Pagina 1 van 3  [ 125 berichten ]
Offline Vernederland
Master
vr 09 jan 2009, 2:29 Bericht 

Zoals misschien enkelen hier weten is Geenstijl heel hard bezig een eigen omroepstichting
op te richten genaamd PowNed.
Dit om tegenwicht te bieden aan de vastgeroeste mediabrengers die nu de dienst uit maken.
Moderne burger wil moderne tv programma's. :kniktja: geen EO etc.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... art_v.html

Om echter in omroepland te mogen meedoen van meneer Plasterk, moet je minstens 50.000 leden hebben.
Om dit mogelijk te maken zoekt PowNed nog mensen die ook vinden dat het huidige omroepbestel eens een fris windje kan gebruiken.

Voor maar 5,72 euro (ja, die krijg je terug, met rente! als het niet lukt) kun je lid worden en gun je een fris geluid een kans.

Hier de link. https://registratie.powned.tv/geenstijl/index.html

Ik weet dat velen me niet zo lief vinden, maar doe aub mee, NL heeft recht op tenminste 1 fatsoenlijke ongecensureerde zender voor de jeugd en jeugd+.

Dus https://registratie.powned.tv/geenstijl/index.html

Bij voorbaat dank,

VNL.

P.s. bovenin de site van GS staat een ledenteller, ik ben lid 12334 :dag:

PowNed radioreclame... met wazige vogelaar: http://www.dumpert.nl/mediabase/354991/ ... ether.html
Offline Dave
FS Webmaster
vr 09 jan 2009, 6:39 Bericht 
Ik kijk geen tv, althans ik haal het niet om gemiddeld een uur per week te kijken denk ik.. Wat nu?
Offline Guppenklup
Master
vr 09 jan 2009, 8:49 Bericht 
TV is oldskool :zzz:
Offline Braaf
Pro
vr 09 jan 2009, 9:20 Bericht 
Pfffff. GeenStijl (=Telegraaf) is zelf al establishment geworden. Ze zijn nu zelf waar ze 3 jaar geleden tegen aan schopte, met een hele hoop "reaguurders" die zichzelf cool en maatschappij kritisch vinden, terwijl ze als schapen achter Geen Stijl aanlopen, wat inmiddels zelf ook tot een soort FOK-niveau afgedaald is...

Nop... Als ze nou nog dezelfde GeenStijl als 3 / 4 jaar geleden waren geweest, OK... Maar nu pieker ik er niet over.
Offline Superkoe
Master
vr 09 jan 2009, 9:37 Bericht 
Sorry, ik ben al lid van de EO.
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 09 jan 2009, 9:44 Bericht 
Noem het dan gewoon pwnd :[
Offline ikkeke
Master
vr 09 jan 2009, 9:50 Bericht 
Heb me gister al aangemeld :D
Die €5,72 zal ik toch niet missen en ben wel benieuwd wat voor ongecensureerde programma's eruit komen...
Offline Vernederland
Master
vr 09 jan 2009, 11:17 Bericht 

Ondanks dat het soms kinderachtig is hoe geenstijl zich op stelt hoop ik toch dat het ze lukt
om die zender van de grond te krijgen.
Een verademing om tussen lingo bingo tringo gtst eens een verfrissend iets te zien dat misschien
weer wat leuke tv gaat maken.

Dus daarom, geef ze een kans.
Lukt het niet, krijg je gewoon je geld terug.

Kom op man, zet die principes nu es een keer aan de kant!
Offline Spooler
Master
vr 09 jan 2009, 11:23 Bericht 
Als ze het lukt dan zal direct het omroepbestel verandert worden. Het is nooit de bedoeling geweest dat 'rechts' invloed kan uitoefenen op de publieke omroep.
Offline radarlove
Master
vr 09 jan 2009, 11:45 Bericht 

U vraagt, wij draaien:
Citaat:
'Te veel nieuwe omroepen'
Negen nieuwe publieke omroepen staan te trappelen om zendtijd te krijgen. We hebben er al 22, en er is een grens aan het aantal spelers op het veld, vindt Henk Hagoort, voorzitter van de raad van bestuur van de Publieke Omroep. De publieke omroep dreigt onbestuurbaar te worden. Er moeten grenzen gesteld worden. ‘Als de achterdeur dichtzit en er komen er door de voordeur steeds meer bij, wordt het wel vol in het bestel.’

http://goedemorgennederland.kro.nl/uitz ... ?id=184582
Offline ErikV
Master
vr 09 jan 2009, 12:11 Bericht 
Haha, wat een typische reactie van oud EO-directeur Henk Hagoort. Loopt het dun al door de broeken in Hilversum?

Geweldig dit, precies wat GeenStijl had voorspeld! Dit is gewoon prijsschieten!
Offline Dave
FS Webmaster
vr 09 jan 2009, 12:13 Bericht 
Sandeman schreef:
pwnd

Dan is de grap eraf... Ned.. Weetje..
Offline Forza!
Master
vr 09 jan 2009, 12:21 Bericht 
Startdatum 1-4-2009? 8)

Blijkbaar loopt de belangstelling inkomsten voor GS terug, dan moet je wat doen om reklame te maken voor jezelf. het lijkt wel zo'n partij als Groen links die doen dat ook regelmatig. maar ja, die hebben óók geen stijl..
Offline Dikke Dakduif
Master
vr 09 jan 2009, 12:21 Bericht 
Ik ben in ieder geval lid geworden.
Offline EK055
Master
vr 09 jan 2009, 12:47 Bericht 
Wat meer vogelaar-interviewtjes lijkt me wel lachen. Beetje dat charlie chaplin gevoel terug op tv: wel beeld, geen geluid :lol:
Offline Superkoerier!
Master
vr 09 jan 2009, 13:20 Bericht 
Ben op dag 1 lid geworden. :thumb: Gewoon omdat het kan.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 09 jan 2009, 20:29 Bericht 
Ik ben al ergens lid van.
Offline Autodelta
Nieuwkomer
vr 09 jan 2009, 21:06 Bericht 

Hier nog een die op dag 1 lid is geworden :thumb:
Offline djroadstar
Master
vr 09 jan 2009, 21:08 Bericht 
ik zie mogelijk om ons eigen tv programma te lanceren. genaamd "rij ik zo?"

en dan hiermee de beelden opnemen en vervolgens bewerken en uitzenden
Online mistery
Master
vr 09 jan 2009, 21:09 Bericht 
live uitzenden.
Offline Dave
FS Webmaster
vr 09 jan 2009, 21:14 Bericht 
Streaming via een mobiel abo?

Is dat leuk? Lijkt me behoorlijk saai. Als je het leuk wil maken wordt je ook live staande gehouden. Schiet niet echt op :roll: :lol:
Offline Superkoerier!
Master
vr 09 jan 2009, 21:17 Bericht 
Maar dan kunnen we het springspelletje weer spelen met kans op extra bonuspunten.
Offline Vernederland
Master
vr 09 jan 2009, 21:24 Bericht 

Nog meer mensen lid geworden?

Nu 14.000 leden, nog 36.000 te gaan.
Offline A(u)30#
Master
za 10 jan 2009, 0:25 Bericht 
djroadstar schreef:
ik zie mogelijk om ons eigen tv programma te lanceren. genaamd "rij ik zo?"

en dan hiermee de beelden opnemen en vervolgens bewerken en uitzenden

Ik wil niet kloten maar zo is blik op de weg ook begonnen en als een programma van nederland 1,2,3 ofzo .

Daarin werden bestuurders achtervolgd door een camera wagen en die gaf later repliek over de rijstijl van deze of gene. Dit is al voor 2006 opgenomen.
Offline Dave
FS Webmaster
za 10 jan 2009, 4:57 Bericht 
A(u)30# schreef:
Ik wil niet kloten maar zo is blik op de weg ook begonnen

serieus?
Offline The Inspector
Die hard
za 10 jan 2009, 8:58 Bericht 

Ik vond Uri Geller gisteren al erg schokkend :zzz: dus weet niet of ik dat wel aan kan.
Offline obicham
Pro
za 10 jan 2009, 10:13 Bericht 

net ook maar lid geworden, omdat vnl dat zo lief vraagt :-)
Ben niet zo`n geenstijler , bnn maakt nou ook wel leuke proggies en die zijin ook zo`n beetje op deze manier begonnen
Offline Jack Bauer
Master
za 10 jan 2009, 10:20 Bericht 

Nog een nutteloos omproepje erbij, die een uur per week mag uitzenden maar daarvoor wel een complete omroeporganisatie is met directie, catering etc.

Opzouten met die losse omroepen gewoon 3 nationale zenders volgens Belgisch of BBC model.
Online bx gek
Master
za 10 jan 2009, 12:04 Bericht 
:kniktja: :kniktja:
Offline Scoop643
Master
za 10 jan 2009, 12:09 Bericht 
Superkoerier! schreef:
Ben op dag 1 lid geworden. :thumb: Gewoon omdat het kan.

ik ook :thumb:

zelfde reden trouwens :D
Offline Dikke Dakduif
Master
za 10 jan 2009, 12:11 Bericht 
Jack Bauer schreef:
Nog een nutteloos omproepje erbij, die een uur per week mag uitzenden maar daarvoor wel een complete omroeporganisatie is met directie, catering etc.

Dat is nou net het punt dat GS wil maken, de publieke omroep is een totale verspilling van belastinggeld bevolkt door policor reetlikkers. Door zelf tot het systeem door te dringen kunnen ze boel van binnenuit slopen. Je denkt toch niet dat ik strax daadwerkelijk iedere donderdag om 22.45 op nederland 3 ga afstemmen om filmpjes te bekijken die ik ook on line kan zien (wanneer het mij uitkomt).

Jack Bauer schreef:
Opzouten met die losse omroepen gewoon 3 nationale zenders volgens Belgisch og BBC model.

Waarom drie? Een nationale zender lijkt mij meer dan genoeg. En dan zo sober mogelijk. Voor de rest hebben we tegenwoordig commerciele zenders en het internet.

Of vind je het leuk om, gefinancierd door jouw belastinggeld, voorgelogen te worden door slaafse staatszenders.
Offline Vernederland
Master
za 10 jan 2009, 13:25 Bericht 

Ik hoorde net dat de EO een muzieknummer van Kate Perry, I kissed a girl, liever niet op de radio ten gehore brengt omdat dat tegen het gristelijke geloof is, redenatie homoseksueel getinte teksten....

Daar zakken toch echt mijn broek, onderbroek, sokken, trui, t-shirt, oksel,-en aarsharen etc van af. :dood:

Juist om dus de bovenstaande soort censuur te voorkomen van deze zieke kliek NLers dient er een nieuwe omroep te komen en wel pzsm.

Weg met die belastinggeld gesponsorde reli-fanaten.

Dat waren overigens ook meteen degenen die de deur voor powned gesloten willen houden... :boos:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... oorko.html

Brrr, wat een eng land is dit geworden.

Gristenkabinet, gristenomroep, moeten we dadelijk onder dreiging van geweld/buitensluiting maatschappij naar de kerk?
Offline Jack Bauer
Master
za 10 jan 2009, 13:56 Bericht 

En dan lopen we ons druk te maken over de moslims :lol:
Offline Vernederland
Master
za 10 jan 2009, 14:07 Bericht 

Alle 2 een groot gevaar.
Offline dexter79
Master
zo 11 jan 2009, 13:01 Bericht 
Semi-off-topic, maar toch on-topic genoeg denk ik: iemand de uitzending van het TV-moment van 2008 gezien gisterenavond (van de VARA)? Ik heb de laatste 10 minuten ofzo even gezien (speciaal heengezapt - normaal kom ik nooit bij de publieken die bij mij op 11, 12 en 13 staan - omdat ik had gehoord dat dit er was), en wat een zure, vieze, misselijke uitslag weer. Komt zelden voor dat ik hardop tegen de tv scheld, maar gisterenavond was het weer even zover.

Systeem: publiek heeft de top 10 gekozen, uit de top 3 kiest de vakjury de volgorde. GeenStijl was door het publiek natuurlijk verreweg op de eerste plaats gezet, gewoon tientallen keren zoveel stemmen als de nummer 2 (PeterR) en de nummer 3 (Paul de Leeuw). GS is gewoon goed in het mobiliseren van stemvee, dat kan niemand ontkennen.

Goed, toen de jury. Ze begonnen al met de opmerking dat ze liever hadden gezien dat het GS-fragment in het geheel niet in de top 3 had gezeten. Nog voordat er juryberaad was geweest.

Toen juryberaad, en na afloop de conclusie.

Op 3 GeenStijl, nogmaals belachelijk dat dat uberhaupt een verkiesbaar fragment was, en als ze dan toch in de top 3 moesten, dan maar op 3.
Op 2 Peter R de Vries, want die had al genoeg prijzen gewonnen.
Op 1 - wij van de VARA adviseren de VARA - Paul de Leeuw, die een geestelijk gehandicapt meisje met Friese Vlag T-shirt aan in de uitzending had.

Zo misselijk. De uitslag op zich, ok ik kan me er niet in verenigen maar ik ben dan ook geen vakjury. Maar de toelichting. Wat een gore, incestueuze, misselijke drogredeneringen. Sorry als ik in herhaling val.
Offline Rover
Master
zo 11 jan 2009, 13:14 Bericht 
hmm..... **is blij het niet te hebben gezien**
Offline Walker
Master
zo 11 jan 2009, 13:28 Bericht 
Ik heb dus ook niet het gevoel dat ik iets gemist heb :zzz:
Offline JayJay
Master
zo 11 jan 2009, 13:39 Bericht 

http://player.omroep.nl/?aflID=8619705

De, zoals dexter als omschreef, schandalige uitslag te zien vanaf 1uur26min.
Offline Martijn
FS Webmaster
zo 11 jan 2009, 13:55 Bericht 
Vernederland schreef:
Brrr, wat een eng land is dit geworden.

Gristenkabinet, gristenomroep, moeten we dadelijk onder dreiging van geweld/buitensluiting maatschappij naar de kerk?

Hou je hiermee op? Anders zorg ik ervoor dat het ophoudt. Heb het al een keer eerder gezegd.
Offline Jack Bauer
Master
zo 11 jan 2009, 13:56 Bericht 

O God je mag op forums ook al je mening niet meer verkondigen
Offline R
Master
zo 11 jan 2009, 13:57 Bericht 
Heel wat aan te merken op Geenstijl.nl, maar ze schoppen wel heerlijk tegen het hoogst incestitieuze gehalte van ons publieke omroepbestel aan.

En het is interessant te zien hoe daar dan op gereageerd wordt; dat krampachtige vasthouden aan het "wij weten wat goed voor u is" en wij vertellen u dat wel.

offtopic: Dexter, ik gok dat je dan helemaal niets geprogrammeerd hebt op keuzetoets 1 t/m 10? of anders muziek, Nat Geo en Discovery?

Off Offtopic: Die Sarkozy heeft wel ballen om de reclames na 20:00 uur geheel te verwijderen van de Franse (re)publieken. :thumb:
Offline dexter79
Master
zo 11 jan 2009, 14:03 Bericht 
R schreef:
offtopic: Dexter, ik gok dat je dan helemaal niets geprogrammeerd hebt op keuzetoets 1 t/m 10 3? of anders muziek, Nat Geo en Discovery?
Dat laatste dus. :kniktja:
Offline Martijn
FS Webmaster
zo 11 jan 2009, 14:03 Bericht 
Jack Bauer schreef:

VNL verwacht wel dat iedereen rekening met hem houdt, dan kan hij ook met anderen rekening houden. Dat heeft niets te maken met je mening niet kunnen verkondigen, maar wel met een stuk fatsoen. Fatsoen dat hij wel van anderen verwacht.
Offline Superkoe
Master
ma 12 jan 2009, 9:31 Bericht 
Jack Bauer schreef:

Ik denk zomaar dat Flitsservice religie-neutraal wenst te blijven. En dat is de post van Vernederland duidelijk niet. En dan nog los van de vraag waar hij zich druk over maakt. De EO bestaat al tientallen jaren en er is wel meer muziek die ze niet uitzenden. Evenals dat de VPRO geen programma vol met opwekkingsliederen maakt.

Ooit was het Publieke Bestel voor iedereen wat wils. Maar afgezien van de sommige programma's van de EO en BNN is de het ene grote pot nat en zijn de meeste programma's niet te herleiden tot een omroep.

En de actie van Geenstijl: ik steun ze niet, maar ik geef ze geen ongelijk.
Offline Superkoerier!
Master
ma 12 jan 2009, 10:06 Bericht 
En toch lees ik altijd met plezier de postings van VNL. Hij daagt je als een van de weinigen wel uit om goed na te denken over een goed en serieus antwoord op de opmerkingen van hem, die soms uit het niets lijken te komen. Ik zie daar altijd wel een uitdaging in.
Offline ErikV
Master
ma 12 jan 2009, 12:43 Bericht 
Ik heb het stukje even gekeken op omroepgemist, maar die opmerkingen van de 'vak'jury ook :

Witzier wilde eigenlijk het fragment van GeenStijl boycotten, maar ja dat vervelende publiek he. Anders hadden we een documentaire over een moskee erin gedaan.

Verder...
Matthijs : 'Aspirant publieke omroep, laten we het zo maar even zeggen'
Witzier op een _ZEER_ neerbuigende toon : 'Nou... de tijd zal het leren'

Misselijkmakend. Het elitaire straalt er vanaf. :schudnee: :thumb_d:

GeenStijl/PowNed : ik hoop dat het lukt!
Offline Jeroen87
Die hard
ma 12 jan 2009, 13:00 Bericht 

Vernederland schreef:
Juist om dus de bovenstaande soort censuur te voorkomen van deze zieke kliek NLers dient er een nieuwe omroep te komen en wel pzsm.

Wat is daar censuur aan, niemand die het verbied om uit te zenden, je gaat je gang maar. Alleen de EO heeft het liever niet en zal het daarom niet doen. Dat is hun goed recht zolang ze uitzendrechten hebben, en ik zou niet weten waarom je die zou afpakken.

Een omroep als geenstijl zal geen dingen van de EO uit gaan zenden waarschijnlijk, is dat dan ook censuur?
Offline Worf
Master
ma 12 jan 2009, 14:17 Bericht 
Het hele publieke stelsel is achterhaald. Daarom afschaffen. Scheelt ook weer belastingcentjes
Offline Shooting Star
Master
do 15 jan 2009, 22:33 Bericht 
Gisteren zowel Varkentjes als mij aangemeld, maar er is nog niets afgeschreven en we hebben geen van tweeën een bevestigingsmail ontvangen :huh: Hoe zit dat bij de anderen?
Offline Vernederland
Master
do 15 jan 2009, 22:59 Bericht 

Shooting Star schreef:
Hoe zit dat bij de anderen?

Hier ook 2 aanmeldingen, nog niets afgeschreven.
Zal nog wel komen denk ik.
Volgens mij besparen ze zich nog even de moeite van afboeken en weer terugstorten mocht blijken dat de aanmeldcijfers toch tegen blijken te vallen.

Ben wel heel benieuwd of ze de 50.000 gaan halen.

Stand nu: 20.177...

Het moet ze lukken.
 [ 125 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende