Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
Offline Bart Vanmarsenille
Nieuwkomer
di 24 jan 2012, 21:44 Bericht 

NOORDWIJK - De meest lucratieve flitspaal in de regio staat aan de Noordwijkse Gooweg. In één jaar tijd werden daar bijna 17.000 auto’s op de foto gezet.

Ook op de Beeklaan, eveneens in Noordwijk, is het oppassen. Daar werden 12.500 auto’s geflitst. Het zijn er opvallend veel meer dan andere bekende ’gevaarlijke’ wegen, zoals de N206 ter hoogte van Katwijk (6.569 boetes) en de 1e Poellaan in Lisse (417 boetes).
RTL Nieuws analyseerde 5,5 miljoen landelijke flitsboetes. De inwoners van Almere maakten tussen oktober 2010 en oktober 2011 de meeste overtredingen.

De volgorde verbaast mij wel ergens. De genoemde paal op de N206 is die paal richting Leiden na het viaduct onder de Zeeweg. Die is behoorlijk vaak gevuld, maar die palen in Noordwijk moeten dan helemaal non-stop gevuld zijn...
Offline no justice
Master
di 24 jan 2012, 21:50 Bericht 
Die paal aan de Gooweg staat er al jaren en ik vind het een hele domme locatie. Het is vlak voor het kruispunt dus zo hard kan je daar ook weer niet. Ik ben er een keer geflitst op de motor van de voorkant ! ;) Nooit wat van gehoord !
 [ 2 berichten ]