 jan 2010, 21:19 Bericht 
Een jetlag van hier tot Kaapstad. :nah: Lul toch niet zo dom. Kansloze krullekabouter. :dood:
Offline maarten22
Master
zo 10 jan 2010, 21:21 Bericht 
marcje schreef:
Sorry ?? Spoor jij wel helemaal...??

Ik kijk nooit naar WMB en dus nu ook niet. Ik zie een aantal reacties (van jou en Joske) en heb geen idee waar het over gaat. Ik plaats derhalve een ..

Wat is daar zo vreemd aan ?? Jouw reactie hierop spreekt boekdelen...

maarten22 schreef:
dat je geen normale reactie kan plaatsen?

Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen..

Moet je misschien even kijken naar het programma voordat je in dit topic gaat reageren. Dan had je je zeer uitgebreide post hier niet hoeven plaatsen. Dan kan je gelijk zien hoe fantastisch je collega's hun werk doen :thumb:
Offline marcje
Master
zo 10 jan 2010, 21:23 Bericht 
:lol: :lol: :lol:
Offline -Joske-
Master
zo 10 jan 2010, 21:24 Bericht 
Vroeg op schreef:
Een jetlag van hier tot Kaapstad. Lul toch niet zo dom. Kansloze krullekabouter.

:lol:

Die knakker is trouwens ook niet goed wijs, hij had totaal geen idee hoe hard die aan het rijden was.. :nah: :nah:
Offline maarten22
Master
zo 10 jan 2010, 21:29 Bericht 
marcje schreef:

Maar even op jouw niveau:
Offline marcje
Master
zo 10 jan 2010, 21:32 Bericht 
Beste Maarten,

Laten we maar niet over niveau beginnen..Ik wil niet dat je zometeen gaat huilen.. :zzz: :zzz:

Ga meer weer lekker WMB kijken en vervolgens weer onzinnig/stoer reageren..Over niveau gesproken.. :lol: :lol:
Offline maarten22
Master
zo 10 jan 2010, 21:37 Bericht 
Het is alweer afgelopen. Moet helaas weer de hele week wachten op een nieuwe aflevering.
Offline Furr
Master
do 21 jan 2010, 6:57 Bericht 
God net ff laatste afl gezien, Koos lult weer dom over rijbewijzen...

" in Australie kan je gewoon met je NLse RBS rijden " BULLSHIT

je hebt een speciaal internationaal RBW nodig, alleen met een geheel engels RBW mag je daar rijden
Offline |FZ|
Master
do 21 jan 2010, 8:39 Bericht 

marcje schreef:
Ik kijk nooit naar WMB en dus nu ook niet. Ik zie een aantal reacties (van jou en Joske) en heb geen idee waar het over gaat

Zou je eens moeten doen. En dat meen ik dan serieus. Want het is echt verschrikkelijk hoe het imago van de politie in dat programma de grond in wordt geboord. Is het niet door de houding van de gefilmde agenten, dan wel door het achterlijke commentaar van de presentator en het geweldige knip-en-plakwerk. Ik snap echt niet dat de politie zich voor een dergelijk programma laat gebruiken. Helemaal niet als je het vergelijkt met de series die je ziet over de Engelse politie.
Offline Furr
Master
do 21 jan 2010, 8:51 Bericht 
Of ze meten 5 ferraris en zeggen doodleuk: we hebben de achterste gemeten, dus allemaal RBW kwijt, allemaal te hard....

Sorry maar hoe triest komt dat over voor de juristen die weten dat dit niet juist is....
Offline Dennis
FS medewerker
zo 24 jan 2010, 20:43 Bericht 
2e fragment in Tilburg was een foutieve meeting..
ze begonnen de trajectmeting al VOOR de borden 90 en houden vast tot ruim in 70 deel en klokken daar pas af, maar houden wel vmax 70 aan :nono: :nono:
Offline Kami
Die hard
zo 24 jan 2010, 20:55 Bericht 
Die auto die voor die bus naar links komt hindert het overige verkeer, ook boete waardig.
Is mijn grootste ergenis in NL, het wisselen van rijbaan van de meeste weggebruikers.
Offline Forza!
Master
zo 31 jan 2010, 21:38 Bericht 
Lachen wel die vent met die VW die het allemaal niks kon schelen, ik heb altijd haast, wie werkt wordt genaaid etc.. Ik dacht even dat ze mijn grote vriend Rijder aan de lijn hadden (die van die steeds dezelfde scheldpartijen op de voorpagina) maar hij is het neit, want hij was gaan dreigen, zoals ie tegen mij ook deed (en natuurlijk veeg ik mijn reet daarmee af)
Dus het is een andere asociaal stuk vreten, ik ben wel benieuwd wie dat was met die grote muil..

hahaha en weet je.. als je je op de tv (ook al ben je wazig gemaakt) zo laat kenne, dan heb je een heel klein piemeltje.

Gewoon rustig blijven, niks verklaren, oke bedankt ik weet het dag.. dat is de echte klasse, en niet dit soort omlaag gevallen types.
Offline Lotus Omega
Master
zo 31 jan 2010, 21:44 Bericht 
Klinkt als een herhaling.
Offline Forza!
Master
zo 31 jan 2010, 22:18 Bericht 
ja dat klinkt inderdaad zo als die gast wat schrijft :lol: :lol:
Offline feitelijk
Master
ma 01 feb 2010, 4:47 Bericht 
Zo'n onzin wat die Spee vertelt.
Een vrachtwagen rijdt 25m/s en als je 10 m achter een ander zit dan ga je er doorheen.... :roll:

Misschien moet hij zijn middelbare school mechanica nog maar eens herhalen...
Offline 2177
Die hard
ma 01 feb 2010, 16:55 Bericht 

Ik zou het toch maar niet uitproberen. De waarheid zit er dichtbij..
Offline feitelijk
Master
di 02 feb 2010, 4:46 Bericht 
Ja natuurlijk, die andere vrachtwagen heeft een remweg van 0m...
Offline Lotus Omega
Master
ma 08 feb 2010, 22:03 Bericht 
Vanaf 28 februari worden nieuwe afleveringen uitgezonden.
Offline Michel2k
Pro
wo 10 feb 2010, 23:50 Bericht 
dankje lotus, voor de headsup! bron?
Offline Lotus Omega
Master
do 11 feb 2010, 1:21 Bericht 
Citaat:
bron?

Wegmisbruikers zelf. Had ze gemaild via de site, wilde onderhand wel eens weten wanneer er nieuwe afleveringen worden uitgezonden.
Offline scooby!!
Master
zo 14 feb 2010, 20:43 Bericht 
die alto rijd spook, de agenten zien het zelf ook niet, totdat er een tegenligger komt :roll:
Offline ibizaking
Master
zo 14 feb 2010, 21:41 Bericht 

mooi hoe de medelander in die Ka reageert, hij kan zo zijn vrienden bellen en een boete van 10.000 euri kontant afrekenen als het moet.... :x
Offline Lotus Omega
Master
zo 28 feb 2010, 20:22 Bericht 
Vanavond (over 8 min.) nieuwe afleveringen van 'Wegmisbruikers' :honger:
Offline Lotus Omega
Master
zo 28 feb 2010, 20:32 Bericht 
Yep, is een nieuwe!
Offline 18vti
Master
zo 28 feb 2010, 20:44 Bericht 
Spektakel......linksplakkende offerfeestgangers... :[
Het domme was dat ze ook een bon kregen voor te snel rijden...als ze nu gewoon netjes rechts gereden hadden hadden ze die waarschijnlijk niet gehad :roflol:
Offline InsecureThreat
Master
zo 28 feb 2010, 20:45 Bericht 
18vti schreef:
Het domme was dat ze ook een bon kregen voor te snel rijden...als ze nu gewoon netjes rechts gereden hadden hadden ze die waarschijnlijk niet gehad :roflol:

Tja, dat krijg je als je als agent die boete voor linksplakken ook een beetje laag vind. Gewoon ook pakken voor het te hard rijden :lol:
Offline Vroeg op
Master
zo 28 feb 2010, 20:48 Bericht 
Zooo. Een linksplakker busted. Dat mag in de krant. Petje af hoor Koos.
Offline Postduif
Die hard
zo 28 feb 2010, 20:55 Bericht 
Je zou toch denken dat alle criminelen gepakt zijn als ze mensen al gaan bekeuren op een stukje zonder licht rijden. Zelfs als ze achter de auto bij het stoplicht staan niet even groot licht geven om mevrouw een tipje te geven, maar nee gelijk schrijven. Bah bah zeg! :schudnee:
Offline Furr
Master
zo 28 feb 2010, 21:01 Bericht 
Idd erg he? Mevrouw had het zelf al door maar neeee schrijven! :thumb_d:
Offline Postduif
Die hard
zo 28 feb 2010, 21:05 Bericht 
Wat nog het ergste is dat ze er bij het stoplicht gewoon even achter staan. Als ze schrijven omdat het zo`n groot gevaar is dat er iemand zonder licht rijdt waarom blijf je dan in je auto zitten als je er achter staat.

Ik zie ook weleens iemand zonder licht rijden, maar blijf er dan even achter rijden en met groot licht de bestuurder proberen te waarschuwen. Als dan het licht aangaat even ernaast, netjes zwaaien en er vandoor en er is niets aan de hand.

Maarja men wil op deze manier het respect afdwingen :lol: :schudnee: :dag:
Offline Furr
Master
zo 28 feb 2010, 21:07 Bericht 
Idd.
Offline Michel2k
Pro
zo 28 feb 2010, 21:11 Bericht 
"Hij rijd een lichtmast uit de grond utrecht" :lol:

Ik mag die jongens van Utrecht wel
Offline Vroeg op
Master
zo 28 feb 2010, 21:15 Bericht 
Postduif schreef:
Wat nog het ergste is dat ze er bij het stoplicht gewoon even achter staan. Als ze schrijven omdat het zo`n groot gevaar is dat er iemand zonder licht rijdt waarom blijf je dan in je auto zitten als je er achter staat.

Een normale agent zo effe seinen of op een andere manier aangeven da haar licht niet aan staat. Alleen dit is voor WMB. Keiharde speepaganda he. :thumb_d: :thumb_d: :thumb_d:
Offline Scaniafan
Master
zo 28 feb 2010, 21:19 Bericht 
"Een rood kruis geeft aan dat er een ongeluk is gebeurd, lading van een voertuig is gevallen of er wegwerkzaamheden zijn. Een rood kruis staat er dus niet voor niets"

Euhm, en dat rode kruis op de linkerbaan in de bocht A73 Bijsterhuizen > Beuningen dan???
Offline Furr
Master
zo 28 feb 2010, 21:20 Bericht 
Deventer dan? Is gewoon rijstrook ...

Wat mierenneuken zeg over dat kruis, 2 meter... pffff
Offline Lotus Omega
Master
zo 28 feb 2010, 21:26 Bericht 
Ze zaten met dat afremmen net bijna op die motor.
Offline Vroeg op
Master
zo 28 feb 2010, 21:28 Bericht 
En die rijstrook dan van de A1 naar de A10 richting zaandam? Ook rood. Maar waarom?
Offline 18vti
Master
zo 28 feb 2010, 21:34 Bericht 
Zonde van dat verkeerslicht... ;(
Beetje domme overmoedige stuuractie van de crimineel...Was zeker vergeten dat ie in een passat zat en niet in een GTI....Wel petje af voor de ontsnapping te voet :dag:
Offline regiorunner
Master
zo 28 feb 2010, 21:35 Bericht 
Maar in dit geval dus wel een terechte rood kruis slaaprijder bekeurd...... Reed al zowiso onnodig links :duh:

Maar dat het Altijd levens gevaarlijk is om onder een rood kruis te hangen is pure propaganda :nothanks:
 [ 3003 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 61  Volgende