Postingstijd interval gedetecteerd van 63.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 5  [ 213 berichten ]
Offline Bussloo
Master
di 15 nov 2011, 13:15 Bericht 
Tweebel schreef:
Als iemand een enorme adrenalinerush heeft (zoals de dief) en hij wordt vervolgens op zijn buik in bedwang gehouden, dan neemt de longcapaciteit enorm af en kan ook een infarct ontstaan (door de combinatie van enorm gestegen zuurstofbehoefte en enorm afgenomen opnamecapaciteit).

Dan had hij al last moeten hebben toen de politie kwam. Het kan natuurlijk zijn dat ze eerst dachten dat de pijn kwam van de vechtpartij.
Offline egeltjes
Master
di 15 nov 2011, 18:03 Bericht 
esgigt schreef:
Op basis van deze informatie kun je nog wel een paar andere scenario's bedenken, ook waarbij de maximale te laste legging mishandeling is.

Bedoel je dat er iets "onderweg naar de cel" kan zijn gebeurt met de coma-inbreker, waardoor de vier anderen mooi als voorbeeld kunnen dienen ???

Ik vraag maar wat ...
Offline bruintje beer
Master
di 15 nov 2011, 18:36 Bericht 
:roll: bedoel je als in: hij moest onderweg plassen en toen wilde hij ontsnappen?
:schudnee: dan was 'ie wel lek geweest in z'n rug.
Offline egeltjes
Master
di 15 nov 2011, 18:41 Bericht 
Ik bedoel als in: ... laat maar, dan krijg ik de cops over me heen, als ik zeg dat er (heel erg misschien) iets is uitgehaald ... al was het maar om de vier "aanhouders" als voorbeeld te kunnen gebruiken ... maar het hier gesuggereerde gebeurt natuurlijk nooit. Stomme gedachten ook van mij. :oops: :oops:
Offline Bussloo
Master
wo 16 nov 2011, 23:00 Bericht 
@egeltjes:
Je bedoelt dat misschien één van de agenten bij dezelfde sportclub zit en dat zijn iPhoney uit de kleedkamer gejat was?
Offline esgigt
Master
do 17 nov 2011, 7:47 Bericht 
egeltjes schreef:
Ik vraag maar wat ...

Ik schrijf daar wat ik schrijf (f) Echter wat jij als mogelijkheid suggereert, kan natuurlijk ook "plotseling" tot de scope van mijn statement behoren, net zoals de suggestie die "Bussloo" doet.

Ik wacht rustig af tot Peter R. de Vries er een aantal weken zendtijd aan besteedt. :honger:
Offline egeltjes
Master
do 17 nov 2011, 18:25 Bericht 
Bussloo schreef:
Je bedoelt dat misschien één van de agenten bij dezelfde sportclub zit en dat zijn iPhoney uit de kleedkamer gejat was?

Ik heb hier nog niet eens aan gedacht ... maar dan naaien zijn collega's deze collega.

esgigt schreef:
Ik wacht rustig af tot ... ...

We zien het wel. :colaatje: :colaatje:
Offline esgigt
Master
do 17 nov 2011, 19:22 Bericht 
Chippies erbij? (f)
Offline bruintje beer
Master
do 17 nov 2011, 19:29 Bericht 
Stekker nog niet eruit?
Online Tweebel
Master
do 19 jan 2012, 22:04 Bericht 
Citaat:
Verdachte mishandeling inbreker vrij

AMSTERDAM - Een man die vastzat omdat hij in november een inbreker zou hebben mishandeld in het Frans Otten Stadion in Amsterdam, komt voorlopig op vrije voeten.

De rechtbank heeft de verdachte voor twee maanden geschorst uit zijn voorlopige hechtenis vanwege persoonlijke omstandigheden. Een woordvoerster bevestigde donderdag berichtgeving op AT5.

De inbreker werd betrapt door vier mannen. Daarna zou een worsteling zijn ontstaan en raakte de inbreker in coma.

De man uit Oostzaan geldt nog steeds als verdachte. De rechtbank verlengde zijn voorarrest met een maand, maar schorste de man vervolgens.

De woordvoerster van de rechtbank kon niet zeggen welke persoonlijk omstandigheden een rol speelden. ''Maar deze wegen op dit moment zwaarder dan het maatschappelijk belang'', zei ze.

Drie andere mannen werden eerder al vrijgelaten.

http://www.nu.nl/binnenland/2719514/ver ... -vrij.html
Offline bernardo A.
Master
vr 20 jan 2012, 8:36 Bericht 

Deze zaak is gewoon een brevet van onvermogen voor de politie. Ze zijn zelf te beroerd om te controleren en dan krijg je de situatie dat burgers het recht in eigen hand nemen. Wat moeten ze anders? Lijdzaam blijven toezien hoe er keer op keer wordt ingebroken?
Offline bruintje beer
Master
vr 20 jan 2012, 8:51 Bericht 
Waarom is die man nu pas vrij? Zo'n grote kans op recidive?

Hoe is 't nou met de kasplant?

Vragen, vragen, vragen...
Offline Peugie
Master
vr 20 jan 2012, 12:26 Bericht 
bernardo A. schreef:
Deze zaak is gewoon een brevet van onvermogen voor de politie. Ze zijn zelf te beroerd om te controleren en dan krijg je de situatie dat burgers het recht in eigen hand nemen. Wat moeten ze anders? Lijdzaam blijven toezien hoe er keer op keer wordt ingebroken?

Nee, je hoeft niet lijdzaam toe te zien. Je mag jezelf en je spullen verdedigen, zolang het maar enigzins proportioneel gebeurd. Kennelijk is het in deze zaak niet geheel proportioneel gegaan en is de man dus vastgezet.
 [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5